ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
728x90jpg
Home Ασφαλιστικές Υπηρεσίες Ασφάλιση Αυτοκινήτου Ειδήσεις & Νέα

Στα 30 λεπτά η οδική βοήθεια της Generali σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
30/01/2018 - Updated on 31/01/2018
in Ασφάλιση Αυτοκινήτου Ειδήσεις & Νέα, Ασφαλιστικές Ειδήσεις, Ειδήσεις
A A
logo-generali
Share on Facebook

Δύο φορές πιο γρήγορη, από ό,τι ορίζει ο νόμος, αποδεικνύεται σύμφωνα με τα στοιχεία η εξυπηρέτηση, οδικής βοήθειας και φροντίδας ατυχήματος της Generali. Ενώνοντας τις δυνάμεις της με μία από τις μεγαλύτερες δυνάμεις παγκοσμίως στις υπηρεσίες οδικής βοήθειας και φροντίδας ατυχήματος, την Europ Assistance, η Generali κατάφερε να μειώσει σημαντικά τον ελάχιστο χρόνο ανταπόκρισης, σε πανελλήνια κλίμακα.

Συγκεκριμένα, η Generali προχώρησε, ήδη, από το Νοέμβριο του 2017 σε ειδική συμφωνία (service level agreement) με τη Europ Assistance, αναφορικά με το επίπεδο της εξυπηρέτησης, το οποίο θα δεσμεύει και τις δύο εταιρείες. Η εταιρεία έθεσε συγκεκριμένους ποσοτικούς στόχους για κάθε νομό, καταφέρνοντας να μειώσει τους χρόνους ανταπόκρισης πολύ κάτω από το μέσο όρο της αγοράς, σε λιγότερο από 50 λεπτά πανελλαδικά.

Διαβάστε Επίσης

Πώς θα συγκρατηθούν οι αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας – Θα χρειαστούν 5 δις αν συνεχιστεί η πολιτική του 7%

Πώς θα συγκρατηθούν οι αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας – Θα χρειαστούν 5 δις αν συνεχιστεί η πολιτική του 7%

May 23, 2025
Ασφάλιση για ζημιές και κλοπή σε κινητό, tablet και laptop

Ασφάλιση για ζημιές και κλοπή σε κινητό, tablet και laptop

Apr 28, 2025

Ειδικότερα, ο ελάχιστος χρόνος εξυπηρέτησης στην Αττική και στη Θεσσαλονίκη, όπου καταγράφονται τα περισσότερα περιστατικά αγγίζει, σε ποσοστό πάνω του 80%, τα 30 λεπτά. Αντίστοιχα, στους υπόλοιπους δέκα μεγαλύτερους νομούς ο χρόνος εξυπηρέτησης δεν ξεπερνά τα 45 λεπτά, στην πλειοψηφία των περιπτώσεων.

Σημαντικό ρόλο στην επίτευξη των παραπάνω στόχων έπαιξαν η χαρτογράφηση των αναγκών κάθε γεωγραφικής περιοχής, η προσεκτική ανάλυση δεδομένων, η αξιολόγηση των αιτημάτων των ασφαλισμένων της, τόσο στα αστικά κέντρα όσο και στις πιο αποκεντρωμένες περιοχές αλλά και η πολύτιμη συνεργασία των συνεργατών της, οι οποίοι της μεταφέρουν καθημερινά το σφυγμό της αγοράς.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Generali ανέλαβε την παραπάνω πρωτοβουλία πολύ πριν την ψήφιση του πολυνομοσχεδίου, που φέρνει σημαντικές αλλαγές στο πλαίσιο λειτουργίας και στις υποχρεώσεις των επιχειρήσεων Οδικής Βοήθειας.

Σύμφωνα με τις διατάξεις, οι επιχειρήσεις οδικής βοήθειας οχημάτων θα πρέπει να βρίσκονται σε διαρκή ετοιμότητα και να ανταποκρίνονται με το κατάλληλο προσωπικό και όχημα εντός μίας (1) ώρας από την κλήση. Σε αντίθετη περίπτωση, η επιχείρηση θα βρίσκεται αντιμέτωπη με πρόστιμα από 5.000 έως 20.000 ευρώ.

Ήδη, από τους πρώτους μήνες εφαρμογής της συμφωνίας μεταξύ των δύο εταιρειών, καταγράφεται αύξηση των ευχαριστημένων πελατών, οι οποίοι εξυπηρετούνται ταχύτερα και αποτελεσματικότερα. Η αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών της προς τους πελάτες και τους συνεργάτες της αποτελεί στρατηγικό στόχο της Generali.

Η ίδια και οι συνεργάτες της δεσμεύονται ότι θα συνεχίσουν να πρωτοπορούν, προωθώντας την ανάπτυξη του κλάδου και βελτιώνοντας τη ζωή των χιλιάδων ασφαλισμένων, που την εμπιστεύονται καθημερινά.

Tags: Generali
new-cover-insurancegif

Related Posts

Υπάρχει εφαρμόσιμο μοντέλο ΣΔΙΤ στην ασφάλιση επιχειρήσεων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Υπάρχει εφαρμόσιμο μοντέλο ΣΔΙΤ στην ασφάλιση επιχειρήσεων

by Insurancedaily editorial team
May 23, 2025
Αθηναϊκή Κλινική: Η εμπειρία ενός αξιόπιστου παρόχου υψηλής ποιότητας υπηρεσιών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Αθηναϊκή Κλινική: Η εμπειρία ενός αξιόπιστου παρόχου υψηλής ποιότητας υπηρεσιών

by Insurancedaily editorial team
May 23, 2025
Ακριβαίνει το κόστος αποζημιώσεων στα αυτοκίνητα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ακριβαίνει το κόστος αποζημιώσεων στα αυτοκίνητα

by Insurancedaily editorial team
May 23, 2025
Στο επίκεντρο η πρόληψη: Οι ολοκληρωμένες υπηρεσίες πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας των Medifirst
Υγεία

Στο επίκεντρο η πρόληψη: Οι ολοκληρωμένες υπηρεσίες πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας των Medifirst

by Insurancedaily editorial team
May 23, 2025
ΠΟΑΔ: Πώς θα επανυποβάλετε αίτηση για το επίδομα των 800€
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Mέσω gov.gr και Wallet η δυνατότητα consent στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές

by Insurancedaily editorial team
May 23, 2025
Πώς θα συγκρατηθούν οι αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας – Θα χρειαστούν 5 δις αν συνεχιστεί η πολιτική του 7%
Ασφάλιση Υγείας Ειδήσεις & Νέα

Πώς θα συγκρατηθούν οι αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας – Θα χρειαστούν 5 δις αν συνεχιστεί η πολιτική του 7%

by Insurancedaily editorial team
May 23, 2025
Θετικά, αρνητικά και προβλήματα στην υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Θετικά, αρνητικά και προβλήματα στην υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων

by Insurancedaily editorial team
May 23, 2025
Στην αυστριακή GRAWE περνά η Prime Insurance
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στην αυστριακή GRAWE περνά η Prime Insurance

by Insurancedaily editorial team
May 23, 2025
Ημερίδα για την Προστασία Εμπορικών Επιχειρήσεων και Ξενοδοχειακών Μονάδων από Φυσικές Καταστροφές και Πυρκαγιές.
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ημερίδα για την Προστασία Εμπορικών Επιχειρήσεων και Ξενοδοχειακών Μονάδων από Φυσικές Καταστροφές και Πυρκαγιές.

by Insurancedaily editorial team
May 22, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
asfalia-kinitwn-insurancegif
banner-300x250-gif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ