ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Marketing & Sales

Γίνετε ένας πολύ καλός ομιλητής και γοητεύστε το κοινό (Μέρος 3ο)

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
03/06/2016 - Updated on 07/06/2016
in Marketing & Sales, Ασφαλιστικές Ειδήσεις, Ειδήσεις, Η Καθημερινη Ασφαλιστικη σας Ενημερωση
A A
speaking
Share on Facebook

woman-speaking-in-public. jpg(Διαβάστε εδώ το δεύτερο μέρος) Ο Winston Churchill, έλεγε πως μια καλή ομιλία οφείλει να είναι σαν την φούστα μιας γυναίκας: «Τόσο μακριά ώστε να καλύπτει επαρκώς το “θέμα” και τόσο περιορισμένη ώστε να προξενεί ενδιαφέρον». Ο «πατέρας της νίκης» για τους Βρετανούς δεν είχε άδικο. Μόνο που, ένας καλός ομιλητής, εκτός από αυτό, μπορεί να χρησιμοποιήσει μερικά ακόμη τρικ για να «δαμάσει» το ακροατήριο και, κυρίως, το άγχος του πριν από κάθε σημαντικό λόγο ή παρουσίαση. Ιδού τα πιο χρήσιμα από αυτά:

Mάθε το μάθημα σου απέξω!

Διαβάστε Επίσης

Groupama: Η νέα ομάδα που θα ηγηθεί του Αποκλειστικού Δικτύου

Groupama: Η νέα ομάδα που θα ηγηθεί του Αποκλειστικού Δικτύου

Dec 12, 2025
1.600 θάνατοι και 20 δις δολ. ζημιές από τις πλημμύρες σε Ν-ΝΑ Ασία

1.600 θάνατοι και 20 δις δολ. ζημιές από τις πλημμύρες σε Ν-ΝΑ Ασία

Dec 12, 2025

Για αρχή, να ξεκαθαρίσουμε το εξής: «Δημόσια ομιλία» δεν σημαίνει «δημόσια ανάγνωση του λόγου που έχω ετοιμάσει μπροστά σε κάποιο (μισοκοιμισμένο) κοινό». Στην πραγματικότητα, μια καλή ομιλία δεν πρέπει να διαφέρει πολύ από μια αξιόλογη ερμηνεία στο θέατρο, από μια performance που θα κερδίσει το ενδιαφέρον των παρευρισκομένων, που θα τους «αναγκάσει» να στρέψουν την προσοχή τους στον άνθρωπο που βρίσκεται στο βήμα και, κυρίως, στα λεγόμενά του.

Με αυτό το δεδομένο, ξεκίνα την προετοιμασία σου εκτυπώνοντας τον λόγο σου σε χαρτί. Διάβασέ τον πολλές φορές μεγαλόφωνα, σημειώνοντας κάθε φορά τα σημεία αυτά θεωρείς σημαντικά τόσο ως προς το περιεχόμενο όσο και προς τον τόνο που πρέπει να χρησιμοποιήσεις στην φωνή σου. Με τον τρόπο αυτό, σταδιακά, το κείμενο θα γίνει κτήμα σου.

Μετά από αρκετές αναγνώσεις, τσέκαρε τον εαυτό σου στο πόσο καλά έχεις μάθει τα λόγια δοκιμάζοντας να πεις αυτά που θέλεις χωρίς να βλέπεις το κείμενο. Αν αυτά που λες δεν είναι εντελώς ίδια με αυτά που έχεις γράψει, μην αγχώνεσαι. Σημασία εδώ έχει το μήνυμα που θέλεις να περάσεις και το ύφος που θα έχεις, όχι αν θα χρησιμοποιήσεις λιγότερες ή περισσότερες λέξεις από αυτές που σκόπευες αρχικά. Θυμήσου: είσαι ο ηθοποιός πριν από την πρεμιέρα, όχι ο παππάς που απαγγείλει εδάφια από το Ευαγγέλιο στη Θεία Λειτουργία της Κυριακής.

Χρησιμοποίησε τις σημειώσεις σου, αλλά με μέτρο​
Από τη στιγμή, λοιπόν, που μια οποιαδήποτε παρουσίαση δεν είναι δημόσια ανάγνωση, δεν υπάρχει λόγος να κουβαλάς μαζί σου στο βήμα ολόκληρη την ομιλία σου εκτυπωμένη. Αντ’ αυτής, προτίμησε μερικές σύντομες σημειώσεις, στις οποίες θα καταγράφεις επιγραμματικά τα πιο σημαντικά σημεία του λόγου. Και πάλι, σκοπός των σημειώσεων αυτών δεν είναι η απαγγελία αλλά το φρεσκάρισμα της μνήμης σου αν ζοριστείς ή «κολλήσεις» και η διατήρηση ενός καλού ρυθμού στον λόγο σου, όταν με το καλό αρχίσεις να τα λες.

Ρύθμισε την αναπνοή, «παίξε» με τις γροθιές και πες «όχι» στον καφέ
​Ακόμη και αν είσαι «ψημένος» στις ομιλίες και τις παρουσιάσεις, ένα καλό κόλπο που θα σε κάνει να χαλαρώσεις ακόμη περισσότερο πριν από την μεγάλη στιγμή είναι, τριάντα δευτερόλεπτα με ένα λεπτό πριν την έναρξη του λόγου / παρουσίασής σου, να ξεκινήσεις να αναπνέεις πιο αργά.

Αν το τρικ αυτό δεν αρκεί για να ηρεμήσεις, ξεκίνα να σφίγγεις και να χαλαρώνεις τις γροθιές σου σε σταθερό ρυθμό κανά-δυο λεπτά πριν ανέβεις στο βήμα.

Τέλος, μην ξεχνάς το εξής: Την τελευταία ώρα πριν από κάποια δημόσια ομιλία, μην πίνεις καφέ ή ροφήματα πλούσια σε καφεΐνη. Η – απολύτως φυσιολογική – έκρηξη αδρεναλίνης που λαμβάνει χώρα στον ανθρώπινο οργανισμό εκείνη την ώρα συνδυασμένη με την εν λόγω διεγερτική ουσία δεν είναι και ό,τι καλύτερο για την λειτουργία της καρδιάς σου αλλά και για το νευρικό σου σύστημά.

Τέλος, ακολούθησε αυτά τα βήματα, έτσι ώστε να περνάς στους άλλους το νόημα που θέλεις…

1. Προτίμησε την απλότητα χρησιμοποιώντας μικρές λέξεις
Όσο πιο απλά παρουσιάζεται μια ιδέα τόσο πιο εύκολα κατανοητή γίνεται – και ως εκ τούτου τόσο πιστευτή είναι.

2. Ένταξε στο λόγο σου σύντομες προτάσεις
Έχει να κάνει λιγότερο με την αυτοσυγκράτηση και περισσότερο με το να βρεις ακριβώς το σωστό κομμάτι στο παζλ της γλώσσας, έτσι ώστε να το βάλεις στο συγκεκριμένο χώρο που προσπαθείς να γεμίσεις.

3. Επίλεξε την αξιοπιστία, καθώς είναι τόσο σημαντική όσο η φιλοσοφία
Εάν τα λόγια σου στερούνται ειλικρίνειας, αν συγκρούονται με παραδεδεγμένα γεγονότα, περιστάσεις ή αντιλήψεις, θα στερούνται και αντίκτυπου. Πες στους ανθρώπους ποια είσαι και τι κάνεις. Φρόντισε να είσαι αυτό το πρόσωπο και να κάνεις αυτό που είπες πως θα κάνεις.

4. Πες κάτι καινούργιο
Εάν κάτι δε μας σοκάρει ή μας κάνει να βαριόμαστε, προχωράμε σε κάτι άλλο. Εάν αυτό που λες κάνει τους άλλους να λένε «δεν το ήξερα αυτό», τότε έχεις πετύχει.

5. Δώσε έμφαση στον ήχο και τη σύνθεση των λέξεων
Πρέπει να είναι τόσο αξιομνημόνευτα όσο και οι ίδιες οι λέξεις. Ο ρυθμός της γλώσσας είναι στην ουσία του μουσικός.

6. Φτιάξε (νοερές) εικόνες
Δημιούργησε μια ζωντανή εικόνα. Πάρε, για παράδειγμα, τις διαφημίσεις γλυκών. Τα σλόγκαν που θυμόμαστε για πάντα είναι αυτά που έχουν ένα ισχυρό οπτικό συστατικό, κάτι που μπορούμε να δούμε και σχεδόν να αισθανθούμε.

7. Χρησιμοποίησε την ερώτηση
Η ερώτηση «τι θα έκανες αν ήσουν στη θέση μου;» αναγκάζει άμεσα εκείνον που του απευθύνεσαι να δει τα πράγματα από την πλευρά σου. Με το να κάνεις μια δήλωση με τη μορφή ρητορικής ερώτησης, προσδίδεις στην αντίδραση προσωπικό χαρακτήρα.

8. Δώσε το γενικό πλαίσιο
Πρέπει να δώσεις στους ανθρώπους το «γιατί» ενός μηνύματος, πριν τους πεις το «συνεπώς» ή το «ώστε». Μερικοί άνθρωποι το αποκαλούν πλαισίωση. Είναι προτιμότερη η φράση γενικό πλαίσιο, επειδή εξηγεί καλύτερα γιατί ένα συγκεκριμένο μήνυμα έχει σημασία.

icsbanner-insurance-daily-111png

Related Posts

Groupama: Η νέα ομάδα που θα ηγηθεί του Αποκλειστικού Δικτύου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Groupama: Η νέα ομάδα που θα ηγηθεί του Αποκλειστικού Δικτύου

by Insurancedaily editorial team
Dec 12, 2025
1.600 θάνατοι και 20 δις δολ. ζημιές από τις πλημμύρες σε Ν-ΝΑ Ασία
Ασφάλιση για Φυσικές Καταστροφές

1.600 θάνατοι και 20 δις δολ. ζημιές από τις πλημμύρες σε Ν-ΝΑ Ασία

by Insurancedaily editorial team
Dec 12, 2025
Αγωγή κατά του ChatGPT σε υπόθεση ανθρωποκτονίας & αυτοκτονίας (video)
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Αγωγή κατά του ChatGPT σε υπόθεση ανθρωποκτονίας & αυτοκτονίας (video)

by Insurancedaily editorial team
Dec 12, 2025
FMΙΑ25: Στις 15 Δεκεμβρίου οι απονομές βραβείων στο Μέγαρο Μουσικής
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

FMΙΑ25: Στις 15 Δεκεμβρίου οι απονομές βραβείων στο Μέγαρο Μουσικής

by Insurancedaily editorial team
Dec 12, 2025
Η Υφυπουργός Εργασίας & Κοινωνικής Ασφάλισης στην εκδήλωση της KPMG για το μέλλον της ασφάλισης στην Ελλάδα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Υφυπουργός Εργασίας & Κοινωνικής Ασφάλισης στην εκδήλωση της KPMG για το μέλλον της ασφάλισης στην Ελλάδα

by Insurancedaily editorial team
Dec 12, 2025
Η 7μελής Επιτροπή των Insurance Awards FM25
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η 7μελής Επιτροπή των Insurance Awards FM25

by Insurancedaily editorial team
Dec 12, 2025
Παρουσίαση του βοηθού AI από το υπουργείο Υγείας
Υγεία

Παρουσίαση του βοηθού AI από το υπουργείο Υγείας

by Insurancedaily editorial team
Dec 12, 2025
Γ. Χατζηθεοδοσίου: Το ΕΕΑ θα είναι δίπλα στο έργο της  ΕΣΑΠΕ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Γ. Χατζηθεοδοσίου: Το ΕΕΑ θα είναι δίπλα στο έργο της ΕΣΑΠΕ

by Insurancedaily editorial team
Dec 12, 2025
Η Acrisure εξαγοράζει τη Vave
Διεθνείς Ειδήσεις

Η Acrisure εξαγοράζει τη Vave

by Insurancedaily editorial team
Dec 11, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
300x250-banner4-all-safegif
medifirstlaunchcampaign300x250pxgif
9th-insurtech-conference-2026banners300-x-250jpg

TOP#5 Insurancedaily

  • Groupama: Η νέα ομάδα που θα ηγηθεί του Αποκλειστικού Δικτύου

    Groupama: Η νέα ομάδα που θα ηγηθεί του Αποκλειστικού Δικτύου

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • 1.600 θάνατοι και 20 δις δολ. ζημιές από τις πλημμύρες σε Ν-ΝΑ Ασία

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Αγωγή κατά του ChatGPT σε υπόθεση ανθρωποκτονίας & αυτοκτονίας (video)

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Η Υφυπουργός Εργασίας & Κοινωνικής Ασφάλισης στην εκδήλωση της KPMG για το μέλλον της ασφάλισης στην Ελλάδα

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ