Υπάρχουν... κινητές... ελιές; - Αριστείδης Παπανικόλας | Insurancedaily.gr
Insurancedaily | Ασφαλιστικά Νέα
Ασφαλιστικές Εταιρείες
Αγγελίες
Video
  • #Statistics2020
  • #Bestof 2020
  • #Covid-19
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΝΕΑ ΑΝΑ ΝΟΜΟ
    • Νομός Αργολίδας
    • Νομός Αχαίας
    • Νομός Βοιωτίας
    • Νομός Δράμας
    • Νομός Ευβοίας
    • Νομός Ηρακλείου
    • Νομός Θεσσαλονίκης
    • Νομός Καβάλας
    • Νομός Κέρκυρας
    • Νομός Κοζάνης
    • Νομός Κυκλάδες
    • Νομός Λάρισας
    • Νομός Λασιθίου
    • Νομός Μαγνησίας
    • Νομός Πιερίας
    • Νομός Ρεθύμνου
    • Νομός Σερρών
    • Νομός Φθιώτιδας
    • Νομός Χανίων
  • MARKETING & SALES
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • Υγεία
  • ΕΚΕ
Insurancedaily.gr
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΝΕΑ ΑΝΑ ΝΟΜΟ
    • Νομός Αργολίδας
    • Νομός Αχαίας
    • Νομός Βοιωτίας
    • Νομός Δράμας
    • Νομός Ευβοίας
    • Νομός Ηρακλείου
    • Νομός Θεσσαλονίκης
    • Νομός Καβάλας
    • Νομός Κέρκυρας
    • Νομός Κοζάνης
    • Νομός Κυκλάδες
    • Νομός Λάρισας
    • Νομός Λασιθίου
    • Νομός Μαγνησίας
    • Νομός Πιερίας
    • Νομός Ρεθύμνου
    • Νομός Σερρών
    • Νομός Φθιώτιδας
    • Νομός Χανίων
  • MARKETING & SALES
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • Υγεία
  • ΕΚΕ
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Insurancedaily.gr
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
minetta-auto62020gif

Υπάρχουν… κινητές… ελιές;

Αριστείδης Παπανικόλας Αριστείδης Παπανικόλας •
29/06/2012
• Αριστείδης Παπανικόλας • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
1 min
Share on Facebook

του Αριστείδη Παπανικόλα. Ως ένας μέσος πολίτης αυτής της χώρας δυσκολεύομαι τους τελευταίους μήνες να καταβάλω τις δόσεις των δανείων μου (και δεν είναι λίγα, πανάθεμά τα). Επειδή άρχισα να δέχομαι κάποια ενοχλητικά τηλεφωνήματα από τις γνωστές και… ευγενικές εισπρακτικές εταιρείες αποφάσισα να επισκεφτώ μια-μια τις τράπεζες και να ζητήσω διακανονισμό, έτσι ώστε να μικρύνει η μηνιαία δόση, να μπορώ να την εξυπηρετώ και να μη με ενοχλούν. Η σκηνή που περιγράφω πιο κάτω είναι απόλυτα αληθινή, συνέβη πριν από 15 περίπου ημέρες και δεν έχω προσθέσει ούτε ένα «και». Χώρος, το κεντρικό κατάστημα, μεγάλης, ιδιωτικής τράπεζας στο κέντρο της Αθήνας και συνομιλήτριά μου νεαρή υπάλληλος στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών. Απολαύστε τη:

– Καλημέρα, σας χρωστάω κάποια χρήματα, έχω καθυστερήσει τις πληρωμές και θα ήθελα να συζητήσουμε κάποιον διακανονισμό.

– Ακίνητο έχετε; με ρωτάει κατευθείαν, χωρίς να μου πει να καθίσω.

– Έχω, αλλά…

– Να μας φέρετε ένα ακίνητο, η αξία του οποίου να καλύπτει την οφειλή σας, όχι μικρότερης αξίας, και θα τα φτιάξουμε.

– Να σας φέρω το Ε9 να δούμε τα ακίνητα και να επιλέξουμε πιο θα μπορούσα…

– Όχι κύριε, δεν θα ψάχνουμε εμείς. Εσείς ξέρετε πιο ακίνητό σας καλύπτει την οφειλή σας.

– Εντάξει, απαντώ (όρθιος φυσικά) στην καθιστή υπάλληλο που με «εξυπηρετούσε»! Όπως τα σκέφτομαι όμως, αυτό που καλύπτει το δάνειό μου είναι ένα μεγάλο κτήμα με ελιές που έχω και…

– Τι είναι αυτά που λέτε κύριε, είπαμε ακίνητο!

– Γιατί, το κτήμα με τις ελιές κινητό είναι; ρώτησα αυθόρμητα.

– Μη μας κοροϊδεύετε κύριε, σας είπα ακίνητο (επέμενε). Τι να τις κάνουμε τις ελιές, να πάμε να τις μαζέψουμε;

Προς στιγμή σκέφθηκα να την στείλω στο δ….. και να φύγω, αλλά ένιωσα ότι αξίζει τον κόπο και συνέχισα:

– Θέλετε να μου πείτε τι ακριβώς εννοείτε «ακίνητο» να σκεφθώ αν έχω…

– Ένα διαμέρισμα, κύριε, μια μεζονέτα, μια μονοκατοικία, ένα σπίτι τέλος πάντων. Αυτά είναι ακίνητα!

– Λυπάμαι, εκτός από τα κτήματα, έχω μόνο ένα γραφείο στην πλ. Κλαυθμώνος, αλλά δεν σας κάνει…

– Μας κάνει, φέρτε μας το γραφείο.

– Μα τώρα μου είπατε ότι θέλετε μόνο σπίτι.

– Λοιπόν δεν μπορώ να συνεννοηθώ μαζί σας. Έχετε όρεξη για κουβέντα. Φέρτε μου το Ε9 να δω τι έχετε.

– Λυπάμαι, το Ε9 σας το πρότεινα και το αρνηθήκατε. Αλήθεια, αν κάποιος δεν έχει ακίνητα τι κάνετε; Τον κρεμάτε; Δεν υπάρχει τρόπος διακανονισμού;

– Κάνει μια αίτηση και ζητά διακανονισμό.

– Μου δίνετε μία αίτηση να συμπληρώσω…

– Δεν έχουμε τυποποιημένες αιτήσεις… να γράψετε μία.

– Ευχαριστώ, θα επιστρέψω.

Πήγα στο γραφείο μου, έγραψα μια αίτηση με τα στοιχεία του δανείου μου, δήλωσα και ότι «δεν έχω ακίνητο με τις προδιαγραφές που μου ζήτησε ο αρμόδιος υπάλληλος» και γύρισα στην Τράπεζα.

– Την φέρατε;

– Ναι.

Την σφράγισε, έβαλε υπογραφή, μου έδωσε μια φωτοτυπία. Ούτε έλεγξε τα στοιχεία που ανέφερα, ούτε διασταύρωσε από τον υπολογιστή το δάνειό μου, την καθυστέρηση, ούτε με ρώτησε πόσα οφείλω!

– Θα σας πάρουμε τηλέφωνο.

Έχουν περάσει δεκαπέντε ημέρες. Κανένα τηλεφώνημα από την Τράπεζα. Αντίθετα τα τηλεφωνήματα από την εισπρακτική υπηρεσία συνεχίστηκαν.

– Πρέπει να πληρώσετε γιατί…

– Μα έχω επισκεφθεί την Τράπεζα, έχω υποβάλει έγγραφο αίτημα διακανονισμού στο τάδε κατάστημα, στην τάδε κυρία, έχω το αντίγραφο.

– Εμείς δεν έχουμε ενημέρωση, πρέπει να πληρώσετε.

– Τότε ενημερωθείτε, αν πράγματι εκπροσωπείτε την Τράπεζα και μη με ξαναενοχλήσετε.

– Το αίτημά σας μπορεί να μην εγκριθεί, άρα πρέπει να πληρώσετε.

– Ξέρετε κάτι που δεν ξέρω; Δεν έχει εγκριθεί το αίτημά μου;

– Αίτημα υποβάλατε κύριε, δεν ξέρουμε αν θα εγκριθεί. Αφού λοιπόν δεν έχετε απάντηση, πρέπει να πληρώσετε.

Δεν θα συνεχίσω για το πως τέλειωσε ο τηλεφωνικός μας διάλογος. Έχω να πω μόνο ότι στην άλλη τράπεζα που είχα πάει την ίδια μέρα και ζήτησα διακανονισμό, συζήτησα (καθιστός) μαζί τους και χωρίς να υποβάλω οποιοδήποτε γραπτό αίτημα, μου απάντησαν τηλεφωνικώς την επόμενη μέρα, στη συνέχεια μου έστειλαν sms στο κινητό μου και ήδη άρχισα να πληρώνω το 45% της δόσης που πλήρωνα. Τα χαρτιά έρχονται ταχυδρομικά στο σπίτι μου.

Μη με ρωτήσετε για όρους κ.λπ., δεν είναι αυτό το θέμα. Απλώς προσπαθώ να σας μεταφέρω την διαφορετική αντιμετώπιση που έζησα σε δύο τομείς: α) στην ύπαρξη συγκεκριμένων διαδικασιών και σαφών οδηγιών, στην αποτελεσματικότητα δηλαδή του μηχανισμού και β) στην ανθρώπινη συμπεριφορά.

Ουσιαστικά, στην πρώτη τράπεζα, εδώ και δεκαπέντε μέρες, είμαι ακόμα όρθιος μπροστά στην εκπαιδευμένη για την θέση της «εξυπηρέτησης πελατών» καθιστής κυρίας και συνεχίζουμε τον διάλογο περί του αν το κτήμα με τις ελιές είναι ακίνητο ή όχι…

Ετικέτες: Αριστείδης Παπανικόλας
new-cover-insurancegif

Διαβάστε Επίσης Posts

Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Fenice 190: 3,5 δις από την Generali για τη στήριξη της βιώσιμης ανάκαμψης

Feb 26, 2021
interamerican_ΣΕΒ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η INTERAMERICAN για την Προστασία των Προσωπικών Δεδομένων σε εκδήλωση του ΣΕΒ

Feb 26, 2021
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Generali Blog: Πώς η ασφάλιση υγείας σας, σας φροντίζει από την πρώτη στιγμή

Feb 26, 2021
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πώς κάμφθηκαν οι ενστάσεις για το deal της Εθνικής Ασφαλιστικής

Feb 26, 2021
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

«The DNA of KNOWLEDGE»: Στις 4-5 Μαρτίου το συνέδριο GAMA-ΠΣΣΑΣ

Feb 25, 2021
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πάνω από €1 δισ. ζητούν οι επιχειρήσεις της Αττικής από την Περιφέρεια, όταν διαθέσιμα είναι μόλις €250 εκατ. 

Feb 25, 2021

Σχόλια 1

  1. Ernestos Kalisperis says:
    9 years ago

    Το τηλεφωνο που σας παιρνουν οι εταιριες εισπραξης οφειλων ειναι δικο σας,  ιδιωτικο και προσωπικο, οτι και να πειτε σε αυτο ειναι ιδιωτικες συνομιλιες, την επομενη φορα που θα σας ενοχλησουν δοκιμαστε να  τ ρ ο μ ο κ ρ α τ η σ ε τ ε  εσεις τον 400αρη ψωμολυσσα που σας καλει, χρησιμοποιωντας οτι πιο χυδαιο και σκληρο σας ερθει στο νου. Εκεινος σας εχει καλεσει αλλωστε, ακομα και η απειλη εκ μερους σας, η υβρις και η προσβολη δεν ειναι δημοσια εκδηλωση και δεν εμπιπτει σε καμμια παραβαση του νομου.
    Μη ξεχασετε να του υπενθυμισετε οτι και εσεις κανετε καταγραφη της συνομιλιας και την δικια του καταγραφη να την βαλει εκει που ξερει.
     
    Δοκιμαστε το, δεν μπορειτε να φανταστειτε με τι χαμογελο και τι ικανοποιηση θα συνεχιστει η μερα σας!

    Καιρος να γινει “ανακεφαλαιοποιηση” και των δικων μας ζημιων………. 

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ten − 1 =

ergo-agapisgif
dynamis40xroniagif

TOP#5 Insurancedaily

  • Το ν/σ για τις φυσικές καταστροφές μετατρέπει το κράτος σε μια μεγάλη ασφαλιστική εταιρεία

    47 shares
    Share 19 Tweet 12
  • 10 χρόνια «πόλεμος τιμών» στα Ασφάλιστρα αυτοκινήτου

    36 shares
    Share 14 Tweet 9
  • Κλείνουν ευκολότερα οι πληγές όταν «αναπνέουν»;
    Μύθος ή αλήθεια;

    1402 shares
    Share 565 Tweet 349
  • Παρέμβαση των ασφαλιστικών για το ν/σ περί φυσικών καταστροφών

    31 shares
    Share 12 Tweet 8
  • Ν. Μιχελάκης: 6+1 χαρακτηριστικά του Επαγγελματία Ασφαλιστή

    29 shares
    Share 12 Tweet 7
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • SITEMAP
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Call us: +30 210 9594121
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΝΕΑ ΑΝΑ ΝΟΜΟ
    • Νομός Αργολίδας
    • Νομός Αχαίας
    • Νομός Βοιωτίας
    • Νομός Δράμας
    • Νομός Ευβοίας
    • Νομός Ηρακλείου
    • Νομός Θεσσαλονίκης
    • Νομός Καβάλας
    • Νομός Κέρκυρας
    • Νομός Κοζάνης
    • Νομός Κυκλάδες
    • Νομός Λάρισας
    • Νομός Λασιθίου
    • Νομός Μαγνησίας
    • Νομός Πιερίας
    • Νομός Ρεθύμνου
    • Νομός Σερρών
    • Νομός Φθιώτιδας
    • Νομός Χανίων
  • MARKETING & SALES
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • Υγεία
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist