ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Με υψηλό σκορ NPS αξιολογούν την Generali πελάτες και συνεργάτες

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
23/07/2019
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις, Ειδήσεις
A A
Με υψηλό σκορ NPS αξιολογούν την Generali πελάτες και συνεργάτες
Share on Facebook

Υψηλό βαθμό ικανοποίησης των Πελατών και των Συνεργατών της Generali, καταγράφουν τα αποτελέσματα του συστήματος αξιολόγησης NPS, που εφαρμόζει η εταιρεία από τον Ιανουάριο του 2018.

Μέχρι στιγμής, πάνω από 26.300 πελάτες και σχεδόν 1000 Ασφαλιστές έχουν δώσει την αξιολόγησή τους, σημειώνοντας σκορ ικανοποίησης πάνω από το μέσο όρο της αγοράς Συγκεκριμένα, το Σκορ NPS των Συνεργατών είναι 48 και των Ασφαλισμένων της Generali 36,8. Τα σχόλια δημοσιεύονται καθημερινά και ανά κλάδο προϊόντων, στην επίσημη σελίδα generali.gr, δίνοντας την ευκαιρία σε δυνητικούς πελάτες, που πραγματοποιούν έρευνα αγοράς, να επιλέξουν την πιο κατάλληλη ασφαλιστική λύση, βασισμένοι σε πραγματικές μαρτυρίες.

Διαβάστε Επίσης

Ανακοίνωση Επιτροπής Ανταγωνισμού για την εξαγορά της Ευρωπαϊκής Πίστης από την Allianz

Επιτροπή Ανταγωνισμού: Αποκλειστικός έλεγχος της Ευρωκλινικής από την Generali

Sep 9, 2025
Π. Δημητρίου: Διαδρομή ηγεσίας με διάρκεια, όραμα και την εμπιστοσύνη ως πολυτιμότερο κεφάλαιο

Π. Δημητρίου: Διαδρομή ηγεσίας με διάρκεια, όραμα και την εμπιστοσύνη ως πολυτιμότερο κεφάλαιο

Jul 23, 2025

H εφαρμογή του NPS εντάσσεται στη στρατηγική αναδιαμόρφωση του Ομίλου Generali, με στόχο να αποτελέσει έναν Δια Βίου Εταίρο των Πελατών και των Συνεργατών του. Το NPS δίνει τη δυνατότητα άμεσης ανατροφοδότησης από την πλευρά τους και αποτελεί οδηγό για την αναζήτησης λύσεων, προκειμένου η εταιρεία να ανταποκριθεί στις προσδοκίες τους.

Στο πρόγραμμα NPS της Generali Hellas συμμετέχουν περισσότεροι από 40 εργαζόμενοι από όλα τα τμήματα της εταιρείας. Στόχος είναι η άμεση επικοινωνία με πελάτες και Συνεργάτες, εντός 48 ωρών από τη συμπλήρωση ηλεκτρονικής έρευνας, με επιδίωξη την άμεση ανατροφοδότηση τους για τις υπηρεσίες της Generali.

Βάσει των μέχρι τώρα αποτελεσμάτων, η Generali έχει προχωρήσει σε μια σειρά βελτιστοποιήσεων των υπηρεσιών της αλλά και στη δημιουργία νέων ψηφιακών έργων, με στόχο να αναβαθμίσει σημαντικά την εμπειρία εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων.

Όπως τονίζει ο προϊστάμενος του Τμήματος Eξυπηρέτησης της Generali κ. Χάρης Λακαφώσης: «Μία από τις βασικές αξίες του οργανισμού μας είναι να ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες των ασφαλισμένων και των Συνεργατών μας, παρέχοντας λύσεις που βελτιώνουν την ζωή τους. Η γνώμη τους είναι σημαντική για εμάς. Μας βοηθάει να εστιάζουμε τις προσπάθειές μας να γινόμαστε ολοένα και καλύτεροι. Είναι ενδεικτικό ότι μέχρι σήμερα έχουμε καλέσει πάνω από 3.500 πελάτες και Συνεργάτες μας, θέλοντας να ακούσουμε τη δική τους “φωνή”».

Generali Group NPS: Ένα παγκοσμίως βραβευμένο πρόγραμμα

Το NPS- Net Promoter System, αποτελεί ένα διεθνώς αναγνωρισμένο σύστημα. Ο συγκεκριμένος δείκτης αφορά το βαθμό στον οποίο οι πελάτες/ συνεργάτες θα ήταν διατεθειμένοι να συστήσουν την εταιρεία και τις υπηρεσίες της. Ο ασφαλισμένος καλείται, μέσω ηλεκτρονικής έρευνας, να αξιολογήσει την εμπειρία εξυπηρέτησής του, σε όλα τα στάδια της συναλλαγής του με την εταιρεία, από την αίτηση / προσφορά, την αγορά, τη χρήση των ασφαλιστικών καλύψεων και την αποζημίωση.

Ανάλογη έρευνα, πραγματοποιείται επίσης στους Συνεργάτες ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, προκειμένου να διαπιστωθεί πόσο ικανοποιημένοι είναι από την συνολική τους σχέση με την Generali, με στόχο πάντα να εντοπίζονται τα σημεία που χρήζουν βελτίωσης.

Για τη διενέργεια της έρευνας NPS, η Generali συνεργάζεται με τη Medallia- παγκόσμιο ηγέτη στον τομέα του Customer Experience Management, της Συμβουλευτικής και της Ανάπτυξης Λογισμικού. Το πρόγραμμα Net Promoter System (NPS) του Ομίλου Generali αναγνωρίστηκε, παγκοσμίως, ως ένα από τα πιο εκτενή και επιτυχημένα προγράμματα του είδους του, στο πλαίσιο της διοργάνωσης “Experience Europe 2017”, στο Λονδίνο.

Tags: FeaturedGenerali
icsbanner-insurance-daily-111png

Related Posts

Περισσότερα από 1 εκατ emails έστειλε ο ΕΟΜ για να ενημερώσει τους πολίτες για τη δωρεά οργάνων και συνεχίζει…..
Υγεία

Περισσότερα από 1 εκατ emails έστειλε ο ΕΟΜ για να ενημερώσει τους πολίτες για τη δωρεά οργάνων και συνεχίζει…..

by Insurancedaily Editorial Team
Oct 9, 2025
300 συντονιστές και διοικητικά στελέχη εταιρειών στο συνέδριο ΕΣΑΠΕ & GAMA
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

300 συντονιστές και διοικητικά στελέχη εταιρειών στο συνέδριο ΕΣΑΠΕ & GAMA

by Insurancedaily editorial team
Oct 9, 2025
Έφυγε από τη ζωή ο Τ. Δρακάτος
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Έφυγε από τη ζωή ο Τ. Δρακάτος

by Insurancedaily editorial team
Oct 9, 2025
H πλειονότητα των οφειλετών εκτός της ρύθμισης των 36 ή 72 δόσεων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

100 χρόνια ΕΕΑ: Αποκαλυπτήρια του πρώτου αγάλματος προς τιμήν των μικρομεσαίων στις 12/10

by Insurancedaily editorial team
Oct 9, 2025
Τζάμπολ στη νέα σεζόν της Stoiximan Greek Basketball League με την Υδρόγειο Ασφαλιστική
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τζάμπολ στη νέα σεζόν της Stoiximan Greek Basketball League με την Υδρόγειο Ασφαλιστική

by Insurancedaily editorial team
Oct 9, 2025
Groupama: Κερδοφόρα αποτελέσματα, διπλασιασμός δικτύου και έμφαση σε εξαγορές
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Groupama: Κερδοφόρα αποτελέσματα, διπλασιασμός δικτύου και έμφαση σε εξαγορές

by Νίκος Μωράκης
Oct 9, 2025
Η Affidea ενισχύει την παρουσία της στην Θεσσαλονίκη με νέο διαγνωστικό κέντρο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Affidea: Πλήρη κάλυψη της συμμετοχής των ασφαλισμένων του ΕΔΟΕΑΠ

by Insurancedaily editorial team
Oct 9, 2025
2η Διαδραστική Έκθεση «Πάρε τον Έλεγχο του Βάρους σου»
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

2η Διαδραστική Έκθεση «Πάρε τον Έλεγχο του Βάρους σου»

by Insurancedaily editorial team
Oct 8, 2025
Affidea και ΕΚΠΑ Ενώνουν Δυνάμεις για την Πρόοδο της Νευρολογίας και της Ιατρικής Έρευνας
Υγεία

Affidea και ΕΚΠΑ Ενώνουν Δυνάμεις για την Πρόοδο της Νευρολογίας και της Ιατρικής Έρευνας

by Insurancedaily editorial team
Oct 8, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
odc-banner-general-0225gif
banner-250-300-2024png
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

  • Περισσότερα από 1 εκατ emails έστειλε ο ΕΟΜ για να ενημερώσει τους πολίτες για τη δωρεά οργάνων και συνεχίζει…..

    Περισσότερα από 1 εκατ emails έστειλε ο ΕΟΜ για να ενημερώσει τους πολίτες για τη δωρεά οργάνων και συνεχίζει…..

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • 300 συντονιστές και διοικητικά στελέχη εταιρειών στο συνέδριο ΕΣΑΠΕ & GAMA

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Έφυγε από τη ζωή ο Τ. Δρακάτος

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • 100 χρόνια ΕΕΑ: Αποκαλυπτήρια του πρώτου αγάλματος προς τιμήν των μικρομεσαίων στις 12/10

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ