ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Auto News

5 παράγοντες που επηρεάζουν την αξία μεταπώλησης ενός αυτοκινήτου

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
06/07/2017
in Auto News, Ασφαλιστικές Ειδήσεις, Ειδήσεις
A A
5 παράγοντες που επηρεάζουν την αξία μεταπώλησης ενός αυτοκινήτου
Share on Facebook

Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που σκεφτήκατε όταν μπήκατε για πρώτη φορά στο αυτοκίνητό σας; Την αξία μεταπώλησής του ή το πόσο ωραία είναι η μυρωδιά του καινούργιου που δεν συγκρίνεται; Όποια απάντηση κι αν δώσατε, συνεχίστε την ανάγνωση. Είναι πολύ πιθανό όταν μπήκατε για πρώτη φορά στο αυτοκίνητό σας να σκεφτήκατε πώς φαίνεστε μέσα σε αυτό, αν θα χωράει την παρέα σας για να πηγαίνετε βόλτες ή τα ψώνια από το super market και άλλα τέτοια ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ.

Είναι επίσης πολύ πιθανό να μη σκεφτήκατε ούτε για μια στιγμή την αξία μεταπώλησής του, γιατί πολύ απλά ήταν καινούργιο και πιστεύατε ότι θα παραμείνει καινούργιο και δικό σας, για πάντα! Υπάρχει όμως και μια άλλη κατηγορία οδηγών οι οποίοι επιλέγουν αυτοκίνητο με βάση τις ανάγκες του σήμερα, αλλά και του αύριο και φυσικά λαμβάνοντας υπόψη ότι η αγορά αυτοκινήτου είναι μια επένδυση.

Διαβάστε Επίσης

Mega Brokers: Μια νέα εποχή ανάπτυξης με τη στήριξη της Unilink και της Acrisure

Mega Brokers: Μια νέα εποχή ανάπτυξης με τη στήριξη της Unilink και της Acrisure

Nov 5, 2025
Η Howden Hellas αρωγός στην πρωτοβουλία του Εθνικού Μουσείου Φυσικής Ιστορίας Γουλανδρή

Η Howden Hellas αρωγός στην πρωτοβουλία του Εθνικού Μουσείου Φυσικής Ιστορίας Γουλανδρή

Nov 5, 2025

Είναι μια επένδυση γιατί αφενός το αυτοκίνητο εξυπηρετεί στην καθημερινότητα και αφετέρου με την πώλησή του θα είναι σε θέση να επιστρέψει ένα μέρος της επένδυσης στον κάτοχό του. Θα έχετε παρατηρήσει ότι μεγαλώνοντας, μεγαλώνουν οι ανάγκες και οι προτεραιότητές σας και πιθανό να μη χωράνε στο πολυαγαπημένο, πρώτο, μικρό, ροζ αυτοκίνητο που πήρατε δύο χρόνια αφού περάσατε τις εξετάσεις για το δίπλωμα οδήγησης.

Και κάπου εκεί, συνειδητοποιείτε ότι τελικά οι φίλοι που σας λένε να το πουλήσετε και με τα λεφτά που θα πάρετε να αγοράσετε ένα άλλο αυτοκίνητο, έχουν δίκιο. Εάν ανήκετε στην πρώτη κατηγορία οδηγών που αναφέρθηκε παραπάνω, συνειδητοποιείτε επίσης ότι δεν γνωρίζετε τίποτα για την αξία μεταπώλησης ενός αυτοκινήτου και για τους παράγοντες που την επηρεάζουν. Ενδεχομένως, εάν γνωρίζατε κάποια πράγματα να είχατε κάνει κάποιες πιο σωστές επιλογές τόσο σε σχέση με το χρώμα και τη μάρκα όσο και σε σχέση με την οδηγική συμπεριφορά σας.

Γιατί η αλήθεια είναι ότι κάθε μεταχειρισμένο αυτοκίνητο έχει τη δική του ιστορία και βάση αυτής αξιολογείται και κοστολογείται. Όμως, ποτέ δεν είναι αργά για να ενημερωθείτε για αυτούς τους παράγοντες και να τους έχετε κατά νου στην επόμενη επένδυσή σας, είτε πρόκειται για την αγορά ενός καινούργιου είτε ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου. Ποιοι είναι αυτοί οι 5 παράγοντες;

  1. To χρώμα. Η αλήθεια είναι ότι ένα ροζ αυτοκίνητο μπορεί να μην είναι όσο δημοφιλές είναι ένα μπλε ή ένα κόκκινο, όμως οι έμπειροι μεταπωλητές λένε ότι συχνά αυτό δεν έχει σημασία σε σχέση με την ταχύτητα με την οποία θα πουληθεί. Παρόλα αυτά ένα πιο συνηθισμένο χρώμα είναι πιο ασφαλές.
  2. Ο κυβισμός. Στην Ελλάδα υπάρχει μια εμφανής προτίμηση στα αυτοκίνητα μικρού κυβισμού λόγω των τελών κυκλοφορίας. Σε αντίθεση με τα υπόλοιπα, τα αυτοκίνητα μικρού κυβισμού προσφέρουν μεγαλύτερη οικονομία στον οδηγό και άρα είναι πιο δελεαστικά.
  3. Το brand. Η μάρκα ενός αυτοκινήτου παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην συνολική αξία του γιατί μαρτυρά την ποιότητα του αυτοκινήτου αλλά και το κόστος συντήρησής του. Δύο πολύ σημαντικοί παράγοντες για έναν αγοραστή. Η κατανάλωση. Δεν υπάρχει οδηγός που να μην τον «καίει» το πόσο καίει η μηχανή ενός αυτοκινήτου. Όσο πιο οικονομικό λοιπόν, τόσο πιο ελκυστικό.
  4. Τα χιλιόμετρα. Ένα αυτοκίνητο που έχει διανύσει αρκετά χιλιόμετρα ή που έχει αλλάξει πολλά χέρια συχνά δεν αποτελεί επιλογή όσων ψάχνουν ένα καλό μεταχειρισμένο αυτοκίνητο. Προφανώς, η λύση δεν είναι να μην κάνετε τα χιλιόμετρα που απαιτεί η καθημερινότητά σας, όμως έχετε στο νου σας ότι και αυτό… μετράει!
  5. Τέλος, η συχνή προσοχή και φροντίδα του αυτοκινήτου βοηθά στο να διατηρήσει την καλή του εικόνα και να είναι ασφαλές ως προς τη χρήση. Μην ξεχνάτε ότι η εξωτερική εμφάνιση του αυτοκινήτου σας ήταν αυτή που σας τράβηξε πρώτη την προσοχή…

Πηγή: Ας μιλήσουμε

new-cover-insurancegif

Related Posts

Mega Brokers: Μια νέα εποχή ανάπτυξης με τη στήριξη της Unilink και της Acrisure
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Mega Brokers: Μια νέα εποχή ανάπτυξης με τη στήριξη της Unilink και της Acrisure

by Νίκος Μωράκης
Nov 5, 2025
ΕΕΑ: Οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές που με βάση την σύμβασή τους δεν εισπράττουν ασφάλιστρα  δεν έχουν υποχρέωση εγγραφής στο IRIS
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Σχέση ΚΟΚ – Ασφαλιστικής κάλυψης θεματική σε ημερίδα του ΕΕΑ

by Insurancedaily editorial team
Nov 5, 2025
ΙΑΣΩ
Υγεία

ΙΑΣΩ: Neonatal BabyGen – Nεογνικός γονιδιωματικός έλεγχος

by Insurancedaily editorial team
Nov 5, 2025
20 χρόνια Affidea: Υγεία με τεχνολογία και ανθρώπινο πρόσωπο
Υγεία

20 χρόνια Affidea: Υγεία με τεχνολογία και ανθρώπινο πρόσωπο

by Νίκος Μωράκης
Nov 5, 2025
Στις 196.584 αυξήθηκαν τα ανασφάλιστα οχήματα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στις 196.584 αυξήθηκαν τα ανασφάλιστα οχήματα

by Insurancedaily Editorial Team
Nov 5, 2025
Τι συζητήθηκε στην ημερίδα του ΕΕΘ για την ιδιωτική ασφάλιση
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τι συζητήθηκε στην ημερίδα του ΕΕΘ για την ιδιωτική ασφάλιση

by Insurancedaily editorial team
Nov 5, 2025
Κυκλοφόρησε η έκδοση “Άνθρωποι & Αριθμοί της Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής Βιομηχανίας”
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Κυκλοφόρησε η έκδοση “Άνθρωποι & Αριθμοί της Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής Βιομηχανίας”

by Insurancedaily editorial team
Nov 5, 2025
Τι δείχνει η μελέτη για τα εισοδήματα των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τι δείχνει η μελέτη για τα εισοδήματα των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών

by Insurancedaily editorial team
Nov 4, 2025
Το Ανθρώπινο Δυναμικό του μέλλοντος: Ευελιξία, ψηφιακές δεξιότητες και στρατηγική ευθυγράμμιση»
asfalistikomarketing

Το Ανθρώπινο Δυναμικό του μέλλοντος: Ευελιξία, ψηφιακές δεξιότητες και στρατηγική ευθυγράμμιση»

by Insurancedaily editorial team
Nov 4, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
300x250-4gif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

  • Mega Brokers: Μια νέα εποχή ανάπτυξης με τη στήριξη της Unilink και της Acrisure

    Mega Brokers: Μια νέα εποχή ανάπτυξης με τη στήριξη της Unilink και της Acrisure

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Η Howden Hellas αρωγός στην πρωτοβουλία του Εθνικού Μουσείου Φυσικής Ιστορίας Γουλανδρή

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Η Σχέση ΚΟΚ – Ασφαλιστικής κάλυψης θεματική σε ημερίδα του ΕΕΑ

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Eurohold και EUROINS Ελλάδος “έτρεξαν” για μια φωτεινή Καλλιθέα

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ