ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home Ειδήσεις

ΣτΚ: 4 κανόνες για να προστατευτείτε στις online αγορές

Η διαφημιστική προβολή δεν αποτελεί εχέγγυο για την αξιοπιστία

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
25/11/2020 - Updated on 26/11/2020
in Ειδήσεις
A A
eshop
Share on Facebook

Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, η ημέρα της ΄΄Black Friday΄΄ θα διεξαχθεί αποκλειστικά και μόνο στα ηλεκτρονικά καταστήματα.

Το γεγονός αυτό καθιστά αναγκαία την αυξημένη προσοχή όχι μόνο των καταναλωτών αλλά και των προμηθευτών που θα δώσουν εξετάσεις υπευθυνότητας και αξιοπιστίας στο καταναλωτικό κοινό ενόψει μάλιστα και των εορτών των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς.

Διαβάστε Επίσης

Πρόστιμα της ΓΓ Καταναλωτή σε ασφαλιστική και τράπεζες

Δημιουργείται ανεξάρτητη αρχή για τις καταγγελίες των καταναλωτών

Jun 4, 2025
Με παρέμβαση του ΣτΚ επίδομα τοκετού σε 2 περιπτώσεις με παρένθετη μητρότητα

Με παρέμβαση του ΣτΚ επίδομα τοκετού σε 2 περιπτώσεις με παρένθετη μητρότητα

Feb 21, 2025

Η Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή» συστήνει στους προμηθευτές να περιγράφουν λεπτομερώς τα χαρακτηριστικά των προσφερόμενων προϊόντων και, να προσδιορίζουν με ακρίβεια την τελική ημερομηνία παράδοσής τους στον καταναλωτή.

Να έχουν ελέγξει αλλά και να παρακολουθούν τα αποθέματά τους, ώστε τα προσφερόμενα προϊόντα να υπάρχουν σε διαθεσιμότητα για να μην παρατηρηθούν φαινόμενα είσπραξης του τιμήματος για είδη τα οποία έχουν εξαντληθεί στερώντας από τους καταναλωτές τη δυνατότητα να εκμεταλλευτούν άλλες ανταγωνιστικές προσφορές. Επειδή έχουν παρατηρηθεί στο παρελθόν, ιδίως κατά την πρώτη περίοδο της πανδημίας, μεγάλες καθυστερήσεις στην παράδοση των προϊόντων, ο Συνήγορος του Καταναλωτή συστήνει στους προμηθευτές, αλλά και στις επιχειρήσεις ταχυμεταφορών, ενόψει όχι μόνο της “Black Friday” αλλά και των εορτών των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, να ενισχύσουν με προσωπικό τα τμήματα διαχείρισης και εκτέλεσης παραγγελιών με στόχο την κάλυψη της αναμενόμενης αυξημένης κίνησης.
Περαιτέρω, η Αρχή τονίζει ότι το καταναλωτικό κοινό οφείλει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικό σε κάθε ηλεκτρονική του συναλλαγή διασταυρώνοντας προσεκτικά την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και τη φήμη του προμηθευτή, μη έχοντας ως αποκλειστικό κριτήριο επιλογής τη χαμηλότερη τιμή.

Κρίνεται επίσης προτιμότερη η πληρωμή του προϊόντος με κάρτα ώστε ο καταναλωτής να έχει τη δυνατότητα να προβεί σε αμφισβήτηση της συναλλαγής, εάν τυχόν η παραγγελία δεν εξελιχθεί ομαλά. Ασφαλέστερη βεβαίως, εφόσον προσφέρεται, είναι η πληρωμή με αντικαταβολή κατά την παράδοση του προϊόντος.

Η Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή» επισημαίνει ότι:

  1. Η διαφημιστική προβολή ενός προμηθευτή από το Διαδίκτυο ή και από μέσο κοινωνικής δικτύωσης ΔΕΝ αποτελεί εχέγγυο για την αξιοπιστία ή και την ίδια την ύπαρξη της επιχείρησης. Αρκετά εμφανιζόμενα στο Διαδίκτυο ως ηλεκτρονικά καταστήματα (e-shops) δεν είναι στην πραγματικότητα νόμιμες επιχειρήσεις, οι δε φερόμενες ως εμπορικές – διαφημιστικές σελίδες σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν ανταποκρίνονται πάντοτε σε πραγματικά φυσικά ή ηλεκτρονικά καταστήματα.
  2. Μια νόμιμη επιχείρηση πρέπει να διαθέτει επωνυμία, έδρα, λοιπά στοιχεία νομικού/φυσικού προσώπου, νόμιμο εκπρόσωπο, τηλέφωνο ή ταχυδρομική – φυσική διεύθυνση επικοινωνίας.
  3. Επισημαίνεται ότι οι ανωτέρω πληροφορίες των προμηθευτών είναι εμφανείς στις επίσημες ιστοσελίδες και τα ηλεκτρονικά καταστήματα (e-shops) των νομίμων επιχειρήσεων. Η παρουσία των πληροφοριών αυτών αποτελεί δείγμα αξιοπιστίας, η δε απουσία τους θα πρέπει να γεννά υποψίες στον καταναλωτή.
  4. Η ύπαρξη μόνο μιας ηλεκτρονικής διεύθυνσης (e-mail) και ενός κινητού τηλεφώνου σε ιστοσελίδα ή σελίδα μέσου κοινωνικής δικτύωσης, που εμφανίζεται ως e-shop, δεν αρκεί. Αντίθετα, θα πρέπει να λειτουργεί αποτρεπτικά για τον καταναλωτή, προς τον οποίο συστήνεται, σε τέτοια περίπτωση, να μην προβαίνει σε συναλλαγές.

Λαμβάνοντας υπ’ όψιν όλα τα ανωτέρω και ενόψει της «BLACK FRIDAY» η Αρχή , συνιστά στους καταναλωτές να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί στις συναλλαγές τους και να πραγματοποιούν αγορές από επίσημα – πιστοποιημένα e-shops.

Tags: ΣτΚ
250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

The New Good Life
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

The New Good Life: 50 χρόνια ιστορίας στην ιδιωτική ασφάλιση με επίκεντρο τον άνθρωπο

by Insurancedaily editorial team
Jul 5, 2025
Ανάγκη για ενίσχυση της ανθεκτικότητας από τις πλημμύρες
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ανάγκη για ενίσχυση της ανθεκτικότητας από τις πλημμύρες

by Βίκυ Γερασίμου
Jul 4, 2025
Οι αρρυθμίες στο νόμο για την υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων και οι ασφαλίσεις υγείας στο επίκεντρο της συνάντησης ΕΕΘ και ΕΑΕΕ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι αρρυθμίες στο νόμο για την υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων και οι ασφαλίσεις υγείας στο επίκεντρο της συνάντησης ΕΕΘ και ΕΑΕΕ

by Insurancedaily editorial team
Jul 4, 2025
Eurolife FFH: νέα συνεργασία με τη LIMRA για την εκπαίδευση των συνεργατών της
Εκπαίδευση

Eurolife FFH: νέα συνεργασία με τη LIMRA για την εκπαίδευση των συνεργατών της

by Insurancedaily editorial team
Jul 4, 2025
Μείωση έως 1% στο ΑΕΠ της Ελλάδας από τα κύματα καύσωνα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Μείωση έως 1% στο ΑΕΠ της Ελλάδας από τα κύματα καύσωνα

by Βίκυ Γερασίμου
Jul 3, 2025
Η INTERAMERICAN ενδυναμώνει την εργασιακή εμπειρία – με πράξεις
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η INTERAMERICAN ενδυναμώνει την εργασιακή εμπειρία – με πράξεις

by Insurancedaily editorial team
Jul 3, 2025 - Updated on Jul 4, 2025
ΕΣΑΠΕ: Με μεγάλη συμμετοχή το σεμινάριο επιχειρηματικών ασφαλίσεων
Διαμεσολάβηση

ΕΣΑΠΕ: Ανησυχία για έκπτωση σε ασφάλιστρα ατομικών ασφαλίσεων υγείας

by Insurancedaily editorial team
Jul 3, 2025
Στην Επιτροπή Ανταγωνισμού προσφεύγει η Εθνική Τράπεζα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στην Επιτροπή Ανταγωνισμού προσφεύγει η Εθνική Τράπεζα

by Insurancedaily editorial team
Jul 3, 2025
CΝP Cyprialife και CΝP Asfalistiki, μετονομάζονται σε ERB Cyprialife και ERB Asfalistiki
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

CΝP Cyprialife και CΝP Asfalistiki, μετονομάζονται σε ERB Cyprialife και ERB Asfalistiki

by Insurancedaily Editorial Team
Jul 3, 2025 - Updated on Jul 4, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
home-300x250gif
oncology-center300x250gif
ai-in-fin-services-conference25conferencebanner300-x-250jpg

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ