ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Συνεντεύξεις

Οι συνεργάτες μας μιλούν την ίδια γλώσσα με τους πελάτες

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
07/05/2015 - Updated on 11/05/2015
in Συνεντεύξεις
A A
Νίκος Σοφρωνάς

Ο Νίκος Σωφρονάς

Share on Facebook

Νίκος Σοφρωνάς

Η συντακτική ομάδα του Ασφαλιστικού Marketing ζήτησε από τον Νίκο Σοφρωνά, Διευθυντή Εκπαίδευσης, Ανάπτυξης & Νέων Δικτύου Ομίλου INTERAMERICAN, να μας μιλήσει για την εξεύρεση και διατήρηση ασφαλιστικών συμβούλων, τις απαιτήσεις της Εταιρείας αλλά και το ρόλο των social media. Διαβάστε την πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη που δημοσιεύεται στο Ασφαλιστικό Marketing Απριλίου 2015.

Διαβάστε Επίσης

«Rebuilding Tomorrow»: Η νέα στρατηγική πρωτοβουλία της Interamerican

«Rebuilding Tomorrow»: Η νέα στρατηγική πρωτοβουλία της Interamerican

Oct 14, 2025
«Όπως τα έζησαν»: Προσωπικές αφηγήσεις για το σεισμό στη Σαντορίνη (video)

«Όπως τα έζησαν»: Προσωπικές αφηγήσεις για το σεισμό στη Σαντορίνη (video)

Oct 14, 2025

Ποιες είναι οι δυσκολίες που αντιμετωπίζετε στην εξεύρεση, προσέλκυση και διατήρηση ταλέντων;

Κατ’ αρχάς, δεν θεωρούμε πως αντιμετωπίζουμε δυσκολίες στην εξεύρεση, στην προσέλκυση και στη διατήρηση ταλέντων. Η ασφαλιστική αγορά, γενικότερα, και η Εταιρεία μας, ειδικότερα, ακολουθούν πολιτική «ανοικτής πόρτας» στη στελέχωση των φυσικών ή ανθρώπινων δικτύων πωλήσεών τους.  Συνεπώς, επιτυγχάνεται σημαντική ροή νέων συνεργατών, στοιχείο που επιτρέπει, εάν ακολουθούνται φερέγγυα συστήματα αξιολόγησης και επιλογής, τον εντοπισμό και την αξιοποίηση ταλέντων.  Προς αυτήν, ακριβώς, την κατεύθυνση, επιδρούν τα tests ψυχομετρικής και αντικειμενικής καταλληλότητας των νέων ανθρώπων, εν σχέσει προς τις απαιτήσεις του εργασιακού αντικειμένου, που επιλέγεται από κοινού, μεταξύ αυτών και της Εταιρείας μας. Τα εν λόγω tests, αλλά και η αξιολογική εμπειρία όσων στελεχών μας καλούνται να εντοπίσουν και να επιλέξουν ταλέντα, επιτρέπουν τη συμβατότητα ή το «ταίριασμα» νέων ανθρώπων και θέσεων εργασίας, προς στελέχωση.  Συνακολούθως, αυτό το «ταίριασμα» μεταξύ νέων ανθρώπων και θέσεων εργασίας, αποτελεί τη βάση της βιωσιμότητας ή διατήρησής τους στο έμψυχο δυναμικό (πωλήσεων) της Εταιρείας μας.  Ρηξικέλευθα συστήματα ανταμοιβής παραγωγικότητας, εκπαίδευση, επιμόρφωση και εκσυγχρονισμός τεχνογνωσίας, διάγνωση φιλοδοξιών και ανάπτυξη σταδιοδρομίας αποτελούν, στη συνέχεια, άλλους ισχυρούς πυλώνες διατήρησης των ταλέντων και αξιοποίησης της δυναμικής τους στον Οργανισμό.  Σε τελική ανάλυση, πιστεύουμε ότι το talent management απαιτεί, μαζί, «ψυχή» και συστήματα.  Αυτοί οι αλληλοσυμπληρωματικοί παράγοντες, όταν συνυπάρχουν στους Οργανισμούς, πολλαπλασιάζουν τα αποτελέσματά τους και, εν προκειμένω, διαμορφώνουν ικανές συνθήκες αποτελεσματικού εντοπισμού, επιλογής, ανάδειξης και ανάπτυξης ισχυρών ταλέντων που, με τη σειρά τους, προσθέτουν αξία στους οργανισμούς και τους ξεχωρίζουν, αφού δημιουργούν καινοτομίες, νέες προσεγγίσεις, νεωτερισμούς και, επομένως, ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα.

Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά που ζητά η Εταιρεία σας και γενικά η Ασφαλιστική Αγορά από τον υποψήφιο σήμερα;

Η ασφαλιστική αγορά προέχει να επιταχύνει τον βηματισμό της προς τις νέες τεχνολογίες, τα νέα συστήματα και τις νέες μεθόδους εργασίας, έτσι ώστε να μην την υπερβούν οι απαιτήσεις, οι νέες συνήθειες και οι σύγχρονες τάσεις του καταναλωτή.  Σκεφθείτε πως, πλέον, μεγάλο μέρος της επικοινωνίας μας εξελίσσεται σε ψηφιακές πλατφόρμες.  Αγοράζουμε on internet, ενώ επικοινωνούμε on Facebook, on Twitter, on LinkedIn και on Instagram.  Εκδίδουμε συμβόλαια online και από το κινητό μας τηλέφωνο, αναλαμβάνουμε κινδύνους online και από το κινητό μας τηλέφωνο ή το tablet μας, ενώ εκπαιδεύουμε, σε πραγματικό χρόνο, on web.  Αυτά τα επιτεύγματα δεν πρέπει να περιορίζονται στο διοικητικό σύστημα των εταιρειών αλλά πρέπει να επεκτείνονται και να ωφελούν τα φυσικά ή ανθρώπινα δίκτυα πωλήσεων.  Επομένως, θέλουμε νέους ανθρώπους με ικανότητες, με σύγχρονη τεχνογνωσία, με ευρείες παραστάσεις, ακαδημαϊκές και εμπειρικές, με όρεξη για δουλειά και με μεθοδικότητα, έτσι ώστε να μπορούν να προηγούνται των εξελίξεων και των απαιτήσεων του καταναλωτή ή, έστω, να προσαρμόζονται τάχιστα σε αυτές.  Κατά κανόνα, πολλοί νέοι άνθρωποι διαθέτουν αυτά τα εφόδια και έχουν παρόμοια χαρακτηριστικά.  Έργο των εταιρειών είναι να διαμορφώνουν το κατάλληλο περιβάλλον ευδοκίμησης τέτοιων προσόντων.

Ποια είναι η στρατηγική στελέχωσης της Εταιρείας και πόσο επενδύετε σε αυτή;

Τα μεγάλα μεγέθη της Εταιρείας απαιτούν πολύ «καύσιμο» στη «μηχανή» της.  Επομένως, η πρόκληση είναι να επιτυγχάνουμε πάντοτε μεγάλους αριθμούς και πολύ καλή ποιότητα νέων συνεργατών.  Η στρατηγική στελέχωσης της Εταιρείας μας, έχει την αφετηρία της στην αναζήτηση ταλέντων, αλλά, πρωτίστως, στην προσέλκυση ικανού αριθμού νέων ανθρώπων, που διαθέτουν τα προαναφερόμενα χαρακτηριστικά, χαρίσματα και προσόντα.  Επίσης, η στρατηγική μας επιδιώκει τη συγκρότηση ενός ευάριθμου και, μαζί, ποιοτικού δικτύου πωλήσεων, αντιπροσωπευτικού της διάρθρωσης της κοινωνίας μας.  Θέλουμε να έχουμε παρουσία παντού, όπου έχουμε πελάτες ή παρατηρούμε συνθήκες διαμόρφωσης καλών αγορών δυνητικών πελατών. Θέλουμε οι συνεργάτες μας να μιλούν την ίδια γλώσσα με τους πελάτες τους, να είναι συμβουλευτικοί, σαφείς, κατανοητοί και ακριβείς.  Θέλουμε να διαμορφώνουν σχέσεις ζωής μαζί τους. Η στρατηγική μας, επομένως, είναι πολυκεντρική, αλλά, κυρίως, κατατείνει στη δημιουργία προστιθέμενης αξίας υπέρ της Εταιρείας και υπέρ των πελατών της.

Τι ρόλο παίζουν τα social media στις σημερινές συνθήκες εργασίας;

Ήδη έχουμε αναφέρει τον καταλυτικό τους ρόλο, όχι απλώς στις συνθήκες εργασίας, αλλά συνολικά στη ζωή μας. Στην πραγματικότητα, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι πολλαπλασιαστές ή επιταχυντές του καλού και του κακού. Πολλαπλασιάζουν το καλό άκουσμα και την καλή εμπειρία, ενώ επιταχύνουν την έλευση του καλού τους αποτελέσματος.  Την ίδια στιγμή, όμως, πολλαπλασιάζουν το κακό άκουσμα και την κακή εμπειρία, ενώ επιταχύνουν την έλευση του κακού τους αποτελέσματος.  Συνεπώς, η πρόκληση για τις εταιρείες είναι να ενσωματώνουν τη μέγιστη εφικτή ποιότητα στις λειτουργίες τους, έτσι ώστε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να αποτελούν καλούς αγωγούς μεταφοράς θετικών μηνυμάτων που, με τη σειρά τους, μεταφράζονται σε πολλαπλασιαστικό καλό αποτέλεσμα, φήμη, αξιοπιστία και μέγιστη αποδοχή για τις εταιρείες και την ασφαλιστική αγορά μας, συνολικά.

Tags: Interamerican
new-cover-insurancegif

Related Posts

allsafe: Η ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία ασφαλιστικής διαμεσολάβησης
asfalistikomarketing

allsafe: Η ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

by Insurancedaily editorial team
Oct 15, 2025
SRS, Ardonagh & Make-A-Wish: Όταν η ΕΚΕ γίνεται “ταυτότητα”
Συνεντεύξεις

SRS, Ardonagh & Make-A-Wish: Όταν η ΕΚΕ γίνεται “ταυτότητα”

by Νίκος Μωράκης
Oct 14, 2025 - Updated on Oct 15, 2025
Project Kilimanjaro “PANAGOS”: Η κατάκτηση μίας κορυφής με συνοδοιπόρο την Ορίζων 
Συνεντεύξεις

Project Kilimanjaro “PANAGOS”: Η κατάκτηση μίας κορυφής με συνοδοιπόρο την Ορίζων 

by Βίκυ Γερασίμου
Sep 3, 2025
Π. Δημητρίου: Διαδρομή ηγεσίας με διάρκεια, όραμα και την εμπιστοσύνη ως πολυτιμότερο κεφάλαιο
asfalistikomarketing

Π. Δημητρίου: Διαδρομή ηγεσίας με διάρκεια, όραμα και την εμπιστοσύνη ως πολυτιμότερο κεφάλαιο

by Νίκος Μωράκης
Jul 23, 2025
Στην Interamerican εφαρμόζουμε ένα προηγμένο μοντέλο αποτίμησης κινδύνου
asfalistikomarketing

Στην Interamerican εφαρμόζουμε ένα προηγμένο μοντέλο αποτίμησης κινδύνου

by Νίκος Μωράκης
Jul 11, 2025
Γ. Χατζηθεοδοσίου: Ευχόμαστε κάθε επιτυχία στη νέα κυβέρνηση
Συνεντεύξεις

Στο ΕΕΑ το 50% των διαμεσολαβητών της χώρας

by Βίκυ Γερασίμου
Jun 30, 2025 - Updated on Jul 1, 2025
Α. Τρύφων: Ουσιαστική για τη βιωσιμότητα των εταιρειών η ασφάλιση
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Α. Τρύφων: Ουσιαστική για τη βιωσιμότητα των εταιρειών η ασφάλιση

by Insurancedaily editorial team
Jun 18, 2025 - Updated on Jun 20, 2025
C.A.R.: Μεγάλη η συχνότητα σε αποζημιώσεις για φυσικές καταστροφές
asfalistikomarketing

C.A.R.: Μεγάλη η συχνότητα σε αποζημιώσεις για φυσικές καταστροφές

by Insurancedaily editorial team
Apr 7, 2025
Γ. Τζέης: Οι εύθραυστες γεωπολιτικές ισορροπίες δοκιμάζουν τις αντοχές των αγορών
asfalistikomarketing

Γ. Τζέης: Οι εύθραυστες γεωπολιτικές ισορροπίες δοκιμάζουν τις αντοχές των αγορών

by Νίκος Μωράκης
Feb 25, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
odc-banner-general-0225gif
oncology-center300x250gif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

  • Video: Αύριο η εκδήλωση του ΣΕΣΑΕ “Μετά την πανδημία τι αλλάζει για την ασφαλιστική βιομηχανία”

    Το Σάββατο με live streaming η Εθνική Συνδιάσκεψη Εκλεγμένων Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών στα Επιμελητήρια

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Η Eurolife FFH συμμετείχε για 9η χρονιά στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Οι ασφαλίσεις υγείας στο επίκεντρο του 4ου Συνέδριου της ΕΑΕ

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • ΕΕΑ: «Γυναίκες με Όραμα: από την Αρχαία Ελλάδα στη Σύγχρονη Πραγματικότητα»

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ