ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Φόρος τιμής στους Συνεργάτες της το πρώτο teaser της καμπάνιας της Generali

Νέα 360° παγκόσμια καμπάνια για την Generali

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
24/07/2020
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις, Διεθνείς Ειδήσεις
A A
Φόρος τιμής στους Συνεργάτες της το πρώτο teaser της καμπάνιας της Generali
Share on Facebook

Η Generali λανσάρει την πρώτη της παγκόσμια διαφημιστική καμπάνια στην ιστορία των 189 ετών της. Το πρώτο μέρος της καμπάνιας είναι αφιερωμένο στους πάνω από 150.000 Συνεργάτες της ασφαλιστικούς συμβούλους παγκοσμίως, οι οποίοι αποτελούν τους καλύτερους πρεσβευτές της Lifetime Partner φιλοσοφίας της για τους ασφαλισμένους.

Το πρώτο ψηφιακό teaser υπογραμμίζει τον θεμελιώδη ρόλο που διαδραματίζουν οι ασφαλιστικοί σύμβουλοι. Μέσα από την πελατοκεντρική τους προσέγγιση, κατανοούν και αναλύουν τις ανάγκες των ασφαλισμένων, παρέχοντας προσωποποιημένες λύσεις και υπηρεσίες.

Η καμπάνια θα διαρθρωθεί σε τρεις φάσεις, με την πρώτη να επικεντρώνεται στο ρόλο των Συνεργατών στη βελτίωση της ζωής και τη στήριξη των ασφαλισμένων.

Διαβάστε Επίσης

Π. Δημητρίου: Διαδρομή ηγεσίας με διάρκεια, όραμα και την εμπιστοσύνη ως πολυτιμότερο κεφάλαιο

Π. Δημητρίου: Διαδρομή ηγεσίας με διάρκεια, όραμα και την εμπιστοσύνη ως πολυτιμότερο κεφάλαιο

Jun 4, 2025
Generali: Το παρόν έχει αξία γιατί εδώ χτίζεται το μέλλον (video)

Generali: Το παρόν έχει αξία γιατί εδώ χτίζεται το μέλλον (video)

May 27, 2025

Η δεύτερη φάση, που αναμένεται να ξεκινήσει τον Οκτώβριο, θα είναι αφιερωμένη στην Generali και τις αξίες που πρεσβεύει ως οργανισμός, ενώ η τρίτη φάση θα προβάλλει τις λύσεις που παρέχει η εταιρεία ανταποκρινόμενη στις ανάγκες των καταναλωτών.

Η καμπάνια θα ξεκινήσει από την Ιταλία και την Ισπανία, την Πολωνία, την Ινδονησία, την Ουγγαρία και την Αυστρία, στη συνέχεια και θα προβληθεί σταδιακά σε όλες τις χώρες, όπου ο Όμιλος δραστηριοποιείται.

Η νέα παγκόσμια καμπάνια θα προβάλλεται σε διαφορετικά μέσα, ραδιόφωνο, τηλεόραση, έντυπα και ψηφιακά μέσα καθώς και στα social media.

Μέσα από την πολυκαναλική επικοινωνία, η Generali στοχεύει στο να ανοίξει έναν δυναμικό διάλογο με το καταναλωτικό κοινό, παρουσιάζοντας πώς ανταποκρίνεται στις διαφορετικές του ανάγκες και απαιτήσεις.

Η κα Isabelle Conner, Group Chief Marketing and Customer Officer, δηλώνει: «… Η μοναδικότητά μας είναι η ενσυναίσθηση, που αντιπροσωπεύει το brand μας, το ‘Reditude’, όπως συνηθίζουμε να λέμε στην Generali: το κόκκινο είναι το χρώμα μας και αντιπροσωπεύει το συναίσθημα και το ανθρώπινό μας πρόσωπο, ενώ η φιλοσοφία μας είναι το πάθος, ο δυναμισμός μας, η πρόθεσή μας να δρούμε προληπτικά, παρέχοντας λύσεις.

Αυτές ακριβώς τις αξίες και τα ποιοτικά χαρακτηριστικά αποζητούν και οι καταναλωτές από ένα παγκόσμιο brand που θα τους βοηθά να βελτιώνουν την καθημερινότητά τους και το μέλλον τους». Η ίδια συμπλήρωσε ότι: «η δυνατότητα των οργανισμών να ανταποκρίνονται στις προσδοκίες των καταναλωτών με ανθρώπινο πρόσωπο και συνέπεια αναδεικνύονται ως ακόμη πιο σημαντικές στην μετά Covid-19 εποχή, γεγονός που καθιστά το νέο μανιφέστο της Generali ακόμη πιο επίκαιρο και ουσιαστικό».

Η παγκόσμια διαφημιστική καμπάνια δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την Dentsu, μία από τα μεγαλύτερες διαφημιστικές εταιρείες παγκοσμίως.

Tags: Generali
250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Γίναμε «ένα χρόνο σοφότεροι»; Αλλάζοντας αντίληψη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πόσιμο Νερό: Το νέο «χρυσάφι» επί γης!

by Insurancedaily editorial team
Jun 13, 2025
Από τη GERLING στην HDI: 30 χρόνια ασφάλισης και καινοτομίας στη Νοτιοανατολική Ευρώπη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Από τη GERLING στην HDI: 30 χρόνια ασφάλισης και καινοτομίας στη Νοτιοανατολική Ευρώπη

by Νίκος Μωράκης
Jun 13, 2025
ΙΑΣΩ: Διεθνές Κέντρο Εκπαίδευσης για την αντιμετώπιση της Καλοήθους Υπερπλασίας του Προστάτη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΙΑΣΩ: Διεθνές Κέντρο Εκπαίδευσης για την αντιμετώπιση της Καλοήθους Υπερπλασίας του Προστάτη

by Insurancedaily editorial team
Jun 12, 2025
Οργανωτικές αλλαγές στην NN Hellas
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οργανωτικές αλλαγές στην NN Hellas

by Insurancedaily editorial team
Jun 12, 2025
ΕΛΣΤΑΤ: Αύξηση 7,8% στην Κυκλοφορία Οχημάτων το Δεκέμβριο του 2013
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τέσσερις και… σήμερα για τα ανασφάλιστα οχήματα

by Insurancedaily editorial team
Jun 12, 2025
Πράκτορες & bancassurance διαχειρίζονται πάνω από 2.4 δις ευρώ ασφάλιστρα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πράκτορες & bancassurance διαχειρίζονται πάνω από 2.4 δις ευρώ ασφάλιστρα

by Insurancedaily editorial team
Jun 12, 2025
Οι 34 μεγαλύτεροι πράκτορες της ασφαλιστικής αγοράς το 2023
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι 34 μεγαλύτεροι πράκτορες της ασφαλιστικής αγοράς το 2023

by Insurancedaily editorial team
Jun 11, 2025
Οι 15 μεγαλύτεροι μεσίτες και πράκτορες  (στοιχεία 2024)
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι 15 μεγαλύτεροι μεσίτες και πράκτορες (στοιχεία 2024)

by Insurancedaily editorial team
Jun 11, 2025
Η υποχρεωτικότητα στην ασφάλιση αναδιαμορφώνει τον χάρτη της ασφαλιστικής αγοράς
Ασφάλιση Επιχειρήσεων

Η υποχρεωτικότητα στην ασφάλιση αναδιαμορφώνει τον χάρτη της ασφαλιστικής αγοράς

by Insurancedaily editorial team
Jun 11, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
home-300x250gif
300x250gif
ai-in-fin-services-conference25conferencebanner300-x-250jpg

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ