ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Έρευνα: Πώς αυξάνεται η ικανοποίηση πελατών στις ασφαλίσεις οχημάτων

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
01/11/2016
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις, Διεθνείς Ειδήσεις, Ειδήσεις, Η Καθημερινη Ασφαλιστικη σας Ενημερωση
A A
Έρευνα: Πώς αυξάνεται η ικανοποίηση πελατών στις ασφαλίσεις οχημάτων
Share on Facebook

Oκτώ στους δέκα πελάτες που έχουν ασφαλίσει το όχημά τους μέσω ενός τοπικού πράκτορα απευθύνονται κατευθείαν σε αυτόν σε μία ζημιά ή για να ζητήσουν συμβουλές. Σύμφωνα με έρευνα (JD Power 2016) οι πελάτες που δεν χρειάζεται να πάρουν σε ένα κέντρο εξυπηρέτησης αλλά οι πράκτορες υποβάλλουν το αίτημα τους δηλώνουν οι πιο ικανοποιημένοι από το διαμεσολαβητή τους.

Ανάμεσα στους πελάτες που καλούν πρώτα τον διαμεσολαβητή τους το 64% αναφέρουν σε αυτόν το αίτημά τους, ενώ το 20% καταλήγει να καλεί σε τηλεφωνικό κέντρο και το 16% προσανατολίζεται αλλού. Η συνολική ικανοποίηση του πελάτη (σε κλίμακα 1 έως 1.000) είναι στο 882 όταν ο αντιπρόσωπος υποβάλλει την απαίτηση, μειώνεται στο σε 858, όταν η γραμμή του πελάτη μεταφέρεται σε ένα τηλεφωνικό κέντρο και πέφτει ακόμη περισσότερο στο 824 όταν ζητά από τον πελάτη να επικοινωνήσει με το τηλεφωνικό κέντρο. Οι μελετητές αναφέρουν ότι η ότι η απευθείας δήλωση της ζημιάς εντάσσεται στην στρατηγική κάποιων εταιρειών να περιορίσουν το ρόλο του διαμεσολαβητή.

Διαβάστε Επίσης

Ανάγκη για ενίσχυση της ανθεκτικότητας από τις πλημμύρες

Ανάγκη για ενίσχυση της ανθεκτικότητας από τις πλημμύρες

Jul 4, 2025
Sofos Insurance Agency: Μπροστά από τις Εξελίξεις με Δράσεις Ενημέρωσης & Επικοινωνίας Σχετικά με την Υποχρεωτική Ασφάλιση Έναντι Φυσικών Καταστροφών

Sofos Insurance Agency: Μπροστά από τις Εξελίξεις με Δράσεις Ενημέρωσης & Επικοινωνίας Σχετικά με την Υποχρεωτική Ασφάλιση Έναντι Φυσικών Καταστροφών

Jul 4, 2025

Η προσφορά πολλαπλών επιλογών επικοινωνίας όπως το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, διαδίκτυο και τηλέφωνο κατά τη διάρκεια της διαδικασίας αυξάνει την ικανοποίηση συνολικά, ιδίως μεταξύ των νεότερων πελατών, σύμφωνα με τη μελέτη. Η μελέτη διαπιστώνει ότι η χρήση της τεχνολογίας για να ελέγξει ο πελάτης σε ποια φάση βρίσκεται η αξίωσή του έχει αυξηθεί σε ετήσια βάση κατά πέντε ποσοστιαίες μονάδες και σήμερα φθάνει στο 42% των πελατών με αξιώσεις. Η επικοινωνία μέσω e-mail και on line ενημερώσεων έχουν επίσης αυξηθεί κατά δύο ποσοστιαίες μονάδες από το προηγούμενο έτος και ανέρχονται σε 27% και 17% αντίστοιχα.

Ανθρώπινη αλληλεπίδραση

Αλλά οι μελετητές υποστηρίζουν ότι η τεχνολογία δεν μπορεί να αντικαταστήσει πλήρως τον άνθρωπο κατά τη διάρκεια της διαδικασίας αξιώσεων. Η μελέτη διαπιστώνει ότι η συνολική ικανοποίηση είναι υψηλότερη όταν οι πελάτες επικοινωνούν με τους διαμεσολαβητές τους. Στην πραγματικότητα, μόνο το 7% των πελατών προτιμούν να χρησιμοποιούν ψηφιακά κανάλια (web ή app) για να αναφέρουν το αίτημά τους.

icsbanner-insurance-daily-111png

Related Posts

Ανάγκη για ενίσχυση της ανθεκτικότητας από τις πλημμύρες
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ανάγκη για ενίσχυση της ανθεκτικότητας από τις πλημμύρες

by Βίκυ Γερασίμου
Jul 4, 2025
Οι αρρυθμίες στο νόμο για την υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων και οι ασφαλίσεις υγείας στο επίκεντρο της συνάντησης ΕΕΘ και ΕΑΕΕ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι αρρυθμίες στο νόμο για την υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων και οι ασφαλίσεις υγείας στο επίκεντρο της συνάντησης ΕΕΘ και ΕΑΕΕ

by Insurancedaily editorial team
Jul 4, 2025
Eurolife FFH: νέα συνεργασία με τη LIMRA για την εκπαίδευση των συνεργατών της
Εκπαίδευση

Eurolife FFH: νέα συνεργασία με τη LIMRA για την εκπαίδευση των συνεργατών της

by Insurancedaily editorial team
Jul 4, 2025
Μείωση έως 1% στο ΑΕΠ της Ελλάδας από τα κύματα καύσωνα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Μείωση έως 1% στο ΑΕΠ της Ελλάδας από τα κύματα καύσωνα

by Βίκυ Γερασίμου
Jul 3, 2025
Η INTERAMERICAN ενδυναμώνει την εργασιακή εμπειρία – με πράξεις
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η INTERAMERICAN ενδυναμώνει την εργασιακή εμπειρία – με πράξεις

by Insurancedaily editorial team
Jul 3, 2025 - Updated on Jul 4, 2025
ΕΣΑΠΕ: Με μεγάλη συμμετοχή το σεμινάριο επιχειρηματικών ασφαλίσεων
Διαμεσολάβηση

ΕΣΑΠΕ: Ανησυχία για έκπτωση σε ασφάλιστρα ατομικών ασφαλίσεων υγείας

by Insurancedaily editorial team
Jul 3, 2025
Στην Επιτροπή Ανταγωνισμού προσφεύγει η Εθνική Τράπεζα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στην Επιτροπή Ανταγωνισμού προσφεύγει η Εθνική Τράπεζα

by Insurancedaily editorial team
Jul 3, 2025
CΝP Cyprialife και CΝP Asfalistiki, μετονομάζονται σε ERB Cyprialife και ERB Asfalistiki
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

CΝP Cyprialife και CΝP Asfalistiki, μετονομάζονται σε ERB Cyprialife και ERB Asfalistiki

by Insurancedaily Editorial Team
Jul 3, 2025 - Updated on Jul 4, 2025
Businesswoman in trouble with the exams
Εκπαίδευση

Εξετάσεις για την πιστοποίηση γνώσεων ασφαλιστικών προϊόντων στις 11-12/10 στη Θεσσαλονίκη

by Insurancedaily editorial team
Jul 2, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
orizon-1964-row-banner-300x250jpg
sofossummitbannergif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ