ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ποιος αντιγράφει τη Lemonade και γιατί;

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
06/09/2017
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις, Διεθνείς Ειδήσεις, Ειδήσεις
A A
Ποιος αντιγράφει τη Lemonade και γιατί;

Preparation of the lemonade drink. Lemonade in the jug and lemons with mint on the table outdoor

Share on Facebook

Όταν το εγχείρημα της Lemonade ξεκίνησε η πρώτη σκέψη που έκαναν πολλοί άνθρωποι της εγχώριας και της διεθνούς αγοράς ήταν κατά πόσο θα αποδειχθεί η προσπάθεια επιτυχημένη ή αν πρόκειται για άλλη μία περίπτωση “διάτοντα αστέρα”. Η μέχρι τώρα πορεία της εταιρείας επιβεβαίωσε την θετική της εξέλιξη και αυτό κατά την Lemonade άρχισε να δημιουργεί μιμητές σε διάφορες πρακτικές ή έννοιες που η εταιρεία ενσωμάτωσε στην πολιτική της. Και η αλήθεια είναι ότι οι ομοιότητες μιλούν από μόνες τους…

Η μίμηση τιμά την εταιρεία λένε σε ανακοίνωσή τους οι επικεφαλής της Lemonade που αναφέρουν ποιοι και πώς τους αντιγράφουν… με την καλή πάντα έννοια.

Διαβάστε Επίσης

ΤτΕ

Ποιοι πέρασαν στις εξετάσεις της 3ης και 4ης Ιουλίου 2021 στη Θεσσαλονίκη

Jul 12, 2021
Τι αλλάζει στις εταιρείες οδικής βοήθειας λόγω COVID-19

Τι αλλάζει στις εταιρείες οδικής βοήθειας λόγω COVID-19

Mar 30, 2020 - Updated on Apr 7, 2020

Πρώτη εταιρεία στην οποία αναφέρονται είναι η GEICO της οποίας το διαφημιστικό συνέπεσε με το λανσάρισμα της Lemonade και προσπαθεί να πλησιάσει τους καταναλωτές μέσω της λεμονάδας…

Επίσης, η GEICO λάνσαρε το chatbox Kate μετά από τη δημιουργία του chatbox Jim της Lemonade.

Αλλά φαίνεται πως η GEICO δεν είναι η μόνη εταιρεία που αποφάσισε να ακολουθήσει στοιχεία της Lemonade. To advertising age επισήμανε σε άρθρο του ότι “και η State Farm θέλει να γίνει καλός γείτονας”.

Όπως αναφέρεται για να ανταγωνιστεί με παίκτες start up όπως η Lemonade η εταιρεία ανανεώνει την εικόνα της και προβάλλει σε μεγάλο βαθμό την εταιρική κοινωνική της υπευθυνότητα. Μάλιστα σε μία καμπάνια της με ταχυδρομικές κάρτες είχε σαν μότο “να συγκρίνουμε τα μήλα με τα μήλα για να μην μείνουμε κολλημένοι στα λεμόνια”.

Και η Lemonade συνεχίζει: “Στο τέλος της ημέρας, η αναζήτησή μας για το ‘# 1 Λεμονάδα-Copycat’ έδωσε έναν σαφή νικητή: τη Liberty Mutual. Κέρδισαν τον τίτλο για το “Lulo”, το νέο τους εμπορικό σήμα για την προώθηση ασφαλίσεων σε ενοικιαστές. Ένα εσπεριδοειδές φρούτο για όνομα, ένα λογότυπο που μοιάζει λίγο με το δικό μας , παράφραση του περιεχομένου, αντιγραφή τιμών. Θέλω να πω, είμαστε κολακευμένοι.. αλλά ρίξτε μια ματιά στα παρακάτω λογότυπα . Δεν είναι και λίγο ενοχλητικό;”

Και οι ομοιότητες δεν εντοπίζονται μόνο εκεί αλλά και στον τρόπο που παρουσιάζονται οι καλύψεις όπως στην εικόνα που ακολουθεί:

Είναι γνωστό ότι στις περισσότερες ιδέες δεν υπάρχει παρθενογένεση, υπάρχει ωστόσο δημιουργική ενσωμάτωση ή διαφοροποίηση που εν προκειμένω θα λέγαμε ότι μάλλον απουσιάζει.

Tags: Featured
icsbanner-insurance-daily-111png

Related Posts

Και νέα παράταση για τα πρόστιμα στα ανασφάλιστα οχήματα
Εκπαίδευση

ΕΙΑΣ: Ασφαλιστικής Απάτης στις Αποζημιώσεις του Κλάδου Αυτοκινήτου

by Βίκυ Γερασίμου
Sep 11, 2025
Όλη η Υδρόγειος ένα Σπίτι»: Μια έμπρακτη απάντηση στις γεωγραφικές ανισότητες για τους ογκολογικούς ασθενείς
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Όλη η Υδρόγειος ένα Σπίτι»: Μια έμπρακτη απάντηση στις γεωγραφικές ανισότητες για τους ογκολογικούς ασθενείς

by Insurancedaily editorial team
Sep 11, 2025
ΕΕΑ: Οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές που με βάση την σύμβασή τους δεν εισπράττουν ασφάλιστρα  δεν έχουν υποχρέωση εγγραφής στο IRIS
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Μεγάλη έρευνα της MRB για το Ε.Ε.Α.: Για 2 στους 3 πολίτες της Αττικής το εισόδημα δεν επαρκεί για τον μήνα

by Βίκυ Γερασίμου
Sep 11, 2025
Sofos Insurance Summit: Η επιστροφή της ανθρώπινης επαφής
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Sofos Insurance Summit: Η επιστροφή της ανθρώπινης επαφής

by Νίκος Μωράκης
Sep 10, 2025
108 δωρεάν φιλοξενίες σε ογκολογικούς ασθενείς και συνοδούς προσφέρουν ΕΑΕ και Υδρόγειος
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

108 δωρεάν φιλοξενίες σε ογκολογικούς ασθενείς και συνοδούς προσφέρουν ΕΑΕ και Υδρόγειος

by Insurancedaily editorial team
Sep 10, 2025 - Updated on Sep 11, 2025
Το Ιατρικό Κέντρο Αθηνών ιδρυτικό μέλος του PERT Consortium στην Ελλάδα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Το Ιατρικό Κέντρο Αθηνών ιδρυτικό μέλος του PERT Consortium στην Ελλάδα

by Insurancedaily editorial team
Sep 10, 2025
Φυσικές καταστροφές: Κόμβο συνεργασίας της διεθνούς ασφαλιστικής αγοράς δημιουργούν οι Aon, Generali και QBE Ventures
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Φυσικές καταστροφές: Κόμβο συνεργασίας της διεθνούς ασφαλιστικής αγοράς δημιουργούν οι Aon, Generali και QBE Ventures

by Βίκυ Γερασίμου
Sep 10, 2025
Swiss Re, Munich Re και Hannover Re οι 3 μεγαλύτερες αντασφαλιστικές διεθνώς
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Swiss Re, Munich Re και Hannover Re οι 3 μεγαλύτερες αντασφαλιστικές διεθνώς

by Insurancedaily editorial team
Sep 10, 2025
Παιδιά & αυτοκίνητο: Tι ισχύει με τον νέο ΚΟΚ και πώς μένουν ασφαλή
Ειδήσεις

Παιδιά & αυτοκίνητο: Tι ισχύει με τον νέο ΚΟΚ και πώς μένουν ασφαλή

by Insurancedaily editorial team
Sep 10, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
orizon-1964-row-banner-300x250jpg
banner-250-300-2024png
banner-300x250-gif

TOP#5 Insurancedaily

  • Και νέα παράταση για τα πρόστιμα στα ανασφάλιστα οχήματα

    ΕΙΑΣ: Ασφαλιστικής Απάτης στις Αποζημιώσεις του Κλάδου Αυτοκινήτου

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Μεγάλη έρευνα της MRB για το Ε.Ε.Α.: Για 2 στους 3 πολίτες της Αττικής το εισόδημα δεν επαρκεί για τον μήνα

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Όλη η Υδρόγειος ένα Σπίτι»: Μια έμπρακτη απάντηση στις γεωγραφικές ανισότητες για τους ογκολογικούς ασθενείς

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Η Groupama Ασφαλιστική αναγνωρίζει και επιβραβεύει: Ταξίδι στο Πεκίνο για το Αποκλειστικό Δίκτυο Συνεργατών

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ