ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
728x90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός της Eurolife ERB σε εξέλιξη

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
21/11/2017 - Updated on 29/05/2020
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
digital_economy_mobile
Share on Facebook

Σε αναβάθμιση του Eurolife Experience Centre προχώρησε ο Ασφαλιστικός Όμιλος Eurolife ERB, στο πλαίσιο της συνολικής στρατηγικής ψηφιακού μετασχηματισμού (Eurolife 2.0) που ακολουθεί, με στόχο τον επαναπροσδιορισμό και τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του πελάτη και των συνεργατών του Ομίλου.

Για την υλοποίηση του συγκεκριμένου έργου η Eurolife ERB συνεργάζεται με την εταιρεία Barphone [Avaya Diamond Partner & Service Expert] προκειμένου να δημιουργήσει την κατάλληλη υποδομή που θα καλύψει πλήρως τις σημερινές ανάγκες του Ομίλου, αλλά και τη μελλοντική προοπτική επεκτάσεων με ταυτόχρονη υποστήριξη πολλαπλών καναλιών επικοινωνίας.

Διαβάστε Επίσης

Ρωτάς και σου απαντάμε: Για το νέο My Health F1rst!

Ρωτάς και σου απαντάμε: Για το νέο My Health F1rst!

Jul 7, 2025
Eurolife FFH: νέα συνεργασία με τη LIMRA για την εκπαίδευση των συνεργατών της

Eurolife FFH: νέα συνεργασία με τη LIMRA για την εκπαίδευση των συνεργατών της

Jul 4, 2025

Η επένδυση της Eurolife ERB στην αναβάθμιση αυτή της προσφέρει μια σειρά από επιπλέον δυνατότητες στην επικοινωνία της με τους πελάτες-συνεργάτες, στις οποίες περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων:

  • Συνολική διαχείριση όλων των επαφών από οποιοδήποτε κανάλι κι αν προέρχονται (εισερχόμενες/ εξερχόμενες κλήσεις, mails, fax, web chat και μελλοντικά social media)
  • Ποσοτική και ποιοτική ανάλυση σε πραγματικό χρόνο του συνόλου των αιτημάτων δίνοντας τη δυνατότητα άμεσων διορθωτικών κινήσεων όπου χρειάζεται
  • Καταγραφή και κατηγοριοποίηση των αιτημάτων των πελατών και συνεργατών από κάθε κανάλι επικοινωνίας
  • Δημιουργία προσωποποιημένων ηχογραφημένων μηνυμάτων αναγγελίας πελάτη και εκπροσώπου, ώστε να γίνεται καλύτερη διαχείριση του χρόνου εξυπηρέτησης

Ο Βασίλης Καλογιάννης, Διευθυντής Εξυπηρέτησης της Eurolife ERB, τόνισε: «Για εμάς την ομάδα του EEC, το Eurolife 2.0 είναι κάτι περισσότερο από ένα έργο τεχνολογίας, είναι ένα οργανωμένο πλαίσιο ενεργειών που μας επιτρέπουν σταδιακά να κάνουμε πράξη το 3πτυχο: Άμεσα, Γρήγορα, Αποτελεσματικά. Οι βασικές τάσεις στην εξυπηρέτηση των πελατών, κυρίως όσον αφορά τα κέντρα εξυπηρέτησης, περιλαμβάνουν την επίλυση των αιτημάτων σε λογικό χρονικό διάστημα, την παροχή omni-channel υποστήριξης στα σημαντικότερα κανάλια και τη μείωση του χρόνου αναμονής επικοινωνίας. Με την πρόσφατη αναβάθμιση του Eurolife Experience Centre εξελίσσουμε ακόμα περισσότερο τις υποδομές μας, παρέχοντας στους εκπροσώπους μας το ιδανικό εργαλείο για να μπορούν να προσφέρουν στους πελάτες γρήγορη, αξιόπιστη και μοναδική εμπειρία εξυπηρέτησης».

Tags: ERB Eurolife ΑσφαλιστικήEurolife FFH
np-katoikia-468x60px-new-1jpg

Related Posts

Νέα Συλλογική Σύμβαση για τον ασφαλιστικό κλάδο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Νέα Συλλογική Σύμβαση για τον ασφαλιστικό κλάδο

by Insurancedaily editorial team
Jul 8, 2025
Εφαρμογή του νέου νόμου επιλογής διοικήσεων στα Νοσοκομεία
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι πολίτες θα αξιολογούν τα νοσοκομεία και το υπουργείο Υγείας τις διοικήσεις τους

by Insurancedaily editorial team
Jul 8, 2025
Η εναλλακτική στρατηγική της INTERAMERICAN και η αποδεδειγμένη επιτυχία της
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η εναλλακτική στρατηγική της INTERAMERICAN και η αποδεδειγμένη επιτυχία της

by Νίκος Μωράκης
Jul 8, 2025
Ν. Μακρόπουλος: Τα σχέδια ανάπτυξης για την Ευρώπη Ασφαλιστική
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ευρώπη Ασφαλιστική: Αύξηση παραγωγής και κερδοφορίας το α’ εξάμηνο

by Insurancedaily editorial team
Jul 8, 2025
Ν. Μακρόπουλος: “Ανοίγει ένα κεφάλαιο στην επαγγελματική μου διαδρομή”
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Έμπειρο Στέλεχος Ασφαλίσεων Αστικής Ευθύνης & Γενικών Ατυχημάτων ζητά η Ευρώπη Ασφαλιστική

by Insurancedaily editorial team
Jul 8, 2025
Στην Generali δημιουργούμε τα στελέχη του αύριο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στην Generali δημιουργούμε τα στελέχη του αύριο

by Insurancedaily editorial team
Jul 7, 2025
Εκδήλωση του ΕΕΘ στο Αντιτορπιλικό «Βέλος»
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Εκδήλωση του ΕΕΘ στο Αντιτορπιλικό «Βέλος»

by Insurancedaily editorial team
Jul 7, 2025 - Updated on Jul 8, 2025
The New Good Life
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

The New Good Life: 50 χρόνια ιστορίας στην ιδιωτική ασφάλιση με επίκεντρο τον άνθρωπο

by Insurancedaily editorial team
Jul 5, 2025 - Updated on Jul 7, 2025
Ανάγκη για ενίσχυση της ανθεκτικότητας από τις πλημμύρες
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ανάγκη για ενίσχυση της ανθεκτικότητας από τις πλημμύρες

by Βίκυ Γερασίμου
Jul 4, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
banner-300x250-03revfinalgif
sofossummitbannergif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ