ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home Marketing & Sales

Ποιος άλλος θέλει αύξηση των πωλήσεων;

Insurancedaily Editorial Team by Insurancedaily Editorial Team
18/09/2015 - Updated on 02/10/2015
in Marketing & Sales, Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Ποιος άλλος θέλει αύξηση των πωλήσεων;
Share on Facebook

success5Έχετε ποτέ σκεφτεί ότι τα προϊόντα σας είναι πολύ καλά όμως δεν προσελκύετε τους κατάλληλους πελάτες να τα αγοράσουν; Μήπως δεν είστε σίγουροι για το πώς να προσεγγίσετε τους πελάτες σας ή μήπως ο… τρόπος σας δεν είναι τόσο ξεκάθαρος;

Αν θέλετε να βρείτε περισσότερους και κυρίως τους κατάλληλους πελάτες και να αυξήσετε το ποσοστό επιτυχίας, δεν έχετε παρά να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα, όπως τα παραθέτει ο εκπαιδευτής πωλήσεων και συγγραφέας, Brian Tracy:

Διαβάστε Επίσης

Είσαι τελειομανής; Τότε δεν είσαι παραγωγικός. Πώς το ένα αναιρεί το άλλο

Είσαι τελειομανής; Τότε δεν είσαι παραγωγικός. Πώς το ένα αναιρεί το άλλο

Aug 11, 2020
Χάνετε πολύ χρόνο κοιτώντας e-mail; Πώς θα κερδίσετε 90 λεπτά κάθε μέρα

Χάνετε πολύ χρόνο κοιτώντας e-mail; Πώς θα κερδίσετε 90 λεπτά κάθε μέρα

Jul 10, 2019 - Updated on Sep 30, 2019

1. Δώστε έμφαση στα οφέλη

Οι άνθρωποι δεν αγοράζουν προϊόντα. Αγοράζουν τα αποτελέσματα που παρέχουν τα προϊόντα. Ξεκινήστε τη διαδικασία εύρεσης του ιδανικού πελάτη κάνοντας μία λίστα με όλα τα οφέλη που ο πελάτης σας θα απολαύσει όταν χρησιμοποιήσει το προϊόν ή την υπηρεσία που προσφέρετε.

2. Προσδιορίστε με σαφήνεια τον πελάτη σας

Ποιοι είναι αυτοί που θα αγόραζαν πιο εύκολα το προϊόν σας αυτή τη στιγμή; Φτιάξτε ένα «μοντέλο» των ανθρώπων αυτών, απαντώντας τις ακόλουθες ερωτήσεις:

– Ποια είναι η ηλικία τους;
– Είναι άνδρες ή γυναίκες;
– Έχουν παιδιά;
– Ποια είναι η οικονομική τους κατάσταση;
– Ποιο είναι το μορφωτικό τους επίπεδο;

3. Βρείτε το πρόβλημα

Τι είδους πρόβλημα έχει ο πελάτης σας που πρέπει να το λύσετε; Αν έχετε προσδιορίσει σωστά τους πελάτες σας, θα σας πληρώσουν για να τους λύσετε τα προβλήματα. Μερικές φορές τα προβλήματά τους είναι προφανή και ξεκάθαρα και άλλες όχι. Όμως αν δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, ο πελάτης δεν θα αγοράσει το προϊόν σας.

4. Αναπτύξτε το συγκριτικό σας πλεονέκτημα

Προσδιορίστε το συγκριτικό σας πλεονέκτημα σε ότι αφορά τις παροχές, τις λύσεις ή τα αποτελέσματα που θα απολαύσει ο πελάτης σας αποκτώντας το προϊόν ή την υπηρεσία σας (τα οποία δεν θα απολάμβαναν πλήρως αν αγόραζαν από τον ανταγωνισμό). Επικεντρωθείτε στα οφέλη του τι κάνει το προϊόν σας καλύτερο από τα υπόλοιπα.

5. Χρησιμοποιήστε το μάρκετινγκ περιεχομένου και μέσων κοινωνικής δικτύωσης προς όφελός σας

Υπάρχουν περισσότεροι τρόποι από ποτέ για να φτάσει το προϊόν σας στον πελάτη. Και το καλύτερο είναι ότι όλοι είναι δωρεάν. Αναπτύσσοντας σχέσεις με τους πελάτες σας μέσω του Facebook, του Twitter και του blog σας, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε περισσότερο κόσμο από ποτέ. Μερικά από τα οφέλη του μάρκετινγκ περιεχομένου περιλαμβάνουν:

-Μεγαλύτερη πρόσβαση σε επιλέξιμους υποψήφιους πελάτες
-Περισσότερα κανάλια πώλησης
-Χαμηλότερο κόστος για το κλείσιμο πελάτη

6. Κάντε cold calling όταν χρειάζεται

Το να προσεγγίζετε απροειδοποίητα υποψήφιους πελάτες μπορεί να είναι ενοχλητικό και δύσκολο. Είτε το κάνετε από κοντά είτε μέσω τηλεφώνου, είναι η δουλειά σας να «ζεστάνετε» έναν υποψήφιο πελάτη. Ειδικά αν το προϊόν σας είναι νέο, ενδεχομένως θα πρέπει να δημιουργήσετε ενδιαφέρον, καλώντας υποψήφιους πελάτες.

7. Δοκιμάστε τη μέθοδο των 100 κλήσεων

Είναι μία μέθοδος που ανέπτυξα για να ξεπεράσω το φόβο της απόρριψης. Προσεγγίστε 100 πελάτες όσο πιο γρήγορα μπορείτε. Μην σαν νοιάζει το αποτέλεσμα, μόνο ο αριθμός των ατόμων με τα οποία επικοινωνείτε. Η διαδικασία θα σας μετατρέψει σε έναν ατρόμητο πωλητή. Η εύρεση νέων ατόμων για να πουλήσετε το προϊόν ή την υπηρεσία σας αποτελεί σημαντικό μέρος της διαδικασίας πώλησης.

Tags: επιμόρφωση
icsbanner-insurance-daily-111png

Related Posts

Groupama: Η νέα ομάδα που θα ηγηθεί του Αποκλειστικού Δικτύου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Groupama: Η νέα ομάδα που θα ηγηθεί του Αποκλειστικού Δικτύου

by Insurancedaily editorial team
Dec 12, 2025
Αγωγή κατά του ChatGPT σε υπόθεση ανθρωποκτονίας & αυτοκτονίας (video)
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Αγωγή κατά του ChatGPT σε υπόθεση ανθρωποκτονίας & αυτοκτονίας (video)

by Insurancedaily editorial team
Dec 12, 2025
FMΙΑ25: Στις 15 Δεκεμβρίου οι απονομές βραβείων στο Μέγαρο Μουσικής
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

FMΙΑ25: Στις 15 Δεκεμβρίου οι απονομές βραβείων στο Μέγαρο Μουσικής

by Insurancedaily editorial team
Dec 12, 2025
Η Υφυπουργός Εργασίας & Κοινωνικής Ασφάλισης στην εκδήλωση της KPMG για το μέλλον της ασφάλισης στην Ελλάδα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Υφυπουργός Εργασίας & Κοινωνικής Ασφάλισης στην εκδήλωση της KPMG για το μέλλον της ασφάλισης στην Ελλάδα

by Insurancedaily editorial team
Dec 12, 2025
Η 7μελής Επιτροπή των Insurance Awards FM25
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η 7μελής Επιτροπή των Insurance Awards FM25

by Insurancedaily editorial team
Dec 12, 2025
Γ. Χατζηθεοδοσίου: Το ΕΕΑ θα είναι δίπλα στο έργο της  ΕΣΑΠΕ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Γ. Χατζηθεοδοσίου: Το ΕΕΑ θα είναι δίπλα στο έργο της ΕΣΑΠΕ

by Insurancedaily editorial team
Dec 12, 2025
Ι. Σηφάκης
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο Γ. Σηφάκης Διευθυντής Marketing στην Τειρεσίας

by Insurancedaily editorial team
Dec 11, 2025
Κατά 38% μικρότερη σε σχέση με το 2009 η χρηματοδότηση του ΕΣΥ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Κατά 38% μικρότερη σε σχέση με το 2009 η χρηματοδότηση του ΕΣΥ

by Βίκυ Γερασίμου
Dec 11, 2025
50.000 εργαζόμενοι συνταξιούχοι είδαν αύξηση 30% την 1η Ιανουαρίου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Αύξηση στο ενεργητικό των Ταμείων Επαγγελματικής Ασφάλισης

by Insurancedaily editorial team
Dec 10, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
orizon-1964-row-banner-300x250jpg
300x250gif
banner-300x250-cyprialifegif

TOP#5 Insurancedaily

  • Groupama: Η νέα ομάδα που θα ηγηθεί του Αποκλειστικού Δικτύου

    Groupama: Η νέα ομάδα που θα ηγηθεί του Αποκλειστικού Δικτύου

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • 1.600 θάνατοι και 20 δις δολ. ζημιές από τις πλημμύρες σε Ν-ΝΑ Ασία

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Αγωγή κατά του ChatGPT σε υπόθεση ανθρωποκτονίας & αυτοκτονίας (video)

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Η Υφυπουργός Εργασίας & Κοινωνικής Ασφάλισης στην εκδήλωση της KPMG για το μέλλον της ασφάλισης στην Ελλάδα

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ