ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
728x90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Κώδικας Δεοντολογίας Εταιριών Οδικής Βοήθειας

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
20/06/2018
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις, Ειδήσεις
A A
eaee
Share on Facebook

Σε συνέχεια της παρουσίασης του νέου Κώδικα Δεοντολογίας της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ), η ΕΑΕΕ προχωράει σε μια ακόμα κίνηση ενίσχυσης της σχέσης εμπιστοσύνης που έχει αναπτύξει με τους ασφαλισμένους, παρουσιάζοντας των Κώδικα Δεοντολογίας Εταιριών Οδικής Βοήθειας.

Ο νέος Κώδικας Δεοντολογίας περιλαμβάνει τις αρχές, τις αξίες και τις δεσμεύσεις που οικοδομούν την υπεύθυνη επιχειρηματική λειτουργία των εταιρειών οδικής βοήθειας μελών της ΕΑΕΕ, εξασφαλίζοντας παράλληλα μία έντιμη, ειλικρινή και διάφανη σχέση με τον ασφαλισμένο.

Διαβάστε Επίσης

Α. Σαρρηγεωργίου: Επεξεργαζόμαστε λύση για να μπορούν να ασφαλιστούν όλες οι επιχειρήσεις

Α. Σαρρηγεωργίου: Τετραπλάσιο το κενό ασφάλισης στην Ελλάδα από την ΕΕ – Πώς θα γεφυρωθεί

May 22, 2025 - Updated on May 23, 2025
«Behind the scenes» από το φετινό συνέδριο της Ύδρας

Ξεκινά σήμερα το συνέδριο το Insurance & Reinsurance Meeting 2025

May 22, 2025

Μεταξύ άλλων, οι εταιρίες οδικής βοήθειας, οι οποίες ανταποκρίνονται σε 1.200.000 εξυπηρετήσεις ετησίως (βλάβες – ατυχήματα), δεσμεύονται για αποτελεσματική εξυπηρέτηση, διασφάλιση προσωπικών δεδομένων, μέτρηση ποιότητας με δείκτες και εφαρμογή κώδικα ηθικής και εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. Με αφορμή την ανακοίνωση της δέσμης αξιών και δεσμεύσεων εταιριών οδικής βοήθειας, ο κ. Γιώργος Βαλαής, Υπεύθυνος στην ΕΑΕΕ για τα θέματα οδικής βοήθειας, δήλωσε: «Ο Κώδικας Δεοντολογίας των εταιριών οδικής βοήθειας περιλαμβάνει τις βασικές αρχές που διέπουν τη λειτουργία τους, για να μπορούν οι ασφαλισμένοι να απολαμβάνουν τα οφέλη της ασφάλισης, με αξιοπιστία.

Πρόκειται ουσιαστικά για μια ακόμα πράξη απόδειξης ότι οι εταιρίες του κλάδου μας επιθυμούν να χτίσουν μια σχέση με γερά θεμέλια με τους ασφαλισμένους, η οποία θα στηρίζεται στην ειλικρίνεια και τη διαφάνεια. Από την πλευρά μας, βρισκόμαστε σε απόλυτη συμφωνία και συνεργασία με το σύνολο των μελών Εταιριών Οδικής Βοήθειας με στόχο να συνεχίσουμε προς την ίδια κατεύθυνση αναδεικνύοντας την αξία της ασφάλισης σε όλους και ενισχύοντας παράλληλα τις σχέσεις εμπιστοσύνης με το κοινό».

Ο Κώδικας Δεοντολογίας αποτελεί ένα σύνολο κανόνων ο οποίος θα λειτουργήσει ως ένας πρακτικός οδηγός για όλες τις δράσεις και τις ενέργειες των εταιρειών οδικής βοήθειας μελών της ΕΑΕΕ, από τις πιο απλές και καθημερινές, ως τις πιο σημαντικές και σύνθετες.

Συγκεκριμένα:

1. Ποιότητα υπηρεσιών

Έχουμε συναίσθηση της σημασίας της αποστολής μας. Για αυτό δεσμευόμαστε να είμαστε πάντα δίπλα σας με υπηρεσίες άριστης ποιότητας που σας διευκολύνουν και σας βοηθούν να αντιμετωπίσετε πιο ομαλά τα απρόοπτα της ζωής.

2. Άμεση εξυπηρέτηση

Οι έκτακτες καταστάσεις απαιτούν γρήγορη αντίδραση. Για αυτό φροντίζουμε να φτάνουμε κοντά σας το συντομότερο δυνατό, στο μέτρο που το επιτρέπουν οι κυκλοφοριακές, καιρικές και γεωγραφικές συνθήκες.

3. Αδιάκοπη λειτουργία

Είμαστε διαθέσιμοι για σας, 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες το χρόνο. Διασφαλίζουμε την αδιάκοπη λειτουργία των επιχειρήσεων-μελών μας εφαρμόζοντας Σχέδιο Επιχειρησιακής Συνέχειας.

4. Γεωγραφική κάλυψη

Θέλουμε να νιώθετε τη σιγουριά μιας ευρείας γεωγραφικής κάλυψης. Για αυτό φροντίζουμε οι υπηρεσίες μας να καλύπτουν ολόκληρη τη χώρα, αλλά και πολλές χώρες του εξωτερικού, αξιοποιώντας τα εταιρικά μας δίκτυα και διεθνείς συνεργασίες.

5. Κατάρτιση στελεχών

Η γνώση των ανθρώπων μας είναι θεμελιώδης για την ποιότητα των υπηρεσιών μας. Για αυτό στελεχωνόμαστε με άριστα καταρτισμένο προσωπικό, που εξελίσσεται διαρκώς μέσα από δράσεις εκπαίδευσης.

6. Υλικές υποδομές

Φροντίζουμε να χρησιμοποιούμε πάντοτε οχήματα, εξοπλισμό και υποδομές που διασφαλίζουν το υψηλό επίπεδο της εξυπηρέτησής σας.

7. Διαρκής αξιολόγηση και βελτίωση

Είναι προτεραιότητά μας να γινόμαστε διαρκώς καλύτεροι. Για αυτό αγκαλιάζουμε την καινοτομία και αναζητούμε συνέχεια νέους τρόπους για να σας εξυπηρετούμε. Αξιολογούμαστε με βάση μετρήσιμα δεδομένα και βελτιώνουμε συνέχεια τους δείκτες απόδοσής μας.

8. Προσωπικά δεδομένα

Τιμούμε την εμπιστοσύνη σας, φροντίζοντας για την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων, με κάθε μέσο που διαθέτουμε και τηρώντας πιστά το σχετικό νομικό πλαίσιο.

9. Ορθή διαχείριση με διαφάνεια

Δεσμευόμαστε για την άριστη και διαφανή διαχείριση των ιδίων κεφαλαίων μας και των ασφαλίστρων που μας καταβάλλετε. Ως ασφαλιστικές επιχειρήσεις λειτουργούμε υπό τους αυστηρότατους κανόνες του ενιαίου ευρωπαϊκού πλαισίου Φερεγγυότητα ΙΙ, που ρυθμίζει θέματα κεφαλαιακής επάρκειας αλλά και ορθής λειτουργίας.

10. Οι Αξίες του ασφαλιστικού κλάδου

Σας ενδυναμώνουμε με τις αξίες του κλάδου μας.

Υιοθετούμε τις κοινές δεσμεύσεις των μελών της Ένωσης και ασπαζόμαστε κοινές αξίες όπως φροντίδα, ήθος, υπεύθυνη δράση και ανάπτυξη, επαγγελματισμός, διαφάνεια, σεβασμός προς τον άνθρωπο, το περιβάλλον και την κοινωνία. Ταυτόχρονα δεσμευόμαστε από τους κώδικες δεοντολογίας και Εταιρικής Ευθύνης των Ομίλων μας.

Tags: ΕΑΕΕ
new-cover-insurancegif

Related Posts

Υπάρχει εφαρμόσιμο μοντέλο ΣΔΙΤ στην ασφάλιση επιχειρήσεων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Υπάρχει εφαρμόσιμο μοντέλο ΣΔΙΤ στην ασφάλιση επιχειρήσεων

by Insurancedaily editorial team
May 23, 2025
Αθηναϊκή Κλινική: Η εμπειρία ενός αξιόπιστου παρόχου υψηλής ποιότητας υπηρεσιών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Αθηναϊκή Κλινική: Η εμπειρία ενός αξιόπιστου παρόχου υψηλής ποιότητας υπηρεσιών

by Insurancedaily editorial team
May 23, 2025
Ακριβαίνει το κόστος αποζημιώσεων στα αυτοκίνητα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ακριβαίνει το κόστος αποζημιώσεων στα αυτοκίνητα

by Insurancedaily editorial team
May 23, 2025
Στο επίκεντρο η πρόληψη: Οι ολοκληρωμένες υπηρεσίες πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας των Medifirst
Υγεία

Στο επίκεντρο η πρόληψη: Οι ολοκληρωμένες υπηρεσίες πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας των Medifirst

by Insurancedaily editorial team
May 23, 2025
ΠΟΑΔ: Πώς θα επανυποβάλετε αίτηση για το επίδομα των 800€
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Mέσω gov.gr και Wallet η δυνατότητα consent στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές

by Insurancedaily editorial team
May 23, 2025
Πώς θα συγκρατηθούν οι αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας – Θα χρειαστούν 5 δις αν συνεχιστεί η πολιτική του 7%
Ασφάλιση Υγείας Ειδήσεις & Νέα

Πώς θα συγκρατηθούν οι αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας – Θα χρειαστούν 5 δις αν συνεχιστεί η πολιτική του 7%

by Insurancedaily editorial team
May 23, 2025
Θετικά, αρνητικά και προβλήματα στην υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Θετικά, αρνητικά και προβλήματα στην υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων

by Insurancedaily editorial team
May 23, 2025
Στην αυστριακή GRAWE περνά η Prime Insurance
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στην αυστριακή GRAWE περνά η Prime Insurance

by Insurancedaily editorial team
May 23, 2025
Ημερίδα για την Προστασία Εμπορικών Επιχειρήσεων και Ξενοδοχειακών Μονάδων από Φυσικές Καταστροφές και Πυρκαγιές.
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ημερίδα για την Προστασία Εμπορικών Επιχειρήσεων και Ξενοδοχειακών Μονάδων από Φυσικές Καταστροφές και Πυρκαγιές.

by Insurancedaily editorial team
May 22, 2025
ydrogios-insurancehome-insurancegif
gif-businessmotion300x2502911-2gif
sofosbannergif
banner-300x250-gif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ