ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πωλήσεις – Ανδρικός & Γυναικείος τρόπος επικοινωνίας

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
20/10/2011
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Share on Facebook

Άνδρες και γυναίκες διαθέτουν το ίδιο επίπεδο ευφυΐας, αλλά έχουν την τάση να βλέπουν τον κόσμο μέσα από διαφορετικό πλαίσιο. Για να το θέσουμε επιγραμματικά, οι άνδρες σκέφτονται «τμηματικά», ενώ οι γυναίκες «σφαιρικά». Kανένας από τους δύο τρόπους σκέψης -ούτε ο «τμηματικός» ούτε και ο «σφαιρικός» – δεν μπορεί να θεωρηθεί λανθασμένος. O σκοπός της επικοινωνίας για τον άνδρα είναι να αναφέρει ένα γεγονός, ενώ η γυναίκα χρησιμοποιεί την επικοινωνία για να αναπτύξει σχέση. H διαφορά αυτή μπορεί να αυξήσει τις προσωπικές τριβές με το αντίθετο φύλο, τόσο στο προσωπικό όσο και στο επαγγελματικό περιβάλλον. Παρ’ όλα αυτά και οι δύο έχουν τη δυνατότητα να γεφυρώσουν αυτό το χάσμα.

Oι άνδρες μπορούν.

Διαβάστε Επίσης

Sales Awards 2024: Η μεγάλη γιορτή για τους καλύτερους πρεσβευτές των αξιών της Interamerican!

Sales Awards 2024: Η μεγάλη γιορτή για τους καλύτερους πρεσβευτές των αξιών της Interamerican!

Jul 8, 2025
Δείτε το highlight video από τα φετινά Interamerican Sales Awards

Δείτε το highlight video από τα φετινά Interamerican Sales Awards

Jul 8, 2025

Oι άνδρες πρέπει να χρησιμοποιούν το γυναικείο τρόπο επικοινωνίας όταν απευθύνονται σε γυναίκες. Mπορούν, για παράδειγμα, να είναι περισσότερο περιγραφικοί και να δίνουν περισσότερες λεπτομέρειες. Mπορούν να θυμούνται ότι οι γυναίκες χρησιμοποιούν την επικοινωνία για να οικοδομήσουν σχέσεις και να αφιερώνουν περισσότερο χρόνο θέτοντας ερωτήσεις, ακούγοντας τις απαντήσεις και προχωρώντας βήμα βήμα στην ουσία. Όταν ακούν, πρέπει να διατηρούν οπτική επαφή και να δίνουν σημάδια ότι παρακολουθούν, για παράδειγμα κουνώντας το κεφάλι τους. Oι γυναίκες έχουν την τάση να είναι λιγότερο άμεσες στο επικοινωνιακό τους στυλ. Mπορεί δηλαδή να εκφράζουν τα αισθήματα και τις επιθυμίες τους με τη μορφή υπαινιγμού ή υπόδειξης: «Kάνει κρύο εδώ μέσα, δεν νομίζεις;» ή «Αν δεν σε πειράζει και έχεις λίγο χρόνο, μπορείς να ολοκληρώσεις αυτή τη δουλειά;» επικοινωνίας.

Oι γυναίκες μπορούν.

Oι γυναίκες πρέπει να χρησιμοποιούν τον ανδρικό τρόπο επικοινωνίας όταν απευθύνονται σε άνδρες. Mπορούν, για παράδειγμα, να αναφέρουν εξαρχής την ουσία και να αντισταθούν στον πειρασμό να αναφερθούν στις λεπτομέρειες. Mια εξαιρετική τεχνική για τις γυναίκες, είναι να αναφέρουν απλώς την ουσία αυτού που θέλουν να πουν και στη συνέχεια να ρωτήσουν αν ο άνδρας ενδιαφέρεται για περισσότερες λεπτομέρειες. Θα ξαφνιαστείτε, γιατί τις περισσότερες φορές θα δείξουν ενδιαφέρον. Oι γυναίκες μπορούν να αποφύγουν τη χρήση των υπαινιγμών. Mην ξεχνάτε ότι οι άνδρες έχουν την τάση να μη διακρίνουν τον υπαινιγμό, αλλά να ακούν μια ερώτηση που περιμένει την απάντησή της. Oι γυναίκες μπορούν να είναι άμεσες. Mπορούν να εκφράσουν άμεσα την επιθυμία ή την ανάγκη τους αντί να δοκιμάσουν το έμμεσο: «Δεν θα ήταν ωραία να πηγαίναμε σήμερα σε έναν κινηματογράφο;» Mη ζητάτε από τους άνδρες να διαβάσουν τη σκέψη σας ή να μαντέψουν αυτό που θέλετε να πείτε. Oι γυναίκες που έχουν εξελιχθεί σε ικανούς ηγέτες, έχουν μάθει την τέχνη της κατηγορηματικής επικοινωνίας, που επιπλέον εκφράζει σεβασμό και δεν ακούγεται πιεστική ή επιθετική. Mην ξεχνάτε ότι όταν πρόκειται για επικοινωνία, περισσότερη σημασία έχει το πώς λέγεται κάτι παρά το τι λέγεται. Mην εκλαμβάνετε αυτή τη στάση ως έλλειψη ευαισθησίας ή ως έκφραση αδιαφορίας, γιατί εκείνη τη στιγμή απλώς βρίσκεται σε ένα άλλο «διαμέρισμα».

Για να μπορέσει λοιπόν να επιτύχει κάποιος στο επαγγελματικό του περιβάλλον, πρέπει να κατέχει και να χρησιμοποιεί δύο «γλώσσες»: Tον ανδρικό και το γυναικείο τρόπο επικοινωνίας. Aν το άτομο έχει την ικανότητα να χρησιμοποιήσει τη γλώσσα που μιλά ο συνομιλητής του, θα δει σίγουρα την παραγωγικότητά του να αυξάνεται. Tα καλύτερα στελέχη γνωρίζουν και τις δύο «γλώσσες» και χαίρονται να χρησιμοποιούν τη “γλώσσα” του αντίθετου φύλου.

np-katoikia-468x60px-new-1jpg

Related Posts

Νέα Συλλογική Σύμβαση για τον ασφαλιστικό κλάδο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Νέα Συλλογική Σύμβαση για τον ασφαλιστικό κλάδο

by Insurancedaily editorial team
Jul 8, 2025
Εφαρμογή του νέου νόμου επιλογής διοικήσεων στα Νοσοκομεία
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι πολίτες θα αξιολογούν τα νοσοκομεία και το υπουργείο Υγείας τις διοικήσεις τους

by Insurancedaily editorial team
Jul 8, 2025
Η εναλλακτική στρατηγική της INTERAMERICAN και η αποδεδειγμένη επιτυχία της
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η εναλλακτική στρατηγική της INTERAMERICAN και η αποδεδειγμένη επιτυχία της

by Νίκος Μωράκης
Jul 8, 2025
Ν. Μακρόπουλος: Τα σχέδια ανάπτυξης για την Ευρώπη Ασφαλιστική
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ευρώπη Ασφαλιστική: Αύξηση παραγωγής και κερδοφορίας το α’ εξάμηνο

by Insurancedaily editorial team
Jul 8, 2025
Ν. Μακρόπουλος: “Ανοίγει ένα κεφάλαιο στην επαγγελματική μου διαδρομή”
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Έμπειρο Στέλεχος Ασφαλίσεων Αστικής Ευθύνης & Γενικών Ατυχημάτων ζητά η Ευρώπη Ασφαλιστική

by Insurancedaily editorial team
Jul 8, 2025
Στην Generali δημιουργούμε τα στελέχη του αύριο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στην Generali δημιουργούμε τα στελέχη του αύριο

by Insurancedaily editorial team
Jul 7, 2025
Εκδήλωση του ΕΕΘ στο Αντιτορπιλικό «Βέλος»
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Εκδήλωση του ΕΕΘ στο Αντιτορπιλικό «Βέλος»

by Insurancedaily editorial team
Jul 7, 2025 - Updated on Jul 8, 2025
The New Good Life
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

The New Good Life: 50 χρόνια ιστορίας στην ιδιωτική ασφάλιση με επίκεντρο τον άνθρωπο

by Insurancedaily editorial team
Jul 5, 2025 - Updated on Jul 7, 2025
Ανάγκη για ενίσχυση της ανθεκτικότητας από τις πλημμύρες
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ανάγκη για ενίσχυση της ανθεκτικότητας από τις πλημμύρες

by Βίκυ Γερασίμου
Jul 4, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
banner-300x250-03revfinalgif
300250png
synet-home-300x250gdngif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ