ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η αξιοποίηση των data απαραίτητη για την αύξηση της πιστότητας πελατών

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
30/01/2018
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Τι αλλάζει το 2018 στη διαχείριση προσωπικών δεδομένων από τις ασφαλιστικές
Share on Facebook

Παρά το γεγονός ότι δαπανούν δισεκατομμύρια κάθε χρόνο σε προγράμματα και πρωτοβουλίες για την επιβράβευση πιστών πελατών, οι επιχειρήσεις του λιανεμπορίου και των καταναλωτικών αγαθών δυσκολεύονται να αξιοποιήσουν αποτελεσματικά τα δεδομένα που έχουν στη διάθεσή τους, ώστε να διαφοροποιήσουν την εμπειρία του πελάτη και να διατηρήσουν τις πωλήσεις τους.

Αυτό είναι ένα από τα βασικά ευρήματα της πρόσφατης έρευνας της ΕΥ μεταξύ 130 διευθυντικών στελεχών του κλάδου του λιανεμπορίου στην Ευρώπη, τη Βόρειο Αμερική και την Ασία, η οποία αναδεικνύει τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο κλάδος στο σημερινό, ταχέως μεταβαλλόμενο περιβάλλον. Η πλειοψηφία των διευθυντικών στελεχών του κλάδου του λιανεμπορίου που συμμετείχαν στην έρευνα (87%) συμφωνεί ότι μια στρατηγική επιβράβευσης πιστών πελατών είναι κρίσιμη για την επιτυχία της επιχείρησής τους.

Διαβάστε Επίσης

Υποχρεωτική ασφάλιση οχημάτων για φυσικές καταστροφές: Τι πρέπει να γνωρίζετε

Υποχρεωτική ασφάλιση οχημάτων για φυσικές καταστροφές: Τι πρέπει να γνωρίζετε

Jun 23, 2025
Allianz: Ταξίδι για τους κορυφαίους συνεργάτες σε Montreal & Toronto

Allianz: Ταξίδι για τους κορυφαίους συνεργάτες σε Montreal & Toronto

Jun 23, 2025

Όμως, μόνο το 27% θεωρεί ότι οι τρέχουσες πρωτοβουλίες του προς αυτή την κατεύθυνση είναι αποτελεσματικές και, επιπλέον, μόλις το 5% θεωρεί ότι οι πελάτες του είναι πιστοί. Σύμφωνα με την έρευνα, μόνο το 19% των στελεχών λιανεμπορίου είναι σε θέση να αξιοποιήσει τα δεδομένα και τα συστήματα που έχει στη διάθεσή του, για να κατανοήσει τις ατομικές ανάγκες των πελατών του.

Επιπλέον, μόνο το 35% μπορεί να έχει συχνά εικόνα των πελατών του σε πραγματικό χρόνο, ενώ μόλις το 30% έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί την τεχνολογία για να εξατομικεύει εμπειρίες και προσφορές για τον κάθε πελάτη. O κ. Γιώργος Μητρόπουλος, Διευθυντής Ανάπτυξης Εργασιών της ΕΥ Ελλάδος, σχολιάζοντας τα ευρήματα της έρευνας, παρατηρεί: «Τα τυπικά ποντοδοτικά προγράμματα ανταμοιβής έχουν σαφώς αποδείξει ότι απέτυχαν να δημιουργήσουν πιστούς πελάτες. Μία επιχείρηση λιανεμπορίου και καταναλωτικών προϊόντων πρέπει να στοχεύει σε προσωποποιημένη σχέση με τον πελάτη και σε διαφοροποίηση της εμπειρίας που του προσφέρει.

Ο πιο λογικός δρόμος για αυτό είναι η ανάλυση δεδομένων (analytics), για να δημιουργηθούν εξατομικευμένες προσφορές, και η χρήση των ψηφιακών καναλιών (digital), για να σχεδιάζονται προσωποποιημένες εμπειρίες». O κ. Πάνος Παπαδόπουλος, Manager στο Κέντρο Αριστείας Data & Analytics της ΕΥ Ελλάδος, σημειώνει: «Πράγματι, αρκετές ελληνικές εταιρείες χρησιμοποιούν τα analytics για να καταλάβουν καλύτερα τους πελάτες τους και να προσωποποιήσουν την επικοινωνία με αυτούς. Χρησιμοποιώντας τεχνικές μηχανικής μάθησης, μπορούμε να αναλύσουμε τις ενέργειες και τις αγορές των καταναλωτών και να ανακαλύψουμε μοτίβα στις ανάγκες και τη συμπεριφορά του κάθε καταναλωτή, δίνοντας την ευκαιρία στις εταιρείες να προσεγγίσουν τους πελάτες τους με πιο άμεσο και προσωποποιημένο τρόπο.

Είναι απαραίτητο, όμως, να απομακρυνθούν οι επιχειρήσεις από μεμονωμένες και ad hoc προσεγγίσεις και να αναζητήσουν περισσότερο ολιστικούς τρόπους στην εκμετάλλευση των δεδομένων τους, προκειμένου να είναι σε συνεχή επαφή με τις τάσεις τις αγοράς και να χτίζουν σιγά σιγά την αφοσίωση των ιδιαίτερα προσεκτικών – λόγω κρίσης – πελατών τους».

icsbanner-insurance-daily-111png

Related Posts

Παράταση στο πρόγραμμα «Εξοικονομώ – Επιχειρώ» μετά από παρέμβαση του ΕΕΑ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Παράταση στο πρόγραμμα «Εξοικονομώ – Επιχειρώ» μετά από παρέμβαση του ΕΕΑ

by Insurancedaily editorial team
Jun 23, 2025
Ημέρες MDRT στην Ελλάδα: Στη Θεσσαλονίκη η μεγαλύτερη συνάντηση επαγγελματιών του ασφαλιστικού κλάδου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ημέρες MDRT στην Ελλάδα: Στη Θεσσαλονίκη η μεγαλύτερη συνάντηση επαγγελματιών του ασφαλιστικού κλάδου

by Insurancedaily editorial team
Jun 23, 2025
ΑΣΠΙΣ
Ασπίς Πρόνοια - Commercial Value

Έρχονται σημαντικές ανακοινώσεις για τους ζημιωθέντες της Ασπίς στις 30 Ιουνίου

by Insurancedaily editorial team
Jun 23, 2025
Rebranding Trust: Η πρόκληση του marketing στην ασφαλιστική αγορά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Rebranding Trust: Η πρόκληση του marketing στην ασφαλιστική αγορά

by Νίκος Μωράκης
Jun 23, 2025
H Generali στο Release Athens Festival!
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

H Generali στο Release Athens Festival!

by Insurancedaily editorial team
Jun 20, 2025
ΕΣΑΠΕ: Με μεγάλη συμμετοχή το σεμινάριο επιχειρηματικών ασφαλίσεων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΕΣΑΠΕ: Με μεγάλη συμμετοχή το σεμινάριο επιχειρηματικών ασφαλίσεων

by Insurancedaily editorial team
Jun 20, 2025
Το job description του μοντέρνου ασφαλιστή: Μια νέα γενιά επαγγελματιών ξανασυστήνει το επάγγελμα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Το job description του μοντέρνου ασφαλιστή: Μια νέα γενιά επαγγελματιών ξανασυστήνει το επάγγελμα

by Insurancedaily editorial team
Jun 20, 2025
Protect your health όπως κάνεις με τα προσωπικά σου δεδομένα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Protect your health όπως κάνεις με τα προσωπικά σου δεδομένα

by Νίκος Μωράκης
Jun 20, 2025
Ο. Τσάπαλος: Δεν υπάρχουν σκέψεις για παράταση στην εφαρμογή του ψηφιακού πελατολογίου – Ανοιχτό το ενδεχόμενο μείωσης φόρων για τις επιχειρήσεις
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο. Τσάπαλος: Δεν υπάρχουν σκέψεις για παράταση στην εφαρμογή του ψηφιακού πελατολογίου – Ανοιχτό το ενδεχόμενο μείωσης φόρων για τις επιχειρήσεις

by Insurancedaily editorial team
Jun 19, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
asfalia-kinitwn-insurancegif
300250png
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ