Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης άλλαξαν ριζικά τους τρόπους με τους οποίους η πληροφορία φτάνει στον αποδέκτη.
Σταδιακά μέσα από το twitter, το snapchat, το intagram, το youtube δημιουργήθηκαν νέα κανάλια επιρροής οι Influencers, που κερδίζουν συνεχώς έδαφος και παράγουν περιεχόμενο μέσα από τον ίδιο τους τον εαυτό, την καθημερινότητά τους και τα στοιχεία του χαρακτήρα τους…
Οι Influencers μέσα στην τελευταία πενταετία δημιούργησαν μία ολόκληρη κουλτούρα marketing. Μέσα από τις πρακτικές που ακολουθούν, τις σχέσεις τους με τις εταιρείες και την αμεσότητα που παρέχουν τα μέσα που αξιοποιούν το marketing που απευθύνεται κυρίως στις νέες γενιές επανατοποθετείται σε όλους τους κλάδους και με πιο αργό ρυθμό και στην ασφαλιστική βιομηχανία.
Διαβάστε εδώ τη συνέχεια του άρθρου και τι γίνεται στο εξωτερικό
.gif?rand=3758)
















