ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ποιος αντιγράφει τη Lemonade και γιατί;

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
06/09/2017
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις, Διεθνείς Ειδήσεις, Ειδήσεις
A A
Ποιος αντιγράφει τη Lemonade και γιατί;

Preparation of the lemonade drink. Lemonade in the jug and lemons with mint on the table outdoor

Share on Facebook

Όταν το εγχείρημα της Lemonade ξεκίνησε η πρώτη σκέψη που έκαναν πολλοί άνθρωποι της εγχώριας και της διεθνούς αγοράς ήταν κατά πόσο θα αποδειχθεί η προσπάθεια επιτυχημένη ή αν πρόκειται για άλλη μία περίπτωση “διάτοντα αστέρα”. Η μέχρι τώρα πορεία της εταιρείας επιβεβαίωσε την θετική της εξέλιξη και αυτό κατά την Lemonade άρχισε να δημιουργεί μιμητές σε διάφορες πρακτικές ή έννοιες που η εταιρεία ενσωμάτωσε στην πολιτική της. Και η αλήθεια είναι ότι οι ομοιότητες μιλούν από μόνες τους…

Η μίμηση τιμά την εταιρεία λένε σε ανακοίνωσή τους οι επικεφαλής της Lemonade που αναφέρουν ποιοι και πώς τους αντιγράφουν… με την καλή πάντα έννοια.

Διαβάστε Επίσης

ΤτΕ

Ποιοι πέρασαν στις εξετάσεις της 3ης και 4ης Ιουλίου 2021 στη Θεσσαλονίκη

Jul 12, 2021
Τι αλλάζει στις εταιρείες οδικής βοήθειας λόγω COVID-19

Τι αλλάζει στις εταιρείες οδικής βοήθειας λόγω COVID-19

Mar 30, 2020 - Updated on Apr 7, 2020

Πρώτη εταιρεία στην οποία αναφέρονται είναι η GEICO της οποίας το διαφημιστικό συνέπεσε με το λανσάρισμα της Lemonade και προσπαθεί να πλησιάσει τους καταναλωτές μέσω της λεμονάδας…

Επίσης, η GEICO λάνσαρε το chatbox Kate μετά από τη δημιουργία του chatbox Jim της Lemonade.

Αλλά φαίνεται πως η GEICO δεν είναι η μόνη εταιρεία που αποφάσισε να ακολουθήσει στοιχεία της Lemonade. To advertising age επισήμανε σε άρθρο του ότι “και η State Farm θέλει να γίνει καλός γείτονας”.

Όπως αναφέρεται για να ανταγωνιστεί με παίκτες start up όπως η Lemonade η εταιρεία ανανεώνει την εικόνα της και προβάλλει σε μεγάλο βαθμό την εταιρική κοινωνική της υπευθυνότητα. Μάλιστα σε μία καμπάνια της με ταχυδρομικές κάρτες είχε σαν μότο “να συγκρίνουμε τα μήλα με τα μήλα για να μην μείνουμε κολλημένοι στα λεμόνια”.

Και η Lemonade συνεχίζει: “Στο τέλος της ημέρας, η αναζήτησή μας για το ‘# 1 Λεμονάδα-Copycat’ έδωσε έναν σαφή νικητή: τη Liberty Mutual. Κέρδισαν τον τίτλο για το “Lulo”, το νέο τους εμπορικό σήμα για την προώθηση ασφαλίσεων σε ενοικιαστές. Ένα εσπεριδοειδές φρούτο για όνομα, ένα λογότυπο που μοιάζει λίγο με το δικό μας , παράφραση του περιεχομένου, αντιγραφή τιμών. Θέλω να πω, είμαστε κολακευμένοι.. αλλά ρίξτε μια ματιά στα παρακάτω λογότυπα . Δεν είναι και λίγο ενοχλητικό;”

Και οι ομοιότητες δεν εντοπίζονται μόνο εκεί αλλά και στον τρόπο που παρουσιάζονται οι καλύψεις όπως στην εικόνα που ακολουθεί:

Είναι γνωστό ότι στις περισσότερες ιδέες δεν υπάρχει παρθενογένεση, υπάρχει ωστόσο δημιουργική ενσωμάτωση ή διαφοροποίηση που εν προκειμένω θα λέγαμε ότι μάλλον απουσιάζει.

Tags: Featured
np-katoikia-468x60px-new-1jpg

Related Posts

Γίναμε «ένα χρόνο σοφότεροι»; Αλλάζοντας αντίληψη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πόσιμο Νερό: Το νέο «χρυσάφι» επί γης!

by Insurancedaily editorial team
Jun 13, 2025
Από τη GERLING στην HDI: 30 χρόνια ασφάλισης και καινοτομίας στη Νοτιοανατολική Ευρώπη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Από τη GERLING στην HDI: 30 χρόνια ασφάλισης και καινοτομίας στη Νοτιοανατολική Ευρώπη

by Νίκος Μωράκης
Jun 13, 2025
ΙΑΣΩ: Διεθνές Κέντρο Εκπαίδευσης για την αντιμετώπιση της Καλοήθους Υπερπλασίας του Προστάτη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΙΑΣΩ: Διεθνές Κέντρο Εκπαίδευσης για την αντιμετώπιση της Καλοήθους Υπερπλασίας του Προστάτη

by Insurancedaily editorial team
Jun 12, 2025
Οργανωτικές αλλαγές στην NN Hellas
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οργανωτικές αλλαγές στην NN Hellas

by Insurancedaily editorial team
Jun 12, 2025
ΕΛΣΤΑΤ: Αύξηση 7,8% στην Κυκλοφορία Οχημάτων το Δεκέμβριο του 2013
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τέσσερις και… σήμερα για τα ανασφάλιστα οχήματα

by Insurancedaily editorial team
Jun 12, 2025
Πράκτορες & bancassurance διαχειρίζονται πάνω από 2.4 δις ευρώ ασφάλιστρα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πράκτορες & bancassurance διαχειρίζονται πάνω από 2.4 δις ευρώ ασφάλιστρα

by Insurancedaily editorial team
Jun 12, 2025
Οι 34 μεγαλύτεροι πράκτορες της ασφαλιστικής αγοράς το 2023
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι 34 μεγαλύτεροι πράκτορες της ασφαλιστικής αγοράς το 2023

by Insurancedaily editorial team
Jun 11, 2025
Οι 15 μεγαλύτεροι μεσίτες και πράκτορες  (στοιχεία 2024)
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι 15 μεγαλύτεροι μεσίτες και πράκτορες (στοιχεία 2024)

by Insurancedaily editorial team
Jun 11, 2025
Η υποχρεωτικότητα στην ασφάλιση αναδιαμορφώνει τον χάρτη της ασφαλιστικής αγοράς
Ασφάλιση Επιχειρήσεων

Η υποχρεωτικότητα στην ασφάλιση αναδιαμορφώνει τον χάρτη της ασφαλιστικής αγοράς

by Insurancedaily editorial team
Jun 11, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
orizon-1964-row-banner-300x250jpg
oncology-center300x250gif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ