ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Έρευνα: Πώς αυξάνεται η ικανοποίηση πελατών στις ασφαλίσεις οχημάτων

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
01/11/2016
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις, Διεθνείς Ειδήσεις, Ειδήσεις, Η Καθημερινη Ασφαλιστικη σας Ενημερωση
A A
Έρευνα: Πώς αυξάνεται η ικανοποίηση πελατών στις ασφαλίσεις οχημάτων
Share on Facebook

Oκτώ στους δέκα πελάτες που έχουν ασφαλίσει το όχημά τους μέσω ενός τοπικού πράκτορα απευθύνονται κατευθείαν σε αυτόν σε μία ζημιά ή για να ζητήσουν συμβουλές. Σύμφωνα με έρευνα (JD Power 2016) οι πελάτες που δεν χρειάζεται να πάρουν σε ένα κέντρο εξυπηρέτησης αλλά οι πράκτορες υποβάλλουν το αίτημα τους δηλώνουν οι πιο ικανοποιημένοι από το διαμεσολαβητή τους.

Ανάμεσα στους πελάτες που καλούν πρώτα τον διαμεσολαβητή τους το 64% αναφέρουν σε αυτόν το αίτημά τους, ενώ το 20% καταλήγει να καλεί σε τηλεφωνικό κέντρο και το 16% προσανατολίζεται αλλού. Η συνολική ικανοποίηση του πελάτη (σε κλίμακα 1 έως 1.000) είναι στο 882 όταν ο αντιπρόσωπος υποβάλλει την απαίτηση, μειώνεται στο σε 858, όταν η γραμμή του πελάτη μεταφέρεται σε ένα τηλεφωνικό κέντρο και πέφτει ακόμη περισσότερο στο 824 όταν ζητά από τον πελάτη να επικοινωνήσει με το τηλεφωνικό κέντρο. Οι μελετητές αναφέρουν ότι η ότι η απευθείας δήλωση της ζημιάς εντάσσεται στην στρατηγική κάποιων εταιρειών να περιορίσουν το ρόλο του διαμεσολαβητή.

Διαβάστε Επίσης

Mega Brokers: Μια νέα εποχή ανάπτυξης με τη στήριξη της Unilink και της Acrisure

Mega Brokers: Μια νέα εποχή ανάπτυξης με τη στήριξη της Unilink και της Acrisure

Nov 5, 2025
Η Howden Hellas αρωγός στην πρωτοβουλία του Εθνικού Μουσείου Φυσικής Ιστορίας Γουλανδρή

Η Howden Hellas αρωγός στην πρωτοβουλία του Εθνικού Μουσείου Φυσικής Ιστορίας Γουλανδρή

Nov 5, 2025

Η προσφορά πολλαπλών επιλογών επικοινωνίας όπως το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, διαδίκτυο και τηλέφωνο κατά τη διάρκεια της διαδικασίας αυξάνει την ικανοποίηση συνολικά, ιδίως μεταξύ των νεότερων πελατών, σύμφωνα με τη μελέτη. Η μελέτη διαπιστώνει ότι η χρήση της τεχνολογίας για να ελέγξει ο πελάτης σε ποια φάση βρίσκεται η αξίωσή του έχει αυξηθεί σε ετήσια βάση κατά πέντε ποσοστιαίες μονάδες και σήμερα φθάνει στο 42% των πελατών με αξιώσεις. Η επικοινωνία μέσω e-mail και on line ενημερώσεων έχουν επίσης αυξηθεί κατά δύο ποσοστιαίες μονάδες από το προηγούμενο έτος και ανέρχονται σε 27% και 17% αντίστοιχα.

Ανθρώπινη αλληλεπίδραση

Αλλά οι μελετητές υποστηρίζουν ότι η τεχνολογία δεν μπορεί να αντικαταστήσει πλήρως τον άνθρωπο κατά τη διάρκεια της διαδικασίας αξιώσεων. Η μελέτη διαπιστώνει ότι η συνολική ικανοποίηση είναι υψηλότερη όταν οι πελάτες επικοινωνούν με τους διαμεσολαβητές τους. Στην πραγματικότητα, μόνο το 7% των πελατών προτιμούν να χρησιμοποιούν ψηφιακά κανάλια (web ή app) για να αναφέρουν το αίτημά τους.

new-cover-insurancegif

Related Posts

Mega Brokers: Μια νέα εποχή ανάπτυξης με τη στήριξη της Unilink και της Acrisure
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Mega Brokers: Μια νέα εποχή ανάπτυξης με τη στήριξη της Unilink και της Acrisure

by Νίκος Μωράκης
Nov 5, 2025
ΕΕΑ: Οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές που με βάση την σύμβασή τους δεν εισπράττουν ασφάλιστρα  δεν έχουν υποχρέωση εγγραφής στο IRIS
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Σχέση ΚΟΚ – Ασφαλιστικής κάλυψης θεματική σε ημερίδα του ΕΕΑ

by Insurancedaily editorial team
Nov 5, 2025
ΙΑΣΩ
Υγεία

ΙΑΣΩ: Neonatal BabyGen – Nεογνικός γονιδιωματικός έλεγχος

by Insurancedaily editorial team
Nov 5, 2025
20 χρόνια Affidea: Υγεία με τεχνολογία και ανθρώπινο πρόσωπο
Υγεία

20 χρόνια Affidea: Υγεία με τεχνολογία και ανθρώπινο πρόσωπο

by Νίκος Μωράκης
Nov 5, 2025
Στις 196.584 αυξήθηκαν τα ανασφάλιστα οχήματα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στις 196.584 αυξήθηκαν τα ανασφάλιστα οχήματα

by Insurancedaily Editorial Team
Nov 5, 2025
Τι συζητήθηκε στην ημερίδα του ΕΕΘ για την ιδιωτική ασφάλιση
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τι συζητήθηκε στην ημερίδα του ΕΕΘ για την ιδιωτική ασφάλιση

by Insurancedaily editorial team
Nov 5, 2025
Κυκλοφόρησε η έκδοση “Άνθρωποι & Αριθμοί της Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής Βιομηχανίας”
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Κυκλοφόρησε η έκδοση “Άνθρωποι & Αριθμοί της Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής Βιομηχανίας”

by Insurancedaily editorial team
Nov 5, 2025
Τι δείχνει η μελέτη για τα εισοδήματα των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τι δείχνει η μελέτη για τα εισοδήματα των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών

by Insurancedaily editorial team
Nov 4, 2025
Το Ανθρώπινο Δυναμικό του μέλλοντος: Ευελιξία, ψηφιακές δεξιότητες και στρατηγική ευθυγράμμιση»
asfalistikomarketing

Το Ανθρώπινο Δυναμικό του μέλλοντος: Ευελιξία, ψηφιακές δεξιότητες και στρατηγική ευθυγράμμιση»

by Insurancedaily editorial team
Nov 4, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
300x250-4gif
300x250gif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

  • Mega Brokers: Μια νέα εποχή ανάπτυξης με τη στήριξη της Unilink και της Acrisure

    Mega Brokers: Μια νέα εποχή ανάπτυξης με τη στήριξη της Unilink και της Acrisure

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Η Howden Hellas αρωγός στην πρωτοβουλία του Εθνικού Μουσείου Φυσικής Ιστορίας Γουλανδρή

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Η Σχέση ΚΟΚ – Ασφαλιστικής κάλυψης θεματική σε ημερίδα του ΕΕΑ

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Eurohold και EUROINS Ελλάδος “έτρεξαν” για μια φωτεινή Καλλιθέα

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ