ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Έρευνα Pricefox.gr – Focus Bari: Η χρήση του Διαδικτύου και οι Ηλεκτρονικές Αγορές στην Ελλάδα

Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, ως φυσικό επακόλουθο, οι ηλεκτρονικές αγορές ήταν πολύ ψηλά στους λόγους χρήσης του διαδικτύου

Insurancedaily.gr contributor by Insurancedaily.gr contributor
11/01/2023
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Έρευνα Pricefox.gr – Focus Bari: Η χρήση του Διαδικτύου και οι Ηλεκτρονικές Αγορές στην Ελλάδα
Share on Facebook

Η έρευνα του Pricefox.gr με στοιχεία της Focus Bari παρουσιάζει την εξέλιξη της χρήσης του διαδικτύου και των ηλεκτρονικών αγορών στην Ελλάδα το 1ο εξάμηνο του 2022 σε σύγκριση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2021.

Επικρατέστεροι λόγοι χρήσης του διαδικτύου στην Ελλάδα

Διαβάστε Επίσης

Τέλη κυκλοφορίας 2026: Πώς τα υπολογίζω, προθεσμίες και τρόποι πληρωμής

Τέλη κυκλοφορίας 2026: Πώς τα υπολογίζω, προθεσμίες και τρόποι πληρωμής

Nov 11, 2025
ανασφάλιστοι οδηγοί

5 μύθοι για την ασφάλεια αυτοκινήτου και γιατί δεν ισχύουν!

Sep 30, 2025

Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, ως φυσικό επακόλουθο, οι ηλεκτρονικές αγορές ήταν πολύ ψηλά στους λόγους χρήσης του διαδικτύου και συγκεκριμένα ήταν ο 3ος επικρατέστερος. Αυτό άλλαξε το 1ο εξάμηνο του 2022 με τις ηλεκτρονικές αγορές να καταλαμβάνουν την 5η θέση. Τα κοινωνικά δίκτυα, η αναζήτηση πληροφοριών και το email αποτελούν τους τρεις πρώτους λόγους για τους οποίους οι Έλληνες χρησιμοποιούν το διαδίκτυο.

Πόσα ξοδεύουν online κατά μέσο όρο οι Έλληνες σε περίοδο εξαμήνου

Μετά την αύξηση των online αγορών κατά τη διάρκεια της πανδημίας, οι Έλληνες παρέμειναν εξοικειωμένοι με τις online αγορές και μάλιστα αύξησαν το μέσο όρο χρημάτων που ξοδεύουν online από 806€ το 1ο εξάμηνο του 2021 σε 869€ το 1ο εξάμηνο του 2022. Οι άντρες συνεχίζουν να ξοδεύουν περισσότερα από τις γυναίκες καθώς κατά μέσο όρο στο εξάμηνο οι ηλεκτρονικές αγορές τους κινήθηκαν στα 933€ με το αντίστοιχο ποσό για τις γυναίκες να κυμαίνεται στα 811€. Αναλύοντας τις ηλικιακές κλίμακες, άνδρες και γυναίκες μεταξύ 25-34 ετών ξοδεύουν με διαφορά το μεγαλύτερο ποσό σε ηλεκτρονικές αγορές το εξάμηνο φτάνοντας τα 1031€. Τέλος οι κάτοικοι της πρωτεύουσας ξοδεύουν με διαφορά το μεγαλύτερο ποσό σε ηλεκτρονικές αγορές σε επίπεδο εξαμήνου, 1065€, με τους Θεσσαλονικείς να ακολουθούν στα 866€ και το υπόλοιπο της Ελλάδας να κινείται σε έναν μέσο όρο της τάξεως των 736€.

Οι προτιμήσεις των Ελλήνων στις online αγορές

Ρούχα, παπούτσια, ηλεκτρονικά είδη, καλλυντικά και ηλεκτρικές συσκευές παραμένουν οι 5 επικρατέστερες κατηγορίες ειδών στις online αγορές στην Ελλάδα. Ωστόσο, σε σχέση με το 1ο εξάμηνο του 2021 παρατηρείται μια μικρή πτώση σε όλες αυτές τις κατηγορίες καθώς πλέον περισσότεροι καταναλωτές προτιμούν να κάνουν τις αγορές αυτές σε φυσικά καταστήματα μετά και το πέρας της πανδημίας και των lockdowns. Οι μεγάλες αλλαγές και αυξήσεις παρατηρούνται σε online κρατήσεις ξενοδοχείων (+177%), αεροπορικών εισιτηρίων (+133%), εισιτηρίων διασκέδασης όπως σινεμά και θέατρο (+231%). Η ασφάλεια αυτοκινήτου online παραμένει την Ελλάδα σε ποσοστά της τάξεως του 10%.

Το καταναλωτικό προφίλ όσων αγοράζουν ασφάλεια αυτοκινήτου online

Οι καταναλωτές που αγοράζουν ασφάλεια αυτοκινήτου online είναι σε γενική ομολογία περισσότεροι έμπειροι και εξοικειωμένοι με τις online αγορές. Σε περίοδο εξαμήνου πραγματοποιούν κατά μέσο όρο 33 online αγορές (1656€ κατά μέσο όρο συνολικά) σε σύγκριση με τις 20 online αγορές (869€ κατά μέσο όρο συνολικά) που πραγματοποιούν όσοι ακόμη δεν αγοράζουν την ασφάλεια αυτοκινήτου τους online.

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην Ελλάδα

Οι Έλληνες ξοδεύουν κατά μέσο όρο 86 λεπτά την μέρα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ελαφρώς μειωμένη διάρκεια σε σύγκριση με το 1ο εξάμηνο που ήταν 97 λεπτά. Οι νεότερες ηλικίες όπως είναι λογικό ξοδεύουν ακόμη και 2 ώρες κατά μέσο όρο την ημέρα.

 

Από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης το Facebook, παρά την μικρή πτώση σε σύγκριση με το 1ο εξάμηνο του 2021, διατηρείται στην κορυφή με το Viber να ακολουθεί στη δεύτερη θέση. Αύξηση παρατηρείται στους χρήστες TikTok με το μερίδιο του να ξεπερνά το 30%.

Tags: pricefox
icsbanner-insurance-daily-111png

Related Posts

Συμβόλαιο ευθύνης 461.000 ευρώ για στελέχη διοίκησης των ΕΛΤΑ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Συμβόλαιο ευθύνης 461.000 ευρώ για στελέχη διοίκησης των ΕΛΤΑ

by Insurancedaily editorial team
Nov 13, 2025
Κάηκαν ολοσχερώς 4 σκάφη στην Μαρίνα Ζέας
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Κάηκαν ολοσχερώς 4 σκάφη στην Μαρίνα Ζέας

by Insurancedaily editorial team
Nov 13, 2025
Υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων: Τι λένε 8+1 στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Αύξηση 7,55% στην παραγωγή της Interlife στο 9μηνο του 2025

by Insurancedaily editorial team
Nov 13, 2025
2 στους 10 Έλληνες δεν έχουν πρόσβαση σε γιατρούς και θεραπείες
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

2 στους 10 Έλληνες δεν έχουν πρόσβαση σε γιατρούς και θεραπείες

by Βίκυ Γερασίμου
Nov 13, 2025
Leadership Forum & ΕΑΣΕ ενδυναμώνουν τη νέα γενιά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Leadership Forum & ΕΑΣΕ ενδυναμώνουν τη νέα γενιά

by Insurancedaily editorial team
Nov 13, 2025
Αποζημιώσεις σε 2-3 λεπτά: Πώς η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει την Εθνική Ασφαλιστική
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Eurobank & Fairfax Digital: Επιτάχυνση της υιοθέτησης ΑgenticAI στον τραπεζικό κλάδο

by Insurancedaily editorial team
Nov 12, 2025
Ydrogios Digital Academy: Πλατφόρμα για υποψήφιους ασφαλιστές
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ydrogios Digital Academy: Πλατφόρμα για υποψήφιους ασφαλιστές

by Insurancedaily editorial team
Nov 11, 2025
Κορυφαίοι Νευρολόγοι του Affidea neuraCare χαράσσουν νέα εποχή στη Νευρολογία
Video

Κορυφαίοι Νευρολόγοι του Affidea neuraCare χαράσσουν νέα εποχή στη Νευρολογία

by Insurancedaily editorial team
Nov 11, 2025
Απάτες εκβιασμού με «χάκερ», «αστυνομικές αρχές» και «πληρωμένους δολοφόνους»
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Επτασφράγιστο μυστικό η στρατηγική της Εθνικής Τράπεζας στις ασφάλειες

by Insurancedaily editorial team
Nov 11, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
nat-cat-gif-300x250-v1gif
300x250gif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

  • Συμβόλαιο ευθύνης 461.000 ευρώ για στελέχη διοίκησης των ΕΛΤΑ

    Συμβόλαιο ευθύνης 461.000 ευρώ για στελέχη διοίκησης των ΕΛΤΑ

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Οι 2 στρατηγικοί πυλώνες στο ανθρώπινο δυναμικό

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Κάηκαν ολοσχερώς 4 σκάφη στην Μαρίνα Ζέας

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Προσφορά του ΥΓΕΙΑ προς την Πολεμική Αεροπορία

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ