Η Anytime παρουσιάζει τη νέα της τηλεοπτική καμπάνια με τίτλο «Για να το προστατεύσεις, δεν χρειάζεται να φτάσεις στα άκρα», θέτοντας στο επίκεντρο τη σημασία της πρόληψης και της σωστής ασφαλιστικής κάλυψης απέναντι στα ολοένα και συχνότερα ακραία φυσικά φαινόμενα. Μέσα από ένα ευρηματικό και ανατρεπτικό σενάριο, η καμπάνια αναδεικνύει με χιούμορ αλλά και ρεαλισμό πόσο απλό είναι να προστατέψει κανείς το όχημά του – χωρίς υπερβολές.
Η ιστορία εκτυλίσσεται σε ένα κατά τα άλλα συνηθισμένο σπίτι, όπου η οικογένεια έχει επιλέξει να παρκάρει το αυτοκίνητο μέσα στο σαλόνι, προκειμένου να το προφυλάξει από ακραία φαινόμενα, όπως η πλημμύρα, η φωτιά και η καταιγίδα. Το αυτοκίνητο γίνεται αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας, μετατρέπεται σε beauty spot, σκαλωσιά, ακόμη και… μέσο πανηγυρισμού μετά από ένα γκολ. Το μήνυμα της Anytime είναι ξεκάθαρο: η ουσιαστική προστασία ξεκινά από τη σωστή ασφάλιση, όχι από ακραίες λύσεις.
Η νέα καμπάνια, με 360° πλάνο επικοινωνίας, προβάλλεται ήδη σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, digital media, καθώς και με καταχωρήσεις outdoor (μετρό, τραμ, λεωφορεία), ενισχύοντας το μήνυμα ότι η ασφάλιση δεν είναι τυπική υποχρέωση, αλλά πράξη ευθύνης και φροντίδας. Η επικοινωνία συμπίπτει χρονικά με τη νέα νομοθετική πρόβλεψη που καθιστά υποχρεωτική από την 1η Ιουνίου 2025 την κάλυψη των οχημάτων για κινδύνους από πυρκαγιά και πλημμύρα – γεγονός που ενισχύει την αναγκαιότητα προληπτικής κάλυψης.
Το όραμα της Anytime παραμένει σταθερό: να προσφέρει ασφαλιστικές υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες προκλήσεις, ενισχύοντας το αίσθημα σιγουριάς των πολιτών απέναντι σε κάθε πιθανό ή απρόβλεπτο ενδεχόμενο. Μέσα από καινοτόμες καλύψεις, ψηφιακά εργαλεία και συνεχείς πρωτοβουλίες ενημέρωσης, η Anytime επενδύει συστηματικά στη θωράκιση της κοινωνίας απέναντι στις συνέπειες της κλιματικής αλλαγής. Γιατί η Anytime, κάθε στιγμή προσφέρει περισσότερα – σε φροντίδα, σε κάλυψη, σε σιγουριά.
Όπως επισημαίνει ο Head of Anytime, κ. Μπάμπης Μπαμπίλης:
«Στην Anytime πιστεύουμε ότι η ασφάλιση δεν είναι μια απλή τυπική υποχρέωση. Είναι μια πράξη φροντίδας – για τον εαυτό μας, για τους άλλους, για το αύριο. Η νέα μας καμπάνια έρχεται να αναδείξει ακριβώς αυτή την ευθύνη που έχουμε όλοι να προνοούμε, ειδικά σε μια εποχή όπου οι συνέπειες της κλιματικής αλλαγής μάς αφορούν άμεσα. Με το βλέμμα στραμμένο στις σύγχρονες ανάγκες και τις επερχόμενες αλλαγές, όπως η υποχρεωτική κάλυψη για φυσικά φαινόμενα, συνεχίζουμε να επενδύουμε σε λύσεις που προσφέρουν ουσιαστική προστασία και σιγουριά στην καθημερινότητα των ανθρώπων».
Δείτε τη νέα καμπάνια στο www.anytime.gr και ασφαλίστε το όχημά σας, αφήνοντας το σαλόνι… στη θέση του.
*Η νέα καμπάνια της Anytime αποτελεί δημιουργία της DDB, σε παραγωγή της Stefi Productions και σκηνοθεσία του Άκη Πολύζου.