Στα πρώτα βήματα της Ασφαλιστικής καριέρας μου, πριν από 25 χρόνια, άκουσα έναν παλιότερο συνάδελφο να λέει: Φτιάξε ένα χαρτοφυλάκιο αυτοκινήτων και θα είναι το μόνο δικό σου περιουσιακό στοιχείο. Δεν τον άκουσα γιατί τότε οι κανονισμοί πωλήσεων δεν εμπεριείχαν μέσα στους στόχους τους ασφαλίσεις αυτοκινήτων. Άλλα ενδιέφεραν τις εταιρείες τότε. Σήμερα μετά από 25 χρόνια και ενώ το νερό κύλησε όλα αυτά τα χρόνια είδα στο δρόμο αυτόν το μεγαλο πια σε ηλικία άνθρωπο και τον λυπήθηκα. Η εταιρεία που συνεργαζόταν του πήρε ότι πολυτιμότερο είχε: Την αξιοπρέπειά του! Άρχισε να πουλάει διαδικτυακά τις Ασφάλειές της και τον προσπέρασε έτσι στην ψύχρα! Ωμά και Αδιάφορα! Του στέρησε το εισόδημα που τόσο χρειαζόταν σε αυτή την ευαίσθητη ηλικία! Σήμερα είναι 70 ετών και αξιολύπητος! Αναλογιστείτε πώς θα σας συμπεριφερθούν αύριο και πράξτε ανάλογα! Το τραγικό της υπόθεσης είναι ότι οι ηγέτες του κλάδου, δεν σκέφτηκαν ούτε ένα λεπτό να εκμεταλλευτούν όλους αυτούς τους συνεργάτες και να τους προετοιμάσουν να πουλάνε άλλα συμβόλαια ασφάλισης που δεν είναι ζημιογόνα! Τουλάχιστον θα τους έδιναν μια ευκαιρία και όσοι ακολουθούσαν θα είχαν μια διέξοδο στη σημερινή απομόνωση. Κάποια κλαδικά έντυπα το τόνιζαν εδώ και πολλά χρόνια… εμείς ακούμε;
.gif?rand=8604)













.gif?rand=3715)



Εύχομαι σε όλους αυτούς που παίρνουν τέτοιες αποφάσεις, να έχουν την ίδια κατάληξη και χειρότερη ….. Και κάτι άλλο….. “άλλα συμβόλαια ασφάλισης που δεν είναι ζημιογόνα”.. Τώρα τελευταία μου έχει δημιουργηθει η απορία…. Αφού είναι τόσο ζημιογόνα γιατί λυσσάνε όλες οι εταιρίες να τα πάρουν;;;;;
@παραμυθιασμένος.
Διότι αγαπητ’ε μου ΔΕΝ ειναι “ζημιογονες”. Τις μαγειρεύουν ως τετοιες μεσω του παιχνιδιού με το δικαίωμα συμβολαίου,αν με εννοείς τι εννοώ. Παράδειγμα η “διαδικτυακή” που σε πολλές περιπτώσεις δίνει έκπτωση στις online ασφαλίσεις μεγαλύτερη από την προμήθεια του ασφαλιστή. Για να μην αναφέρω την μνημειώδη δαπάνη διαφήμισης που βεβαίως βγαίνει απο το δικαίωμα.
Εάν ΄μιλήσεις με ‘παληούς” θα εισπράξεις τα ίδια και χειρότερα και οχι μόνον για τον κλάδο αυτοκινήτων η την “γνωστή” ασφαλιστική. Ιδιαίτερα οι ασφαλιστικές απο την χώρα της τουλίπας ειναι “μανούλες” στο παιχνίδι της υφαρπαγής.”Το λιοντάρι” και η “διαδικτυακή” εχουν δώσει μαθήματα στο θέμα. Κανένας κλάδος δεν εξαιρείται. Αλίμονο στους συναδέλφους που εθελοτυφλούν θαμπομένοι απο Βραβευσεις , ανουσιες εκδηλώσεις, τίτλους κενούς περιεχομένου και πράξεις ευθύνης (sic) και δεν λαμβάνουν εγκαίρως τα μέτρα τους. Ιδιαίτερα οσους διάγουν την 4η και άνω δεκαετία της ζωής τους. Για τους πελάτες δεν μιλώ . Ας μιλήσουν οι ίδιοι, και ιδιαίτερα αυτοί με τα πάσης φύσεως “αποταμιευτικά” συμβόλαια. Καλημέρα σας
ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ…Η ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΟΝΟ ΕΙΝΑΙ Η ΑΡΧΗ…
ΟΠΩΣ ΤΑ SUPERMARKET ΠΟΥΛΑΝΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ
ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΕΣ ΠΟΥΛΑΝΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ
Η INTERAMERICAN ΕΔΩ ΚΑΙ 15 ΜΗΝΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΑΡΠΑΞΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΕΣ ΜΕ ΑΘΕΜΙΤΟ ΤΡΟΠΟ !!!!!!!
ΔΑΠΑΝΩΝΟΝΤΑΣ
ΠΑΝΩ ΑΠΟ 10.000.000 – 12.000.000 ΕΥΡΩ
ΣΕ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΒΑΛΕΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΣΕ ΤV ΚΑΙ ΙΝΤΕRNET
ΣΠΑΖΟΝΤΑΣ ΟΛΑ ΤΑ REKOR
Εγώ πάλι δεν το βλέπω έτσι αγαπητοί συνάδελφοι.
23 χρόνια είμαι στο επάγγελμα, στην ίδια αυτή εταιρία που αναφέρεστε, σαν διασυνδεδεμένος σύμβουλος.
Απο την αρχή με “τράβηξε” ο κλάδος Ζωής και υγείας, γιατί εκεί πίστευα και πιστεύω οτι προσφέρω υπηρεσία στους πελάτες. Στο οικονομικό πρόβλημα που θα αντιμετωπίσουν όταν προκύψει θέμα υγείας.
Τότε αναγνωρίζεται η ωφέλεια της ασφάλισης και τότε γίνομαι απαραίτητος και αναντικατάστατος στον πελάτη μου.
Όταν πουλώ κάτι που είναι προαιρετικό, ο πελάτης θα το αποδεχτεί απο πεποίθηση και όχι απο υποχρέωση. Θα το αποδεχτεί γιατί πιστεύει στο προιόν, στην εταιρία και σ’εμένα. Και θα παραμείνει σ’εμένα, εκτός και φανώ ανακόλουθος και αναξιόπιστος.
Στον κλάδο αυτ/του, είναι εντελώς διαφορετικά τα πράγματα.
Απο τη μία μεριά το bankassurance, απο την άλλη τα πρακτορεία που βγάζει ο ένας τα μάτια του άλλου με τις τιμές, και τώρα πλέον με την ιντερνετική και τηλεφωνική πώληση, για ποιό προιόν?
Για την ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ασφάλιση του αυτ/του……!!! Όχι ευχαριστώ, δεν θα στηρίξω την καριέρα μου σαν ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ (και το τονίζω), για να πουλώ ασφάλειες αυτ/των μόνο.Καλύτερα να πήγαινα ταμίας σε τράπεζα, στη ΔΕΗ στον ΟΤΕ. Παρεμφερή εργασία θα έκανα, θα περίμενα να έρθει ο πελάτης!!
Εδώ όλη η Ευρώπη μας τη λέει που είχαμε δημιουργήσει κράτος δημοσίων υπαλλήλων, συντεχνιών, κλειστών επαγγελμάτων και το κακό συναπάντημα απο κάθε λογής βολεμένους.
Και θα κατηγορήσω τις όποιες εταιρίες (που σε λίγο θα είναι όλες), επειδή πουλάνε μέσω τηλεφώνου ή ίντερνετ? Σε ελεύθερη αγορά δε ζούμε, ή μήπως σε κομμουνιστικό κράτος?
Θα τις κατηγορήσω αν πουλάνε άσχετα άτομα, αν λένε ψέμματα ή ανακρίβειες με ανεκπαίδευτους εργαζόμενους και μή πιστοποιημένους.
Αν εγώ έχω χτίσει την εμπιστοσύνη, την αξιοπιστία μου, την ειλικρίνεια μου στους πελάτες σωστά, δεν έχω να φοβηθώ τίποτα.
Δεν φοβάμαι κανένα νέο τρόπο πώλησης, απο όπου κι αν προέρχεται. Στο δικό μου χέρι είναι να διαφυλάξω τα συμφέροντα μου, για το δικό μου καλό και των παιδιών μου.
Αλλά απαιτεί δραστηριότητα, συνεχής και αδιάκοπη, διάβασμα, ενημέρωση, εξειδίκευση.
Όσο πιο γρήγορα το αντιληφθούν όλοι, τόσο γρηγορότερα θα δούν αποτελέσματα.
Γειά σας, έχω και δουλειά να κάνω…..
Φίλε κ συνάδερφε σε γενικές γραμμές έχεις δίκιο. Εύχομαι μόνο, στα 70 μας, σε πολλά χρόνια από τώρα ο κόσμος να χρειάζεται ακόμα τις υπηρεσίες μας, στα συμβόλαια Ζωής & υγείας… Αλλιώς θα ευχόμαστε όλοι να είχαμε πάει ταμίες!!!
Κύριε Μάντικε
Αν κατάλαβα καλά είστε συνδεδεμένος με την interanerican. Μπορείτε να μου πείτε τα συνταξιοδοτικά των πελατών σας και τα αμοιβαία κεφάλαια που είναι τώρα;;;; Πόσα λεφτά έχασαν οι άνθρωποι και πόση εμπιστοσύνη στην ασφάλιση γενικά;;;;
Αγαπητέ Δημήτρη Μαντικε(?) . Καλά τα λές. Δεν μιλάμε για σένα ,για τις γνώσεις σου η τον επαγγελματισμό σου. Μιλάμε ομως για τις προθέσεις και τις πρακτικές των εταιρειών η αν θέλεις να το εξειδικεύσουμε, της εταιρείας στην οποία αναφέρεσαι και για τον τρόπο που τις μεθόδευσε για μεγάλο αριθμό συνεργατών της. (Το νόμιμο είναι και ηθικό?) Που σημειωτέον την έκτισαν σε διάφορα σημεία της Ελλάδας και ιδιαίτερα της επαρχίας. Υπαινίσεσαι ισως οτι δεν ηταν επαρκώς επαγγελματίες κλπ. Ειμαι σίγουρος οτι γνωρίζεις πρόσωπα και πράγματα. Οι δηλώσεις σου αν και ακούγονται σαν “δήλωση εμπιστοσύνης” στον εαυτό σου θα μπορούσαν απο ενα κακόπιστο να θεωρηθούν και σαν “δήλωση νομιμοφροσύνης”. Αν ειναι ετσι ………… Καλημέρα σου. Ολοι εχουμε δουλειές να κάνουμε.
Και κατι συμπληρωματικό αγαπητέ Δημήτρη Μ. Μήπως , ανεξάρτητα αν δεν θέλεις να το δείς, η “διαδικτυακή” αποτελεί υπόδειγμα κλίκας , συντεχν’ιας, κουμπαριών , συναλλαγών , βολεμένων με τον κόπο άλλων κλπ. Για ξανασκέψου το. Για δες πόσοι απο τους σημερινούς (στελεχη, διευθυντάδες, επιθεωρητάδες ) έχουν προσφέρει “προστιθέμενη αξία” στην Εταιρεία σου. Εκτός εάν προστιθέμενη αξία θεωρείς την διαχείριση των έτοιμων και την ανακύκλωση πελατων, συμβολαίων Υγείας και Α/Κ που παρουσιάζονται σαν Ν.Π . Αστο φίλε μου. μην υποθηκεύεις το καλό σου ονομα με τέτοιες δηλώσεις. Α και κάνε λίγο υπομονή 2-3 χρονάκια και τα ξαναλέμε.
ΣΕ 2-3 ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΤΟΝ ΕΧΟΥΝ ΠΕΤΑΞΕΙ ΣΤΟΝ ΣΚΟΥΠΙΔΟΤΕΝΕΚΕ.
ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ
αγπητε κε μαντικε η οπως αλλοιως λεγεσθε ,εισθε ακαταλληλος οχι για αυτα που λετε ,αυτα σας εμαθαν, αυτα λετε . ειςθε ακαταλληλος οταν ασεβειτε για επαγγελματα οπως του ταμια κλπ η ακομη χειροτερα για ενα σημαντικο αριθμο διαμεσολαβητων που ασφαλιζουν αυτοκνιητα και αλλους κινδυνοθς με αξιοπιστια ,συνεπεια και επαγγελαμτικη ευθυνη αναλυοντας,ψαχνοντας,προτεινοντας την καλλιτερη και σωστοτερη λυση για τους πελατες τουςε κε μαντικε εισθε ακαταλληλος γιατι παπαγαλιζετε χωρις να εμβαθυνετε !!
εισθε δυστυχως το φαινομενο των διαμεσολαβητων που εμεις οι υπολοιποι πρεπει να αποφευγουμε γιατι εχει μονολιθικοτητα και αγνοια ………………… κυριε μαντικε δεν ειμαι ασφαλιστης αυτοκινητων ,τα αυτοκινητα ειναι οχι περισσοτερο απο το 15% του χαρτοφυλακιου μου.
κε μαντικε καλον ειναι να μην προκαλειτε με την αδεξιοτητα και πτωχοτητα της εκφρασης ,λογων και αποψεων σας
κρατηστε οτι ξερετε και νομιζετε για λογαριασμο σας και μην γινεσθε δικαστης και εισαγγελευς χωρις να σας το ζητησει κανεις ,ιδιαιτερα της ασφαλιστικης κοινοτητας και των ανεξαρτητων διαμεσολαβητων
Καλησπέρα σας συνάδερφοι.
Πρός Παραμυθιασμένος:
Κι εγώ το εύχομαι φίλε μου, και πιστεύω οτι θα είμαστε χρήσιμοι όσο θα είναι και οι δικηγόροι, οι συμβολαιογράφοι και τα συναφή επαγγέλματα, γιατί έχουμε να κάνουμε με συμβάσεις, με όρους, εξαιρέσεις κλπ., που οι Έλληνες θέλουν να εμπιστεύονται την ερμηνεία και επεξήγηση τους σε ανθρώπους που εμπιστεύονται και με προσωπική σχέση. Όσο θα ισχύει αυτό, θα έχουμε μέλλον κι εμείς, πάντα κατά τη γνώμη μου.
Πρός aninedynaton:
Αγαπητέ φίλε, αν θεωρηθεί δήλωση νομιμοφροσύνης, τότε όντως δεν έχει νόημα να συνεχίσουμε οποιοδήποτε διάλογο, και σίγουρα δεν θα μπορούσα να ξαναεκφράσω καμία άποψη, ειδικότερα αν ένιωθα οτι “έσπαγα αυγά”.
Αν όμως νομίσεις οτι μπορεί να χωράει και μιά διαφορετική άποψη στο σκεπτικό του άρθρου, τότε ευχαρίστως να το συζητήσουμε περαιτέρω.
Και θα χρησιμοποιήσω ακριβώς το σημείο του άρθρου που λέει:”Δεν τον άκουσα γιατί τότε οι κανονισμοί πωλήσεων δεν εμπεριείχαν μέσα στους στόχους τους ασφαλίσεις αυτοκινήτων. Άλλα ενδιέφεραν τις εταιρείες τότε.” Δηλαδή πριν 25 χρόνια αυτός ο ασφαλιστής που το αφηγείτε, ενεργώντας (καλώς ή κακώς) σύμφωνα με τους στόχους και τα bonus της εταιρίας μόνο(???), δε στράφηκε στα αυτ/τα. Στράφηκε στη Ζωή προφανώς. Το αποτέλεσμα ποιό ήταν? Ακόμα υπάρχει!!!
Είναι ασφ/κός σύμβουλος, παρέχει υπηρεσίες που δε μπορούν να παρασχεθούν μέσω ίντερνετ.
Γι αυτό υπάρχει.
Ό άλλος, ο συμβουλάτορας, καταστράφηκε επειδή η εταιρία ξεκίνησε να πουλά μέσω ίντερνετ? Αν εμφανιζόταν δηλαδή εταιρία φθηνότερη απο τη δική του, και ξεσκιζόταν στη διαφήμιση όπως η Anytime, ή Mydirect ή κάποιες καινούργιες που εμφανίστηκαν τώρα τελευταία με έδρα το Γιβραλτάρ, το αποτέλεσμα πιστεύεις θα ήταν διαφορετικό? Δεν νομίζω.
Επίσης το άλλο σημείο:”…να τους προετοιμάσουν να πουλάνε άλλα συμβόλαια ασφάλισης που δεν είναι ζημιογόνα!”!!! Δηλαδή η εταιρία, οι εταιρίες, ενώ έδιναν bonus και έβαζαν στόχους για τη Ζωή, κάποιοι που θεωρούσαν τον εαυτό τους “ασφαλιστές”, πουλούσαν μόνο αυτ/τα. Τι προετοιμασία χρειαζόταν, δεν καταλαβαίνω. Εκπαίδευση? Παρακίνηση? Μεντοράρισμα?
Η μόνη προετοιμασία που χρειαζόταν ήταν να βγεί έξω να πουλήσει. Να φάει τα μούτρα του μέχρι να μάθει. Αλλά, όλοι μας ξέρουμε οτι είναι κουραστικό και ψυχοφθόρο αυτό, έτσι δεν είναι? Αλλά είναι και αποτελεσματικό, και είναι και ΜΟΝΙΜΟ δικό μας, για τους λόγους που ανέφερα στο προηγούμενο post μου.
Κλείνω με το:”Κάποια κλαδικά έντυπα το τόνιζαν εδώ και πολλά χρόνια… εμείς ακούμε;” Εδώ και πολλά χρόνια όντως κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου, το θέμα είναι ακούει κανείς?
Ποιός θα φταίει στο επόμενο εναλλακτικό δίκτυο?
Αυτά όσον αφορά το άρθρο.
Θά’θελα να αναφερθώ και στο θέμα που έθιξες για τους ανθρώπους που δημιούργησαν την προστιθέμενη αξία στην εταιρία. Γνωρίζω αρκετούς απ’αυτούς που έφυγαν, είμαι φίλος με 2-3 πρώην Διευθυντές που γνώρισα, (απο την εποχή που υπήρξα για λίγο κι εγώ Συντονιστής) και σίγουρα αυτό που παραδέχονται είναι οτι δεν αντιλήφθηκαν πόσο άλλαξαν τα δεδομένα μετά την πώληση της εταιρίας. Πόσο. απο ανθρωποκεντρική που ήταν, μεταλλάχθηκε σε μία καθαρά ανώνυμη εταιρία που σκοπό έχει το κέρδος και όχι τη ζημιά.
Προσωπικά, τους τιμώ για το παρελθόν τους, δημιούργησαν συμβούλους που κοσμούν την ασφαλιστική αγορά, και ανύψωσαν την εταιρία παραγωγικά στο βαθμό που τους αναλογεί.
Οι πρακτικές της ανακύκλωσης και διαχείρησης ίδιων συμβολαίων για πόσο μπορεί να γίνεται? Τι αποτέλεσμα θα έχει? Η κατάληξη γι αυτούς που την ακολουθούν, θα είναι η ίδια με του φουκαρά του άρθρου. Η ίδια η αγορά του θα τον πετάξει έξω. Και τότε πάλι ποιός θα φταίει άραγε?
Καλή σας νύχτα συνάδελφοι.
ΚΥΡΙΕ ΜΑΝΤΙΚΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΦΗΣΤΕ ΜΑΣ ΗΣΥΧΟΥΣ
ΔΕΝ ΕΥΔΟΚΙΜΕΙ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΑΣ ΟΥΤΕ ΤΑ ΑΣΥΝΑΡΤΗΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΤΑΘΕΤΕΤΕ!!
ΚΥΡΙ ΜΑΝΤΙΚΕ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΕ ΤΟΝ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΣΚΟΤΑΔΙΣΜΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟΛΙΘΗΚΟΤΗΤΑ ΞΕΠΕΡΑΣΜΕΝΗ ΑΠΟ ΧΡΟΝΙΑ
ΕΙΣΘΕ ΣΤΟ ΕΛΕΟΣ ΤΗΣ ΚΟΝΣΕΡΒΑΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΜΑΘΑΝΕ ΟΙ ΑΝΩΘΕΝ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΤΕΙΤΕ ΝΕ ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΣ ΚΑΙ ΕΝ ΠΟΛΛΟΙΣ ΑΣΤΕΙΣΕ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ
ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΚΑΤΣΕΤΕ ΣΤΑ ΑΥΓΑ ΣΑΣ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ , ΑΝΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕ ΤΕ ΚΑΜΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΝΑ ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ ,ΞΕΡΕΤΕ , ΕΚΕΙ ΚΑΤΩ ΣΤΗ ΠΑΡΑΛΙΑ
ΑΜΑΝ ΠΙΑ ΜΕ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΡΥΠΑΝΣΗ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΕ………………
ΣΤΗΝ περιοχη μου το anytime εχει πατωσει. ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΜΕ να περιορισουμε την επιρροη του στον καταναλωτη προσφεροντας του φθηνοτερο προιον,το οποιο πετυχαμε με δεκαδες ωρες ψαξιματος, συζητησεων και συγκρισεων …ειναι τοσο απλο…αφου το 156 δεν ισχυει γιατι καιγεστε τοσο…ειναι χαζος ο κοσμος νομιζετε?
Το αnytime δουλευει κυριως με μεταφορες ηδη υπαρχοντων συμβολαιων τα οποια ληγουν και τα “κοριτσακια στα τηλ/κα κεντρα” παιρνουν τους ασφαλισμενους ηδη στην εταιρεια και τους πουλανε το φουμαρο οτι θα σας δωσουμε φτηνοτερο ασφαλιστρο…ΞΥΠΝΑΤΕ ΩΡΕ…
ΠΕΣ ΜΑΣ SABUKA ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΙΛΑΣ , ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΠΟΛΕΜHΣΑΤΕ ΤΟ ANYTIME:
Καλησπέρα σας και συγχαρητήρια για το άρθρο και την επιτυχία σας! Εγώ ασχολούμαι εξ’ολοκλήρου με ασφάλειες ζωής οπότε θα ήθελα να ρωτήσω εάν μπορείτε να αναρτήσετε κάτι αντίστοιχο. Ευχαριστώ!