ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home Ασφαλιστικές Υπηρεσίες Αστική Ευθύνη

Στα τρόφιμα η μεγαλύτερη ζήτηση για συμβόλαια αστικής ευθύνης προϊόντος

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
25/05/2018
in Αστική Ευθύνη, Ασφαλιστικές Ειδήσεις, Ειδήσεις
A A
Στα τρόφιμα η μεγαλύτερη ζήτηση για συμβόλαια αστικής ευθύνης προϊόντος
Share on Facebook

Προγράμματα εφάμιλλα του εξωτερικού στην κάλυψη Αστικής Ευθύνης Προϊόντος παρέχουν οι ασφαλιστικές εταιρείες στην Ελλάδα. Σύμφωνα με τον Αθανάσιο Τριανταφύλλου, Τεχνικό Διευθυντή Εταιρικών Ασφαλίσεων της Generali, το 82% των συμβολαίων γίνεται μέσω των μεσιτών και των πρακτόρων και οι προμήθειες που παρέχονται κυμαίνονται στο 20-25%.

Συνέντευξη του Αθανάσιου Τριανταφύλλου, Τεχνικού Διευθυντή Εταιρικών Ασφαλίσεων της Generali

Διαβάστε Επίσης

“Ασφαλίστηκε” η αποκολλημένη πινακίδα στο κτίριο της Generali στο Μιλάνο

“Ασφαλίστηκε” η αποκολλημένη πινακίδα στο κτίριο της Generali στο Μιλάνο

Jun 30, 2025 - Updated on Jul 1, 2025
Η Generali τίμησε τα Δίκτυα των Συνεργατών της στέλνοντας ένα δυναμικό μήνυμα για το αύριο της ασφαλιστικής αγοράς

Η Generali τίμησε τα Δίκτυα των Συνεργατών της στέλνοντας ένα δυναμικό μήνυμα για το αύριο της ασφαλιστικής αγοράς

Jun 25, 2025 - Updated on Jun 27, 2025

Πόσο διαδεδομένη είναι η Αστική Ευθύνη Προϊόντος στην Ελλάδα;

Ο κλάδος της Αστικής Ευθύνης Προϊόντος εντάσσεται στον ευρύτερο κλάδο της Γενικής Αστικής Ευθύνης. Θα λέγαμε εκ του αποτελέσματος ότι η Αστική Ευθύνη Προϊόντος δεν είναι σαν ασφαλιστικός κλάδος ιδιαίτερα διαδεδομένος στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, αναλογικά με τις πραγματικές ανάγκες που υπάρχουν. Για να γίνει περισσότερο κατανοητό το κενό αυτό θα μου επιτρέψετε να σημειώσω ότι η Αστική Ευθύνη έναντι της διάθεσης ελαττωματικού προϊόντος, που προκάλεσε βλάβη, αφορά ολόκληρη την αλυσίδα παραγωγής και διανομής του προϊόντος.

Αστική Ευθύνη για ελαττωματικό προϊόν δεν φέρει μόνο ο παραγωγός του προϊόντος αλλά και ο τελικός διακινητής. Για παράδειγμα, εάν ο καταναλωτής προμηθευτεί σε μία μικρή πόλη της ελληνικής περιφέρειας ένα παιδικό παιχνίδι, το οποίο προκάλεσε τραυματισμό λόγω κακής λειτουργίας, δεν πρόκειται να στραφεί κατά του Kινέζου ή Γερμανού ή Ιταλού παραγωγού του παιχνιδιού, αλλά εναντίον του καταστηματάρχη που του το πούλησε. Στη συνέχεια, βέβαια, ο καταστηματάρχης θα διεκδικήσει και αυτός με τη σειρά του αποζημίωση από τον έμπορο, ο έμπορος από τον εισαγωγέα ή παραγωγό κ.λπ. Αυτή είναι η αλυσίδα Αστικής Ευθύνης, την οποία πρέπει να έχουμε υπόψη μας.

Σε ποιους επιμέρους κλάδους καταγράφεται η ζήτηση της κάλυψης αυτής; Και πού θεωρείτε ότι υπάρχει ευκαιρία για την αγορά να διευρυνθεί;

Στην Ελλάδα τη μεγαλύτερη ζήτηση για συμβόλαια Αστικής Ευθύνης Προϊόντος καταγράφει ο τομέας των τροφίμων. Οι επιχειρηματίες του συγκεκριμένου κλάδου επιδεικνύουν μια ιδιαίτερη ευαισθησία και ζητούν τη συγκεκριμένη κάλυψη. Οι λόγοι συνδέονται με τη φύση των προϊόντων: είναι περισσότερο ευαίσθητα, πιο άμεση η ζημιά, υπάρχει μεγαλύτερος κίνδυνος για τη δημόσια υγεία, οι καταναλωτές είναι περισσότερο ευαισθητοποιημένοι. Ωστόσο, προβλήματα μπορεί να παρουσιαστούν στα προϊόντα όλων των επιχειρηματικών κλάδων. Πολύ συχνά ακούμε τα τελευταία χρόνια παραδείγματα ελαττωματικής λειτουργίας κινητών τηλεφώνων που εκρήγνυνται και προκαλούν τραυματισμούς. Επίσης, ο χώρος της φαρμακοβιομηχανίας αποτελεί ένα μεγάλο πεδίο ανάπτυξης, όπως και ο τομέας με προϊόντα για τα οποία πρέπει να υπάρχει αυξημένη ευαισθησία, όπως είναι τα παιδικά παιχνίδια. Γενικότερα θα έλεγα ότι ο κλάδος της ασφάλισης Αστικής Ευθύνης Προϊόντων έχει ακόμη μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης στη χώρα μας και θα αναπτύσσεται παράλληλα με την καταναλωτική και ασφαλιστική συνείδηση, αλλά και το αυστηρό νομοθετικό πλαίσιο, που στόχο έχει να διασφαλίσει την προστασία των καταναλωτών.

Είναι συχνή η προσφυγή του καταναλωτή στη δικαιοσύνη στην Ελλάδα;

Συνολικά έχετε εικόνα τι ποσά επιδικάζουν τα δικαστήρια για Αστική Ευθύνη Προϊόντων; Αν και τα τελευταία χρόνια υπάρχει μία μεγαλύτερη ευαισθησία, εν τούτοις δεν καταγράφονται πολύ συχνές περιπτώ- σεις προσφυγής στη δικαιοσύνη. Τα δικαστήρια επιδικάζουν ποσά ανάλογα με την περίπτωση. Η γενικότερη εικόνα που προκύπτει από τα στατιστικά στοιχεία του κλάδου είναι ότι η μέση ζημιά που καταβάλλουν οι ασφαλιστικές εταιρείες ανέρχεται στα 36.999 ευρώ. Ποσό καθόλου ευκαταφρόνητο αν αναλογιστεί κανείς ότι η πλειονότητα των επιχειρήσεων στη χώρα μας είναι μικρομεσαίου μεγέθους.

Τα προγράμματα Αστικής Ευθύνης είναι εφάμιλλα σε εναλλακτικές λύσεις και ποιοτικά χαρακτηριστικά με τα προγράμματα του εξωτερικού;

Οι καλύψεις που προσφέρει η ελληνική αγορά είναι ανάλογες με αυτές της ευρωπαϊκής αγοράς. Υπάρχουν ενδεχομένως κάποιες πολύ εξειδικευμένες καλύψεις, οι οποίες δεν διατίθενται από τις εγχώριες ασφαλιστικές εταιρείες, καθώς το μέγεθος της ελληνικής αγοράς δεν είναι ανάλογο. Ωστόσο, σε γενικές γραμμές ο κλάδος «εκπροσωπείται» από πολύ ποιοτικά προϊόντα. Να σημειώσουμε ότι μεταξύ άλλων η κάλυψη της Αστικής Ευθύνης εκτός από την αποζημίωση του καταναλωτή-θύματος, μπορεί να καλύπτει και το κόστος ανάκλησης προϊόντος, καθώς δίνεται η δυνατότητα ειδικής επέκτασης του συμβολαίου. Επίσης, συμπληρωματικά μπορούν να δοθούν και άλλες επεκτάσεις κάλυψης, όπως π.χ. η κάλυψη του κόστους που θα απαιτηθεί για την υλοποίηση μιας επικοινωνιακής στρατηγικής αποκατάστασης της φήμης και του ονόματος της εταιρείας, μετά από ένα άτυχο συμβάν με ελαττωματικό προϊόν, ή κόστη που μπορεί να προκύψουν από κακόβουλη αλλοίωση προϊόντων (malicious tampering)

Είναι ελκυστικά τα προϊόντα για τη διαμεσολαβητική αγορά σε επίπεδο προμηθειών;

Τα ασφάλιστρα στην ελληνική ασφαλιστική αγορά είναι αρκετά ανταγωνιστικά και οι προμήθειες είναι πολύ καλές, καθώς κυμαίνονται στα επίπεδα του 20-25%, άρα το ασφαλιστικό προϊόν είναι ελκυστικό και μπορεί να συμβάλλει στην άνοδο του εισοδήματος του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή. Οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές γνωρί- ζουν επίσης καλά ότι η συγκεκριμένη κάλυψη διατίθεται στην αγορά, κυρίως μέσω των κλασικών δικτύων πωλήσεων. Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία του κλάδου, πάνω από το 85% των εργασιών το πραγματοποιούν οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές. Η σχετική μελέτη της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλά- δος αναφέρει ότι οι ασφαλιστικοί σύμβουλοι πραγματοποιούν το 3,9% των συμβολαίων, οι μεσίτες και πράκτορες το 82%, το bancassurance το 0,2% και η απευθείας πώληση το 13,8%.

Δεδομένου ότι πρόκειται για εξειδικευμένα προϊόντα, υπάρχει και η αντίστοιχη τεχνογνωσία σε επίπεδο διαμεσολάβησης;

Η απόκτηση της τεχνογνωσίας είναι και αποτέλεσμα ενασχόλησης με τον κλάδο. Η Generali που στοχεύει στην υγιή ανάπτυξη μέσα από ένα ισορροπημένο χαρτοφυλάκιο και πάντα σε συνεργασία με τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή δίνει ιδιαίτερο βάρος και στην ανάπτυξη του κλάδου Αστικής Ευθύνης όπου διατηρεί υψηλά μερίδια αγοράς. Στο πλαίσιο αυτής της αναπτυξιακής στρατηγικής προσφέρει εξειδικευμένη εκπαίδευση στους συνεργάτες της που δείχνουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την προώθηση των συγκεκριμένων καλύψεων.

Πηγή: Ασφαλιστικό Marketing Απριλίου 2018

 

 

Tags: FeaturedGenerali
icsbanner-insurance-daily-111png

Related Posts

The New Good Life
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

The New Good Life: 50 χρόνια ιστορίας στην ιδιωτική ασφάλιση με επίκεντρο τον άνθρωπο

by Insurancedaily editorial team
Jul 5, 2025 - Updated on Jul 6, 2025
Ανάγκη για ενίσχυση της ανθεκτικότητας από τις πλημμύρες
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ανάγκη για ενίσχυση της ανθεκτικότητας από τις πλημμύρες

by Βίκυ Γερασίμου
Jul 4, 2025
Οι αρρυθμίες στο νόμο για την υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων και οι ασφαλίσεις υγείας στο επίκεντρο της συνάντησης ΕΕΘ και ΕΑΕΕ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι αρρυθμίες στο νόμο για την υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων και οι ασφαλίσεις υγείας στο επίκεντρο της συνάντησης ΕΕΘ και ΕΑΕΕ

by Insurancedaily editorial team
Jul 4, 2025
Eurolife FFH: νέα συνεργασία με τη LIMRA για την εκπαίδευση των συνεργατών της
Εκπαίδευση

Eurolife FFH: νέα συνεργασία με τη LIMRA για την εκπαίδευση των συνεργατών της

by Insurancedaily editorial team
Jul 4, 2025
Μείωση έως 1% στο ΑΕΠ της Ελλάδας από τα κύματα καύσωνα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Μείωση έως 1% στο ΑΕΠ της Ελλάδας από τα κύματα καύσωνα

by Βίκυ Γερασίμου
Jul 3, 2025
Η INTERAMERICAN ενδυναμώνει την εργασιακή εμπειρία – με πράξεις
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η INTERAMERICAN ενδυναμώνει την εργασιακή εμπειρία – με πράξεις

by Insurancedaily editorial team
Jul 3, 2025 - Updated on Jul 4, 2025
ΕΣΑΠΕ: Με μεγάλη συμμετοχή το σεμινάριο επιχειρηματικών ασφαλίσεων
Διαμεσολάβηση

ΕΣΑΠΕ: Ανησυχία για έκπτωση σε ασφάλιστρα ατομικών ασφαλίσεων υγείας

by Insurancedaily editorial team
Jul 3, 2025
Στην Επιτροπή Ανταγωνισμού προσφεύγει η Εθνική Τράπεζα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στην Επιτροπή Ανταγωνισμού προσφεύγει η Εθνική Τράπεζα

by Insurancedaily editorial team
Jul 3, 2025
CΝP Cyprialife και CΝP Asfalistiki, μετονομάζονται σε ERB Cyprialife και ERB Asfalistiki
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

CΝP Cyprialife και CΝP Asfalistiki, μετονομάζονται σε ERB Cyprialife και ERB Asfalistiki

by Insurancedaily Editorial Team
Jul 3, 2025 - Updated on Jul 4, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
orizon-1964-row-banner-300x250jpg
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ