ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Ασφαλιστικές Υπηρεσίες Ασφάλιση Αυτοκινήτου Ειδήσεις & Νέα

Στα 30 λεπτά η οδική βοήθεια της Generali σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
30/01/2018 - Updated on 31/01/2018
in Ασφάλιση Αυτοκινήτου Ειδήσεις & Νέα, Ασφαλιστικές Ειδήσεις, Ειδήσεις
A A
logo-generali
Share on Facebook

Δύο φορές πιο γρήγορη, από ό,τι ορίζει ο νόμος, αποδεικνύεται σύμφωνα με τα στοιχεία η εξυπηρέτηση, οδικής βοήθειας και φροντίδας ατυχήματος της Generali. Ενώνοντας τις δυνάμεις της με μία από τις μεγαλύτερες δυνάμεις παγκοσμίως στις υπηρεσίες οδικής βοήθειας και φροντίδας ατυχήματος, την Europ Assistance, η Generali κατάφερε να μειώσει σημαντικά τον ελάχιστο χρόνο ανταπόκρισης, σε πανελλήνια κλίμακα.

Συγκεκριμένα, η Generali προχώρησε, ήδη, από το Νοέμβριο του 2017 σε ειδική συμφωνία (service level agreement) με τη Europ Assistance, αναφορικά με το επίπεδο της εξυπηρέτησης, το οποίο θα δεσμεύει και τις δύο εταιρείες. Η εταιρεία έθεσε συγκεκριμένους ποσοτικούς στόχους για κάθε νομό, καταφέρνοντας να μειώσει τους χρόνους ανταπόκρισης πολύ κάτω από το μέσο όρο της αγοράς, σε λιγότερο από 50 λεπτά πανελλαδικά.

Διαβάστε Επίσης

Generali: Στα Καλάβρυτα με το Εταιρικό Υβριδικό Δίκτυο Συνεργατών

Generali: Στα Καλάβρυτα με το Εταιρικό Υβριδικό Δίκτυο Συνεργατών

Nov 30, 2025
Ένα Ταξίδι Έμπνευσης και Εξέλιξης: Οι Συνεργάτες της Generali στην Κίνα

Ένα Ταξίδι Έμπνευσης και Εξέλιξης: Οι Συνεργάτες της Generali στην Κίνα

Nov 30, 2025 - Updated on Dec 3, 2025

Ειδικότερα, ο ελάχιστος χρόνος εξυπηρέτησης στην Αττική και στη Θεσσαλονίκη, όπου καταγράφονται τα περισσότερα περιστατικά αγγίζει, σε ποσοστό πάνω του 80%, τα 30 λεπτά. Αντίστοιχα, στους υπόλοιπους δέκα μεγαλύτερους νομούς ο χρόνος εξυπηρέτησης δεν ξεπερνά τα 45 λεπτά, στην πλειοψηφία των περιπτώσεων.

Σημαντικό ρόλο στην επίτευξη των παραπάνω στόχων έπαιξαν η χαρτογράφηση των αναγκών κάθε γεωγραφικής περιοχής, η προσεκτική ανάλυση δεδομένων, η αξιολόγηση των αιτημάτων των ασφαλισμένων της, τόσο στα αστικά κέντρα όσο και στις πιο αποκεντρωμένες περιοχές αλλά και η πολύτιμη συνεργασία των συνεργατών της, οι οποίοι της μεταφέρουν καθημερινά το σφυγμό της αγοράς.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Generali ανέλαβε την παραπάνω πρωτοβουλία πολύ πριν την ψήφιση του πολυνομοσχεδίου, που φέρνει σημαντικές αλλαγές στο πλαίσιο λειτουργίας και στις υποχρεώσεις των επιχειρήσεων Οδικής Βοήθειας.

Σύμφωνα με τις διατάξεις, οι επιχειρήσεις οδικής βοήθειας οχημάτων θα πρέπει να βρίσκονται σε διαρκή ετοιμότητα και να ανταποκρίνονται με το κατάλληλο προσωπικό και όχημα εντός μίας (1) ώρας από την κλήση. Σε αντίθετη περίπτωση, η επιχείρηση θα βρίσκεται αντιμέτωπη με πρόστιμα από 5.000 έως 20.000 ευρώ.

Ήδη, από τους πρώτους μήνες εφαρμογής της συμφωνίας μεταξύ των δύο εταιρειών, καταγράφεται αύξηση των ευχαριστημένων πελατών, οι οποίοι εξυπηρετούνται ταχύτερα και αποτελεσματικότερα. Η αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών της προς τους πελάτες και τους συνεργάτες της αποτελεί στρατηγικό στόχο της Generali.

Η ίδια και οι συνεργάτες της δεσμεύονται ότι θα συνεχίσουν να πρωτοπορούν, προωθώντας την ανάπτυξη του κλάδου και βελτιώνοντας τη ζωή των χιλιάδων ασφαλισμένων, που την εμπιστεύονται καθημερινά.

Tags: Generali
new-cover-insurancegif

Related Posts

1.379 κενά πρέπει να καλυφθούν για να αποκτήσουμε επάρκεια προσωπικών ιατρών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Εξάρθρωση εγκληματικής οργάνωσης με εικονικές συνταγογραφήσεις

by Insurancedaily editorial team
Dec 8, 2025
Καμπανάκι για το συνταξιοδοτικό στην Ευρώπη 
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Καμπανάκι για το συνταξιοδοτικό στην Ευρώπη 

by Insurancedaily editorial team
Dec 8, 2025
Καταγραφή των ζημιών από το κύμα κακοκαιρίας «BYRON»
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Καταγραφή των ζημιών από το κύμα κακοκαιρίας «BYRON»

by Insurancedaily editorial team
Dec 8, 2025
Η δύναμη της κοινότητάς του MDRT είναι οι άνθρωποί της
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η δύναμη της κοινότητάς του MDRT είναι οι άνθρωποί της

by Insurancedaily editorial team
Dec 8, 2025
ΠΣΑΣ: Γιατί προβληματίζει η πώληση της Εθνικής Ασφαλιστικής
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Άμεση παρέμβαση της ΔΕΕΙΑ για αθέμιτη πρακτική ζητά η ΕΑΔΕ

by Insurancedaily editorial team
Dec 8, 2025
H Eurolife FFH στηρίζει το ΕΕΑ για την παροχή δωρεάν επαναπιστοποιήσεων
Εκπαίδευση

H Eurolife FFH στηρίζει το ΕΕΑ για την παροχή δωρεάν επαναπιστοποιήσεων

by Insurancedaily editorial team
Dec 8, 2025
Οι χορηγοί για τα 10 χρόνια του Πάνορμου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι χορηγοί για τα 10 χρόνια του Πάνορμου

by Insurancedaily editorial team
Dec 8, 2025
Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας και ΙΟΑΣ ενώνουν τις δυνάμεις τους στην οδική ασφάλεια
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας και ΙΟΑΣ ενώνουν τις δυνάμεις τους στην οδική ασφάλεια

by Insurancedaily editorial team
Dec 8, 2025
ΕΕΑ: Οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές που με βάση την σύμβασή τους δεν εισπράττουν ασφάλιστρα  δεν έχουν υποχρέωση εγγραφής στο IRIS
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΕΕΑ: Παροχή Δωρεάν “επαναπιστοποιήσεων” σε ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές για συμπλήρωση ωρών του 2025

by Insurancedaily editorial team
Dec 4, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
nat-cat-gif-300x250-v1gif
9th-insurtech-conference-2026banners300-x-250jpg

TOP#5 Insurancedaily

  • 1.379 κενά πρέπει να καλυφθούν για να αποκτήσουμε επάρκεια προσωπικών ιατρών

    Εξάρθρωση εγκληματικής οργάνωσης με εικονικές συνταγογραφήσεις

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Οι χορηγοί για τα 10 χρόνια του Πάνορμου

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Για την κοινή της δράση με τη HOPEgenesis ενάντια στην υπογεννητικότητα

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Καταγραφή των ζημιών από το κύμα κακοκαιρίας «BYRON»

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ