ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

«Πουλήστε» καλές σχέσεις, όχι ασφαλιστήρια

Insurancedaily Editorial Team by Insurancedaily Editorial Team
12/10/2015 - Updated on 14/10/2015
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
«Πουλήστε» καλές σχέσεις, όχι ασφαλιστήρια
Share on Facebook

relationsΟι ασφαλιστικές που θέλουν να ενισχύουν την εξυπηρέτηση πελατών θα πρέπει να ακολουθήσουν το παράδειγμα των τεχνολογικών εταιρειών, αν επιθυμούν να αναπτύξουν στενότερους και πιο διαδραστικούς δεσμούς με τους ασφαλισμένους.

Του Sam J. Friedman

Διαβάστε Επίσης

Και νέα παράταση για τα πρόστιμα στα ανασφάλιστα οχήματα

ΕΙΑΣ: Ασφαλιστικής Απάτης στις Αποζημιώσεις του Κλάδου Αυτοκινήτου

Sep 11, 2025
Όλη η Υδρόγειος ένα Σπίτι»: Μια έμπρακτη απάντηση στις γεωγραφικές ανισότητες για τους ογκολογικούς ασθενείς

Όλη η Υδρόγειος ένα Σπίτι»: Μια έμπρακτη απάντηση στις γεωγραφικές ανισότητες για τους ογκολογικούς ασθενείς

Sep 11, 2025

Αυτή ήταν η πρώτη μου σκέψη μετά από συνάντηση που είχα πρόσφατα με ένα πρώην στέλεχος της αγοράς αυτοκινήτου, στην οποία μιλήσαμε για τις επιπτώσεις των συνδεδεμένων στο διαδίκτυο οχημάτων.

Μπήκα στη συνάντηση με μεγάλο ενδιαφέρον για θέματα που σχετίζονται με τις ασφαλιστικές – όπως η τηλεματική, οι νέες τεχνολογίες ασφαλείας και, βέβαια, η ανάπτυξη των αυτοκινούμενων οχημάτων. Όμως έφυγα από τη συζήτηση συνειδητοποιώντας ότι στην ουσία οι ασφαλιστικές έχουν πολλά κοινά με τις αυτοκινητοβιομηχανίες σε ότι αφορά στην εξυπηρέτηση πελατών και στους φόβους για τον ανταγωνισμό μέσω του διαδικτύου.

Αποσυνδεδεμένοι από τους τελικούς χρήστες

Και οι δύο κλάδοι έχουν την τάση να αποσυνδέονται από τους τελικούς χρήστες με θεμελιώδη τρόπο μέχρι να συμβεί… το κακό. Στην περίπτωση των αυτοκινητοβιομηχανιών, αυτό θα μπορούσε να είναι π.χ. η ανάκληση ενός αυτοκινήτου για την επιδιόρθωση ενός προβλήματος. Για τις ασφαλιστικές είναι μία ζημιά που έχει ως αποτέλεσμα να γίνει αίτηση αποζημίωσης.

Σήμερα, οι αυτοκινητοβιομηχανίες συνηθίζουν να «στέλνουν και να ξεχνούν». Κατασκευάζουν αυτοκίνητα μαζικά, στη συνέχεια τα στέλνουν στους dealers, οι οποίοι είναι αυτοί στην ουσία που συνεργάζονται με τους αγοραστές. Η έρευνα αγοράς διενεργείται από τους κατασκευαστές, όμως η συνεχιζόμενη επαφή με τον τελικό χρήστη είναι η εξαίρεση και όχι ο κανόνας.

Το ίδιο συμβαίνει, πάνω κάτω και με τις ασφαλιστικές. Οι ασφαλιστικές είναι οι «κατασκευαστές» των προϊόντων που καλύπτουν συγκεκριμένους κινδύνους. Ενώ συχνά γίνεται προσαρμογή στις ανάγκες του πελάτη (επιπλέον καλύψεις κ.ά.), οι ασφαλιστικές εν γένει σχεδιάζουν εμπορευματοποιημένα προϊόντα για μαζική διανομή. Πρέπει, επίσης, τακτικά, να αντιμετωπίζουν αιτήματα αγοραστών μέσω διαμεσολαβητών – κυρίως μεσίτες και πράκτορες. Στην πραγματικότητα, γενικότερα οι ασφαλιστικές συνήθως βλέπουν τον διανομέα – όχι τον ασφαλισμένο – ως τον κύριο «πελάτης» τους.

Ωστόσο, το πρώην στέλεχος της αγοράς αυτοκινήτου τόνισε την ανάγκη μετάβασης των κατασκευαστών σε μία νέα επιχειρηματική νοοτροπία στην οποία η επικοινωνία με τον τελικό χρήστη είναι συνεχής. Μία τέτοια αλλαγή προτύπου θα είχε ως αποτέλεσμα να υπάρχει τακτική ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο, με στόχο την άμεση ανταπόκριση για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης, τς παροχής πρόσθετης αξίας και της διατήρηση της εμπιστοσύνης στην εμπορική επωνυμία.

Διατηρήστε άμεση επαφή με τον πελάτη

Αυτή η αλλαγή νοοτροπίας θα πρέπει να πάρει έμπνευση από τον τρόπο που οι περισσότερες τεχνολογικές εταιρείες αντιμετωπίζουν τους πελάτες τους. Οι τεχνολογικές εταιρείες – όπως οι εταιρείες λογισμικού, οι μηχανές αναζήτησης και οι online λιανέμποροι – συνηθίζουν να διατηρούν επαφή με τους πελάτες τους καθ’ όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής ενός προϊόντος. Για παράδειγμα, μετά την πώληση του λογισμικού (ή ακόμη και την δωρεάν λήψη του μέσω internet), διατίθενται τακτικά ενημερώσεις για την διόρθωση σφαλμάτων ή την βελτίωση και προσθήκη χαρακτηριστικών.

Οι online έμποροι λιανικής στέλνουν τακτικά email στους πελάτες τους για να τους ενημερώσουν για νέα προϊόντα και υπηρεσίες.

Ακόμη και αν υπάρχει μεσολαβητής, οι τεχνολογικές εταιρείες πιθανότατα διατηρούν άμεση επαφή με τον πελάτη, συμπεριλαμβανομένης σε ορισμένες περιπτώσεις την σε πραγματικό χρόνο παρακολούθηση των δραστηριοτήτων του αγοραστή όταν χρησιμοποιεί το προϊόν. Παραδοσιακά, αυτό δεν το κάνουν ούτε οι αυτοκινητοβιομηχανίες, ούτε οι ασφαλιστικές (αν και η τηλεματική αναμένεται να αλλάξει την εξυπηρέτηση πελατών και στους δύο κλάδους).

Οι στενές, αδιάκοπες σχέσεις με τους πελάτες θα αποκτήσουν μεγαλύτερη σημασία

Η δημιουργία μίας πιο στενής, συνεχούς σχέσης με τους πελάτες θα γίνει ακόμη πιο σημαντική, καθώς οι τεχνολογικοί κολοσσοί και οι start-ups κερδίζουν έδαφος στις βασικές λειτουργίες τόσο της οδήγησης όσο και της ασφάλισης. Για παράδειγμα, η Google, είναι ήδη έτοιμη να έρχεται σε επαφή με τους ιδιοκτήτες οχημάτων απευθείας μέσω του λειτουργικού συστήματος του αυτοκινούμενου οχήματος, καθώς και με τους ασφαλιζόμενους πελάτες της μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας σύγκρισης ασφαλειών αυτοκινήτου.

Αυτού του είδους οι διαδραστικές πρωτοβουλίες θα μπορούσαν να επιτρέψουν στις τεχνολογικές εταιρείες να κερδίσουν πλεονέκτημα έναντι των ασφαλιστικών, ενώ παράλληλα αυξάνεται η πιθανότητα να αποκόψουν τους «κατασκευαστές» αυτοκινήτων και ασφαλειών στην περίπτωση που θελήσουν να τις ακολουθήσουν.

Σκεφτείτε απλά τις δυνατότητες μάρκετινγκ μίας τέτοιας νοοτροπίας. Ένα αυτοκινούμενο όχημα θα μπορούσε κυριολεκτικά να οδηγήσει τους επιβάτες του σε συγκεκριμένη επιχείρηση που πληρώνει για σύσταση μέσω του έξυπνου αυτοκινήτου, όπως δηλαδή συμβαίνει σήμερα με τις μηχανές αναζήτησης. Υπό αυτή την έννοια, τα αυτοκίνητα – όπως και τα έξυπνα τηλέφωνα προηγουμένως – γίνονται κινητά οικοσυστήματα που παράγουν σταθερή ροή πληροφοριών σε πραγματικό χρόνο, δημιουργώντας εμπορικών δυνατότητες πέρα από την βασική τους λειτουργία. Έτσι, τόσο ένα αυτοκίνητο, όσο και ένα ασφαλιστήριο θα μπορούσαν να γίνουν οι βάσεις μίας ευρύτερης, εστιασμένης περισσότερο στην εξυπηρέτηση σχέσης, παρά ένα πεπερασμένο συμβόλαιο ή μία απόδειξη πληρωμής.

Για παράδειγμα, οι ασφαλιστικές που θέλουν να προσθέσουν αξία στα ασφαλιστήρια που συνδέονται με τη χρήση, θα μπορούσαν να αξιοποιήσουν την τηλεματική παρακολούθηση των ασφαλισμένων για να δημιουργήσουν ευρύτερες εμπορικές σχέσεις με εταιρείες που «καίγοντα黨για συστάσεις με βάση την ανάγκη και την εγγύτητα του οδηγού.

Ο Sam J. Friedman είναι επικεφαλής ασφαλιστικών ερευνών του Κέντρου Χρηματοοικονομικών Υπηρεσιών της Deloitte στη Νέα Υόρκη. 

250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Όλη η Υδρόγειος ένα Σπίτι»: Μια έμπρακτη απάντηση στις γεωγραφικές ανισότητες για τους ογκολογικούς ασθενείς
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Όλη η Υδρόγειος ένα Σπίτι»: Μια έμπρακτη απάντηση στις γεωγραφικές ανισότητες για τους ογκολογικούς ασθενείς

by Insurancedaily editorial team
Sep 11, 2025
ΕΕΑ: Οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές που με βάση την σύμβασή τους δεν εισπράττουν ασφάλιστρα  δεν έχουν υποχρέωση εγγραφής στο IRIS
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Μεγάλη έρευνα της MRB για το Ε.Ε.Α.: Για 2 στους 3 πολίτες της Αττικής το εισόδημα δεν επαρκεί για τον μήνα

by Βίκυ Γερασίμου
Sep 11, 2025
Sofos Insurance Summit: Η επιστροφή της ανθρώπινης επαφής
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Sofos Insurance Summit: Η επιστροφή της ανθρώπινης επαφής

by Νίκος Μωράκης
Sep 10, 2025
108 δωρεάν φιλοξενίες σε ογκολογικούς ασθενείς και συνοδούς προσφέρουν ΕΑΕ και Υδρόγειος
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

108 δωρεάν φιλοξενίες σε ογκολογικούς ασθενείς και συνοδούς προσφέρουν ΕΑΕ και Υδρόγειος

by Insurancedaily editorial team
Sep 10, 2025 - Updated on Sep 11, 2025
Το Ιατρικό Κέντρο Αθηνών ιδρυτικό μέλος του PERT Consortium στην Ελλάδα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Το Ιατρικό Κέντρο Αθηνών ιδρυτικό μέλος του PERT Consortium στην Ελλάδα

by Insurancedaily editorial team
Sep 10, 2025
Φυσικές καταστροφές: Κόμβο συνεργασίας της διεθνούς ασφαλιστικής αγοράς δημιουργούν οι Aon, Generali και QBE Ventures
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Φυσικές καταστροφές: Κόμβο συνεργασίας της διεθνούς ασφαλιστικής αγοράς δημιουργούν οι Aon, Generali και QBE Ventures

by Βίκυ Γερασίμου
Sep 10, 2025
Swiss Re, Munich Re και Hannover Re οι 3 μεγαλύτερες αντασφαλιστικές διεθνώς
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Swiss Re, Munich Re και Hannover Re οι 3 μεγαλύτερες αντασφαλιστικές διεθνώς

by Insurancedaily editorial team
Sep 10, 2025
Δωρεάν φάρμακα για τους ανασφάλιστους από την 1η Αυγούστου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ανοσοθεραπείες και σκευάσματα κατά της παχυσαρκίας στη λίστα με τα απαραίτητα φάρμακα

by Insurancedaily editorial team
Sep 10, 2025
Σεισμός 5,2 ρίχτερ: Λιγότερο από το 10% των κατοικιών ασφαλισμένο για σεισμό στη Στερεά Ελλάδα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Σεισμός 5,2 ρίχτερ: Λιγότερο από το 10% των κατοικιών ασφαλισμένο για σεισμό στη Στερεά Ελλάδα

by Insurancedaily editorial team
Sep 9, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
home-300x250gif
sofossummitbannergif
banner-300x250-gif

TOP#5 Insurancedaily

  • Και νέα παράταση για τα πρόστιμα στα ανασφάλιστα οχήματα

    ΕΙΑΣ: Ασφαλιστικής Απάτης στις Αποζημιώσεις του Κλάδου Αυτοκινήτου

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Μεγάλη έρευνα της MRB για το Ε.Ε.Α.: Για 2 στους 3 πολίτες της Αττικής το εισόδημα δεν επαρκεί για τον μήνα

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Όλη η Υδρόγειος ένα Σπίτι»: Μια έμπρακτη απάντηση στις γεωγραφικές ανισότητες για τους ογκολογικούς ασθενείς

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Η Groupama Ασφαλιστική αναγνωρίζει και επιβραβεύει: Ταξίδι στο Πεκίνο για το Αποκλειστικό Δίκτυο Συνεργατών

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ