ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
728x90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Εκατομμύρια ευρώ οι Αποζημιώσεις
για τους πρόσφατους βανδαλισμούς

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
12/12/2008
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Share on Facebook

Τα εκατομμύρια ευρώ που θα κληθούν να καταβάλουν ως Αποζημίωση στους πληγέντες από την εξέγερση των γνωστών-αγνώστων αναρχικών έχουν αρχίσει να υπολογίζουν οι Ασφαλιστικές Εταιρείες. Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις, περίπου 400 καταστήματα και 150 τράπεζες έχουν πάθει σοβαρές καταστροφές, ενώ εκατοντάδες είναι τα αυτοκίνητα που έχουν καεί. Τα μεγαλύτερα ποσά θα αποσπάσουν οι μεγάλες αλυσίδες, όπως το Πλαίσιο, η Sprider και η Intersport.

Οι Αποζημιώσεις θα υπολογιστούν όχι μόνο βάσει της Αστικής Ευθύνης έναντι τρίτων, αλλά και βάσει της «Απώλειας Εισοδήματος ή Κερδών» λόγω των Καταστροφών, και μάλιστα εν καιρώ Χριστουγέννων, όπου κατά παράδοση ο τζίρος διπλασιάζεται… Ως προς τα αυτοκίνητα, αυτά ως γνωστόν πρέπει να είναι ασφαλισμένα για κακόβουλες ενέργειες για να δικαιούται ο Ιδιοκτήτης τους Αποζημίωση μετά τα τελευταία γεγονότα.

Διαβάστε Επίσης

Στα κόκκινα για την INTERAMERICAN ο πύργος του Πειραιά

Στα κόκκινα για την INTERAMERICAN ο πύργος του Πειραιά

May 10, 2025
Κ. Βλάσης: Νέα Κοινή Δήλωση Προθέσεων Ελλάδας – Γερμανίας για τη στήριξη της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης

Κ. Βλάσης: Νέα Κοινή Δήλωση Προθέσεων Ελλάδας – Γερμανίας για τη στήριξη της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης

May 9, 2025

Ιδού μια ευκαιρία για τους Οργανωμένους Εκπροσώπους του Κλάδου να προβάλουν το Κοινωνικό Πρόσωπο του Θεσμού, είτε με Επιστολές προς τους Πελάτες είτε μέσω των Ιστοσελίδων τους ή ακόμα και με Διαφημίσεις, και να θυμίσουν στον Κόσμο ότι πάνω από το 50% των συνολικών εσόδων του Κλάδου επιστρέφονται στους Ασφαλισμένους σε Μετρητά ως άμεσες Παροχές.

Δεν υπάρχει κανένας άλλος Κλάδος Υπηρεσιών στον Κόσμο όπου η «Πρόσθετη Αξία» που προσφέρεται στο Κοινό είναι πάνω από το 50% των συνολικών εισοδημάτων του στον Κλάδο Ζωής & Υγείας και 70% στον Κλάδο Ζημιών! Ο Πίνακας είναι ενδεικτικός:

Το ερώτημα που θα πρέπει να βγει στον αέρα σε μόνιμη βάση είναι αυτό που δήλωσε σε μια ομιλία του ο Γιώργος Κώτσαλος:

«Μπορούμε να φανταστούμε τη Ζωή μας χωρίς Ασφάλιση!».

Ή ακόμα ένα πιο επιθετικό Μήνυμα:

«Αλίμονο στην Επιχείρηση ή στον Οικογενειάρχη που δεν έχει σκύψει με προσοχή επάνω στην “Πρόληψη & Ασφάλιση” της Ζωής του, της Υγείας του, της Περιουσίας του».

  • *Τα περισσότερα Ασφάλιστρα πληρώνονται με μεταχρονολογημένες Επιταγές.
  • **Όλες οι Αποζημιώσεις πληρώνονται τοις Μετρητοίς!
250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Στα κόκκινα για την INTERAMERICAN ο πύργος του Πειραιά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στα κόκκινα για την INTERAMERICAN ο πύργος του Πειραιά

by Insurancedaily editorial team
May 10, 2025
Παραμετρική ασφάλιση: το next big thing για τις ελληνικές επιχειρήσεις
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Παραμετρική ασφάλιση: το next big thing για τις ελληνικές επιχειρήσεις

by Insurancedaily editorial team
May 8, 2025
NatCat Summit: Περιορίζοντας το ρίσκο των φυσικών καταστροφών
Ασφάλιση για Φυσικές Καταστροφές

NatCat Summit: Περιορίζοντας το ρίσκο των φυσικών καταστροφών

by Insurancedaily editorial team
May 8, 2025
INTERLIFE και Ελληνική Ομάδα Διάσωσης: Συνεχίζοντας μαζί για 11η χρονιά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

INTERLIFE και Ελληνική Ομάδα Διάσωσης: Συνεχίζοντας μαζί για 11η χρονιά

by Insurancedaily editorial team
May 8, 2025
ΜΙΝΕΤΤΑ: Πιστοποίηση κατά το πρότυπο ISO 14001:2015 για το Σύστημα Διαχείρισης Περιβάλλοντος
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΜΙΝΕΤΤΑ: Πιστοποίηση κατά το πρότυπο ISO 14001:2015 για το Σύστημα Διαχείρισης Περιβάλλοντος

by Insurancedaily editorial team
May 8, 2025
Σήμερα το 6o Συνέδριο Επαγγελματικής Ασφάλισης
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Σήμερα το 6o Συνέδριο Επαγγελματικής Ασφάλισης

by Insurancedaily editorial team
May 8, 2025
Υγεία: Focus στα ολιγοθερμιδικά γλυκαντικά (video)
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Υγεία: Focus στα ολιγοθερμιδικά γλυκαντικά (video)

by Insurancedaily editorial team
May 8, 2025
Euroins: Νέο mobile app για Φροντίδα Ατυχήματος και Οδική Βοήθεια
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Euroins: Νέο mobile app για Φροντίδα Ατυχήματος και Οδική Βοήθεια

by Insurancedaily editorial team
May 7, 2025
ΣΠΑΤΕ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΣΠΑΤΕ: Ανακοίνωση για εγκύκλιο αποζημιώσεων υγείας

by Insurancedaily editorial team
May 7, 2025

Comments 12

  1. ΓΣ says:
    16 years ago

    Δυστυχώς, ακόμη και σε μια ‘κλαδική’ ιστοσελίδα απουσιάζει η στοιχειώδης επαγγελματική σοβαρότητα… πώς στέκει η αναφορά σε ‘αστική ευθύνη έναντι τρίτων’ (ατόπημα βαρύτατο)… και πως είναι βέβαιος αυτός που έγραψε το άρθρο ότι τα αυτοκίνητα που έχουν κάλυψη για ‘κακόβουλες βλάβες’ αλλά όχι για ‘πολιτικές ταραχές’ θα αποζημιωθούν?… Δυστυχώς, αν και συμφωνώ σε αρκετά που γράφονται στην ιστοσελίδα, δεν καταφέρνετε να ξεφύγετε από το χρυσό κανόνα της μετριότητας και της ευκολίας που χαρακτηρίζει μεγάλο μέρος του κλάδου…

    Reply
  2. Γιώργος Σεραφειμίδης says:
    16 years ago

    ΠΡΟΣ ΓΣ

    Όσα οχήματα έχουν υποστεί βανδαλισμό, χωρίς να καούν, αποζημιώνονται μόνον με «κακόβουλες πράξεις» και επειδή υπάρχει απαλλαγή, πρέπει να ασκηθεί αναγωγικό δικαίωμα προς όφελος τόσο του ασφαλισμένου όσο και του ασφαλιστή…

    Ταπεινή μου άποψη. Η ΕΑΕΕ αφού ολοκληρωθούν οι αποζημιώσεις να προχωρήσει σε ομαδική αγωγή εναντίον του κράτους για λογαριασμό όλων των ασφαλιστικών εταιριών της χώρας!

    ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΑΣΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ!!!

    Reply
  3. ΤΦ says:
    16 years ago

    Συμφωνώ απόλυτα με τον ΓΣ.
    Πως είναι δυνατόν να μιλάμε για Αστική Ευθύνη έναντι Τρίτων σε αυτές τις περιπτώσεις;

    Reply
  4. sakis says:
    16 years ago

    Δηλαδή δεν το κατάλαβα καλά. Τι θέλουν οι ασφαλιστικές εταιρίες; Να μην πληρώσουν και τώρα. Για τέτοιες περιπτώσεις δεν παίρνουν τα λεφτά των ασφαλισμένων; Είναι προκλητικότατο από τις ασφαλιστικές εταιρίες να διαμαρτύρονται επειδή πρέπει να πληρώσουν. Αν δεν βγαίνουν οικονομικά να κοιτάξουν να εξοικονομίσουν χρήματα από τα golden boys που κάνουν κάθε χρόνο αφαίμαξη τα χρήματα των ασφαλισμένων. Ασε που στο τέλος θα πληρώσουν τα μισά από ότι πρέπει επειδή θα βρούν δικαιολογίες και θα ενεργοποιήσουν δυσνόητους όρους των συμβολαίων.
    Ντροπή πια!!

    Reply
  5. koykoyroykoy says:
    16 years ago

    Μήπως σας λέει κάτι η κάλυψη ΟΧΛΑΓΩΓΙΕΣ ???
    επιτέλους !!!!

    Reply
  6. ΓΣ says:
    16 years ago

    Προς τον κ. Sakis: εάν δεν καταλαβαίνετε τι διαβάζετε, καλύτερα να μην ασχολείστε… οι ασφαλιστές είναι οι μόνοι που θα πληρώσουν!
    Προς κ. Σεραφειμίδη: το πήρατε λάθος…
    Προς κ. ΤΦ: έλα ντε, αυτό ρωτάω και εγώ! εκτός εάν είναι ασφαλισμένο το κράτος και δεν το ξέρουμε!!!
    Προς την κα Κουκουρούκου: δεν είστε καθόλου … ‘κουκουρούκου’

    Reply
  7. Γιώργος Σεραφειμίδης says:
    16 years ago

    Προς διαχειριστή insurancedaily.gr

    Δεδομένου ότι ο ιστοχώρος φιλοξενεί απόψεις επαγγελματιών, παρακαλώ όπως στα σοβαρά θέματα διευκρινίζεται προς τον επισκέπτη ότι θα δημοσιεύονται μόνον επώνυμες απόψεις και να μην γίνονται δεκτές τοποθετήσεις όσων χρησιμοποιούν το καλλιτεχνικό τους ψευδώνυμο… Κάποιες από τις παραπάνω απαντήσεις γελοιοποιούν την αγορά μας και αποθαρρύνουν όποιο συνάδελφο επιθυμεί να συνεισφέρει μία σοβαρή άποψη.

    Το όλο θέμα δεν ενδείκνυται για όσους δεν γνωρίζουν από ασφάλιση… Αρχίζει και τελειώνει με την ευθύνη του κράτους έναντι ασφαλισμένων και ασφαλιστικών εταιριών. Όσο και αν ο όρος νομικά μπορεί να μην ευσταθεί, το κράτος φέρει «αντικειμενική αστική ευθύνη» για τις ζημιές που έχουν συμβεί ανά την ελληνική επικράτεια από τις πρόσφατες πολιτικές ταραχές γιατί απλά δεν ήταν σε θέση να προστατέψει τις περιουσίες και να αποσοβήσει τα γεγονότα. Αυτός είναι και ο λόγος που σπεύδει να δώσει αποζημιώσεις…

    Πέραν των δικαστικών αποφάσεων που έχουν κερδίσει στο παρελθόν ασφαλιστικές εταιρίες, εξετάζεται επιπλέον η αναγωγή του συμβάντος σε επέλευση κινδύνου μεγάλης κλίμακας και κρίνεται σκόπιμο να εξεταστεί η υποχρεωτικότητα ασφάλισης των ακινήτων! Είναι τεχνικά αδύνατον (δεν χρειάζεται να είναι κάποιος αναλογιστής για να σκεφτεί…) να μπορεί μία ασφαλιστική εταιρεία, με τις υφιστάμενες αντασφαλιστικές λύσεις, με τα υφιστάμενα μερίδια αγοράς και τα υφιστάμενα ασφάλιστρα να μπορεί να ανταπεξέλθει επαρκώς στις απαιτήσεις που προκύπτουν από τέτοιο συμβάν.

    Όσο και αν είναι δύσκολο να γίνει (καθώς οι ασφαλισμένοι δεν μπορούν να κατανοήσουν το πρόβλημα) η ΕΑΕΕ οφείλει να δει μία ευκαιρία πίσω από το γεγονός και να προσπαθήσει να διορθώσει τα κακώς κείμενα στον κλάδο περιουσίας. Θεωρώ ότι είναι υποτιμητικό για το επάγγελμα μου, όπως επίσης θεωρώ ότι είναι κοροϊδία για τους ασφαλισμένους πελάτες μου, να ακούω την πολιτεία να προστρέχει σε αποζημιώσεις μετά από σεισμούς ή άλλα καταστροφικά γεγονότα. Μόνον αν το Δημόσιο Ταμείο υποχρεωθεί σε μία μεγάλη αποζημίωση προς τις ασφαλιστικές εταιρίες θα πιεστεί η επίσημη πολιτεία να δρομολογήσει αλλαγές. Οι ασφαλιστικές
    εταιρίες θα πρέπει να πράξουν τα δέοντα!!!

    ΥΓ. Ο συντάκτης του άρθρου έκανε ένα λάθος και αντί να γράψει «υλικής ζημίας» έγραψε «αστικής ευθύνης έναντι τρίτων». Εγώ αν ήμουν στη θέση του θα θεωρούσα βαρύτατο ατόπημα το ότι δίνεται η δυνατότητα σε μία μεγάλη ομάδα επαγγελματιών να επικοινωνήσουν και να πραγματευτούν σοβαρά θέματα της αγοράς, ενώ αυτοί μετατρέπουν το blog σε καφενείο…

    Reply
  8. ΓΣ says:
    16 years ago

    Νιώθω την ανάγκη να τοποθετηθώ επί των αναφερομένων, έτσι για να μπουν τα πράγματα στη θέση τους (ας προσέχει όποιος προκαλεί…):
    – η μη χρήση του ονόματός μου γίνεται απλά διότι δεν έχω σκοπό να αυτοδιαφημιστώ και θέλω να προστατεύσω τη στοιχειώδη ηρεμία μου. Το θέμα είναι το επώνυμο ή εάν αυτά που γράφονται είναι ορθά? δεν κατηγόρησα ή συκοφάντησα κάποιον για να κρυφτώ.
    – επειδή τυγχάνει να γνωρίζω (κάτι λίγα) από ασφαλίσεις, θα μπορούσα να γίνω ακόμη πιο ΄κακός’ λέγοντας ότι τα αναγωγικά δικαιώματα προς το Δημόσιο (ή οποιονδήποτε ΄τρίτο’) δεν ισχύουν μόνο όταν υπάρχει απαλλαγή, επομένως η βάση του σκεπτικού του κ. Σεραφειμίδη είναι εξ αρχής έωλη…
    – Αλήθεια, η ημιμάθεια είναι πράγματι χειρότερη της αμάθειας ? (άσχετο ερώτημα, οι απαντήσεις καλοδεχούμενες)
    – εδώ μιλάμε για ΙΔΙΩΤΙΚΗ ασφάλιση… ούτε για πολιτικά ούτε για κοινωνικά ζητήματα ούτε για άλλα απωθημένα. Εξ ορισμού λοιπόν, το ‘κράτος΄ είναι παρεπόμενο ζήτημα. Τα δε περί ‘αντικειμενικής ευθύνης’, στα δικαστήρια θα κριθούν (σε 5/10 χρόνια υπολογίζω…)
    – οι άνθρωποι που επαθαν ζημιές θέλουν να αποζημιωθούν ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ. Και οι ασφαλιστικές θα κληθούν να καλυψουν τις υποχρεώσεις τους και είναι οι MONOI που ΣΙΓΟΥΡΑ θα πληρώσουν κάτι από την τσέπη τους. ΟΣΕΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ να ανταπεξέλθουν, κακώς δεν μπορούν. Η κάθε ασφαλιστική έχει υποχρέωση να μετρά την έκθεσή της σε κινδύνους και να πράττει αναλόγως, η έκταση των επεισοδίων δεν έχει καμία σχέση με αυτό στην παρούσα φάση. Τα ‘τεχνικά αδύνατον’ μιας κατάστασης, κάποιος τα σκέπτεται ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ κύριοι, όχι κατόπιν εορτής!
    – Σε αντίθεση ίσως με τους ‘τιμητές των πάντων’, εγώ έχω ακόμη εμπιστοσύνη στην ασφαλιστική αγορά και είμαι βέβαιος ότι θα ανταπεξέλθει σε ικανοποιητικό βαθμό
    – αντίθετα, φοβούμαι (και ελπίζω να διαψευστώ), ότι η ΕΑΕΕ να συνεχίσει την πρακτική της ανυπαρξίας στο νιρβάνα που έχει περιέλθει χρόνια τώρα…
    – κανένας δεν ζήτησε την ‘κεφαλή επί πίνακι’ του συντλάκτη, απλά θεωρώ ότι τέτοια λάθη δεν επιτρέπονται σε κλαδική ιστοσελίδα.
    – και πάλι, ο στρουθοκαμηλισμός σε όλη την μεγαλοπρέπεια… ακόμη και εάν είναι έτσι (που σίγουρα δεν είναι) τι σας πειράζει το ‘καφενείο’? ούτε βωμολόχησε ούτε παρεκτράπει κάποιος. Ευτυχώς που μπορούμε να μιλάμε ελεύθερα εδώ (στα πλαίσια της ευπρέπειας πάντοτε). Αν η αλήθεια ή η διαφορετική άποψη πονάει, μπορεί κάποιος να πάει στη Βουλή ή στα τηλεοπτικά κανάλια να συζητάει εκ του ασφαλούς…

    ΥΓ. παρά το το μπορεί να πιστεύουν κάποιοι, σε ασφαλιστικά ζητήματα οι δικηγόροι λειτουργούν επικουρικά και συμβουλευτικά. Το γιατί το αναφέρω, ο νοών νοήτω…

    Reply
  9. Γιώργος Σεραφειμίδης says:
    16 years ago

    Αγαπητέ κύριε ΓΣ,

    Μολονότι δεν συνηθίζω να ανοίγω «διάλογο» με οποιονδήποτε, μια και αναφέρεστε προσωπικά σε εμένα, σκέφτηκα να «γνωριστούμε» λίγο καλύτερα!

    Με αυτά που γράφω εδώ μέσα και λέω γενικότερα στην αγορά, περισσότερο αυτό-δυσφημίζομαι, παρά αυτοδιαφημίζομαι…! Την διαφήμιση όπως την εννοείτε δεν την έχω ανάγκη καθώς ως μεσίτης ασφαλίσεων δεν έχω και ούτε σκοπεύω να αποκτήσω δίκτυο συνεργατών. Δραστηριοποιούμαι δε σε ένα αντικείμενο στο οποίο δεν «χωράει» η διαφήμιση. Αντίθετα με εσάς, ψάχνω για ανήσυχους ανθρώπους που έχουν κουραστεί από την ηρεμία, τη στασιμότητα, τη δουλοπρέπεια και είναι σε θέση να εκφράσουν την άποψή τους ελεύθερα χωρίς κολλήματα…

    Χαρακτηρίσατε την άποψη μου περί αναγωγικού δικαιώματος ως …μπαγιάτικη! Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τι θέλετε να πείτε. Συνεχίζω να πιστεύω ότι τα αίσχη που έγιναν ισοδυναμούν με ένα «τεράστιο» αναγωγικό δικαίωμα που οφείλουν να αξιοποιήσουν οι ασφαλιστικές εταιρίες της χώρας.

    Στη συνέχεια ισχυρίζεστε ότι το κράτος είναι επακόλουθο ζήτημα της ιδιωτικής ασφάλισης. Και πάλι (ειλικρινά και πάλι) δεν καταλαβαίνω τι θέλετε να πείτε. Αν δε εννοείτε ότι το Ελληνικό κράτος είναι καθυστερημένο, τότε δεν έχουμε παρά να αναζητήσουμε λύσεις από τα αρμόδια ευρωπαϊκά όργανα…

    Στη συνέχεια, μολονότι παραδέχεστε ότι γνωρίζετε λίγα από ασφαλιστικά θέματα, καταπιάνεστε με την τεχνική πλευρά των ζημιών που είναι εξαιρετικά περίπλοκο θέμα! Σας θυμίζω ότι πολλές εταιρίες μέχρι σήμερα δεν δεχόντουσαν, δεν δέχονται και ακόμη περισσότερο στο μέλλον δεν θα δέχονται να ασφαλίζουν πολιτικές ταραχές στο κέντρο της Αθήνας…

    Τέλος μου αποδίδεται στρουθοκαμηλισμό, δηλαδή ηθελημένη άγνοια κινδύνου (!?), γιατί δεν μου αρέσει η μετατροπή ενός κατά βάσει επαγγελματικού χώρου επικοινωνίας σε καφενείο. Είναι η τρίτη φορά που δεν καταλαβαίνω τι θέλετε να πείτε…

    Κύριε ΓΣ, ελεύθερα τη γνώμη σας θα τη λέγατε μόνον αν μας χαρίζατε το ονοματεπώνυμο σας. Αυτά που διαβάσαμε μέχρι τώρα είναι η γνώμη του … ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ!!! Υπάρχουν πολλά είδη ελευθερίας. Το χειρότερο όλων είναι να νομίζουμε ότι είμαστε ελεύθεροι…!

    Reply
  10. JASON /ASFALISTIKOS SYMBOULOS says:
    16 years ago

    ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΗΝ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΑΠΟΨΕΩΝ ΤΩΝ Γ.Σ. ΚΑΙ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΣΕΡΑΦΕΙΜΙΔΗ. ΚΑΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΟΝΤΑΙ ΟΙ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟΙ ΓΝΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ. ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΤΑ ΜΠΛΟΓΚΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΘΙΕΡΩΘΕΙ ΣΑΝ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΑΠΟΨΕΩΝ ΑΝΩΝΥΜΩΣ. ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΙ ΝΑ ΥΠΕΡΒΑΛΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΑΥΤΟ ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ ,ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ ,ΜΑΣ ΚΑΤΕΒΑΖΟΥΝ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ. ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΝΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΘΟΥΝ ΑΠΟ ΕΤΑΙΡΕΙΚΕΣ ΚΑΤΑΒΟΛΕΣ . Ο ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΑΝΩ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ,ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΔΕ ΔΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΟΥ ΤΟΥ …

    Reply
  11. ΓΣ says:
    16 years ago

    Αγαπητέ κ. Σεραφειμίδη,
    ειλικρινά δεν έχω σκοπό να υπεισέλθω σε αέναες συζητήσεις επί μη (ουσιαστικά) υπαρκτών θεμάτων (με το διάλογο δεν έχω πρόβλημα, αρκεί να οδηγεί κάπου), οπότε αυτή είναι η τελευταία τοποθέτησή μου επί του θέματος.
    Πρώτον, δεν χαρακτήρισα την άποψή σας ως ‘μπαγιάτικη’, είπα όμως ότι τα αναγωγικά δικαιώματα για τους ασφαλιστές δεν έχουν σχέση με τις απαλλαγές, απλά για να βάζουμε τα πράγματα στη σωστή τους βάση. Δεύτερον, η λέξη ‘επακόλουθος’ δεν σημαίνει καθυστερημένος, έχετε προφανώς πρόβλημα με τη χρήση της ελληνικής γλώσσας (λυπούμαι). Τρίτον, το πόσο ‘λίγα’ γνωρίζω για ασφαλιστικά θέματα, αφήστε το… μπορεί να καείτε… Τέταρτον, ο στρουθοκαμηλισμός δεν έχει να κάνει με άγνοια του κινδύνου αλλά με τον τρόπο αντιμετώπισης του κινδύνου αυτού. Πέμπτον, ευτυχώς δεν χρειάζεται πλέον να καταθέτουμε πιστοποιητικά για να πούμε τη γνώμη μας (μάλλον είσαστε 3-4 δεκαετίες πίσω, επαναλαμβάνω, δεν κατηγορώ κάποιον για κάτι ώστε να πρέπει να είμαι επώνυμος, τη γνώμη μου λέω). Τέλος, έχετε (επιτέλους) δίκιο… ΝΑΙ, ΑΥΤΟΔΥΣΦΗΜΙΖΕΣΤΕ ΚΑΙ ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ Ο ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ!

    Reply
  12. Γιώργος Σεραφειμίδης says:
    16 years ago

    Αγαπητέ κύριε ΓΣ

    Ο διάλογος πάντα οδηγεί κάπου. Εμένα μ’ αρέσει και τον συνεχίζω…

    Γράφετε επί λέξει: «δεν κατηγορώ κάποιον για κάτι ώστε να είμαι επώνυμος…». Δηλαδή αν ήσασταν επώνυμος, θα μας κατηγορούσατε περισσότερο?

    Μέχρι στιγμής έχετε υποβάλει μόνον οκτώ (8) κατηγορίες στο συγκεκριμένο θέμα:

    1η κατηγορία: «απουσιάζει η στοιχειώδη επαγγελματική σοβαρότητα …» από την ιστοσελίδα που μας φιλοξενεί…

    2η κατηγορία: «δεν καταφέρνετε να ξεφύγετε από το χρυσό κανόνα της μετριότητας» πάλι για την ιστοσελίδα που μας φιλοξενεί…

    3η κατηγορία: προς Sakis, «δεν καταλαβαίνετε τι διαβάζετε»… Το αστείο είναι ότι ο άνθρωπος απαντάει σε εμένα…όχι σε εσάς…

    Και άλλες 5 κατηγορίες επί προσωπικού σε εμένα ή σε αυτά που γράφω…

    4η κατηγορία: «Η βάση του σκεπτικού του κ.Σεραφειμίδη είναι εξαρχής έωλη», δηλαδή… «μπαγιάτικη»!

    5η κατηγορία: Με χαρακτηρίζετε, εμμέσως πλην σαφώς, ότι είμαι «τιμητής των πάντων». Βρήκατε τον κατάλληλο άνθρωπο….

    6η κατηγορία: Μου αποδίδετε στρουθοκαμηλισμό (ο ορισμός που δίνετε είναι λάθος…εγώ άνοιξα λεξικό για να είμαι σίγουρος!)

    7η κατηγορία: «έχετε προφανώς πρόβλημα με τη χρήση της Ελληνικής γλώσσας (λυπούμαι)». No comment…

    8η κατηγορία: «μάλλον είσαστε 3-4 δεκαετίες πίσω» Επειδή γράφω επώνυμα…!!!

    Από την πλευρά μου έχω υποβάλει μία και μόνον κατηγορία: Οι τοποθετήσεις που δεν στηρίζονται σε επαρκή γνώση ασφαλιστικών θεμάτων (και γίνονται στο πόδι με χρήση «καλλιτεχνικών» ψευδωνύμων) γελοιοποιούν την αγορά και μετατρέπουν το χώρο που μας φιλοξενεί σε καφενείο.

    Τα παραπάνω τα γράφω για να αναδείξω την έλλειψη κουλτούρας που έχουμε ως λαός. Δεν γνωρίζουμε ούτε καν να «κοντραριστούμε». Δεν ασχολούμαστε με το θέμα, αλλά με το πώς θα μειώσουμε ο ένας τον άλλο… Για αυτό στο τέλος όλα τα θέματα που ταλανίζουν την Ελληνική ασφαλιστική αγορά καταλήγουν να είναι «μη υπαρκτά» και συνήθως παραμένουν άλυτα…

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
300x250-4gif
medifirstlaunchcampaign300x250pxgif
synet-home-300x250gdngif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ