ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Ασφαλιστικές Υπηρεσίες Ασφάλιση Ζωής Ειδήσεις & Νέα

ΣτΚ: Σε κατοικία και ζωή 7 στις 10 ασφαλιστικές καταγγελίες

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
30/03/2018
in Ασφάλιση Ζωής Ειδήσεις & Νέα, Ασφάλιση Κατοικίας Ειδήσεις & Νέα, Ασφαλιστικές Ειδήσεις, Δικαιώματα Ασφαλισμένων - Καταγγελίες, Ειδήσεις
A A
ΣτΚ: Μεγάλη αύξηση των αναφορών τo 2017
Share on Facebook

Ραγδαία αύξηση έχουν σημειώσει οι αναφορές στο Συνήγορο του Καταναλωτή τα τελευταία χρόνια με τον αριθμό των καταγγελιών να έχει υπερδιπλασιαστεί από το 2013 στο 2017 και τον τελευταίο χρόνο να σημειώνει αύξηση της τάξεως του 28,3%. Στον ασφαλιστικό κλάδο 7 στις 10 καταγγελίες αφορούν σε ασφαλίσεις κατοικίας και ζωής, ενώ 2,5 στις 10 γίνονται για ασφαλιστήρια συμβόλαια υγείας. Όπως εξηγεί σε συνέντευξη του ο επικεφαλής της ανεξάρτητης αρχής κ. Λευτέρης Ζαγορίτης η εμπιστοσύνη των καταναλωτών προς την αρχή και τις μεθόδους που χρησιμοποιεί διευρύνεται συνεχώς, ενώ σημαντικό ρόλο παίζει το γεγονός ότι το 82% των διαφορών επιλύονται μέσα σε διάστημα μικρότερο των τριών μηνών. Στο χρηματοπιστωτικό κλάδο το 2017 έγινα 1.444 αιτήματα για διαμεσολάβηση εκ των οποίων τα 373 αφορούσαν υπηρεσίες ασφάλισης.

συνέντευξη στη Βίκυ Γερασίμου

Διαβάστε Επίσης

Στην τελική ευθεία για την κατάρτιση του δείκτη κόστους υγείας

ΣτΚ: Ο ασθενής ως καταναλωτής ασφαλιστικών υπηρεσιών και υπηρεσιών υγείας

Nov 18, 2025
Πρόστιμα της ΓΓ Καταναλωτή σε ασφαλιστική και τράπεζες

Δημιουργείται ανεξάρτητη αρχή για τις καταγγελίες των καταναλωτών

Jun 4, 2025

Υπολογίστε ότι το 2013 η Αρχή δέχτηκε 4.372 υποθέσεις και τώρα σχεδόν 10.000. Αύξηση 123%.

1. Πόσες αναφορές συνολικά κατατέθηκαν το 2017 στον Συνήγορο του Καταναλωτή;

Η Αρχή μας δέχθηκε 9.757 αναφορές το 2017. Υπήρξε αύξηση κατά 28,3% σε σχέση με το 2016. Από τις παραπάνω αναφορές, οι 777 υποβλήθηκαν στο Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδος, που λειτουργεί υπό την εποπτεία του Συνηγόρου και έχει ως αρμοδιότητα τη διαμεσολάβηση μεταξύ καταναλωτών και προμηθευτών από διαφορετικά κράτη-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η αύξηση του αριθμού των υποθέσεων είναι συνεχής τα τελευταία χρόνια. Μόνο το 2015 υπήρξε ανάσχεση της αύξησης, λόγω της επιβολής περιορισμών στην κίνηση κεφαλαίων (capital controls). Υπολογίστε ότι το 2013 η Αρχή δέχτηκε 4.372 υποθέσεις και τώρα σχεδόν 10.000. Αύξηση 123%. Υπερδιπλασιασμός.

2. Για ποιους λόγους κυρίως έρχονται οι καταναλωτές στην Ανεξάρτητη Αρχή;

Συνοπτικά, θα έλεγα ότι η συνεχώς διευρυνόμενη εμπιστοσύνη προς την Αρχή, οφείλεται κυρίως στην αμεροληψία, την αποτελεσματικότητα, την ταχύτητα και το μηδενικό κόστος της διαμεσολάβησης. Ο Συνήγορος του Καταναλωτή έχει στο ενεργητικό του υψηλό ποσοστό επιτυχίας στην εξωδικαστική επίλυση διαφορών. Πάνω από το 82% των υποθέσεων επιλύονται μέσα σε διάστημα μικρότερο των 3 μηνών κατά μέσο όρο. Με την εξωδικαστική επίλυση αποφεύγεται η προσφυγή στα Δικαστήρια, που είναι βεβαρημένα με πλήθος υποθέσεων με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε χρόνο και χρήμα.

Στον ασφαλιστικό κλάδο οι περισσότερες υποθέσεις αφορούσαν ασφάλιση γενικών κλάδων-ζωής, ασφάλιση κατοικίας και ασφάλιση υγείας

3. Τι δείχνουν τα στοιχεία της Έκθεσης για το 2017 σχετικά με τον ασφαλιστικό και τραπεζικό τομέα;

Το 2017 είχαμε 1.444 αιτήματα για διαμεσολάβηση στον χρηματοπιστωτικό κλάδο. Ειδικότερα, 1.071 υποθέσεις αφορούσαν Τραπεζικές Υπηρεσίες και επενδύσεις και 373 υπηρεσίες ασφάλισης. Όπως προκύπτει από τα γραφήματα, ο κύριος όγκος των υποθέσεων στον Τραπεζικό κλάδο αφορούσε πιστώσεις και στεγαστικά δάνεια, ενώ στον ασφαλιστικό κλάδο οι περισσότερες υποθέσεις αφορούσαν ασφάλιση γενικών κλάδων-ζωής, ασφάλιση κατοικίας και ασφάλιση υγείας.

4. Πόσες υποθέσεις που αφορούσαν ασφάλιση και τράπεζες επιλύθηκαν εξωδικαστικά;

Με βάση τα στοιχεία που έχουμε, επιλύθηκε το 73% των υποθέσεων στον κλάδο των χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών. Το ποσοστό αυτό υπολείπεται περίπου κατά 10% σε σχέση με τον γενικό μέσο όρο επίλυσης διαφορών, που φθάνει το 82,82%. Από τις παραπάνω υποθέσεις, περίπου το 58% επιλύθηκε υπέρ των καταναλωτών και το 15% υπέρ των επιχειρήσεων, ενώ δεν κατέστη δυνατή η επίλυση των υπολοίπων παρά τις συστηματικές διαμεσολαβητικές μας προσπάθειες. Η επεξεργασία της Ετήσιας Έκθεσης για το 2017 είναι σε εξέλιξη, ιδίως σε σχέση με τα ποιοτικά στοιχεία και τα συμπεράσματα. Πιστεύουμε ότι υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης, αν καταβληθεί μεγαλύτερη προσπάθεια και επιδειχθεί διάθεση σύγκλισης και συμβιβασμού, με προτάσεις ρεαλιστικές και βιώσιμες, τόσο στον τραπεζικό κλάδο όσο και στις υπηρεσίες ασφάλισης. Με αυτόν τον τρόπο, το ποσοστό επίλυσης υποθέσεων θα αυξηθεί προς όφελος και των καταναλωτών και των επιχειρήσεων.

Tags: FeaturedΣτΚ
icsbanner-insurance-daily-111png

Related Posts

In Motion for Safety: Η διαδραστική πρωτοβουλία του ομίλου Σαρακάκη για την οδική ασφάλεια (video)
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

In Motion for Safety: Η διαδραστική πρωτοβουλία του ομίλου Σαρακάκη για την οδική ασφάλεια (video)

by Insurancedaily editorial team
Nov 19, 2025
Διαβήτης: Πώς αυξάνεται ο κίνδυνος για βλάβες & ακρωτηριασμό;
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Διαβήτης: Πώς αυξάνεται ο κίνδυνος για βλάβες & ακρωτηριασμό;

by Insurancedaily editorial team
Nov 19, 2025
Αποζημιώσεις οχημάτων: Από 342 εκατ. ευρώ έφτασαν τα 604 εκατ. ευρώ σε μία 10ετία
Ασφάλιση Αυτοκινήτου Ειδήσεις & Νέα

Αποζημιώσεις οχημάτων: Από 342 εκατ. ευρώ έφτασαν τα 604 εκατ. ευρώ σε μία 10ετία

by Βίκυ Γερασίμου
Nov 19, 2025
Άνοιξε η πλατφόρμα για το επίδομα θέρμανσης 2025-2026
Ειδήσεις

Άνοιξε η πλατφόρμα για το επίδομα θέρμανσης 2025-2026

by Insurancedaily editorial team
Nov 19, 2025
Ο J. Hancock νέος CEO General Insurance στην AIG μετά την αποχώρηση του J. Neal
Διεθνείς Ειδήσεις

Ο J. Hancock νέος CEO General Insurance στην AIG μετά την αποχώρηση του J. Neal

by Insurancedaily editorial team
Nov 18, 2025
Η Εθνική Ασφαλιστική στρατηγικός συνεργάτης του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας Γουλανδρή
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Εθνική Ασφαλιστική στρατηγικός συνεργάτης του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας Γουλανδρή

by Insurancedaily editorial team
Nov 18, 2025
ΕΑΕΕ και η ΑΝΙΑ βάζουν στο επίκεντρο την περιβαλλοντική ευθύνη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΕΑΕΕ και η ΑΝΙΑ βάζουν στο επίκεντρο την περιβαλλοντική ευθύνη

by Insurancedaily editorial team
Nov 18, 2025
Στην τελική ευθεία για την κατάρτιση του δείκτη κόστους υγείας
Υγεία

ΣτΚ: Ο ασθενής ως καταναλωτής ασφαλιστικών υπηρεσιών και υπηρεσιών υγείας

by Insurancedaily editorial team
Nov 18, 2025
Καμπανάκι για υπερβολικές ανατιμήσεις στα ασφάλιστρα υγείας
Υγεία

Καμπανάκι για υπερβολικές ανατιμήσεις στα ασφάλιστρα υγείας

by Insurancedaily Editorial Team
Nov 18, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
orizon-1964-row-banner-300x250jpg
300x250gif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

  • H συνεχής ανάπτυξη δεξιοτήτων αποτελεί στρατηγική επιλογή

    H συνεχής ανάπτυξη δεξιοτήτων αποτελεί στρατηγική επιλογή

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Πολλαπλές προκλήσεις στις Διευθύνσεις Ανθρώπινου Δυναμικού

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Οι ανθεκτικοί οργανισμοί χτίζονται από το HR

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Allianz: Έμφαση στην επανακατάρτιση και την αναβάθμιση δεξιοτήτων

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ