ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

«Επιστημονικό Μάρκετινγκ»
Έξι Σύγχρονα Πολύτιμα Κείμενα
Μάνατζμεντ σε ένα τεύχος!

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
04/09/2009
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Share on Facebook

em_cover_200909Κυκλοφόρησε το τεύχος Σεπτεμβρίου 2009 του «Επιστημονικού Μάρκετινγκ» και περιλαμβάνει έξι Σύγχρονα Πολύτιμα Κείμενα Μάνατζμεντ, που δε θα τα βρείτε εύκολα σε ένα οποιοδήποτε άλλο περιοδικό!

Η ποιότητα ενός περιοδικού καθρεφτίζεται πρώτα απ’ όλα από τους δημοσιογράφους και τους επιμελητές της αρθογραφίας του. Από εκεί ο εκδότης καταλαβαίνει το βαθμό της Αξίας των κειμένων και κατά πόσο αυτά θα διεγείρουν το ενδιαφέρον των αναγνωστών του! Όταν οι δημοσιογράφοι, επιμελητές, διορθωτές, αρχισυντάκτες εκφράζουν τον ενθουσιασμό τους για ένα άρθρο, σίγουρα αυτός ο ενθουσιασμός θα μεταφερθεί και στους αναγνώστες!

Διαβάστε Επίσης

Ειδικές παράμετροι στη μείωση του 10% του ΕΝΦΙΑ

Τα 5 νούμερα που έκαναν τη διαφορά στο Επικουρικό Κεφάλαιο

Aug 16, 2025
Πυρκαγιές: Με προσωπικό ασφαλείας οι ασφαλιστικές εταιρείες

Πυρκαγιές: Με προσωπικό ασφαλείας οι ασφαλιστικές εταιρείες

Aug 13, 2025

Το πρώτο, όπως σας έχουμε συνηθίσει κάθε μήνα, προέρχεται από το Harvard Business Review και έχει θέμα τη χιλιοειπωμένη «Αντίσταση κατά της Αλλαγής». Επειδή το θέμα είναι πολύ ενδιαφέρον και επίκαιρο, το ενισχύσαμε με το κείμενο του Χρήστου Καρτάλη, τον οποίο θα πρέπει να γνωρίζετε από τα προηγούμενα κείμενά του, που προέρχονται από το εξαιρετικό βιβλίο του «The Performance Cockpit». Τίτλος του αποσπάσματός του είναι: «Αλλαγή: Κάντε τη Βιώσιμη»!

Όλες οι σχολές που διδάσκουν Διοίκηση Επιχειρήσεων περιλαμβάνουν αυτό το πολύ ενδιαφέρον μάθημα. Οι Εξελίξεις της Παγκόσμιας Οικονομίας και ο έντονος Ανταγωνισμός έχει εξαφανίσει τη Νοοτροπία που ίσχυε πριν από μερικές δεκαετίες:

«Να πιάσει το Προϊόν μας και μετά θα μετράμε τα Κέρδη μας»!

Τώρα, αν «Πιάσει το Προιόν μας», ο πονοκέφαλος είναι πώς θα διατηρήσουμε τα Μεγέθη του στην Αγορά και φυσικά και τα Κέρδη του! Όλοι γνωρίζουμε ότι μόλις λανσάρουμε  ένα Νέο Προϊόν, σε χρόνο μηδέν ο ανταγωνισμός το αντιγράφει ευελπιστώντας να προλάβει να υποκλέψει το δικό του μερίδιο Αγοράς. Άρα, ο εφησυχασμός που υπήρχε στους παραδοσιακούς Επιχειρηματίες έχει εξαφανιστεί. Πρέπει συνεχώς να είσαι στην «Τσίτα»!

«Τσίτα» σημαίνει «Αλλαγές»! Αλλαγές στη Ροή των Εργασιών, στις Συνήθειες Εργασίας των Στελεχών και των Εργαζομένων και πάνω απ’ όλα «Αλλαγές» στις Συνήθειες Εργασίας του… CEO!

Εδώ σε θέλω, Αρχηγέ μου!

Θα τα καταφέρεις;

Θα Εισπράξεις τις εισηγήσεις των Στελεχών σου Θετικά, χωρίς να τις εκλάβεις ως «Αμφισβήτηση» της Κυριαρχίας σου και του Εγωισμού σου;

Οι συγγραφείς της  ουσιαστικής αυτής ανάλυσης του θέματος, Jeffrey D. Ford και Laurice W. Ford, έχουν πιάσει το νόημα και μας δίνουν πολύτιμες συμβουλές. Π.χ., λένε: Αν ο CEO εισπράξει την «Αντίσταση κατά της Αλλαγής», ως απλή Αρνητική Αντίδραση των συνεργατών του και θυμώσει, πεισμώσει και προσπαθήσει να την «Επιβάλλει», όχι μόνο δε θα την παρακάμψει για να εκπληρώσει το Στόχο του (που είναι να περάσει τις νέες Μεθόδους για να βελτιωθεί η Παραγωγικότητα, αν οι Μέθοδοι είναι οι κατάλληλοι), αλλά θα μειωθεί και το κύρος του. Θα «Πέσει» στα μάτια των συνεργατών του. Θα τους δει «Ανταγωνιστικά», άρα θα «κατέβει» στο δικό τους «Επίπεδο» και θα αρχίσει να συμπεριφέρεται «Απολογητικά»! Αντίθετα, αν σκύψει επάνω από τις παρατηρήσεις τους που θα προέρχονται από την «Αντίσταση», πιθανόν να ανακαλύψει Αδυναμίες των νέων Μεθόδων που προσπάθησε να «Επιβάλλει». Εμείς που ασχολούμαστε με τις Πωλήσεις είμαστε πιο εύκολοι στην «Αντίσταση» του άλλου, γιατί οι «Πωλήσεις» μάς έχουν δώσει να καταλάβουμε πώς να χειριζόμαστε τις «Αντιρρήσεις» των Πελατών. Αν όμως ο CEO ή οποιοδήποτε άλλος Διευθυντικό Στέλεχος δεν έχει πλούσιες εμπειρίες από την Προσωπική Πώληση, με την παραμικρή «Αντίδραση» ή «Αντίρρηση»… υπεραντιδρά και χάνει την επικοινωνία. Δεν έχει μάθει να «Πουλάει» την άποψή του. Βιάζεται να την «Επιβάλλει»!

Διαβάστε το με το μαρκαδόρο σας.

Θα σας ικανοποιήσει!

Το τρίτο θέμα έχει σχέση με το «Νευρομάρκετινγκ», που πρώτο το Ε.Μ. έχει λανσάρει εδώ και ενάμιση χρόνο. Συγγραφέας του είναι ο νεότατος επιστήμονας Φώτης Φιλιππόπουλος. Πολλές από τις εμπειρίες που έχετε βιώσει με τους Πελάτες και τους Συνεργάτες σας θα τις εντοπίσετε στην επιστημονική ανάλυση που μας δίνει μέσω του εγκεφάλου μας. Σας υπενθυμίζουμε ότι όσο πιο διαβασμένος είναι ο Ασφαλιστής ή ο Μάνατζερ, τόσο περισσότερο διευκολύνεται στην εργασία του και εμπεδώνει τη χρησιμότητά του στο χώρο του! Και οι πέντε Νόμοι του Branding έχουν άμεση σχέση με τις Ασφάλειες, τόσο στο επίπεδο του Μάνατζερ των Κεντρικών όσο και στο επίπεδο του Δ/Κ και του μάχιμου Ασφαλιστή, Πράκτορα ή Μεσίτη.

Το τέταρτο θέμα έχει σχέση με τις «Επιχειρηματικές Επενδύσεις». Και αυτό έχει σχέση με τη δουλειά μας, παρ’ όλες τις αρνητικές εμπειρίες που βιώνουμε. Οι κορυφαίοι Ασφαλιστές των ΗΠΑ έχουν σταματήσει εδώ και δεκαετίες να πουλάνε «Family Protection» και έχουν συγκεντρωθεί στις Ασφάλειες Ζωής για Επιχειρήσεις. Λίγη φαντασία να διαθέτετε μπορείτε να δείτε τη χρησιμότητα της ανάλυσης του καθηγητή Κ. Ζοπουνίδη και των συνεργατών του. Το πέμπτο κείμενο είναι των Αντώνη Γ. Ζαΐρη και Γιώργου Ι. Σταμάτη και έχει τίτλο: «Ένας Πρακτικός Οδηγός Επιβίωσης για Επιχειρήσεις». Μια ιδέα θα σας πούμε. Αν διαβάσετε το βιβλίο τους και αισθανθείτε ότι πράγματι περιλαμβάνει χρήσιμες πρακτικές συμβουλές για Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις και το στείλετε ως δώρο σε δέκα επιχειρήσεις, έστω άγνωστες, έτσι, τιμής ένεκεν, με μια συνοδευτική επιστολή, δεν ανοίγετε δέκα πόρτες! Αφήνουμε τις συμβουλές που θα δώσετε στους γνωστούς σας επιχειρηματίες, επικαλούμενοι και την πηγή, με την προτροπή να το αγοράσουν και να το διαβάσουν. Καλύτερο PR (Public Relations) στο επίπεδο του Ασφαλιστή από αυτό δεν μπορεί να υπάρξει!

Πάνω απ’ όλα δε μην ξεχνάτε ποτέ την Προσωπική Ικανοποίηση που αντλείτε εμπλουτίζοντας τις Γνώσεις σας και βελτιώνοντας την Προσωπικότητά σας!

Ο χαρακτηρισμός του Ε.Μ. ως του «Χρήσιμου Περιοδικού» δεν είναι τυχαίος!

Ζητήστε το από την Εταιρεία σας ή στα κεντρικά περίπτερα. Μπορείτε επίσης να γίνετε Συνδρομητής στα τηλέφωνα: 210-9578130.


250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Ειδικές παράμετροι στη μείωση του 10% του ΕΝΦΙΑ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τα 5 νούμερα που έκαναν τη διαφορά στο Επικουρικό Κεφάλαιο

by Insurancedaily Editorial Team
Aug 16, 2025
Πυρκαγιές: Με προσωπικό ασφαλείας οι ασφαλιστικές εταιρείες
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πυρκαγιές: Με προσωπικό ασφαλείας οι ασφαλιστικές εταιρείες

by Insurancedaily editorial team
Aug 13, 2025
Στην Τράπεζα Πειραιώς η ΕΘΝΙΚΗ Ασφαλιστική
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τι «αποκαλύπτει» η Επιτροπή Ανταγωνισμού για την εξαγορά  της Εθνικής Ασφαλιστικής

by Insurancedaily editorial team
Aug 12, 2025
Προς τα πού… τράβηξαν τα ασφάλιστρα οχημάτων;
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Προς τα πού… τράβηξαν τα ασφάλιστρα οχημάτων;

by Insurancedaily editorial team
Aug 11, 2025
Η Mega Brokers ενώνει τις δυνάμεις της με τον Όμιλο Unilink
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Mega Brokers ενώνει τις δυνάμεις της με τον Όμιλο Unilink

by Insurancedaily editorial team
Aug 8, 2025
6 μέτρα για τα ασφάλιστρα υγείας θα ανακοινώσει η κυβέρνηση
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Επιτροπή Ανταγωνισμού: 16 «καμπανάκια» για το ακριβό κόστος της ιδιωτικής υγείας και ασφάλισης

by Insurancedaily editorial team
Aug 8, 2025
ΕΑΕΕ: Επισημάνσεις για την απόφαση μείωσης του ΕΝΦΙΑ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Το μαρτύριο της σταγόνας για τις ασφαλισμένες κατοικίες

by Insurancedaily editorial team
Aug 8, 2025
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Δρομολογείται μείωση τη εισφοράς υπέρ του Επικουρικού Κεφαλαίου

by Insurancedaily editorial team
Aug 8, 2025
Ανάκληση 259.000 Honda στις ΗΠΑ για “ελάττωμα” στο φρένο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ασφάλεια αυτοκινήτου και φυσικές καταστροφές: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε

by Insurancedaily editorial team
Aug 8, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
orizon-1964-row-banner-300x250jpg
banner-250-300-2024png
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

  • Η Mega Brokers ενώνει τις δυνάμεις της με τον Όμιλο Unilink

    Η Mega Brokers ενώνει τις δυνάμεις της με τον Όμιλο Unilink

    51 shares
    Share 20 Tweet 13
  • Mega deal στην Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση

    45 shares
    Share 18 Tweet 11
  • Τι πρέπει να ξέρουν οι ασφαλισμένοι της Dallbogg

    30 shares
    Share 12 Tweet 8
  • Έληξε το δίπλωμά σου; Δες αναλυτικά ποια είναι η διαδικασία ανανέωσης

    7 shares
    Share 3 Tweet 2
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ