ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πρώτη σε φήμη στην ελληνική ασφαλιστική αγορά η Interamerican

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
15/11/2013 - Updated on 15/12/2013
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Share on Facebook

interamerican-famousΣτην έρευνα γνώμης κοινού, που διεξήγαγαν για όγδοη συνεχή χρονιά φέτος στο πλαίσιο του θεσμού “Famous Brands” η Wizzard Insights Strategists και το Reputation Management Institute, η Interamerican αναδείχθηκε και πάλι πρώτη σε φήμη εταιρεία στον ασφαλιστικό κλάδο. Πρόκειται για την έκτη πρωτιά της εταιρείας στο σύνολο των οκτώ ερευνών που έχουν πραγματοποιηθεί από το 2006 και εντεύθεν, γεγονός που επιβεβαιώνει την σταθερά υψηλή αναγνώριση και καταξίωση της Interamerican στη συνείδηση του καταναλωτή.

Διαβάστε Επίσης

«Όπως τα έζησαν»: Οι σεισμοί στη Σαντορίνη (video)

«Όπως τα έζησαν»: Οι σεισμοί στη Σαντορίνη (video)

Dec 9, 2025
Όπως τα Έζησαν: Οι φωτιές στη Χίο (video)

Όπως τα Έζησαν: Οι φωτιές στη Χίο (video)

Dec 2, 2025

Η ευρύτερη θετική κοινή γνώμη για την εταιρεία παραπέμπει στα στοιχεία αξιοπιστίας και εμπιστοσύνης, όπως αυτά προκύπτουν και από την ετήσια εταιρική εικόνα στο επίπεδο των πελατών με βάση το δείκτη ικανοποίησης. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι πρόσφατες (2013) έρευνες ικανοποίησης που διενεργήθηκαν για λογαριασμό της εταιρείας, έδωσαν ιδιαίτερα υψηλό δείκτη ικανοποίησης, που έφθασε στο 87% για τους πελάτες της απευθείας ασφάλισης και 83% για τους πελάτες του δικτύου συνεργατών. Σημειώνεται ότι η διάκριση στα “Famous Brands” αντιδιαστέλλει την Interamerican έναντι της φήμης του συνόλου της ασφαλιστικής αγοράς, που βρίσκεται στην 32η θέση της κατάταξης.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της παράλληλης έρευνας Pulse 2013, οι παράγοντες που επηρεάζουν τη φήμη μιας μάρκας είναι κατά σειρά η εμπιστοσύνη, η ισορροπία κόστους – οφέλους του προϊόντος ή της υπηρεσίας, η επένδυση στην Ελλάδα και η κοινωνική υπευθυνότητα. Η έρευνα “Famous Brands”, που υλοποιήθηκε με τη μέθοδο «Computer Assisted Web Interviews», με αξιολόγηση 34 κατηγοριών για προϊόντα και υπηρεσίες και μιας κατηγορίας Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων, διήρκησε από τις 15 Μαΐου έως τις 25 Ιουνίου. Αναπτύχθηκε στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη σε αντιπροσωπευτικό δείγμα του πληθυσμού, σε άνδρες και γυναίκες ηλικίας 18 μέχρι 64 ετών. Συμμετείχαν στην έρευνα τυχαία επιλεγμένοι πολίτες από το ευρύ κοινό με απαντήσεις αυθόρμητες, χωρίς τη βοήθεια λίστας. Όπως τονίστηκε κατά τις παρουσιάσεις των βραβείων, η καλή φήμη επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό την πώληση. Χαρακτηριστικά, «σίγουρα αγοράζει» μία μάρκα με αδύναμη φήμη το 16%, με μέτρια φήμη το 41% και με δυνατή φήμη το 64% των καταναλωτών.

Tags: InteramericanΑΤΕ Ασφαλιστική
icsbanner-insurance-daily-111png

Related Posts

50.000 εργαζόμενοι συνταξιούχοι είδαν αύξηση 30% την 1η Ιανουαρίου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Αύξηση στο ενεργητικό των Ταμείων Επαγγελματικής Ασφάλισης

by Insurancedaily editorial team
Dec 10, 2025
FMΙΑ25: Στις 15 Δεκεμβρίου οι απονομές βραβείων στο Μέγαρο Μουσικής
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

FMΙΑ25: Στις 15 Δεκεμβρίου οι απονομές βραβείων στο Μέγαρο Μουσικής

by Insurancedaily editorial team
Dec 10, 2025
Η 7μελής Επιτροπή των Insurance Awards FM25
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η 7μελής Επιτροπή των Insurance Awards FM25

by Insurancedaily editorial team
Dec 10, 2025
Η ΝΝ Hellas στηρίζει το Make-A-Wish Ελλάδος για να εκπληρώσει τις ευχές παιδιών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η ΝΝ Hellas στηρίζει το Make-A-Wish Ελλάδος για να εκπληρώσει τις ευχές παιδιών

by Insurancedaily editorial team
Dec 10, 2025
To 30-40% των θανατηφόρων τροχαίων είναι εργατικά ατυχήματα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

To 30-40% των θανατηφόρων τροχαίων είναι εργατικά ατυχήματα

by Insurancedaily editorial team
Dec 10, 2025
Generali Hellas: Ολοκληρώθηκε η εξαγορά του Ομίλου της Ευρωκλινικής
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Generali Hellas: Ολοκληρώθηκε η εξαγορά του Ομίλου της Ευρωκλινικής

by Insurancedaily editorial team
Dec 10, 2025
 «Και Αν Συμβεί… στο Δρόμο;»,
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

 «Και Αν Συμβεί… στο Δρόμο;»,

by Insurancedaily editorial team
Dec 10, 2025
Στο εθνικό δίκαιο η οδηγία “stop the clock” για τις εκθέσεις βιωσιμότητας
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στο εθνικό δίκαιο η οδηγία “stop the clock” για τις εκθέσεις βιωσιμότητας

by Insurancedaily editorial team
Dec 9, 2025
Αffidea neuraCare: Η Πρώτη F-18 FDOPA PET/CT στην Ελλάδα εισάγει νέα εποχή στη νευροαπεικόνιση
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Αffidea neuraCare: Η Πρώτη F-18 FDOPA PET/CT στην Ελλάδα εισάγει νέα εποχή στη νευροαπεικόνιση

by Insurancedaily editorial team
Dec 9, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
orizon-1964-row-banner-300x250jpg
300x250gif
9th-insurtech-conference-2026banners300-x-250jpg

TOP#5 Insurancedaily

  • 50.000 εργαζόμενοι συνταξιούχοι είδαν αύξηση 30% την 1η Ιανουαρίου

    Αύξηση στο ενεργητικό των Ταμείων Επαγγελματικής Ασφάλισης

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Στους φιναλίστ των Insurance Awards “Φίλιππος Μωράκης” 2025 η We Insurance

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Η ΝΝ Hellas στηρίζει το Make-A-Wish Ελλάδος για να εκπληρώσει τις ευχές παιδιών

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • To 30-40% των θανατηφόρων τροχαίων είναι εργατικά ατυχήματα

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ