ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

9 εκατομμύρια χρήστες είδαν την καμπάνια της Generali

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
06/12/2017
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις, Ειδήσεις
A A
9 εκατομμύρια χρήστες είδαν την καμπάνια της Generali
Share on Facebook

Σε εκατομμύρια χρήστες του διαδικτύου έχει φτάσει το βαθιά ανθρώπινο μήνυμα της φετινής, ψηφιακής εταιρικής καμπάνιας της Generali. Επιλέγοντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να λανσάρει την ανανεωμένη επικοινωνία της, η Generali μεγαλώνει το ψηφιακό της αποτύπωμα, ανοίγοντας ζωντανό διάλογο με την επόμενη γενιά καταναλωτών.

Τα δύο σποτ ελληνικής παραγωγής, έχουν γίνει viral, αγγίζοντας μέχρι στιγμής τις 9 εκατομμύρια προβολές. Αποτυπώνοντας με συγκινητικό τρόπο τον ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα της ασφάλισης, υπογραμμίζουν ότι η Generali δεν είναι απλώς μια ασφαλιστική εταιρεία, αλλά ένας σταθερός σύμμαχος των ονείρων και των επιδιώξεων των ασφαλισμένων. Το πρώτο βίντεο με τίτλο «Για κάθε τι, που για σένα είναι τα πάντα», με το οποίο εγκαινίασε τη νέα της εταιρική επικοινωνία η Generali, τον περασμένο Μάρτιο, συγκέντρωσε πάνω από 4,3 εκατ. views και περισσότερα από 14.000 likes.

Διαβάστε Επίσης

“Ασφαλίστηκε” η αποκολλημένη πινακίδα στο κτίριο της Generali στο Μιλάνο

“Ασφαλίστηκε” η αποκολλημένη πινακίδα στο κτίριο της Generali στο Μιλάνο

Jun 30, 2025 - Updated on Jul 1, 2025
Η Generali τίμησε τα Δίκτυα των Συνεργατών της στέλνοντας ένα δυναμικό μήνυμα για το αύριο της ασφαλιστικής αγοράς

Η Generali τίμησε τα Δίκτυα των Συνεργατών της στέλνοντας ένα δυναμικό μήνυμα για το αύριο της ασφαλιστικής αγοράς

Jun 25, 2025 - Updated on Jun 27, 2025

Το βίντεο περιγράφει μικρές και μεγάλες πτυχές της καθημερινότητας, οι οποίες γεμίζουν με συναισθήματα τη ζωή μας και υπογραμμίζει την αναγκαιότητα προστασίας και διατήρησης όσων αγαπάμε. Ακόμη πιο εντυπωσιακά ήταν τα αποτελέσματα του δεύτερου βίντεο με τίτλο «Φύλαξε όσα αγαπάς». Σε δύο μόλις μήνες το γεμάτο ευαισθησία διαφημιστικό, συγκέντρωσε περισσότερα από 4,7 εκατ. views και πάνω από 15.500 likes. Και τα δύο βίντεο προβάλλονταν ταυτόχρονα και σε 80 κινηματογραφικές αίθουσες, σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Βόλο και Λάρισα. Τα μηνύματα της καμπάνιας έχουν αποσπάσει μέχρι στιγμής χιλιάδες θετικά σχόλια στα ψηφιακά μέσα, επιβεβαιώνοντας ότι η αξία της ασφάλισης παραμένει διαχρονικά αναλλοίωτη. Πιστή στην πελατοκεντρική της πολιτική, η Generali θέτει ως πρωταγωνιστή τις ανθρώπινες ανάγκες, αναδεικνύοντας τον πραγματικό ρόλο της ασφάλισης: να αποτελεί έναν αξιόπιστο προστάτη της ζωής των ανθρώπων και όσων έχουν πραγματικά αξία για τον καθένα. Η φιλοσοφία της αυτή αποτυπώνεται και στο περιεχόμενο της σελίδας της στο Facebook, αλλά και στο κανάλι της στο YouTube.

Εκεί η Generali συνομιλεί καθημερινά με εκατοντάδες χιλιάδες followers, ανταλλάσσοντας χρηστικά μηνύματα, συμβουλές σχετικά με την αναγκαιότητα της πρόληψης, ενδιαφέρον οπτικοακουστικό περιεχόμενο, αλλά και έξυπνες και απλές λύσεις ασφάλισης. Η καμπάνια της εταιρείας θα συνεχιστεί και το 2018, με νέο περιεχόμενο, διαδίδοντας το μήνυμα της ασφάλισης, σε ακόμη μεγαλύτερο κοινό.

Tags: FeaturedGenerali
icsbanner-insurance-daily-111png

Related Posts

Μείωση έως 1% στο ΑΕΠ της Ελλάδας από τα κύματα καύσωνα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Μείωση έως 1% στο ΑΕΠ της Ελλάδας από τα κύματα καύσωνα

by Βίκυ Γερασίμου
Jul 3, 2025
Η INTERAMERICAN ενδυναμώνει την εργασιακή εμπειρία – με πράξεις
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η INTERAMERICAN ενδυναμώνει την εργασιακή εμπειρία – με πράξεις

by Insurancedaily editorial team
Jul 3, 2025 - Updated on Jul 4, 2025
ΕΣΑΠΕ: Με μεγάλη συμμετοχή το σεμινάριο επιχειρηματικών ασφαλίσεων
Διαμεσολάβηση

ΕΣΑΠΕ: Ανησυχία για έκπτωση σε ασφάλιστρα ατομικών ασφαλίσεων υγείας

by Insurancedaily editorial team
Jul 3, 2025
Στην Επιτροπή Ανταγωνισμού προσφεύγει η Εθνική Τράπεζα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στην Επιτροπή Ανταγωνισμού προσφεύγει η Εθνική Τράπεζα

by Insurancedaily editorial team
Jul 3, 2025
CΝP Cyprialife και CΝP Asfalistiki, μετονομάζονται σε ERB Cyprialife και ERB Asfalistiki
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

CΝP Cyprialife και CΝP Asfalistiki, μετονομάζονται σε ERB Cyprialife και ERB Asfalistiki

by Βίκυ Γερασίμου
Jul 3, 2025
Businesswoman in trouble with the exams
Εκπαίδευση

Εξετάσεις για την πιστοποίηση γνώσεων ασφαλιστικών προϊόντων στις 11-12/10 στη Θεσσαλονίκη

by Insurancedaily editorial team
Jul 2, 2025
Πόσο κοστίζει το προλαμβάνειν στο κράτος και στις ασφαλιστικές;
Υγεία

Πόσο κοστίζει το προλαμβάνειν στο κράτος και στις ασφαλιστικές;

by Βίκυ Γερασίμου
Jul 2, 2025
Το 8ο παγκόσμιο συνέδριο των πραγματογνωμόνων vrs Adjusters’
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Το 8ο παγκόσμιο συνέδριο των πραγματογνωμόνων vrs Adjusters’

by Insurancedaily editorial team
Jul 2, 2025
ΤτΕ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πρόστιμα 235.500 ευρώ σε ασφαλιστικές από την ΤτΕ το 2024

by Βίκυ Γερασίμου
Jul 1, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
banner-300x250-03revfinalgif
sofossummitbannergif
ai-in-fin-services-conference25conferencebanner300-x-250jpg

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ