ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Έρευνα Pricefox.gr – Focus Bari: Η χρήση του Διαδικτύου και οι Ηλεκτρονικές Αγορές στην Ελλάδα

Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, ως φυσικό επακόλουθο, οι ηλεκτρονικές αγορές ήταν πολύ ψηλά στους λόγους χρήσης του διαδικτύου

Insurancedaily.gr contributor by Insurancedaily.gr contributor
11/01/2023
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Έρευνα Pricefox.gr – Focus Bari: Η χρήση του Διαδικτύου και οι Ηλεκτρονικές Αγορές στην Ελλάδα
Share on Facebook

Η έρευνα του Pricefox.gr με στοιχεία της Focus Bari παρουσιάζει την εξέλιξη της χρήσης του διαδικτύου και των ηλεκτρονικών αγορών στην Ελλάδα το 1ο εξάμηνο του 2022 σε σύγκριση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2021.

Επικρατέστεροι λόγοι χρήσης του διαδικτύου στην Ελλάδα

Διαβάστε Επίσης

Με νομοσχέδιο αλλάζει το μοντέλο εξέτασης υποψηφίων οδηγών

Ασφάλεια αυτοκινήτου για νέο οδηγό: λάθη και καλύψεις που χρειάζομαι το 2025

Aug 28, 2025
Φοιτητικό ρεύμα: Πώς να επιλέξω το κατάλληλο πρόγραμμα;

Φοιτητικό ρεύμα: Πώς να επιλέξω το κατάλληλο πρόγραμμα;

Aug 19, 2025

Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, ως φυσικό επακόλουθο, οι ηλεκτρονικές αγορές ήταν πολύ ψηλά στους λόγους χρήσης του διαδικτύου και συγκεκριμένα ήταν ο 3ος επικρατέστερος. Αυτό άλλαξε το 1ο εξάμηνο του 2022 με τις ηλεκτρονικές αγορές να καταλαμβάνουν την 5η θέση. Τα κοινωνικά δίκτυα, η αναζήτηση πληροφοριών και το email αποτελούν τους τρεις πρώτους λόγους για τους οποίους οι Έλληνες χρησιμοποιούν το διαδίκτυο.

Πόσα ξοδεύουν online κατά μέσο όρο οι Έλληνες σε περίοδο εξαμήνου

Μετά την αύξηση των online αγορών κατά τη διάρκεια της πανδημίας, οι Έλληνες παρέμειναν εξοικειωμένοι με τις online αγορές και μάλιστα αύξησαν το μέσο όρο χρημάτων που ξοδεύουν online από 806€ το 1ο εξάμηνο του 2021 σε 869€ το 1ο εξάμηνο του 2022. Οι άντρες συνεχίζουν να ξοδεύουν περισσότερα από τις γυναίκες καθώς κατά μέσο όρο στο εξάμηνο οι ηλεκτρονικές αγορές τους κινήθηκαν στα 933€ με το αντίστοιχο ποσό για τις γυναίκες να κυμαίνεται στα 811€. Αναλύοντας τις ηλικιακές κλίμακες, άνδρες και γυναίκες μεταξύ 25-34 ετών ξοδεύουν με διαφορά το μεγαλύτερο ποσό σε ηλεκτρονικές αγορές το εξάμηνο φτάνοντας τα 1031€. Τέλος οι κάτοικοι της πρωτεύουσας ξοδεύουν με διαφορά το μεγαλύτερο ποσό σε ηλεκτρονικές αγορές σε επίπεδο εξαμήνου, 1065€, με τους Θεσσαλονικείς να ακολουθούν στα 866€ και το υπόλοιπο της Ελλάδας να κινείται σε έναν μέσο όρο της τάξεως των 736€.

Οι προτιμήσεις των Ελλήνων στις online αγορές

Ρούχα, παπούτσια, ηλεκτρονικά είδη, καλλυντικά και ηλεκτρικές συσκευές παραμένουν οι 5 επικρατέστερες κατηγορίες ειδών στις online αγορές στην Ελλάδα. Ωστόσο, σε σχέση με το 1ο εξάμηνο του 2021 παρατηρείται μια μικρή πτώση σε όλες αυτές τις κατηγορίες καθώς πλέον περισσότεροι καταναλωτές προτιμούν να κάνουν τις αγορές αυτές σε φυσικά καταστήματα μετά και το πέρας της πανδημίας και των lockdowns. Οι μεγάλες αλλαγές και αυξήσεις παρατηρούνται σε online κρατήσεις ξενοδοχείων (+177%), αεροπορικών εισιτηρίων (+133%), εισιτηρίων διασκέδασης όπως σινεμά και θέατρο (+231%). Η ασφάλεια αυτοκινήτου online παραμένει την Ελλάδα σε ποσοστά της τάξεως του 10%.

Το καταναλωτικό προφίλ όσων αγοράζουν ασφάλεια αυτοκινήτου online

Οι καταναλωτές που αγοράζουν ασφάλεια αυτοκινήτου online είναι σε γενική ομολογία περισσότεροι έμπειροι και εξοικειωμένοι με τις online αγορές. Σε περίοδο εξαμήνου πραγματοποιούν κατά μέσο όρο 33 online αγορές (1656€ κατά μέσο όρο συνολικά) σε σύγκριση με τις 20 online αγορές (869€ κατά μέσο όρο συνολικά) που πραγματοποιούν όσοι ακόμη δεν αγοράζουν την ασφάλεια αυτοκινήτου τους online.

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην Ελλάδα

Οι Έλληνες ξοδεύουν κατά μέσο όρο 86 λεπτά την μέρα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ελαφρώς μειωμένη διάρκεια σε σύγκριση με το 1ο εξάμηνο που ήταν 97 λεπτά. Οι νεότερες ηλικίες όπως είναι λογικό ξοδεύουν ακόμη και 2 ώρες κατά μέσο όρο την ημέρα.

 

Από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης το Facebook, παρά την μικρή πτώση σε σύγκριση με το 1ο εξάμηνο του 2021, διατηρείται στην κορυφή με το Viber να ακολουθεί στη δεύτερη θέση. Αύξηση παρατηρείται στους χρήστες TikTok με το μερίδιο του να ξεπερνά το 30%.

Tags: pricefox
icsbanner-insurance-daily-111png

Related Posts

Ο ΣΕΜΑ ενισχύει την παρουσία των μεσιτών ασφαλίσεων στη Βόρεια Ελλάδα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο ΣΕΜΑ ενισχύει την παρουσία των μεσιτών ασφαλίσεων στη Βόρεια Ελλάδα

by Insurancedaily editorial team
Sep 15, 2025
Η MEGA BROKERS εξαγοράζει την ΚΑΛΥΨΗ ΙΚΕ και επεκτείνει δυναμικά το αποτύπωμά της στη Βόρεια Ελλάδα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η MEGA BROKERS εξαγοράζει την ΚΑΛΥΨΗ ΙΚΕ και επεκτείνει δυναμικά το αποτύπωμά της στη Βόρεια Ελλάδα

by Insurancedaily editorial team
Sep 15, 2025
Ημερίδα για την Περιβαλλοντική Ευθύνη των ΕΑΕΕ και ΣΑΕΚ στην Κύπρο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ημερίδα για την Περιβαλλοντική Ευθύνη των ΕΑΕΕ και ΣΑΕΚ στην Κύπρο

by Insurancedaily editorial team
Sep 15, 2025
Sofos Insurance Summit: Ένα τριήμερο που θύμισε «παλιές καλές εποχές»
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Sofos Insurance Summit: Ένα τριήμερο που θύμισε «παλιές καλές εποχές»

by Νίκος Μωράκης
Sep 15, 2025
1.219 πρόστιμα σε ανασφάλιστα οχήματα τον τελευταίο μήνα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο νέος ΚΟΚ: Πώς επηρεάζει τις ασφαλιστικές και ποια τα νέα πρόστιμα

by Βίκυ Γερασίμου
Sep 15, 2025
Ευρώπη Ασφλιστική
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Με υψηλό SCR 402,51% και εχέγγυα ισχυρής ανάπτυξης η Ευρώπη Ασφαλιστική

by Insurancedaily editorial team
Sep 15, 2025
Η θεραπεία της Κραυγής, που έχει κλείσει μισό αιώνα ζωής γίνεται scream club
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η θεραπεία της Κραυγής, που έχει κλείσει μισό αιώνα ζωής γίνεται scream club

by Insurancedaily editorial team
Sep 12, 2025
Η αύξηση των πειρατειών στην Ασία πλήττει τις ναυτασφαλίσεις
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι 4+1 λόγοι που ωθούν ανοδικά τις θαλάσσιες ασφαλίσεις

by Insurance Daily Author
Sep 12, 2025
ΕΕΑ: Οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές που με βάση την σύμβασή τους δεν εισπράττουν ασφάλιστρα  δεν έχουν υποχρέωση εγγραφής στο IRIS
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Μεγάλη έρευνα της MRB για το Ε.Ε.Α.: Για 2 στους 3 πολίτες της Αττικής το εισόδημα δεν επαρκεί για τον μήνα

by Insurancedaily Editorial Team
Sep 12, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
home-300x250gif
banner-250-300-2024png
-global-events-mdrt-day-15-156jpg

TOP#5 Insurancedaily

  • Ο ΣΕΜΑ ενισχύει την παρουσία των μεσιτών ασφαλίσεων στη Βόρεια Ελλάδα

    Ο ΣΕΜΑ ενισχύει την παρουσία των μεσιτών ασφαλίσεων στη Βόρεια Ελλάδα

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Η MEGA BROKERS εξαγοράζει την ΚΑΛΥΨΗ ΙΚΕ και επεκτείνει δυναμικά το αποτύπωμά της στη Βόρεια Ελλάδα

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Ημερίδα για την Περιβαλλοντική Ευθύνη των ΕΑΕΕ και ΣΑΕΚ στην Κύπρο

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Μείωση κόστους ασφάλισης ΙΧ κόντρα… στο ρεύμα

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ