ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home Ειδήσεις Υγεία

Αγκαλιά με το κινητό στο κρεβάτι 1 στους 2 Έλληνες

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
20/02/2018
in Υγεία
A A
Αγκαλιά με το κινητό στο κρεβάτι 1 στους 2 Έλληνες
Share on Facebook

Η τελευταία κίνηση πριν αποκοιμηθούν και η πρώτη κίνηση μόλις ξυπνήσουν είναι να πιάσουν το κινητό και να δουν μέιλ και μηνύματα, αλλά και τι παίζει στα social media. Έρευνα εταιρίας με κινητά τηλέφωνα μαρτυρά ότι οι Έλληνες έχουν αναπτύξει με το κινητό μια σχέση σχεδόν… ερωτική.

Το 74% των Ελλήνων διαβάζει τα μέιλ του, πλοηγείται στα social media και στέλνει μηνύματα από το κινητό του πριν πάει για ύπνο. Το 58% ελέγχει το smartphone του αμέσως μόλις ξυπνήσει. Πρόκειται για έναν εκ των βασικών λόγων, που το 53% παίρνει το κινητό του στο κρεβάτι – με τον 1 στους 10,μάλιστα να παραδέχεται πως τον παίρνει ο ύπνος με το smartphone στα χέρια.

Διαβάστε Επίσης

Στον Γ. Κώτσαλο τo “Βραβείο Τιμής” των Insurance Awards Filippos Morakis 2025

Στον Γ. Κώτσαλο τo “Βραβείο Τιμής” των Insurance Awards Filippos Morakis 2025

Dec 17, 2025
400 συμμετέχοντες, πολιτικοί & εκπρόσωποι φορέων στα FMIA25

400 συμμετέχοντες, πολιτικοί & εκπρόσωποι φορέων στα FMIA25

Dec 17, 2025

Τα συμπεράσματα αυτά προκύπτουν από έρευνα που εκπόνησε η Huawei, με τίτλο «Smart (phone) Relationships», θέλοντας να αναλύσει τη σχέση του μέσου χρήστη με το τηλέφωνό του. Η έρευνα δείχνει ότι το 54% των Ελλήνων χρησιμοποιεί το smartphone του αρκετές φορές κατά τη διάρκεια μίας ώρας. Όσο για τους λόγους – σύμφωνα πάντα με τα αποτελέσματα της συγκεκριμένης έρευνας – πέραν της ψυχαγωγίας, αναζητά πληροφορίες, αλληλεπιδρά στα social media, διαβάζει τα τελευταία νέα, συνδέεται σε υπηρεσίες e-banking και πλοηγείται στο Διαδίκτυο. Η έρευνα καταδεικνύει το πόσο δεμένοι είμαστε με τις συσκευές μας. Ο μέσος Έλληνας χρήστης χρησιμοποιεί το smartphone του για την ανταλλαγή μηνυμάτων σε ποσοστό 78%.

Το 84% το θέλει για τη λήψη φωτογραφιών και το 79% για πρόσβαση στα social media. Το 44% των συμμετεχόντων στην έρευνα της Huawei παραδέχτηκε πως έχει το smartphone μαζί του για περισσότερες από 13 ώρες ημερησίως. Το 27% των ανθρώπων μάλιστα, το χρησιμοποιεί ενεργά για 3-4 ώρες. Όπως αναφέρει η Χρύσα Παπακυργιάκη, ψυχολόγος – ψυχοθεραπεύτρια εφήβων και ενηλίκων, και ειδική παιδαγωγός Msc εγκληματολογίας, «η ανθρώπινη επαφή έχει κρυφτεί πλέον πίσω από μια οθόνη – όμως τι θα λέγατε να βλέπαμε την άλλη όψη του νομίσματος; Τι γίνεται εάν δούμε το κινητό ως μέσο επαφής και όχι ως εμπόδιό της; Χάρη σε αυτό, οι αγαπημένοι μας είναι συνεχώς κοντά μας, οι φίλοι, η οικογένεια, εάν είσαι σπουδαστής, ο σύντροφος που δουλεύει πολλές ώρες, ο αγαπημένος τραγουδιστής, η οικογένειά σου. Τα smartphones είναι μέρος της ζωής μας, και η σωστή χρήση τους μπορεί να βοηθήσει στην βελτίωση της ποιότητάς της, καθώς και στην ενίσχυση των συναισθηματικών δεσμών μεταξύ των ανθρώπων.

Εκεί βασίστηκε και η έρευνα της Huawei, όπου φάνηκε πως οι κυριότεροι λόγοι χρήσης του smartphone είναι για texting (ανταλλαγή μηνυμάτων) και για λήψη κάποιας φωτογραφίας, κάτι που φανερώνει ότι πράγματι το κινητό είναι ένα μέσο επικοινωνίας και επαφής. Η φωτογραφία υπήρξε ανέκαθεν ένας τρόπος μη λεκτικής επικοινωνίας, εξάλλου είναι κάτι που ενισχύεται πλέον, μέσω των smartphones και των αντίστοιχων εφαρμογών σε όλα τα κινητά τηλέφωνα». Σύμφωνα με την έρευνα, το 37% των Ελλήνων παίρνει το κινητό του στο μπάνιο, το 25% το έχει μαζί του ακόμη και όταν κάνει μπάνιο, το 41% δεν το αποχωρίζεται ούτε στην κουζίνα, ενώ το 18% το χρησιμοποιεί στο παιδικό δωμάτιο. «Η έρευνα της Huawei καταδεικνύει πως σήμερα οι περισσότεροι αισθανόμαστε χαμένοι χωρίς το smartphone μας. Είμαστε εθισμένοι σε τέτοιο βαθμό μαζί του, που το ελέγχουμε αρκετές φορές την ώρα, ενώ για κάποιους, η μέρα τους ξεκινάει και τελειώνει κοιτάζοντας το κινητό τους” σημειώνεται στα συμπεράσματα.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ και Healthmag.gr

np-car-468x60px-new-1-1jpg

Related Posts

Αffidea neuraCare: Η σκλήρυνση κατά πλάκας σε απλή γλώσσα (video)
Υγεία

Αffidea neuraCare: Η σκλήρυνση κατά πλάκας σε απλή γλώσσα (video)

by Insurancedaily editorial team
Dec 17, 2025
Παρουσίαση του βοηθού AI από το υπουργείο Υγείας
Υγεία

Παρουσίαση του βοηθού AI από το υπουργείο Υγείας

by Insurancedaily editorial team
Dec 12, 2025
Πανευρωπαϊκή Πρωτιά του Ιατρικού Κέντρου Αθηνών σε Ερευνητική θεραπεία για τον Καρκίνο του Προστάτη
Υγεία

Πανευρωπαϊκή Πρωτιά του Ιατρικού Κέντρου Αθηνών σε Ερευνητική θεραπεία για τον Καρκίνο του Προστάτη

by Insurancedaily editorial team
Dec 11, 2025
Από την Αθήνα στη Φλωρεντία live-streaming: Η Αθηναϊκή Γενική Κλινική στο επίκεντρο του συνεδρίου “Floretina 2025”
Υγεία

Από την Αθήνα στη Φλωρεντία live-streaming: Η Αθηναϊκή Γενική Κλινική στο επίκεντρο του συνεδρίου “Floretina 2025”

by Insurancedaily editorial team
Dec 10, 2025
Στην πρώτη γραμμή για το RebrainGreece o Όμιλος ΙΜΙΤΗΕΑ
Υγεία

Στην πρώτη γραμμή για το RebrainGreece o Όμιλος ΙΜΙΤΗΕΑ

by Insurancedaily editorial team
Dec 3, 2025
Αίσθημα Κόπωσης: Πότε είναι ανησυχητικό;
Υγεία

Αίσθημα Κόπωσης: Πότε είναι ανησυχητικό;

by Insurancedaily editorial team
Dec 1, 2025
Αβέβαιη η μελλοντική διαθεσιμότητα των καινοτόμων φαρμάκων στην πατρίδα μας
Υγεία

Αβέβαιη η μελλοντική διαθεσιμότητα των καινοτόμων φαρμάκων στην πατρίδα μας

by Insurancedaily editorial team
Dec 1, 2025
Ευρωκλινική Παίδων: Με εντυπωσιακή συμμετοχή ολοκληρώθηκε η 21η Επιστημονική Ημερίδα
Υγεία

Ευρωκλινική Παίδων: Με εντυπωσιακή συμμετοχή ολοκληρώθηκε η 21η Επιστημονική Ημερίδα

by Insurancedaily editorial team
Nov 28, 2025
Όμιλος ΗΜΙΤΗΕΑ: Η μεγάλη συνάντηση των νοσηλευτών στη Θεσσαλονίκη
Υγεία

Όμιλος ΗΜΙΤΗΕΑ: Η μεγάλη συνάντηση των νοσηλευτών στη Θεσσαλονίκη

by Insurancedaily editorial team
Nov 26, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
orizon-1964-row-banner-300x250jpg
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

  • Στον Γ. Κώτσαλο τo “Βραβείο Τιμής” των Insurance Awards Filippos Morakis 2025

    Στον Γ. Κώτσαλο τo “Βραβείο Τιμής” των Insurance Awards Filippos Morakis 2025

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • ΕΣΑΠΕ: Πρόεδρος ο Κ. Ρούσσης – Το νέο ΔΣ

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Αffidea neuraCare: Η σκλήρυνση κατά πλάκας σε απλή γλώσσα (video)

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Συναντήσεις του Δικτύου Πωλήσεων της Allianz σε όλη την Ελλάδα

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ