ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πώς η Κρίση Παράγει Ευκαιρίες… Πρακτικά!

Νίκος Μωράκης by Νίκος Μωράκης
27/06/2011 - Updated on 20/03/2017
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Share on Facebook

Απόσπασμα από το νέο βιβλιάριο των Κ. Ζοπουνίδη, καθηγητή Πανεπιστημίου Κρήτης και του Φίλιππου Μωράκη με τίτλο: Οδηγός Επιβίωσης για ΜΜΕ και Ελεύθερους Επαγγελματίες, εκδόσεις Morax, 6/11. Ένας λόγος που οι αρνητικές Επιπτώσεις των «Κρίσεων» διαδίδονται πολύ πιο γρήγορα από ότι θα έπρεπε, είναι η «Φυσιολογική Ανασφάλεια» των Ανθρώπων που δεν διαθέτουν Μεγάλες Περιουσίες σε Αποταμιευμένα Μετρητά! Είναι η τάση του μέσου Ανθρώπου που ζει «Μεροδούλι Μεροφάι» και τα βγάζει πέρα δύσκολα. Αυτόματα «Μαζεύεται στο Καβούκι του» όταν ακούει άσχημα νέα. Αυτή η τάση του τον κάνει να συμβάλλει στην «Αύξηση και Διάδοση» της Κρίσης, όπως ακριβώς φουντώνει η Φωτιά!  Πάει κάποιος σπίτι του, μετά από μια κοπιαστική μέρα με μειωμένες Πωλήσεις, ανοίγει την τηλεόραση, ακούει για την «Κρίση», Ασυνείδητα και Ενστικτωδώς μαζεύεται, συρρικνώνεται, πλάθει σενάρια καταστροφής στη σκέψη του, ανησυχεί, χάνει τον ύπνο του: «Τι θα γίνω εγώ και τα παιδιά μου, πώς θα τα βγάλω πέρα, πώς θα πληρώνω τις δόσεις του σπιτιού;» και φυσικά πέφτει στην Άβυσσο της Απόγνωσης και της Αδράνειας!

Διαβάστε Επίσης

Οι ασφαλίσεις υγείας στο επίκεντρο του 4ου Συνέδριου της ΕΑΕ

Οι ασφαλίσεις υγείας στο επίκεντρο του 4ου Συνέδριου της ΕΑΕ

Oct 15, 2025
ΕΕΑ: «Γυναίκες με Όραμα: από την Αρχαία Ελλάδα στη Σύγχρονη Πραγματικότητα»

ΕΕΑ: «Γυναίκες με Όραμα: από την Αρχαία Ελλάδα στη Σύγχρονη Πραγματικότητα»

Oct 15, 2025

Το ίδιο παθαίνει και ο Καταναλωτής! Φοβάται, και σκέπτεται ότι σύντομα θα υπάρξουν πιο δύσκολες μέρες. Κι έτσι δεν καταναλώνει! Ούτε όμως παράγει περισσότερο! Δεν κάθεται, για παράδειγμα, πλην λίγων εξαιρέσεων, περισσότερη ώρα στη δουλειά του, δεν δίνει κάτι παραπάνω, δεν δρα πιο έξυπνα και πιο γρήγορα… αντιθέτως μουδιάζει και περιμένει και αυτός να δει τι θα γίνει!

Μουδιάζει ως Καταναλωτής, ως Εργαζόμενος και ως Επιχειρηματίας

Περιμένει τις εξελίξεις Παθητικά ενώ στην πραγματικότητα, με την Παθητική του Στάση Ενισχύει και Δρομολογεί τις δυσάρεστες εξελίξεις! Ο Φαύλος Κύκλος της Αυτοκαταστροφής!

Να μη Γνωρίζεις όμως Πώς Μπορείς να βγεις Εσύ Προσωπικά και η δική σου Επιχείρηση από την «Κρίση» μπορεί να αποβεί «Ολέθριο».

Αντίθετα, αν «Γνωρίζεις» Πώς θα Μπορούσες να βγεις εσύ Προσωπικά και η Επιχείρησή σου Κερδισμένοι από την «Κρίση», τότε δεν θα επιτρέψεις στον Εαυτό σου να παρασυρθεί στην Απόγνωση του «Αδύνατου» που είναι Ευάλωτος από πλευράς «Γνώσεων» και «Χαρακτήρα»!

Αυτά τα Δεδομένα θα προσπαθήσει να Αναλύσει το συγκεκριμένο κείμενο που έχετε στα χέρια σας.

Αν γνώριζε ο Επιχειρηματίας ότι έχει πιθανότητες να βγει Κερδισμένος από την «Κρίση» τότε θα είχε λιγότερο Άγχος και θα έκανε τα βήματα που θα έπρεπε για να εκμεταλλευτεί τις «Ευκαιρίες» που παράγονται από τις «Κρίσεις»!

Τι πρέπει λοιπόν να κάνει κάποιος στην «Κρίση»;

Αναφέρεται στο Μικρομεσαίο Επιχειρηματία ή Ελεύθερο Επαγγελματία οι οποίοι μέρα με τη μέρα διαπιστώνουν ότι οι Πωλήσεις τους Μειώνονται και από τους Τρεις Μοναδικούς Παράγοντες που Καθορίζουν το Σύνολο των Χρημάτων που Εισπράττουν από τις Πωλήσεις τους!

Οι τρείς Παράγοντες των Γεωμετρικών Πωλήσεων

› Ο πρώτος Παράγοντας είναι ο «Αριθμός των καθημερινών Επισκέψεων» στο Κατάστημα, ή ο «Αριθμός των Υποψηφίων Πελατών» που επισκέπτεται ο Πωλητής, που ψάχνει συνεχώς για νέους Πελάτες, κάθε μέρα. Ενώ μέχρι πρόσφατα, έμπαιναν κάθε μέρα, 10 επισκέπτες στο Κατάστημα τώρα μπαίνουν μόνον 5 επισκέπτες τη μέρα. Το ίδιο και με τον εξωτερικό Πωλητή. Ενώ επισκεπτόταν με ραντεβού 3-4 υποψήφιους πελάτες τη μέρα τώρα, με μεγάλη δυσκολία, κλείνει 1-2 ραντεβού.

› Ο δεύτερος Παράγοντας αναφέρεται στο «Ποσοστό των Πωλήσεων κατά Επίσκεψη» που πραγματοποιεί ο Επιχειρηματίας σε καθημερινή βάση.

Ενώ, μέχρι πρόσφατα «Έκλεινε» 6-7 Πωλήσεις από τις 10 επισκέψεις τη μέρα, τώρα κλείνει 1-2 από τις 5 επισκέψεις! Το ίδιο συμβαίνει και με τον Ελεύθερο Επαγγελματία που επισκέπτεται τους Υποψήφιους Πελάτες του. Ενώ πουλούσε στον ένα από τους τρεις ή τέσσερις που επισκεπτόταν τη μέρα, τώρα πουλάει ένα κάθε τρεις μέρες με τον ίδιο αριθμό επισκέψεων. Το ποσοστό «Κλεισίματος» κατά «Επίσκεψη» έπεσε από το 30% στο 10%. Από τα 1-2 Ραντεβού Πώλησης που κλείνει, υπάρχουν μέρες που δεν «Κλείνει» ούτε μια Πώληση! Ίσως να «Κλείνει» μια Πώληση κάθε 3 μέρες!

› Ο τρίτος Παράγοντας έχει σχέση με το Μέσο Όρο του Ύψους της κάθε Πώλησης. Ενώ στο παρελθόν, ο Μέσος Όρος του Ύψους της κάθε Πώλησης ήταν ας πούμε 100 ευρώ, τώρα ο Μέσος Όρος έχει πέσει στα 50 ευρώ και λιγότερο!

Η Μείωση των Πωλήσεων, επομένως είναι «Τριπλή» και αναπτύσσεται προς τα κάτω με γεωμετρικές διαστάσεις!

Το αποτέλεσμα είναι ο Επιχειρηματίας και ο Ελεύθερος Επαγγελματίας, μόλις γίνει το «Κλικ» μέσα στη σκέψη του και Συνειδητοποιήσει, ότι η Μείωση των Εσόδων του δεν είναι προσωρινή, αλλά… Μόνιμη, πέφτει απότομα σε μια κατάσταση «Πανικού», γιατί εν τω μεταξύ οι Υποχρεώσεις του Τρέχουν, οι Λογαριασμοί σωρεύονται και τα ενοίκια παραμένουν απλήρωτα. Ο «Πανικός» Αφαιρεί την…«Ψυχραιμία», αρχίζουν οι εκνευρισμοί με το παραμικρό, όλα αρχίζουν να του φταίνε. Η γυναίκα του, αντί να του συμπαρασταθεί και να τον εμψυχώσει ώστε να βρουν Ρεαλιστικές Εναλλακτικές Λύσεις, χάνει και αυτή την «Ψυχραιμία» της, αρχίζουν οι καυγάδες και προστίθεται στον «Πανικό». Τα παιδιά μαζί με τη μητέρα τους αρχίζουν να Επικρίνουν τον σύζυγο και πατέρα και να επικαλούνται τα «Λάθη» που έκανε και με δυο λόγια, δημιουργείται μια κατάσταση Αναστάτωσης, η οποία οδηγεί αυτόματα στην «Απελπισία»!

Η «Απελπισία» φέρνει στην «Ηθική Κατάπτωση» και η «Ηθική Κατάπτωση» την «Καταστροφική Αδράνεια»!

Το Μαγαζί «Κλείνει» όπως όπως, αρχίζουν τα Δανεικά και ο σύζυγος αρχίζει να πίνει και να ψάχνει να δουλέψει σε… ταξί… για να βγάλει το μεροκάματο της επιβίωσης! Πολλά σπίτια έχουν διαλυθεί και ο αριθμός των αυτοκτονιών έχει διπλασιαστεί τους πρώτους τέσσερις μήνες του 2011!

Πανικός – Αναστάτωση – Απώλεια Ψυχραιμίας – Απελπισία – Αδράνεια – Καταστροφή!

Μερικοί άλλοι, όταν φτάνουν σε αυτό το σημείο, ψάχνουν να ανακαλύψουν κάποια «Άλλη Δραστηριότητα», άσχετη με τη δική τους, η οποία κατά τη γνώμη τους θα τους επιτρέψει να Επιβιώσουν πιο εύκολα!

Αυτό είναι μια μεγάλη Αυταπάτη, γιατί δεν υπάρχουν «Πιο Εύκολες» και πιο «Κερδοφόρες Δραστηριότητες» από τις δικές μας, πουθενά!

Τα «Κέρδη» δεν Εξαρτώνται και δεν Παράγονται από το «Είδος της Δραστηριότητας» και το Αντικείμενο με το οποίο ασχολείται ο Επιχειρηματίας ή ο Ελεύθερος Επαγγελματίας, αλλά Εξαρτώνται και Παράγονται από τα εξής «Τέσσερα Ουσιαστικά Δεδομένα»:

› Πρώτο, από την «Ικανότητα» του Επιχειρηματία να «Διαχειρίζεται με Σύνεση τα Χρήματά του», δηλαδή να είναι πολύ Συντηρητικός και Προσεκτικός με τα Έξοδά του. Τόσο τα Προσωπικά όσο και τα Επαγγελματικά.

› Δεύτερο, από το «Χαρακτήρα» του ο οποίος πρέπει να είναι «Σταθερός και Επίμονος» σε ό,τι κάνει. Δεν μπορεί τη μια μέρα να είναι εδώ και την άλλη εκεί και να αλλάζει Γνώμη από λεπτό σε λεπτό! Να ψάχνει πάντα για τον «Εύκολο Δρόμο»! Όλοι οι πετυχημένοι Άνθρωποι χαρακτηρίζονται για το «Πείσμα τους», την «Επιμονή τους» και την «Αντοχή τους» στην Εκπλήρωση του συγκεκριμένου Στόχου τους»!

Εξαντλούν και το τελευταίο «Ίχνος Προσπάθειας» που διαθέτουν για να… «Αντέξουν» τις Αντιξοότητες και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν. Αν το «βάζουν κάτω» εύκολα, τότε δεν κάνουν για Επιχειρηματίες, ούτε ποτέ μπορεί να θεωρηθούν πετυχημένοι Ελεύθεροι Επαγγελματίες! Ο συγγραφέας αυτού του κειμένου στο βιβλίο του: «Ο Πυρήνας της Επιτυχίας στις Πωλήσεις», γράφει: (…) Τις περισσότερες Πωλήσεις στην Καριέρα μου τις έκλεισα Καταβάλλοντας την Ύστατη Προσπάθεια, τη στιγμή ακριβώς που ήμουν έτοιμος να υποχωρήσω (…).

› Τρίτο, με τις «Γνώσεις» και τις «Εμπειρίες» που διαθέτει ο Επαγγελματίας για το Αντικείμενό του. Δηλαδή, δεν μπορεί να παριστάνει τον «Ειδήμονα» με Επιφανειακές Γνώσεις, είτε είναι Βιοτέχνης, Έμπορος Ρούχων, ή ιδιοκτήτης μιας ψαροταβέρνας, ή Λογιστής ή Ασφαλιστής ή Μάνατζερ γιατί κατόρθωσε και «χώθηκε κάπου» με το γνωστό Ελληνικό τρόπο!

Οι Πελάτες στην εποχή μας πολύ γρήγορα μπορούν να διακρίνουν, αν ο απέναντί τους είναι «Επαγγελματίας» και «Γνώστης του Αντικειμένου του», ή δεν είναι!

› Τέταρτο, η Επιτυχία των Επαγγελματιών πάντα εξαρτάται από αυτό το Ιδιαίτερο «Κάτι» που Προσφέρει ο Επαγγελματίας στους Πελάτες του.

Είτε αυτή είναι μια «Πρόσθετη Αξία» που την Αναγνωρίζουν οι Πελάτες του και τον Προτιμούν, είτε είναι η «Ειλικρίνεια που Εκπέμπει» γιατί είναι πράγματι Ειλικρινής, είτε γιατί προσφέρει αυτή την ιδιαίτερη «Εξυπηρέτηση» που δεν τη συναντά κανείς εύκολα στην εποχής μας!

Το βιβλιάριο κοστίζει €20, συν €2 έξοδα αποστολής. Μπορείτε να το παραγγείλετε τηλεφωνικά (210) 9578130 ή μέσω του e-shop της Morax. www.morax.gr

250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Οι ασφαλίσεις υγείας στο επίκεντρο του 4ου Συνέδριου της ΕΑΕ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι ασφαλίσεις υγείας στο επίκεντρο του 4ου Συνέδριου της ΕΑΕ

by Insurancedaily editorial team
Oct 15, 2025
Η Αθηναϊκή Γενική Κλινική τιμά την Παγκόσμια Ημέρα Όρασης
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Αθηναϊκή Γενική Κλινική τιμά την Παγκόσμια Ημέρα Όρασης

by Insurancedaily editorial team
Oct 15, 2025
Έφυγε από τη ζωή ο Γ. Γεωργακόπουλος
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Έφυγε από τη ζωή ο Γ. Γεωργακόπουλος

by Insurancedaily editorial team
Oct 15, 2025
«Rebuilding Tomorrow»: Η νέα στρατηγική πρωτοβουλία της Interamerican
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

«Rebuilding Tomorrow»: Η νέα στρατηγική πρωτοβουλία της Interamerican

by Insurancedaily editorial team
Oct 14, 2025
Bluebyte: Διαψεύδει φήμες περί εξαγοράς της
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Bluebyte: Διαψεύδει φήμες περί εξαγοράς της

by Insurancedaily editorial team
Oct 14, 2025
ΕΑΔΕ: Νέο λογότυπο και καμπάνια ενημέρωσης για την αξία των διαμεσολαβητών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΕΑΔΕ: Η ρύθμιση για τα ανασφάλιστα οχήματα ενίσχυση την οδική ασφάλεια

by Insurancedaily editorial team
Oct 14, 2025
insurancedaily-eeae-
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΕΕΑΕ: Πρόεδρος ο Χ. Αλεξόπουλος και Αντιπρόεδρος η Στ. Βικτωράτου

by Insurancedaily editorial team
Oct 14, 2025
Mνημόνιο συνεργασίας HALA – ΠΟΑΔ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Mνημόνιο συνεργασίας HALA – ΠΟΑΔ

by Insurancedaily editorial team
Oct 14, 2025
Στο 36,3% τα ασφαλισμένα οχήματα για φυσικές καταστροφές στην Ελλάδα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στο 36,3% τα ασφαλισμένα οχήματα για φυσικές καταστροφές στην Ελλάδα

by Insurancedaily editorial team
Oct 13, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
202506nnpillowdisplay300x25062jpg
300250png
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

  • Οι ασφαλίσεις υγείας στο επίκεντρο του 4ου Συνέδριου της ΕΑΕ

    Οι ασφαλίσεις υγείας στο επίκεντρο του 4ου Συνέδριου της ΕΑΕ

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • ΕΕΑ: «Γυναίκες με Όραμα: από την Αρχαία Ελλάδα στη Σύγχρονη Πραγματικότητα»

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Και Αν Συμβεί… Να Ανθίζεις! -«Η πρόληψη να σώζει ζωές» (video)

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Η Αθηναϊκή Γενική Κλινική τιμά την Παγκόσμια Ημέρα Όρασης

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ