Από το “Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ”. Νιώθετε αδικημένοι στο χώρο εργασίας και θέλετε «να τα πείτε ένα χεράκι» στον εργοδότη σας; Σας φαίνεται αδιανόητη η οποιαδήποτε απόπειρα κριτικής αλλά καταπιέζεστε από όσα δεν μπορείτε να ξεστομίσετε; Για όλα υπάρχει τρόπος. Η πιο δύσκολη περίπτωση κριτικής στο χώρο της εργασίας, ανεξάρτητα αν πρόκειται για μια εταιρεία με 500 υπαλλήλους ή μια μικρή επιχείρηση, είναι το πώς κριτικάρει κανείς το αφεντικό. Δεν είναι όμως απαραίτητο η κριτική σας να επιφέρει αντίποινα.
Οι περισσότεροι εργοδότες –ιδιαίτερα οι πιο επιτυχημένοι– δέχονται την κριτική από τους υφισταμένους. Αυτό που τους ενοχλεί είναι να τους προσβάλλουν, να τους απειλούν ή να τους υποτιμούν. Όταν η κριτική συνοδεύεται από τέτοιου είδους σχόλια, τα αντίποινα είναι κανόνας. Στην κριτική προς τον εργοδότη, η επιτυχία δεν εξαρτάται μόνο από αυτά που λέτε αλλά και από τον τρόπο που τα λέτε. Για να αυξήσετε τις πιθανότητες επιτυχίας υπάρχουν τρεις κανόνες: Πρώτα σιγουρευτείτε ότι ο εργοδότης σας είναι δεκτικός στην κριτική. Δεν υπάρχει εγγυημένος τρόπος να το ανακαλύψετε αυτό, μπορείτε όμως να αντλήσετε ορισμένα συμπεράσματα από τη γενικότερη συμπεριφορά του στο θέμα της κριτικής: Αποζητά την κριτική των άλλων και ενεργεί με βάση τις έγκυρες κριτικές που λαμβάνει; Είναι πρόθυμος να αλλάξει, διακρίνετε μια δυναμική και μια ευελιξία στην πολιτική του, ή μήπως τα πράγματα παραμένουν βασικά τα ίδια; Είναι προσιτός ή πρέπει να κανονίσετε επίσημο ραντεβού για να του μιλήσετε; Η πρόσβαση στο γραφείο του είναι εύκολη; Κρατάει την πόρτα του κλειστή, έτσι ώστε να μην τον ενοχλεί το προσωπικό, ή την αφήνει ανοικτή σαν πρόσκληση για να μπαίνετε μέσα;
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου στο www.asfalistikomarketing.gr. Γίνετε συνδρομητής και αποκτήστε πρόσβαση σε όλα τα άρθρα όλων των τευχών, σε τιμή – έκπληξη. Πληροφορίες: 210 9578 130-32
.gif?rand=4967)















