ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τι περιμένουν από εσάς οι Πελάτες

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
07/02/2012
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Share on Facebook

Ιδού κάποιες βασικές προσδοκίες από πλευράς πελατών. Θα σας βοηθήσουν να καταλάβετε τι θέλουν από εσάς αλλά και τι είναι αυτό που θα τους κρατήσει κοντά σας, πέρα από τα προϊόντα της εταιρείας σας. (Από το Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ, Τεύχος Ιανουαρίου 2012): Καθώς ωριμάζει ο ασφαλιστικός κλάδος, και η ασφαλιστική βιομηχανία, και καθώς οι πελάτες ενημερώνονται όλο και περισσότερο, αλλά και καλύτερα, οι προσδοκίες τους αυξάνονται πολύ. Ο αποτελεσματικός επαγγελματίας σύμβουλος θα πρέπει πάντοτε, σταθερά, να ανταποκρίνεται και να ξεπερνά ακόμη, τις προσδοκίες των πελατών. Τι ακριβώς είναι όμως αυτό που προσδοκούν οι πελάτες από τους Ασφαλιστές;

Διαβάστε Επίσης

Μνημόνιο Συνεργασίας της ΕΑΕΕ και του Δημοκριτείου Παν/μιου Θράκης

Μνημόνιο Συνεργασίας της ΕΑΕΕ και του Δημοκριτείου Παν/μιου Θράκης

Jul 9, 2025
«Είμαστε μαζί» το μήνυμα διαμεσολαβητών και ασφαλιστικών για την υπερβολική αύξηση των νοσηλίων

«Είμαστε μαζί» το μήνυμα διαμεσολαβητών και ασφαλιστικών για την υπερβολική αύξηση των νοσηλίων

Jul 9, 2025

Θέλουν να τους ακούνε

Προσδοκούν ότι θα τους ακούνε και θα τους ενθαρρύνουν να μιλήσουν. Η μεγαλύτερη και σπουδαιότερη φιλοφρόνηση την οποία μπορεί να κάνεις σε κάποιον είναι να τον ακούσεις προσεκτικά. Όχι με τον τρόπο που ακούμε τον/τη σύζυγο όταν παράλληλα βλέπουμε τηλεόραση ή διαβάζουμε την εφημερίδα μας. Ούτε με τον τρόπο που ακούμε -αν ακούμε- τι λέει το παιδί μας όταν μας διηγείται τι έκανε και ποιον συνάντησε σήμερα. Ο πελάτης θέλει να του δείξουμε ευγένεια και σεβασμό ακούγοντας και συμμετέχοντας. Αυτό αφορά όχι μόνο τις αισθήσεις αλλά και την ίδια τη γλώσσα του σώματός μας. Όλοι μας έχει τύχει να μιλήσουμε με κόσμο και να παρατηρήσουμε ότι κάποιων η γλώσσα του σώματος έδειχνε πως κάθε άλλο παρά μας ακούνε. Τη στιγμή εκείνη επικρατεί μια γενικότερη αίσθηση απογοήτευσης! Η θετική γλώσσα του σώματος συμπεριλαμβάνει πολύ οπτική επαφή, καταφατική κίνηση της κεφαλής, λεκτική έμφαση όπως με ‘ναι’ και ‘αχα’, κλίση του σώματος προς τη μεριά του συνομιλητή και ενίοτε χαμόγελο. Ο άνθρωπος που έχουμε απέναντί μας θα πρέπει να νιώθει ότι αυτό που μας λέει είναι και για εμάς σημαντικό.

Θέλουν να τους κατανοούν

Οι πελάτες θέλουν να τους καθησυχάσετε διαβεβαιώνοντάς τους ότι αντιλαμβάνεστε κα σέβεστε τη δική τους πραγματικότητα. Όντας επαγγελματίες σύμβουλοι, εσείς θα πρέπει να αποκαλύψετε τις ανάγκες τους. Αν απλώς προωθείτε προϊόντα και δεν αφιερώνετε χρόνο στην κατανόηση της πραγματικότητας που τώρα αντιμετωπίζει ο πελάτης όπως και στις μελλοντικές του επιδιώξεις, ποτέ δεν θα καταφέρετε να κλείσετε την πώληση. Την τρέχουσα πραγματικότητα για τον πελάτη σας συνθέτουν η οικονομική του και η προσωπική του κατάσταση. Η επιδιωκόμενη κατάσταση ορίζεται από τα όνειρα και τις ελπίδες του πελάτη σας. Αν καταφέρουμε να κάνουμε τον πελάτη μας να εκφραστεί και αν αποκαλύψουμε όλα αυτά τα στοιχεία τότε μπορούμε να προχωρήσουμε στην κατάλληλη πρόταση ώστε να γεμίσει με το σωστό προγραμματισμό το κενό που υπάρχει ανάμεσα στην τρέχουσα κατάσταση και στην επιθυμητή για το μέλλον.

Οι πελάτες θα πεισθούν ότι πράγματι έγιναν κατανοητοί όταν ο σύμβουλός τους μιλήσει χρησιμοποιώντας λόγια και εκφράσεις όπως τις ανέφεραν οι ίδιοι. Αυτό ονομάζεται “αντανάκλαση” σα σε καθρέπτη ή κάτοπτρο. Ο πελάτης αρέσκεται να βλέπει το πρόσωπό του, την αντανάκλασή του, στον καθρέπτη -την αντανάκλαση του δικού του προσώπου όμως, όχι κάποιου άλλου!

Θέλουν να τους βοηθούν

Οι πελάτες θέλουν να τους διαβεβαιώσετε ότι είστε σε θέση να βρείτε λύσεις για τις ανάγκες τους. Στο σημείο αυτό βρίσκουμε τον κατάλληλο συνδυασμό, το κατάλληλο προϊόν ή την υπηρεσία που ταιριάζει στις ανάγκες τους. Αν λοιπόν έχουμε θέσει τα σωστά ερωτήματα και διαθέσει αρκετό χρόνο στους πελάτες σας ώστε να εκφράσουν με σαφήνεια τις ανάγκες τους, θα γνωρίζουν ήδη ότι μπορούμε και να βοηθήσουμε. Οφείλουμε να θυμόμαστε τα λόγια τους και να χρησιμοποιούμε εκείνα που θα εκκινήσουν τη διαδικασία συνδυασμού αναγκών και προϊόντων με βάση τις ανάγκες. Συνδυάζοντας την ιδανική και δέουσα λύση με την υφιστάμενη ανάγκη, είναι σαφές για τον πελάτη ότι έχει ανάγκη τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας.

Θέλουν συνεχή και αδιάλειπτη εξυπηρέτηση (σέρβις)

Οι πελάτες επιθυμούν το επίπεδο της σχέσης τους με το σύμβουλο να παραμείνει εξίσου υψηλό και μετά την υπογραφή του συμβολαίου. Δεν τους ενδιαφέρει να μάθουν πόσα πολλά ξέρετε, μέχρι να μάθουν πόσο πολύ ενδιαφέρεστε. Θέλουν να εξακολουθήσετε να βρίσκεστε σε επαφή μαζί τους, να βρεθείτε στο πλευρό τους όταν θα αναλάβετε νέες αρμοδιότητες και ευθύνες, κάθε φορά που θα σημειωθούν αλλαγές στη ζωή τους, όποτε αλλάξουν επαγγελματική ενασχόληση, και θέλουν να συνεχίσετε να είστε παρόντες για όλη τη διάρκεια του δικού τους και του δικού σας βίου. Εφόσον ο σύμβουλος συμπεριφερθεί ως οφείλει, ο πελάτης θα αγοράσει και θα ξαναγοράσει, δεν θα ακυρώσει το παλιό του συμβόλαιο και θα δώσει καλές συστάσεις για άλλους δυνητικούς πελάτες ή συνεργάτες στο σύμβουλό του/της.

Θέλουν να τους εξυπηρετούν επαγγελματίες

Κάθε πελάτης συναντά πολλούς πωλητές στη ζωή του και μάλιστα καθημερινά. Κάποια από αυτά τα άτομα είναι σωστοί επαγγελματίες ενώ άλλα όχι. Υπάρχουν περιπτώσεις στις οποίες ο πελάτης δεν προσδοκά υψηλό επίπεδο επαγγελματικής συμπεριφοράς, όπως λ.χ. η περίπτωση ενός πωλητή εταιρείας κινητής τηλεφωνίας. Όμως σε άλλες περιπτώσεις, όπως την περίπτωση ενός ασφαλιστικού ή ενός χρηματοοικονομικού συμβούλου, ενός λογιστή ή δικηγόρου, μεταξύ άλλων, ο πελάτης προσδοκά αυξημένη αίσθηση επαγγελματισμού. Η επαγγελματική συμπεριφορά χαρακτηρίζεται από:

• Σωστή ενδυμασία

• Σωστή στάση

• Επικοινωνιακές δεξιότητες

• Εντιμότητα

• Ηθική ακεραιότητα

• Σεβασμό και ευαισθησία στις ανάγκες του πελάτη

Το τελευταίο αλλά όχι έσχατο αυτό χαρακτηριστικό σημαίνει ότι οφείλουμε να διασφαλίσουμε την ενεργό συμμετοχή του πελάτη στη διαδικασία συγκέντρωσης των στοιχείων, ανάλυσης αναγκών, στοχοθεσίας και λήψης αποφάσεων.

Θέλουν να συμμετέχουν στη διαδικασία της πώλησης

Οι πελάτες έχουν την προσδοκία συμμετοχής σε μια πελατοκεντρική διαδικασία που θα εδράζεται στις δικές τους ανάγκες. Συχνά αντιδρούν (εξού αι δεν προχωρούν σε αγορές ή συμβόλαια) σε εκείνη την πρώτη και τελευταία συνάντηση κατά τη διάρκεια της οποίας οι σύμβουλοι θέτουν ελάχιστα ερωτήματα και δαπανούν το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου τους προσπαθώντας με κάθε τρόπο να “σπρώξουν” και να πουλήσουν συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία. Η συμπεριφορά και η στάση του συμβούλου υποδηλώνουν στον πελάτη ότι ο σύμβουλος δεν νοιάζεται για εκείνον αλλά μόνο για την πώληση! Η όλη συμπεριφορά είναι ιδιαζόντως αντιεπαγγελματική. Αφιερώστε περισσότερο χρόνο ώστε να αντιληφθείτε τις πραγματικές ανάγκες και επιθυμίες του πελάτη σας και τότε θα σημειώνετε όλο και μεγαλύτερες επιτυχίες.

icsbanner-insurance-daily-111png

Related Posts

Μνημόνιο Συνεργασίας της ΕΑΕΕ και του Δημοκριτείου Παν/μιου Θράκης
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Μνημόνιο Συνεργασίας της ΕΑΕΕ και του Δημοκριτείου Παν/μιου Θράκης

by Insurancedaily editorial team
Jul 9, 2025
«Είμαστε μαζί» το μήνυμα διαμεσολαβητών και ασφαλιστικών για την υπερβολική αύξηση των νοσηλίων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

«Είμαστε μαζί» το μήνυμα διαμεσολαβητών και ασφαλιστικών για την υπερβολική αύξηση των νοσηλίων

by Insurancedaily editorial team
Jul 9, 2025
Το 86% των HR managers θεωρούν την υβριδική εργασία ένα από τα πιο περιζήτητα οφέλη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Έκτακτα μέτρα για την αντιμετώπιση της θερμικής καταπόνησης των εργαζομένων

by Insurancedaily editorial team
Jul 9, 2025
Συζήτηση στο ΕΕΑ μεταξύ των ασφαλιστικών εταιρειών και των διαμεσολαβητών (video)
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Συζήτηση στο ΕΕΑ μεταξύ των ασφαλιστικών εταιρειών και των διαμεσολαβητών (video)

by Insurancedaily editorial team
Jul 9, 2025
Πώς η τεχνητή νοημοσύνη ετοιμάζεται να disrupt-άρει την ασφάλιση
Insurtech

Πώς η τεχνητή νοημοσύνη ετοιμάζεται να disrupt-άρει την ασφάλιση

by Insurancedaily editorial team
Jul 9, 2025
Νέα Συλλογική Σύμβαση για τον ασφαλιστικό κλάδο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Νέα Συλλογική Σύμβαση για τον ασφαλιστικό κλάδο

by Insurancedaily editorial team
Jul 8, 2025
Εφαρμογή του νέου νόμου επιλογής διοικήσεων στα Νοσοκομεία
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι πολίτες θα αξιολογούν τα νοσοκομεία και το υπουργείο Υγείας τις διοικήσεις τους

by Insurancedaily editorial team
Jul 8, 2025
Η εναλλακτική στρατηγική της INTERAMERICAN και η αποδεδειγμένη επιτυχία της
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η εναλλακτική στρατηγική της INTERAMERICAN και η αποδεδειγμένη επιτυχία της

by Νίκος Μωράκης
Jul 8, 2025
Ν. Μακρόπουλος: Τα σχέδια ανάπτυξης για την Ευρώπη Ασφαλιστική
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ευρώπη Ασφαλιστική: Αύξηση παραγωγής και κερδοφορίας το α’ εξάμηνο

by Insurancedaily editorial team
Jul 8, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
banner-300x250-03revfinalgif
sofossummitbannergif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ