ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Μόνο με την Κάρτα ΚΤΕΟ
η Ανανέωση Ασφάλισης Οχημάτων!

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
15/12/2009
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Share on Facebook

Μόνο με την επίδειξη της κάρτας ΚΤΕΟ από εδώ και στο εξής θα μπορούν οι οδηγοί να ανανεώνουν το Ασφαλιστήριο του αυτοκινήτου τους!

Αυτό αποφάσισε το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, προκειμένου να υποχρεώνονται οι οδηγοί να περνούν τα οχήματά τους από τεχνικό έλεγχο.

Διαβάστε Επίσης

Allianz & Ευρωπαϊκή Πίστη:  Μαζί, σε μία νέα πορεία ανάπτυξης

Allianz: Με αύξηση 11,71% στο συνολικό όγκο εργασιών ξεκινά το 2025

May 15, 2025
Εταιρεία παγωτού κατηγορεί τον broker της για μη κάλυψη για ανάκληση και απώλεια 4,5 εκατ. δολ.

Εταιρεία παγωτού κατηγορεί τον broker της για μη κάλυψη για ανάκληση και απώλεια 4,5 εκατ. δολ.

May 15, 2025

Η σχετική νομοθετική πράξη αναμένεται να ψηφιστεί μετά τα Χριστούγεννα.

Ο τεχνικός έλεγχος  επί του παρόντος κοστίζει περίπου 40 ευρώ, ενώ σε περίπτωση που ο οδηγός συλληφθεί να μην έχει περάσει από ΚΤΕΟ το πρόστιμο ανέρχεται στα… 400 ευρώ!

Μετά τα 4 πρώτα χρόνια από την έκδοση της άδειας κυκλοφορίας το όχημα πρέπει να περνάei από ΚΤΕΟ κάθε δύο χρόνια, σύμφωνα με τη σχετική κοινοτική οδηγία.

Στην ίδια πράξη νομοθετικού περιεχομένου θα ενταχuεί ρύθμιση με την οποία ικανοποιείται το αίτημα της Ένωσης Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων Ελλάδος, που μετατρέπει τη διαπίστευση των ΚΤΕΟ σε πιστοποίηση (που δεν έχει χρονοβόρες διαδικασίες), ώστε τα 56 δημόσια ΚΤΕΟ της χώρας να αποκτήσουν βεβαίωση της τεχνικής τους αρτιότητας.


250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Allianz & Ευρωπαϊκή Πίστη:  Μαζί, σε μία νέα πορεία ανάπτυξης
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Allianz: Με αύξηση 11,71% στο συνολικό όγκο εργασιών ξεκινά το 2025

by Βίκυ Γερασίμου
May 15, 2025
Εταιρεία παγωτού κατηγορεί τον broker της για μη κάλυψη για ανάκληση και απώλεια 4,5 εκατ. δολ.
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Εταιρεία παγωτού κατηγορεί τον broker της για μη κάλυψη για ανάκληση και απώλεια 4,5 εκατ. δολ.

by Insurancedaily editorial team
May 15, 2025
ESG και ασφάλιση: Από την υποχρέωση στην ευκαιρία ανθεκτικότητας
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ESG και ασφάλιση: Από την υποχρέωση στην ευκαιρία ανθεκτικότητας

by Insurancedaily editorial team
May 15, 2025
Ν. Μακρόπουλος: Τα σχέδια ανάπτυξης για την Ευρώπη Ασφαλιστική
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η ΕΥΡΩΠΗ HOLDINGS εξαγοράζει την ΝΑΚ INSURANCE και την ΑΜΥΝΑ Μεσίτες Ασφαλίσεων

by Insurancedaily editorial team
May 14, 2025 - Updated on May 15, 2025
hfpa
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

HFPA: Πολυετής και ουσιαστική η συμβολή του ΕΙΑΣ στην εκπαιδευτική ενίσχυση του κλάδου

by Insurancedaily editorial team
May 14, 2025
Η Euroins Ελλάδος καινοτομεί με AI-Powered βίντεο για τον Νέο Κανονισμό Πωλήσεων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Euroins Ελλάδος καινοτομεί με AI-Powered βίντεο για τον Νέο Κανονισμό Πωλήσεων

by Insurancedaily editorial team
May 14, 2025
Interamerican Open Day: Έμπνευση, συνεργασία και νέα προοπτική καριέρας
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Interamerican Open Day: Έμπνευση, συνεργασία και νέα προοπτική καριέρας

by Insurancedaily editorial team
May 14, 2025
Η Εθνική Ασφαλιστική υποδέχθηκε στα γραφεία της φοιτητές του ENSAM
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Εθνική Ασφαλιστική υποδέχθηκε στα γραφεία της φοιτητές του ENSAM

by Insurancedaily editorial team
May 13, 2025
Η ίδρυση πολυεργοδοτικών ΤΕΑ αποτελεί τον “game changer” παράγοντα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η ίδρυση πολυεργοδοτικών ΤΕΑ αποτελεί τον “game changer” παράγοντα

by Insurancedaily editorial team
May 13, 2025

Comments 19

  1. ΜΙΧΑΛΗΣ says:
    15 years ago

    ΔΗΛΑΔΗ ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΧΩ ΠΕΛΑΤΕΣ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΥΝ  ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΤΕΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΣΦΑΛΙΖΩ?
    ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΖΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ?

    Reply
  2. Χρύσανθος Νικολάκος says:
    15 years ago

    Το ίδιο θα έπρεπε να γίνεται στις μεταβιβάσεις των αδειών κυκλοφορίας, όπως σωστά (κατα  την γνώμη μου) παρατήρησε στον ασφαλιστικο τύπο, στέλεχος σε γνωστη ασφαλιστική εταιρεία. Ετσι  θα μειωνόταν σημαντικά ο αριθμός των ανασφαλίστων οχημάτων με αμοιβαίο κέρδος για όλους.

    Reply
  3. ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΠΑΠΑΛΑΖΑΡΟΥ says:
    15 years ago

    ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΣΗΜΑ ΤΕΛΩΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ.ΤΗΝ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΝΑ ΜΗ ΤΗ ΜΕΤΑΒΙΒΑΖΟΥΝ ΣΕ ΙΔΙΩΤΕΣ.

    Reply
  4. ΔΗΜΗΤΡΗΣ says:
    15 years ago

    Αυτοί οι πελάτες που πληρώνουν με ταχυπληρωμή πως θα πληρώνουν μετά την εφαρμογή του νόμου?

    Reply
  5. skeptikos says:
    15 years ago

    Δείτε τι σκέφτηκε ο σοφός νομοθέτης για να διπλασιάσει τον αριθμό των ανασφάλιστων αυτοκινήτων !!!!

    Reply
  6. ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΚΥΒΑΛΟΣ says:
    15 years ago

    ΔΕΝ  ΕΙΜΑΙ  ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ  ΣΤΟ  ΜΕΤΡΟ  ΑΛΛΑ  ΕΙΝΑΙ  ΑΔΥΝΑΤΟΝ  ΝΑ  ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ! ΤΑ  ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΡΙΑ  ΠΟΥ  ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ  ΜΕ  ΤΑΧΥΠΛΗΡΩΜΗ  ΠΩΣ  ΘΑ  ΓΙΝΕΤΕ  Ο  ΕΛΕΓΧΟΣ  ΤΗΣ  ΚΑΡΤΑΣ  ΚΤΕΟ??
    ΜΗΠΩΣ  ΑΥΤΟ  ΘΑ  ΕΙΝΑΙ  ΕΝΑ  ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ  ΘΑ  ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ  ΚΑΙ  ΑΛΛΟΥΣ ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΟΥΣ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΝΑΝΕΩΣΟΥΝ  ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ  ΤΟΥΣ??
    ΕΔΩ ΣΗΜΕΡΑ  ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥΣ  ΓΙΑΤΙ  ΕΙΤΕ ΔΕΝ  ΕΧΟΥΝ  ΤΑ  ΧΡΗΜΑΤΑ  Η  ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΛΕΙΣ!
    Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ  ΛΥΣΗ  ΕΙΝΑΙ  ΣΤΗΝ  ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗ ΤΟΥ  ΟΧΗΜΑΤΟΣ  ΝΑ  ΜΗΝ  ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ  ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΤΕΙ.
    Α ΑΝ ΕΠΙΜΕΝΟΥΝ ΑΣ  ΜΠΕΙ ΣΤΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ! ΕΚΕΙ  ΘΑ ΔΕΙ  ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ  ΠΩΣ  ΔΕΝ  ΘΑ  ΜΠΟΡΕΙ  ΝΑ  ΕΙΣΠΡΑΞΕΙ ΤΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ!
     

    Reply
  7. ΕΙΡΗΝΗ says:
    15 years ago

    Βασικα θα πρεπει αν δεν αχουν ασφαλεια να μην τους περνανε στο ΚΤΕΟ και οχι το αντιθετο.

    Reply
  8. dimitris-praktoras says:
    15 years ago

    Να θυμίσω στους παλαιότερους, επί υπουργού Εμπορίου – τότε – Βάσως Παπανδρέου ( πριν 10ετία περίπυ ), θεσπίστηκε το μέτρο της βεβαίωσης της ασφαλιστικής εταιρείας ως προϋπόθεση για την παραλαβή των σημάτων κυκλοφορίας. Μετά από δύο μήνες και, πριν αποσταλλούν τα ειδοποιητήρια, καταργήθηκε η διάταξη.
    Ελπίζω να μη συμβεί πάλι το ίδιο.

    Reply
  9. Κουταντος Δημητριος says:
    15 years ago

    Δηλαδη χρησιμοποιουν τους ασφασλιστες για αναγκασουν τους ιδιοκτητες οχηματων να περασουν απο ΚΤΕΟ.
    Για τα ανασφαλιστα οχηματα που κυκλοφορουν  θα βρεθει καποια λυση;
    Μηπως θα επρεπε να γινει το αναποδο;

    Reply
  10. ΓΙΩΡΓΟΣ says:
    15 years ago

    Δηλαδή ότι δεν μπορεί να ελέγξει το κράτος το “φορτώνει” στις πλάτες άλλων. Πέραν του κόστους που θα επιβαρύνει όλους όσους εργάζονται στον χώρο των ασφαλειών , αναλαμβάνουμε  και την ευθύνη για το αν ο έλεγχος μας έγινε σωστά ή όχι (ποιος ευθύνεται αν ο πελάτης πάρει την ανανέωσή του  χωρίς να έχει περάσει ΚΤΕΟ?).
    Επίδομα θα πάρουμε από κράτος για τον έλεγχο αυτόν???????
    Ελλαδιστάν το μεγαλείο σου !!!
     

    Reply
  11. Λιάσκος Κωνσταντίνος says:
    15 years ago

    Θεωρώ ότι νομοσχέδια όπως αυτό που προωθείται από το Υπουργείο Μεταφορών είναι ημίμετρα και δεν λύνουν ουσιαστικά κανένα πρόβλημα.
    Καλό θα ήταν να μελετήσουν διαδικασίες που εφαρμόζονται δεκαετίες τώρα σε κράτη όπως π.χ. Μεγάλη Βρετανία.
    Συγκεκριμένα, ο κάθε οδηγός για να αποκτήσει το σήμα Τελών Κυκλοφορίας απευθύνεται στο Ταχυδρομείο και προσκομίζει,
    α) Αδεια Κυκλοφορίας
    β) Πιστωποιητικό ΚΤΕΟ εν ισχύ και,
    γ) Ασφαλιστήριο Συμβόλαιο αυτοκινήτου.
    Πιστεύω ότι το παραπάνω σύστημα είναι ιδανικό διότι,
    1) Η πλειονότητα των οχημάτων έχουν περάσει ΚΤΕΟ (κάθε χρόνο)
    2)Ανασφάλιστα αυτοκίνητα σπάνια κυκλοφορούν.
    Επομένως αν υπάρχει Πολιτική Βούληση πολλά προβλήματα μπορόύν να λυθούν.
    ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ αντί μόνον η πολιτεία να κλείνει ασφαλιστικές εταιρείες, ας κοιτάξει να φέρει παόμοιο νομοσχέδιο προς ψήφιση με στόχο να ελαχιστοποιήσει τα ανασφάλιστα αυτοκίνητα σε κυκλοφορία διότι έτσι θα βοηθήσει και στην εξυγειανση της ασφαλιστικής αγοράς.

    Reply
  12. SAVVINION says:
    15 years ago

    ΕΔΩ ΚΑΙΓΕΤΑΙ ΤΟ ΔΑΣΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΚΟΙΤΑΝΕ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ: ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΣΙΜΠΗΣΟΥΝ ΤΑ ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΑ ΠΟΥ ΑΝΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ 250.000-300.000 ΟΧΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΧΑΝΟΥΝ ΕΣΟΔΑ ΑΠΟ ΦΟΡΟΥΣ ΠΕΡΙΠΟΥ 15.000.000 ΕΥΡΩ, ΨΑΧΝΟΥΝ ΤΡΟΠΟΥΣ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΞΟΥΝ ΑΠΟ ΨΙΛΑΔΟΥΡΕΣ ΠΟΥ ΦΥΣΙΚΑ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΦΕΡΑΝ. 1) ΧΩΡΙΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΡΙΟ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΚΤΕΟ ΚΑΝΕΝΑ ΟΧΗΜΑ,  2) ΧΩΡΙΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΡΙΟ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΤΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΟΧΗΜΑ, 3) ΧΩΡΙΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΡΙΟ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΤΕ Η ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΤΩΝ ΤΕΛΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ. ΘΕΛΗΣΗ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ! ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΡΟΠΟΥΣ ? ΔΕΚΑΔΕΣ.

    Reply
  13. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΑΝΤΙΚΟΣ says:
    15 years ago

    Πρός Νικολάκο Χρύσανθο, και Μιχάλη:
    Το καλύτερο θα ήταν, κάθε χρόνο με την πληρωμή των τελών κυκλοφορίας                  (στα γραφεία Συγκ/νιών ή εφορίες μόνο),
    να επιδεικνύεται το πιστοποιητικό ασφάλισης και ΚΤΕΟ.
    Με ένα σμπάρο, τρία τρυγόνια.
     

    Reply
  14. ΣΩΤΗΡΗΣ ΚΑΡΑΣΙΜΟΣ says:
    15 years ago

    Πάλι ο ασφαλιστής θα αναλάβει την αγγαρεία;

    Reply
  15. EXPERT says:
    15 years ago

    ΜΠΟΡΟΥΝ ΘΑ ΘΕΣΠΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΞΗΣ ΔΙΑΤΑΞΗ
    “ΟΠΟΙΟ ΟΧΗΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΚΤΕΟ, ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΑΠΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ”

    Reply
  16. ΧΑΒΙΑΝΙΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ says:
    15 years ago

    “Μόνο με την Κάρτα ΚΤΕΟ
    η Ανανέωση Ασφάλισης Οχημάτων!” 

    είναι ο τίτλος,   ενώ σίγουρα θα έπρεπε να είναι: ” ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΚΤΕΟ”

    Reply
  17. ΓΙΑΝΝΗΣ says:
    15 years ago

    Είναι νομίζω προφανές ότι (και) αυτοί οι κυβερνώντες απλά δεν ξέρουν ‘που παν τα τέσσερα’… ούτε κοινός νους υπάρχει ούτε τσίπα, μονίμως κάποιοι άλλοι να βγάλουν τα κάστανα από τη φωτιά, να καλύψουν την ανικανότητά μας… ξερά και χλωρά μαζί στην πυρά, οι ‘ξύπνιοι’ απολαμβάνουν τα χρήματα που με ‘κόπο’ ‘εβγαλαν και οι βλάκες πληρώνουν τα σπασμένα. Παλιαότερα κάποιοι είχαν κότσια να πετάξουν κανενα γιαούρτι σε υπουργούς, τώρα και αυτοί (εμείς) ακόμη κουράστηκαν…  δυστυχώς, τα πράγματα πάνε από το κα΄κό στο χειρότερο και ακόμη και οι θεοί φαίνεται να μας έχουν βαρεθεί… Καλές Γιορτές σε όλους!

    Reply
  18. Κώστας says:
    15 years ago

    “Με τη νέα ρύθμιση, που θα έχει ψηφιστεί έως τέλος του έτους, οι ιδιοκτήτες οχημάτων για να τα ασφαλίσουν θα πρέπει να προσκομίζουν το δελτίο Τεχνικού Ελέγχου από το ΚΤΕΟ, ενώ και για να περάσουν από τεχνικό έλεγχο θα πρέπει να προσκομίζουν το ασφαλιστήριο του οχήματός τους. Έτσι δεν θα κυκλοφορούν ανασφάλιστα και επικίνδυνα οχήματα στους δρόμους.”
    Πηγή: https://www.hri.org/news/greek/eragr/2009/09-12-14_1.eragr.html#05
    Άρα αυτό που πολλοί προτείνουν πιο πάνω, φαίνεται ότι θα εφαρμοστεί. Από πότε όμως θα ισχύσει; Έχει κανείς νεότερη ενημέρωση;

    Reply
  19. ΓΙΑΝΝΗΣ says:
    15 years ago

    ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΑΝΕ ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΑ Ή ΜΗ ΕΛΕΓΜΕΝΑ ΟΧΗΜΑΤΑ, ΑΡΚΕΙ ΕΛΕΓΧΟΣ. ΕΛΓΧΟΣ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΑΡΧΕΙΩΝ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΕΤΙΑΡΕΙΩΝ ΚΑΙ ΚΤΕΟ. ΠΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΑΠΛΟ ΚΑΙ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΛΥΣΕΙΣ ΤΥΠΟΥ ‘Ο ΕΝΑΣ ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΙ ΤΟΝ ΑΛΛΟ’? ΖΟΥΜΕ ΣΤΟ 2010 ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΚΟΜΠΙΟΥΤΕΡ, ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΗΚΩΣΕΙ ΤΕΛΙΚΑ…. ΑΛΛΛΑ ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΖΥΜΩΣΕΙ …

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
odc-banner-general-0225gif
sofosbannergif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ