ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home asfalistikomarketing Harvard Business Review

Πρέπει να πάρεις MBA;

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
18/10/2015 - Updated on 18/11/2015
in Harvard Business Review, Προσωπική Βελτίωση
A A
Degree
Share on Facebook

DegreeΤουλάχιστον μία φορά το μήνα, κάποιος φιλόδοξος και εργατικός κοντά στην ηλικία των 20 με ρωτάει, «μήπως θα έπρεπε να πάρω ένα MBA;». Κοιτάξτε πώς απαντάω σε τέτοια ερωτήματα. Καταρχήν, είναι κρίσιμο να δεις αν οι προσδοκίες σου από ένα MBA συμπλέουν με αυτό που πραγματικά θα σου δώσει το πτυχίο. Τα προγράμματα MBA προσφέρουν τρεις διαφορετικούς τύπους προνομίων, εκ των οποίων όλοι διαφέρουν τρομερά από σχολή σε σχολή:

1. Πρακτική ηγεσία και ικανότητες διοίκησης. Η διοικητική εκπαίδευση έχει αλλάξει σημαντικά τις τελευταίες δεκαετίες. Προηγουμένως, εστίαζε στην ποσοτική ανάλυση σε πεδία όπως η χρηματοοικονομική και οι επιχειρήσεις, με μικρή έμφαση σε άλλες πτυχές της οργανωτικής ζωής. Ως αποτέλεσμα, τα MBA συχνά θεωρούνταν ότι επικεντρώνονταν μόνο σε στοιχεία και νούμερα και έχαναν την επαφή με τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι managersστον πραγματικό κόσμο. Τα προγράμματα MBA «απάντησαν» επεκτείνοντας το εκπαιδευτικό τους φάσμα σε πεδία όπως η στρατηγική, η οργανωσιακή συμπεριφορά και η ηγεσία. Τα προγράμματα σπουδών των Business School εστιάζουν ακόμη στην ποσοτική ανάλυση, όμως όπως είπε ο πρύτανης του Stanford, Garth Saloner, σε συνέντευξή του το 2010 στη McKinsey, «οι ποσοτικές ικανότητες στα χρηματοοικονομικά, στη διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας, στα λογιστικά και σε άλλα, νομίζω ότι έχουν γίνει πιο τυποποιημένες στην εκπαίδευση του management, έχουν γίνει κάτι σαν τους παράγοντες υγιεινής: όλοι πρέπει να τις γνωρίζουν». Το ειδικό πλεονέκτημα ενός προγράμματος MBA είναι η ευκαιρία να αναπτύξεις ηγετικές και επικοινωνιακές δεξιότητες με μία ομάδα παρόμοιων ατόμων, σε μία σειρά εμπειρικών μαθημάτων που ενημερώνονται συνεχώς από τις τρέχουσες έρευνες. Επομένως αναρωτηθείτε:

Διαβάστε Επίσης

Επίσκεψη της E. Αγαπηδάκη σε Διαγνωστικό Κέντρο Affidea στο πλαίσιο του Προγράμματος «ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ»

Επίσκεψη της E. Αγαπηδάκη σε Διαγνωστικό Κέντρο Affidea στο πλαίσιο του Προγράμματος «ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ»

May 21, 2025
FMIA25: Δηλώστε συμμετοχή στο μεγαλύτερο διαγωνισμό της Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης

FMIA25: Δηλώστε συμμετοχή στο μεγαλύτερο διαγωνισμό της Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης

May 21, 2025
  • Προσφέρουν εκπαίδευση στη διοίκηση και την πρακτική ηγεσία τα προγράμματα MBA που εξετάζω;
  • Πόσο αναγνωρισμένα είναι τα μαθήματα;
  • Πόσο στήριξη παρέχει η σχολή;
  • Πόσο τα στηρίζει η περιβάλλουσα κοινότητα;
  • Τι λένε οι απόφοιτοι για την εμπειρία τους σε αυτά τα μαθήματα;
  • Πόσο έχουν ωφεληθεί από τη συγκεκριμένη εκπαίδευση;
  • Τι εναλλακτικά μέσα υπάρχουν για να αναπτύξω αυτές τις πρακτικές δεξιότητες;

2. Ένα διαπίστευμα που στέλνει σινιάλο στην αγορά. Η φύση του σινιάλου εξαρτάται από τη φήμη του συγκεκριμένου προγράμματος MBA και δεν είναι απλώς θέμα κύρους. Το Harvard, το Stanford και το Warton βρίσκονται συνέχεια στην κορυφή των αμερικανικών business schools, είναι όμως φημισμένα και για αλαζονεία. Και ενώ μερικές εταιρείες αναζητούν απόφοιτους από κορυφαίες σχολές, άλλες τους αποφεύγουν υπό το φόβο ότι δύσκολα θα μπορέσουν να εργαστούν με το ισχύον καθεστώς της εταιρείας και συνεπώς θα δημιουργούν πρόβλημα. Επομένως αναρωτηθείτε:

  • Σε ποια αγορά βρίσκομαι αυτήν τη στιγμή;
  • Σε ποιες αγορές θα επιδιώξω να μπω στο μέλλον;
  • Ποιος ενδιαφέρεται για τις υπηρεσίες μου;
  • Πώς θα μπορούσε αυτό να άλλαζε αν είχα ένα MBA;
  • Πώς βλέπουν τα MBA σε αυτές τις αγορές;
  • Τι μηνύματα στέλνει σε αυτές τις αγορές ένα MBA;
  • Τι στερεότυπα (τόσο αρνητικά όσο και θετικά) μπορεί να αντιμετωπίσω;
  • Τι φήμη έχουν τα προγράμματα που εξετάζω;
  • Πώς βλέπουν οι επιθυμητές για μένα αγορές τις σχολές αυτές και τους αποφοίτους τους;
  • Τι εναλλακτικά μέσα μού δίνονται για να στείλω τα σινιάλα που θέλω να επικοινωνήσω;

3. Συμμετοχή σε μία εκπαιδευτική κοινότητα και πρόσβαση σε δίκτυο αποφοίτων. Το Business Schoolδίνει έμφαση στην ομαδική εργασία και οι φοιτητές MBA συνήθως όσα μαθαίνουν από τους καθηγητές άλλα τόσα μαθαίνουν από τους συναδέλφους, συνεπώς είναι σημαντικό να σκεφτείς με ποιους θα συνεργάζεσαι για δύο χρόνια. Επομένως αναρωτηθείτε:

  • Τι γνωρίζω για τους μαθητές στα προγράμματα MBA που εξετάζω;
  • Βλέπω τον εαυτό μου να μαθαίνει μαζί τους;
  • Είναι ομοϊδεάτες μου;
  • Τι γνωρίζω για τα δίκτυα αποφοίτων των εν λόγω προγραμμάτων; Πόσο ενεργά είναι; Είναι συγκεντρωμένα σε γεωγραφικές περιοχές και επαγγελματικά πεδία του ενδιαφέροντός μου;
  • Τι στήριξη προσφέρει μία σχολή στο δίκτυο αποφοίτων και σε κάθε απόφοιτο ξεχωριστά;
  • Επιστρέφουν συχνά οι απόφοιτοι για να συμμετάσχουν σε εκδηλώσεις και δραστηριότητες στη σχολή;

*Ο Ed Batista είναι καθηγητής στο Stanford Graduate School of Business.

new-cover-insurancegif

Related Posts

Η Euroins Insurance Group όρισε τον εκπρόσωπο της EBRD Nikolaus Frei ως νέο μέλος στο Διοικητικό της Συμβούλιο
Στελέχωση

Η Euroins Insurance Group όρισε τον εκπρόσωπο της EBRD Nikolaus Frei ως νέο μέλος στο Διοικητικό της Συμβούλιο

by Insurancedaily editorial team
Sep 5, 2024
Ν. Μακρόπουλος: “Ανοίγει ένα κεφάλαιο στην επαγγελματική μου διαδρομή”
Στελέχωση

Νέος Τεχνικός Διευθυντής στην Ευρώπη Ασφαλιστική ο Α. Κώτσαλος

by Insurancedaily editorial team
Jun 14, 2024
portrait-business-woman-working-laptop
Management

Ήπιες δεξιότητες έναντι τεχνικών ικανοτήτων στο σύγχρονο μάνατζμεντ

by Insurancedaily editorial team
Mar 5, 2024
Έρευνα: Το 56% των γυναικών σε ηγετικές ξεπερνούν τις 50 ώρες εργασίας
Ηγεσία

Έρευνα: Το 56% των γυναικών σε ηγετικές ξεπερνούν τις 50 ώρες εργασίας

by Insurancedaily editorial team
Jan 2, 2024
Upstairs DIgital Marketing Agency
marketing

Upstairs Digital Marketing Agency: Google Partner με πρωτοπόρες λύσεις Google Ads και Digital Marketing

by Insurancedaily.gr contributor
Apr 10, 2023 - Updated on Jul 21, 2023
Συναισθηματική “ρύθμιση” για υγιείς σχέσεις και πετυχημένες πωλήσεις
Management

Συναισθηματική “ρύθμιση” για υγιείς σχέσεις και πετυχημένες πωλήσεις

by Insurancedaily editorial team
Jul 27, 2022 - Updated on Jan 11, 2024
Πως πετυχαίνουμε μια αλλαγή;
Προσωπική Βελτίωση

Πως πετυχαίνουμε μια αλλαγή;

by Βίκυ Γερασίμου
Mar 14, 2022
Μεγάλες Ιδέες: Πως να κάνετε τους σωστούς ανθρώπους να σας ακούσουν  
Harvard Business Review

Μεγάλες Ιδέες: Πως να κάνετε τους σωστούς ανθρώπους να σας ακούσουν  

by Insurancedaily editorial team
Feb 9, 2022
ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Ψηφιακό μουσείο ΜΙΝΕΤΤΑ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Ψηφιακό μουσείο ΜΙΝΕΤΤΑ

by Insurancedaily editorial team
Feb 4, 2022

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
odc-banner-general-0225gif
300x250gif
banner-300x250-gif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ