ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Συνεντεύξεις

Outsourcing διαχείρισης ζημιών: Η νέα τάση στην Ευρώπη

Insurancedaily.gr contributor by Insurancedaily.gr contributor
13/04/2023
in Συνεντεύξεις
A A
Outsourcing διαχείρισης ζημιών: Η νέα τάση στην Ευρώπη
Share on Facebook

Διαβάστε Επίσης

We Insurance: Θέση εργασίας για διοικητικό έμπειρο στέλεχος

Imperial Claims Services: Γραμματειακή Υποστήριξη Tμήματος Ζημιών / Διεκπεραίωση Ασφαλιστικών Εργασιών

Mar 11, 2025
imperial dekra

20ετής συνεργασία DEKRA και IMPERIAL στη διαχείριση ζημιών

Sep 23, 2022 - Updated on Jan 9, 2024

Στην εξωτερική ανάθεση της διαχείρισης μέρους ή του συνόλου του χαρτοφυλακίου ζημιών των ασφαλιστικών εταιρειών σε εξειδικευμένους συνεργάτες που αποτελεί συνήθη πρακτική στο εξωτερικό αναφέρεται ο Διονύσιος Τζανής, Δικηγόρος, Συνιδρυτής της Imperial Claims Services και Αντιπρόεδρος της Imperial Hellas SA. Ο κ. Τζανής εξηγεί πως μέσα από την αξιοποίηση νέων τεχνολογιών και της πολυετούς εμπειρίας στο διακανονισμό ζημιών επιτυγχάνεται η διασφάλιση της διαφάνειας στη διαδικασία διαχείρισης, η καταπολέμηση περιστατικών απάτης και η βέλτιστη σχέση κόστους – οφέλους για τις ασφαλιστικές.

συνέντευξη του Διονύσιου Τζανή, Δικηγόρου, Συνιδρυτή της Imperial Claims Services και Αντιπροέδρου της Imperial Hellas SA (Περιοδικό Ασφαλιστικό Marketing, Tεύχος 104 Γενάρης 2023)

Aπό πότε και πως αποφασίσατε την δραστηριοποίηση της εταιρείας σας στον τομέα της διαχείρισης ζημιών.

Η Imperial  έχει παρουσία στην Ελληνική Ασφαλιστική  αγορά και στον τομέα της διαχείρισης ζημιών για περισσότερο από 50 χρόνια (έτος ίδρυσης 1971 της Ιmperial Hellas SA).

Για τέσσερις δεκαετίες, η εταιρεία μας λειτουργούσε επιτυχώς ως ασφαλιστική εταιρία γενικών ασφαλίσεων εστιάζοντας πρωτίστως στην άριστη εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων της και των παθόντων «την στιγμή της αλήθειας», δηλαδή κατά την επέλευση του ασφαλιστικού κινδύνου και την διευθέτηση των υποβληθέντων αξιώσεων.

Επίσης από το 1987 λειτουργούμε ως ανταποκριτής διεθνών ζημιών πράσινης κάρτας και από το 2002 έχουμε συνάψει στρατηγική συνεργασία αντιπροσώπευσης και ανάπτυξης εργασιών στην Ελλάδα του Γερμανικού Ομίλου Dekra και της Dekra Claims Services διαχειρίζοντας ζημίες γνωστών πολυεθνικών ασφαλιστικών εταιριών και κατασκευαστών αυτοκινήτων όπως της Mercedes Βenz.

Το 2008 η IMPERIAL, αποφάσισε να αξιοποιήσει τη μεγάλη εμπειρία που είχε αποκτήσει από τη διαχείριση των δικών της ζημιών ως ασφαλιστική εταιρεία και την εξειδίκευση στις διεθνείς ζημίες διακανονίζοντας ζημιές ευρωπαϊκών ασφαλιστικών εταιριών μέσω του  συστήματος της Πράσινης Κάρτας και 4ης Οδηγίας. Έτσι, το 2008 ιδρύθηκε η εξειδικευμένη εταιρία στη διαχείριση ασφαλιστικών απαιτήσεων , Imperial Claims Services.

Η εταιρεία μας κατέχει σήμερα εξέχουσα θέση στον τομέα της με υποκαταστήματα στη Ρουμανία και τη Αλβανία τιμώντας την εμπιστοσύνη περισσότερων από 350 εταιριών (ασφαλιστικών εταιριών, οργανισμών αποζημίωσης , εταιριών leasing / car rental) δουλεύοντας πάντοτε με ακεραιότητα, διαφάνεια και τα πλέον προηγμένα τεχνολογικά εργαλεία υπερασπίζοντας με το καλύτερο τρόπο τα συμφέροντα των συνεργατών της.

Διακανονίζετε ζημιές σε διάφορους τομείς όπως οχημάτων, περιουσίας, μεταφορών κ.α. Πως διαμορφώνεται το χαρτοφυλάκιό σας;

Ο διακανονισμός ζημίων αυτοκινήτου είναι βασική υπηρεσία για μας και έχουμε προσαρμόσει τις υπηρεσίες μας σε όλες τις αλλαγές στη διαχείριση ζημιών που έχουν επέλθει είτε από τον νόμο είτε από τις σύγχρονες τεχνολογικές εξελίξεις.

Στην ελληνική ασφαλιστική αγορά η Ιmperial Claims Services είναι κυρίως γνωστή για τις υπηρεσίες της στη διαχείριση ζημιών αυτοκινήτου ασφαλιστικών εταιριών καθώς και για την ενασχόληση της στην εκκαθάριση (run-off) ασφαλιστικών χαρτοφυλακίων ζημιών λόγω εξαγορών , συγχωνεύσεων ή παύσης λειτουργίας ασφαλιστικών εταιριών .

Ακόμη, παρέχουμε υπηρεσίες ελέγχου ποιότητας διευθέτησης ζημιών (claims audit) σε αντασφαλιστές και ασφαλιστικές εταιρείες που μας ζητούν συμβουλευτικές υπηρεσίες και αξιολόγηση των εφαρμοσθέντων διαδικασιών διευθέτησης απαιτήσεων από έναν ανεξάρτητο, διακεκριμένο εξωτερικό αξιολογητή του συστήματος διαχείρισης ζημιών στον κλάδο αυτοκινήτου.

Εκτός των παραπάνω, η Imperial Claims Services ως αντιπρόσωπος ζημιών στην Ελλάδα ασφ.εταιριών δραστηριοποιείται στην διαχείριση απαιτήσεων των κλάδων περιουσίας, μεταφορών ,επαγγελματικής αστικής ευθύνης και του κλάδου νομικής προστασίας .

Τέλος από το 2018 μέσω της στρατηγικής συνεργασίας μας με την παγκοσμίου φήμης Γερμανικής Dekra και της νέας εταιρείας, Imperial Dekra , παρέχονται υπηρεσίες τεχνικού ελέγχου μεταχειρισμένων οχημάτων και επιθεώρησης συνεργείων καθώς και ανάλυσης συνθηκών τροχαίων ατυχημάτων.

Για ποιους λόγους οι ασφαλιστικές εταιρείες επιλέγουν outsourcing την διαχείριση των ζημιών τους ;

Η πραγματικότητα είναι ότι στο εξωτερικό το outsourcing στην διαχείριση ζημιών είναι πολύ αναπτυγμένη πρακτική σε σχέση με την Ελλάδα που τα τελευταία χρόνια , ειδικά μετά τον Covid, έχουμε παρατηρήσει μία αυξανόμενη τάση των ασφαλιστικών εταιρειών για εξωτερική ανάθεση του διακανονισμού όλου ή ενός μέρους των χαρτοφυλακίων ζημιών τους.

Καταρχάς όσον αφορά την διαχείριση των διεθνών ζημιών (Σύστημα Πράσινης Κάρτας και 4ης Οδηγίας) η εξωτερική ανάθεση σε εγνωσμένου κύρους loss adjusters είναι μία παγιωμένη κατάσταση ανά την Ευρώπη λόγω και του πιο εξειδικευμένου αντικειμένου αλλά και της ανάγκης συντονισμού της διαδικασίας μέσω έμπιστων και εξειδικευμένων συνεργατών σε κάθε χώρα.

Στην πράξη μέσω του outsourcing το πάγιο και διαρκώς αυξανόμενο κόστος διατήρησης ενός πολυάριθμου τμήματος ζημιών που έχουν οι ασφαλιστικές εταιρείες μετατρέπεται σε μεταβλητό αφού πληρώνοντας ανά φάκελο ζημίας , οι ασφαλιστικές εταιρείες είναι σε θέση να ταυτίσουν απόλυτα το κόστος της διαχείρισης των ζημιών με τον όγκο των υποβληθέντων απαιτήσεων και επιτυγχάνεται εν τέλει εξοικονόμηση κόστους τόσο από την μείωση των λειτουργικών εξόδων και του μέσου κόστους ζημίας όσο και από την συνεχή επένδυση σε σύγχρονα λογισμικά διαχείρισης ζημιών καθώς αυτά προσφέρονται από τους loss adjusters που διακανονίζουν μεγάλους όγκους ζημιών και το ενσωματώνουν στο διαχειριστικό κόστος των απαιτήσεων με την δημιουργία οικονομιών κλίμακας προς όφελος των συνεργατών μας.

Αξιοποιούνται στη διαχείριση ζημιών τεχνολογικά εργαλεία και ποια;

Τα σύγχρονα τεχνολογικά εργαλεία που διαρκώς προσφέρονται για χρήση από την ασφαλιστική αγορά ασφαλώς συμβάλλουν στην καλύτερη εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων μέσω της επιτάχυνσης της διαδικασίας διευθέτησης μίας ζημίας και της μείωσης του μέσου κόστους ζημίας.

Η ψηφιοποίηση των επιμέρους διαδικασιών στη διαχείριση ζημίων όπως η ψηφιακή δήλωση ζημίας , οι ηλεκτρονικές βάσεις δεδομένων που συνδέονται με κατασκευαστές αυτοκινήτων για την ορθότερη εκτίμηση του κόστους της ζημίας και την ενημέρωση των αποθεματικών συμβάλλουν και στη βελτίωση των μοντέλων τιμολόγησης των ασφαλιστικών προϊόντων και τελικώς στην αύξηση της κερδοφορίας.

Οι νεότερες τεχνολογίες όπως το machine learning και το artificial intelligence φαίνεται ότι καθώς ωριμάζει όλο και περισσότερη η εφαρμογή τους στην διαχείριση ζημιών θα μπορέσουν να βελτιώσουν τον χρόνο αποζημίωσης και την εμπειρία του ασφαλισμένου κατά την διευθέτηση της αξίωσής του αλλά και στην έγκαιρη και αποτελεσματικότερη καταπολέμηση της ασφαλιστικής απάτης.

Η εταιρεία μας επενδύει στις νέες τεχνολογίες και πρωτοπορεί στην χρήση των πλέον προηγμένων εργαλείων όπως της τεχνητής νοημοσύνης για την προεκτίμηση του κόστους επισκευής υλικών ζημιών βάσει φωτογραφιών και την άμεση και ακριβέστερη ενημέρωση των αποθεματικών , της ενσωμάτωσης anti-fraud συστημάτων που διασταυρώνοντας δεδομένα προειδοποιούν τους διακανονιστές και συστήνουν τους ενδεικνυόμενους τρόπους χειρισμού κάθε τύπου ζημίας , βραβευμένη web claims platform που παρέχει 24/7 την πλήρη διαφάνεια σε κάθε στάδιο της ζημίας και μία ψηφιοποιημένη νομική βάση δεδομένων με πλούσια επικαιροποιημένη νομολογία για την αντιμετώπιση των πιο σύνθετων ζημιών με σωματικές βλάβες.

Μέσω ποιων δικλείδων διασφαλίζεται στη διαδικασία του διακανονισμού η διαφάνεια;  

Η παροχή απόλυτης διαφάνειας σε κάθε στάδιο της διαδικασίας του διακανονισμού είναι βασικά προαπαιτούμενο για την αποτελεσματική και σύγχρονη διαχείριση ζημιών καθώς και για την σωστή εποπτεία των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Η Imperial Claims Services είναι η πρώτη εταιρεία διακανονισμού ζημιών που προσέφερε στους πελάτες μία Online πλατφόρμα παρακολούθησης της πορείας του διακανονισμού ζημίας.

Η Οnline πλατφόρμα παρακολούθησης ζημιών Web Claims παρέχει στους συνεργάτες μας πλήρη διαφάνεια και συνεχή ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο 24/7 αναφορικά με την ακριβή κατάσταση, τα οικονομικά δεδομένα και την πορεία διευθέτησης κάθε ζημιάς που διακανονίζουμε για λογαριασμό τους.

Οι πελάτες μας είναι σε θέση να παρακολουθούν από απόσταση όλες τις ενέργειες διακανονισμού που επιτελούμε για λογαριασμό τους με κάθε λεπτομέρεια και πρόσβαση σε κάθε έγγραφο του φακέλου ζημίας και της αλληλογραφίας που ανταλλάσσουμε με κάθε παθόντα ή ασφαλισμένο , με αποτέλεσμα να διασφαλίζεται πλήρη διαφάνεια και να έχουν την εποπτεία της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών σαν να ήμασταν μόνιμο προσωπικό τους.

Tags: imperialImperial Insurance
new-cover-insurancegif

Related Posts

C.A.R.: Μεγάλη η συχνότητα σε αποζημιώσεις για φυσικές καταστροφές
asfalistikomarketing

C.A.R.: Μεγάλη η συχνότητα σε αποζημιώσεις για φυσικές καταστροφές

by Insurancedaily editorial team
Apr 7, 2025
Γ. Τζέης: Οι εύθραυστες γεωπολιτικές ισορροπίες δοκιμάζουν τις αντοχές των αγορών
asfalistikomarketing

Γ. Τζέης: Οι εύθραυστες γεωπολιτικές ισορροπίες δοκιμάζουν τις αντοχές των αγορών

by Νίκος Μωράκης
Feb 25, 2025
Γ. Καντώρος: Η τεχνολογία εξελίσσει τον ρόλο των φυσικών δικτύων
asfalistikomarketing

Γ. Καντώρος: Η τεχνολογία εξελίσσει τον ρόλο των φυσικών δικτύων

by Νίκος Μωράκης
Feb 12, 2025
Πλημμύρες στην Ελλάδα: Μάθαμε, όχι μόνο εμείς, αλλά όλοι οι Ευρωπαίοι να θάβουμε τα ποτάμια
Συνεντεύξεις

Πλημμύρες στην Ελλάδα: Μάθαμε, όχι μόνο εμείς, αλλά όλοι οι Ευρωπαίοι να θάβουμε τα ποτάμια

by Βίκυ Γερασίμου
Jan 24, 2025
Σ. Μαλαχιάς: Σχέδιο 3 σημείων στην Allianz για την ενίσχυση του δικτύου πωλήσεων
Συνεντεύξεις

Σ. Μαλαχιάς: Σχέδιο 3 σημείων στην Allianz για την ενίσχυση του δικτύου πωλήσεων

by Νίκος Μωράκης
Jan 13, 2025
Ν. Κατσιμπέρης: 3ης γενιάς Ασφαλιστής, εθελοντής πυροσβέστης & Leading Broker
asfalistikomarketing

Ν. Κατσιμπέρης: 3ης γενιάς Ασφαλιστής, εθελοντής πυροσβέστης & Leading Broker

by Νίκος Μωράκης
Dec 9, 2024
Αθηναϊκή Mediclinic: Στο επίκεντρο εξατομικευμένη φροντίδα και σύγχρονη τεχνολογία
Ασφάλιση Υγείας Ειδήσεις & Νέα

Αθηναϊκή Mediclinic: Στο επίκεντρο εξατομικευμένη φροντίδα και σύγχρονη τεχνολογία

by Νίκος Μωράκης
Dec 6, 2024
“Αναγκαιότητα η χώρα να αποκτήσει σταθερή κυβέρνηση”
Συνεντεύξεις

Συνέντευξη Γ. Χατζηθεοδοσίου στο ID: Ο απολογισμός της θητείας του & η σχέση του κλάδου με το Επιμελητήριο

by Νίκος Μωράκης
Nov 22, 2024
Δ. Γαβαλάκης: Οι προτεραιότητες για το 2025-2028 στο Επιμελητήριο
Διαμεσολάβηση

Δ. Γαβαλάκης: Οι προτεραιότητες για το 2025-2028 στο ΕΕΑ

by Βίκυ Γερασίμου
Nov 18, 2024

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
asfalia-kinitwn-insurancegif
medifirstlaunchcampaign300x250pxgif
banner-300x250-gif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ