ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πρώτη σε φήμη στην ελληνική ασφαλιστική αγορά η Interamerican

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
15/11/2013 - Updated on 15/12/2013
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Share on Facebook

interamerican-famousΣτην έρευνα γνώμης κοινού, που διεξήγαγαν για όγδοη συνεχή χρονιά φέτος στο πλαίσιο του θεσμού “Famous Brands” η Wizzard Insights Strategists και το Reputation Management Institute, η Interamerican αναδείχθηκε και πάλι πρώτη σε φήμη εταιρεία στον ασφαλιστικό κλάδο. Πρόκειται για την έκτη πρωτιά της εταιρείας στο σύνολο των οκτώ ερευνών που έχουν πραγματοποιηθεί από το 2006 και εντεύθεν, γεγονός που επιβεβαιώνει την σταθερά υψηλή αναγνώριση και καταξίωση της Interamerican στη συνείδηση του καταναλωτή.

Διαβάστε Επίσης

Packmen: To βιωματικό project της Interamerican για τις φυσικές καταστροφές

Όταν η Ασφάλιση Γίνεται Εμπειρία: Η περίπτωση του “Packmen Project”

Oct 31, 2025
Τι ετοιμάζει η INTERAMERICAN στην πλ. Συντάγματος;

Τι ετοιμάζει η INTERAMERICAN στην πλ. Συντάγματος;

Oct 24, 2025

Η ευρύτερη θετική κοινή γνώμη για την εταιρεία παραπέμπει στα στοιχεία αξιοπιστίας και εμπιστοσύνης, όπως αυτά προκύπτουν και από την ετήσια εταιρική εικόνα στο επίπεδο των πελατών με βάση το δείκτη ικανοποίησης. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι πρόσφατες (2013) έρευνες ικανοποίησης που διενεργήθηκαν για λογαριασμό της εταιρείας, έδωσαν ιδιαίτερα υψηλό δείκτη ικανοποίησης, που έφθασε στο 87% για τους πελάτες της απευθείας ασφάλισης και 83% για τους πελάτες του δικτύου συνεργατών. Σημειώνεται ότι η διάκριση στα “Famous Brands” αντιδιαστέλλει την Interamerican έναντι της φήμης του συνόλου της ασφαλιστικής αγοράς, που βρίσκεται στην 32η θέση της κατάταξης.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της παράλληλης έρευνας Pulse 2013, οι παράγοντες που επηρεάζουν τη φήμη μιας μάρκας είναι κατά σειρά η εμπιστοσύνη, η ισορροπία κόστους – οφέλους του προϊόντος ή της υπηρεσίας, η επένδυση στην Ελλάδα και η κοινωνική υπευθυνότητα. Η έρευνα “Famous Brands”, που υλοποιήθηκε με τη μέθοδο «Computer Assisted Web Interviews», με αξιολόγηση 34 κατηγοριών για προϊόντα και υπηρεσίες και μιας κατηγορίας Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων, διήρκησε από τις 15 Μαΐου έως τις 25 Ιουνίου. Αναπτύχθηκε στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη σε αντιπροσωπευτικό δείγμα του πληθυσμού, σε άνδρες και γυναίκες ηλικίας 18 μέχρι 64 ετών. Συμμετείχαν στην έρευνα τυχαία επιλεγμένοι πολίτες από το ευρύ κοινό με απαντήσεις αυθόρμητες, χωρίς τη βοήθεια λίστας. Όπως τονίστηκε κατά τις παρουσιάσεις των βραβείων, η καλή φήμη επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό την πώληση. Χαρακτηριστικά, «σίγουρα αγοράζει» μία μάρκα με αδύναμη φήμη το 16%, με μέτρια φήμη το 41% και με δυνατή φήμη το 64% των καταναλωτών.

Tags: InteramericanΑΤΕ Ασφαλιστική
new-cover-insurancegif

Related Posts

Και νέα παράταση για τα πρόστιμα στα ανασφάλιστα οχήματα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Αναρτήθηκαν τα τέλη κυκλοφορίας για το 2026

by Insurancedaily editorial team
Nov 3, 2025
Tennis, Bancassurance, ολιγοπώλια στην υγεία & ανταγωνισμός στη Διαμεσολάβηση
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Tennis, Bancassurance, ολιγοπώλια στην υγεία & ανταγωνισμός στη Διαμεσολάβηση

by Insurancedaily editorial team
Nov 3, 2025
Μπορεί η Ασφάλιση Πιστώσεων να σας αποζημιώσει; (video)
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Μπορεί η Ασφάλιση Πιστώσεων να σας αποζημιώσει; (video)

by Insurancedaily editorial team
Nov 3, 2025
Ενισχύονται οι μακροπρόθεσμες επενδύσεις των ασφαλιστικών εταιρειών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ενισχύονται οι μακροπρόθεσμες επενδύσεις των ασφαλιστικών εταιρειών

by Insurancedaily editorial team
Nov 3, 2025
Κυκλοφόρησε η έκδοση “Άνθρωποι & Αριθμοί της Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής Βιομηχανίας”
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Κυκλοφόρησε η έκδοση “Άνθρωποι & Αριθμοί της Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής Βιομηχανίας”

by Insurancedaily editorial team
Nov 3, 2025
ICAP CRIF: Συζήτηση για τις εξαγωγές, το ESG και την καινοτομία
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στις 13 Νοεμβρίου το Credit Risk Management της ICAP CRIF

by Insurancedaily editorial team
Nov 3, 2025
ΠΣΑΣ -ΕΕΑ:  Ο ασφαλιστικός πράκτορας σήμερα και αύριο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΠΣΑΣ -ΕΕΑ: Ο ασφαλιστικός πράκτορας σήμερα και αύριο

by Insurancedaily editorial team
Oct 31, 2025
Packmen: To βιωματικό project της Interamerican για τις φυσικές καταστροφές
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Όταν η Ασφάλιση Γίνεται Εμπειρία: Η περίπτωση του “Packmen Project”

by Νίκος Μωράκης
Oct 31, 2025
Ο HALA ως στρατηγικός εταίρος της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο HALA ως στρατηγικός εταίρος της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς

by Insurancedaily editorial team
Oct 31, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
orizon-1964-row-banner-300x250jpg
banner-300x250-cyprialifegif

TOP#5 Insurancedaily

  • H Τζαμάικα ενεργοποίησε το NatCat Bond

    H Τζαμάικα ενεργοποίησε το NatCat Bond

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Ημερίδα στο EEA στις 10/11: Ο Νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Αναρτήθηκαν τα τέλη κυκλοφορίας για το 2026

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Tennis, Bancassurance, ολιγοπώλια στην υγεία & ανταγωνισμός στη Διαμεσολάβηση

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ