ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
728x90jpg
Home Ειδήσεις Διεθνείς Ειδήσεις

7 τρόποι που το ChatGPT μπορεί να αξιοποιηθεί στις ασφαλίσεις

Insurancedaily.gr contributor by Insurancedaily.gr contributor
09/06/2023
in Διεθνείς Ειδήσεις
A A
7 τρόποι που το ChatGPT μπορεί να αξιοποιηθεί στις ασφαλίσεις

freepik

Share on Facebook

Ο κλάδος ασφάλισης, χρηματοοικονομικής και διαχείρισης κινδύνων αφορά την πρόβλεψη και τον μετριασμό των κινδύνων. Αλλά με την εξέλιξη της τεχνολογίας, η βιομηχανία μπορεί να αξιοποιήσει εργαλεία AI και ML όπως το ChatGPT για να παρέχει καλύτερες λύσεις διαχείρισης κινδύνου, εξοικονόμηση κόστους, μειωμένο ανθρώπινο λάθος, καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών, αξιολόγηση κινδύνου, ανίχνευση απάτης, αυτοματοποίηση αναδοχής, καινοτομία και άλλα νέα. ευκαιρίες.

Πεδία στα οποία μπορεί να αξιοποιηθεί το chatgpt είναι:

Διαβάστε Επίσης

Μείωση έως 1% στο ΑΕΠ της Ελλάδας από τα κύματα καύσωνα

Μείωση έως 1% στο ΑΕΠ της Ελλάδας από τα κύματα καύσωνα

Jul 3, 2025
Στη Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου το Δίκτυο Μη Αποκλειστικής Συνεργασίας της Groupama

Στη Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου το Δίκτυο Μη Αποκλειστικής Συνεργασίας της Groupama

Jul 3, 2025

Εξυπηρέτηση πελατών

Οι ασφαλιστικές εταιρείες μπορούν να χρησιμοποιήσουν το ChatGPT για να φέρουν επανάσταση στην εξυπηρέτηση των πελατών τους, παρέχοντας βοήθεια σε πραγματικό χρόνο μέσω chatbot. Με τη βοήθεια του ChatGPT, μπορούν να απαντούν σε ερωτήματα και παράπονα πελατών και να παρέχουν τις απαραίτητες λεπτομέρειες και αιτήματα για πληροφορίες γρήγορα και με επάρκεια.

Το ChatGPT μπορεί να ενσωματωθεί σε ένα chatbot για να παρέχει αυτοματοποιημένη εξυπηρέτηση πελατών. Οι πελάτες μπορούν να κάνουν ερωτήσεις σχετικά με τα συμβόλαια, την κάλυψή τους και το chatbot μπορεί να απαντήσει με τις σχετικές πληροφορίες. Αυτή η δυνατότητα μπορεί να δώσει στους πελάτες γρήγορες και αποτελεσματικές απαντήσεις στα ερωτήματά τους χωρίς να μένουν σε αναμονή για μεγάλο χρονικό διάστημα προκειμένου να μιλήσουν με έναν εκπρόσωπο εξυπηρέτησης πελατών. Ενώ τα chatbots μπορούσαν να απαντήσουν μόνο σε αρχικές ερωτήσεις χρησιμοποιώντας προκαθορισμένες απαντήσεις νωρίτερα, το ChatGPT μπορεί πλέον να παρέχει πλήρεις απαντήσεις σε σύνθετες ερωτήσεις χωρίς καθορισμένο σενάριο.

Ανίχνευση απάτης

Το ChatGPT μπορεί να βοηθήσει τις ασφαλιστικές εταιρείες να εντοπίσουν και να αποτρέψουν την απάτη προσδιορίζοντας τεράστιες ποσότητες δεδομένων συναλλαγών και συσχετίζοντας ύποπτα μοτίβα στα δεδομένα. Αυτή η δυνατότητα μπορεί να ωφελήσει τις ασφαλιστικές εταιρείες για την προστασία των χρηματοοικονομικών περιουσιακών στοιχείων των πελατών και την πρόληψη ζημιών από απάτη. Το ασφαλιστικό προσωπικό μπορεί να ορίσει προφυλάξεις για να ειδοποιήσει τους επαγγελματίες ασφαλείας για ύποπτη δραστηριότητα. Για παράδειγμα, μπορεί να εξετάσει το κείμενο μιας ασφαλιστικής αξίωσης για να προσδιορίσει αν είναι δόλια, να αναλύσει την περιγραφή της ζημίας του πελάτη για να δει αν ταιριάζει με τον φυσικό έλεγχο ταυτότητας και να αξιολογήσει το ιστορικό αξιώσεων του πελάτη για να προσδιορίσει εάν έχει λογαριασμό προβάλλοντας δόλιες αξιώσεις. Μπορεί επίσης να αναλύσει το κείμενο των αναρτήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και άλλου διαδικτυακού περιεχομένου για να εντοπίσει δόλια συμπεριφορά.

Ακριβείς εκτιμήσεις κινδύνου

Οι ασφαλιστικοί πράκτορες κάνουν ό,τι μπορούν για να αξιολογήσουν με ακρίβεια τις παγίδες και να ορίσουν ανταγωνιστικά ασφάλιστρα με βάση τον κίνδυνο, αλλά μερικές φορές πρέπει να καλύψουν τη διαφορά. Εκεί μπαίνει το ChatGPT. Η χρήση μιας τεράστιας σειράς σημείων δεδομένων μπορεί να δώσει πιο ακριβείς αξιολογήσεις που βοηθούν όλους όσους εμπλέκονται στους πελάτες να έχουν την κατάλληλη κάλυψη στη σωστή τιμή. Για τους ασφαλιστικούς πράκτορες, οι ακριβείς αποτιμήσεις κινδύνου μπορούν να βοηθήσουν στην επάρκεια διεκπεραίωσης των απαιτήσεων και να βοηθήσουν καλύτερα τα ερωτήματα των πελατών.

KYC και AML

Οι διαδικασίες Γνωρίστε τον Πελάτη σας (KYC) και Καταπολέμηση της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες (AML) είναι κρίσιμες για τις ασφαλιστικές εταιρείες προκειμένου να μετριάσουν τους κινδύνους οικονομικού εγκλήματος και να συμμορφωθούν με την κανονιστική συμμόρφωση.

Το ChatGPT μπορεί να βοηθήσει τους ασφαλιστές στην αυτοματοποίηση αυτών των διαδικασιών αξιολογώντας μεγάλες ποσότητες δεδομένων πελατών, συμπεριλαμβανομένων των προσωπικών πληροφοριών, του ιστορικού συναλλαγών και των οικονομικών πληροφοριών, και σχετίζοντας θέματα σιωπηρής συμμόρφωσης. Μπορεί επίσης να ελέγχει την ταυτότητα του πελάτη, να ελέγχει τους πελάτες με λίστες εξουσιοδοτήσεων και να επισημαίνει ύποπτες συμφωνίες. Αυτή η δυνατότητα μειώνει τον κόπο των εγκλημάτων και βελτιώνει τη λεπτότητα των ελέγχων συμμόρφωσης.

Αυτοματοποίηση της Διαδικασίας Αναδοχής

Το ChatGPT έχει τη δυνατότητα να βοηθήσει τους ασφαλιστές να συγκεντρώσουν μεγάλες ποσότητες πληροφοριών γρήγορα. Για παράδειγμα, το ChatGPT μπορεί να αναλύσει δεδομένα σχετικά με τα καιρικά μοτίβα, τις οικονομικές συνθήκες και τις δημογραφικές τάσεις. Το ChatGPT θα μπορούσε να είναι ιδιαίτερα χρήσιμο για τους ασφαλιστές όταν συγκεντρώνουν διάφορες πληροφορίες σχετικά με παράγοντες κινδύνου, όπως οι συνήθειες δαπανών των πελατών, η οικονομική κατάσταση, ο τρόπος ζωής και οι δραστηριότητες που σχετίζονται με την υγεία που επηρεάζουν συγκεκριμένους ασφαλιστές στο βιβλίο των επιχειρήσεων. Αυτή η δυνατότητα επιτρέπει στους αναδόχους να κατασκευάζουν καλύτερες αποφάσεις αναδοχής ή να αντιμετωπίζουν τις απαιτήσεις ενός αντισυμβαλλομένου με μεγαλύτερη ικανότητα.

Το ChatGPT μπορεί να αναλύσει τα δεδομένα πελατών για να προσδιορίσει καταστάσεις κινδύνου και να δώσει συστάσεις για τιμολόγηση και κάλυψη. Για παράδειγμα, μπορεί να εξετάσει την ηλικία, την οικονομική κατάσταση, το επάγγελμα και τον τρόπο ζωής ενός πελάτη για να καθορίσει το προφίλ κινδύνου του. Το ChatGPT μπορεί επίσης να αναλύσει δεδομένα σχετικά με την υγεία, την οικονομική κατάσταση ή το ιστορικό οδήγησης του πελάτη για να προσδιορίσει το επίπεδο κινδύνου του.

Αυτή η δυνατότητα μπορεί να ωφελήσει τις ασφαλιστικές εταιρείες παρέχοντας προσαρμοσμένη ασφαλιστική κάλυψη και τιμολόγηση με βάση τα προφίλ κινδύνου στους πελάτες τους. Μπορεί επίσης να ενημερώσει τους ασφαλιστές για απαράδεκτους κινδύνους ή αυτούς με μεγαλύτερη τάση για απώλεια.

Συμμόρφωση
Η συμμόρφωση είναι ζωτικής σημασίας για κάθε ασφαλιστική εταιρεία, καθώς η μη συμμόρφωση μπορεί να οδηγήσει σε σημαντική οικονομική ζημία και ζημιά στην εικόνα της επωνυμίας.

Το ChatGPT μπορεί να βοηθήσει τις ασφαλιστικές εταιρείες να συμμορφωθούν με τις κανονιστικές απαιτήσεις παρακολουθώντας τις ασφαλιστικές συναλλαγές και εντοπίζοντας πιθανές παραβιάσεις συμμόρφωσης. Αυτή η δυνατότητα μπορεί να βοηθήσει τις ασφαλιστικές εταιρείες να αποφύγουν υψηλά πρόστιμα και κυρώσεις και να προστατεύσουν τη φήμη της επωνυμίας τους.

Εξατομικευμένες συστάσεις

Οι ασφαλιστικές εταιρείες μπορούν να χρησιμοποιήσουν το ChatGPT για να αναλύσουν τα δεδομένα των πελατών και να παρέχουν εξατομικευμένες συμβουλές ασφαλιστικής κάλυψης. Το ChatGPT μπορεί να ενσωματωθεί σε διαδικτυακές και κινητές εφαρμογές των ασφαλιστών μέσω API. Για παράδειγμα, το μοντέλο μπορεί να αναλύσει τις συνήθειες δαπανών, την οικονομική κατάσταση, τον τρόπο ζωής και τις δραστηριότητες που σχετίζονται με την υγεία ενός πελάτη, επιτρέποντάς του να προσφέρει εξατομικευμένες συμβουλές για το καλύτερο ασφαλιστήριο συμβόλαιο που ταιριάζει στις ανάγκες του.

Το ChatGPT μπορεί να προτείνει πολιτικές και κατάλληλες συστάσεις κάλυψης με βάση το προφίλ κινδύνου του πελάτη. Για παράδειγμα, το ChatGPT μπορεί να προτείνει πρόσθετη κάλυψη με βάση το επάγγελμα, την οικονομική κατάσταση ή τον τρόπο ζωής του πελάτη. Μπορεί επίσης να προτείνει τεχνικές συμπύκνωσης των ασφαλίστρων με βάση το προφίλ κινδύνου του πελάτη. Το ChatGPT μπορεί να βοηθήσει τις ασφαλιστικές εταιρείες να προτείνουν προσαρμοσμένα συμβόλαια που ανταποκρίνονται στις μοναδικές απαιτήσεις των πελατών τους.

icsbanner-insurance-daily-111png

Related Posts

35 εκατ. δολάρια πρόστιμο στην Bupa για το “όχι” σε αποζημιώσεις υγείας
Διεθνείς Ειδήσεις

35 εκατ. δολάρια πρόστιμο στην Bupa για το “όχι” σε αποζημιώσεις υγείας

by Insurancedaily editorial team
Jul 1, 2025
Munich Re: Στα 16,3 δις δολ. η αγορά cyberinsurance το 2025
Cyber Insurance Ειδήσεις & Νέα

Munich Re: Στα 16,3 δις δολ. η αγορά cyberinsurance το 2025

by Insurancedaily editorial team
Jun 30, 2025
141 χρόνια φυλάκισης σε 11 στελέχη για τη μεγαλύτερη μόλυνση υδάτων στην Ευρώπη
Διεθνείς Ειδήσεις

141 χρόνια φυλάκισης σε 11 στελέχη για τη μεγαλύτερη μόλυνση υδάτων στην Ευρώπη

by Insurancedaily editorial team
Jun 30, 2025
“Ασφαλίστηκε” η αποκολλημένη πινακίδα στο κτίριο της Generali στο Μιλάνο
Διεθνείς Ειδήσεις

“Ασφαλίστηκε” η αποκολλημένη πινακίδα στο κτίριο της Generali στο Μιλάνο

by Insurancedaily editorial team
Jun 30, 2025 - Updated on Jul 1, 2025
GE Healthcare: Νέο σύστημα ασύρματης παρακολούθησης ασθενών
Διεθνείς Ειδήσεις

Hackers συνέβαλαν στο θάνατο ασθενούς

by Insurancedaily editorial team
Jun 26, 2025
475 εκατ. δολ ασφαλιστικές αποζημιώσεις από την συντριβή του Air India
Διεθνείς Ειδήσεις

475 εκατ. δολ ασφαλιστικές αποζημιώσεις από την συντριβή του Air India

by Insurancedaily editorial team
Jun 25, 2025
Αυξανόμενη σφοδρότητα και συχνότητα των δασικών πυρκαγιών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Αυξανόμενη σφοδρότητα και συχνότητα των δασικών πυρκαγιών

by Insurancedaily editorial team
Jun 24, 2025
Αύξηση 8,9% στα λειτουργικά αποτελέσματα του ομίλου Generali
Διεθνείς Ειδήσεις

Αύξηση 8,9% στα λειτουργικά αποτελέσματα του ομίλου Generali

by Insurancedaily editorial team
Jun 16, 2025
European Union flag against European Parliament
Διεθνείς Ειδήσεις

Μείωση των απαιτήσεων για επενδύσεις σε τίτλους από τις ασφαλιστικές εξετάζει η ΕΕ

by Insurancedaily editorial team
Jun 10, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
odc-banner-general-0225gif
sofossummitbannergif
ai-in-fin-services-conference25conferencebanner300-x-250jpg

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ