ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Νομίζεις ότι είσαι ο καλύτερος; Μην το λες στον πελάτη…

Insurancedaily Editorial Team by Insurancedaily Editorial Team
30/09/2015 - Updated on 02/10/2015
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Νομίζεις ότι είσαι ο καλύτερος; Μην το λες στον πελάτη…
Share on Facebook

salesman1Όταν μιλάτε με έναν υποψήφιο πελάτη, το να του εξηγείτε τις διαφορές σας από τον ανταγωνισμό, τονίζοντας ότι είστε καλύτεροι από τους άλλους μοιάζει εκ πρώτης όψεως λογικό.

Της Maribeth Kuzmeski*

Διαβάστε Επίσης

Ευρώπη Holdings: Σε τροχιά ανάπτυξης με νέο ΔΣ και στρατηγικό πλάνο

Ευρώπη Holdings: Σε τροχιά ανάπτυξης με νέο ΔΣ και στρατηγικό πλάνο

Aug 27, 2025
Ξέρουμε τι μας κοστίζει η ΑΙ;

Ξέρουμε τι μας κοστίζει η ΑΙ;

Aug 27, 2025

Έτσι κι αλλιώς, αυτός δεν είναι ο λόγος που κάποιος θα διάλεγε εμάς ή την επιχείρησή μας από κάποιον άλλο – γιατί έχουμε το καλύτερο προϊόν ή υπηρεσία ή γιατί κάνουμε καλύτερη δουλειά; Παρ’ όλα αυτά, η μέθοδος αυτή δεν είναι πάντα αποτελεσματική.

Για παράδειγμα, αν κάποιος σας ρωτήσει γιατί να συνεργαστεί μαζί σας και όχι με ένα άλλο γραφείο ή ασφαλιστική, εσείς αρχίζετε να… διαβάζετε τη λίστα με τα «είμαστε καλύτεροι». Μπορεί να μην χρησιμοποιείτε τη λέξη καλύτεροι, αλλά αυτό εννοείτε…. καλύτερη επικοινωνία, καλύτερη εξυπηρέτηση, καλύτερα προϊόντα, καλύτεροι συνεργάτες, κλπ. Και το πρόβλημα με το «καλύτεροι» είναι ότι ο καταναλωτής δεν το πιστεύει. Δεν πιστεύουμε ότι κάτι είναι πραγματικά καλύτερο.

Σκεφτείτε τον εαυτό σας, όταν πηγαίνετε στο σούπερ μάρκετ και βρίσκεστε στο διάδρομο με τα απορρυπαντικά ρούχων. Αν δείτε μία από τις γνωστές εταιρείες να αναγράφει στη συσκευασία με μεγάλα γράμματα «ΝΕΟ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΟ», το αγοράζετε αμέσως γιατί είστε σίγουροι ότι επιτέλους τώρα τα ρούχα σας θα είναι πιο καθαρά; Όχι βέβαια.

Δεν πιστεύουμε πραγματικά ότι θα είναι τόσο καλύτερο. Και επίσης είναι επικίνδυνο να αλλάξεις ένα απορρυπαντικό ρούχων που έχεις συνηθίσει (σίγουρα ότι τόσο επικίνδυνο όσο το να αλλάξεις χρηματοοικονομικό σύμβουλο – αλλά καταλαβαίνετε τι εννοώ).

Συνεπώς, πως μπορείτε να επικοινωνήσετε ότι εσείς είστε η καλύτερη επιλογή χωρίς να τονίζετε συνεχώς ότι κάνετε τα πάντα καλύτερα από τους άλλους;

Αυτό που πρέπει να είμαστε είναι διαφορετικοί. Αν μπορούμε να είμαστε διαφορετικοί, πρέπει να λέμε τι πραγματικά μοναδικό έχει αυτό που κάνουμε – και όχι να συγκρίνουμε τους εαυτούς μας με τους άλλους.

Λοιπόν, τι μοναδικό έχετε; Θα έλεγα ότι υπάρχει κάτι μοναδικό στην εταιρεία σας και αυτό είναι οι άνθρωποι της. Ο ιδρυτής, ο ανώτερος σύμβουλος, ο διαχειριστής χαρτοφυλακίου και γενικότερα το προσωπικό κάνει μια επιχείρηση πραγματικά μοναδική.

Αυτοί οι άνθρωποι δεν μπορούν να εργαστούν ταυτόχρονα και κάπου αλλού. Και σε ποσοστό 80% ο λόγος που κάποιος επιλέγει την εταιρεία σας είστε εσείς – όχι τα προϊόντα σας. Στην πραγματικότητα, είναι πολύ πιθανό να μην γνωρίζουν ακριβώς ποια προϊόντα θέλουν ακόμη και αφού σας έχουν πει «ναι».

Άρα, είστε έτοιμοι να αρχίσετε να μιλάτε για το πιο μοναδικό χαρακτηριστικό της εταιρείας σας;

*Η Maribeth Kuzmeski είναι πρόεδρος της Red Zone Marketing και ειδικός στην ανάπτυξη επιχειρήσεων στον κλάδο των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών. 

250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Ευρώπη Holdings: Σε τροχιά ανάπτυξης με νέο ΔΣ και στρατηγικό πλάνο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ευρώπη Holdings: Σε τροχιά ανάπτυξης με νέο ΔΣ και στρατηγικό πλάνο

by Insurance Daily Author
Aug 27, 2025
Πώς να επιλέξετε ασφάλεια αυτοκινήτου για νέους οδηγούς;
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

«Tailormade» αυξήσεις ασφαλίστρων στα αυτοκίνητα

by Insurancedaily editorial team
Aug 27, 2025
Πόσα έσοδα έχουν οι τράπεζες από το bancassurance
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πόσα έσοδα έχουν οι τράπεζες από το bancassurance

by Βίκυ Γερασίμου
Aug 27, 2025
Παράταση προμηθειών που εκκρεμούν στα νοσοκομεία από το 2010!
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

11 επισημάνσεις της Επιτροπής Ανταγωνισμού στην έκθεση για την ιδιωτική υγεία

by Insurancedaily Editorial Team
Aug 26, 2025
Ανατιμήσεις έως 10% στον κλάδο ασφάλισης οχημάτων 
Ασφάλιση Αυτοκινήτου Ειδήσεις & Νέα

Ανατιμήσεις έως 10% στον κλάδο ασφάλισης οχημάτων 

by Insurancedaily editorial team
Aug 26, 2025
Άμεση ανταπόκριση Interamerican & Anytime: Ξεκίνησαν οι αποζημιώσεις για τους πολίτες που επλήγησαν από τις πυρκαγιές
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Άμεση ανταπόκριση Interamerican & Anytime: Ξεκίνησαν οι αποζημιώσεις για τους πολίτες που επλήγησαν από τις πυρκαγιές

by Insurancedaily editorial team
Aug 26, 2025
Πλαφόν στις φοροαπαλλαγές των ομαδικών συμβολαίων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η «ακτινογραφία» του νέου εργασιακού νομοσχεδίου του ΥΠΕΚΑ σε 16 + 1 ερωταπαντήσεις

by Insurancedaily editorial team
Aug 25, 2025 - Updated on Aug 26, 2025
Η Κυβερνοασφάλεια στους Μύθους του Αισώπου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Κυβερνοασφάλεια στους Μύθους του Αισώπου

by Insurancedaily editorial team
Aug 25, 2025
Το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Μαΐου 2024 του ΕΙΑΣ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Σε δημόσια διαβούλευση το νσ για την εργασία

by Insurancedaily editorial team
Aug 25, 2025 - Updated on Aug 26, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
orizon-1964-row-banner-300x250jpg
300x250gif
banner-300x250-gif

TOP#5 Insurancedaily

  • Η Mega Brokers ενώνει τις δυνάμεις της με τον Όμιλο Unilink

    Η Mega Brokers ενώνει τις δυνάμεις της με τον Όμιλο Unilink

    51 shares
    Share 20 Tweet 13
  • Mega deal στην Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση

    45 shares
    Share 18 Tweet 11
  • Τι πρέπει να ξέρουν οι ασφαλισμένοι της Dallbogg

    30 shares
    Share 12 Tweet 8
  • Έληξε το δίπλωμά σου; Δες αναλυτικά ποια είναι η διαδικασία ανανέωσης

    7 shares
    Share 3 Tweet 2
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ