ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Παγκόσμια έρευνα για τη χρήση κινητών συσκευών

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
04/12/2013 - Updated on 24/12/2013
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις, Μελέτες
A A
insurancedaily-deloitte-logo-blue
Share on Facebook

Deloitte_logo

Οι καταναλωτές ανά την υφήλιο, συμπεριλαμβανομένων και των λεγόμενων «baby boomers» (άτομα με χρονολογία γέννησης μεταξύ 1946-1964), χρησιμοποιούν περισσότερο από ποτέ κινητές συσκευές, σύμφωνα με την 3η έκδοση της έρευνας της Deloitte με τίτλο «Παγκόσμια έρευνα για τη χρήση κινητών συσκευών» (2013 Global Mobile Consumer Survey).

Διαβάστε Επίσης

Η Deloitte και η Maxima Insurance ενισχύουν το έργο του Συλλόγου Εθελοντών Πολιτικής Προστασίας Α. Στεφάνου

Η Deloitte και η Maxima Insurance ενισχύουν το έργο του Συλλόγου Εθελοντών Πολιτικής Προστασίας Α. Στεφάνου

Nov 1, 2024
Ανάγκη οικοδόμησης ενός σύγχρονου και βιώσιμου ΕΣΥ

Ανάγκη οικοδόμησης ενός σύγχρονου και βιώσιμου ΕΣΥ

Oct 2, 2024

Μέχρι το τέλος του 2013, περισσότερα από 2 δισ. έξυπνα τηλέφωνα («smartphones»), 300 εκατ. tablets και 1 δισ. φορητοί υπολογιστές αναμένεται ότι θα χρησιμοποιούνται παγκοσμίως. Στην έρευνα συμμετείχαν περίπου 40.000 καταναλωτές και χρήστες κινητών συσκευών από είκοσι χώρες, συμπεριλαμβανομένων τόσο αναπτυγμένων, όσο και αναπτυσσόμενων χωρών προκειμένου να ερευνηθεί ο τρόπος χρήσης των κινητών συσκευών. Η έρευνα επίσης, φέρνει στο φως και αρκετές ευκαιρίες που διαφαίνονται στον ορίζοντα για τον κλάδο των τηλεπικοινωνιών, στις οποίες συγκαταλέγονται η αύξηση του όγκου των δεδομένων, η σημασία της ταχύτητας, η ύπαρξη «ανεκμετάλλευτου» καταναλωτικού κοινού ανάμεσα στη γενιά των baby boomers και η δύναμη των άμεσων μηνυμάτων (Instant Messaging – ΙΜ).

«Η παγκόσμια έρευνα για τη χρήση κινητών συσκευών απεικονίζει όχι μόνο την κλίμακα, αλλά και την πολυπλοκότητα του συγκεκριμένου κλάδου παγκοσμίως από την πλευρά του χρήστη, καθώς επίσης, αποκαλύπτει σημαντικές ευκαιρίες για τον κλάδο», λέει ο Phil Asmundson, Επικεφαλής του κλάδου των Τηλεπικοινωνιών της Deloitte. «Σε έναν κλάδο όπου η διαφοροποίηση παραμένει το κυρίαρχο ζητούμενο, προαπαιτούμενο για την παροχή ελκυστικών υπηρεσιών είναι η κατανόηση των απόψεων των καταναλωτών».

Περισσότερες συσκευές, περισσότερα δεδομένα, μεγαλύτερη ταχύτητα

Η έρευνα εντόπισε ότι οι καταναλωτές των ανεπτυγμένων αγορών και οι επαγγελματίες σε πόλεις των αναπτυσσόμενων αγορών, έχουν μέχρι και εννιά κινητές συσκευές στην κατοχή τους, ενώ, ένα αυξανόμενο ποσοστό αυτών είναι συνδεδεμένο σε τηλεπικοινωνιακά δίκτυα. Η κυριότητα συσκευών με πρόσβαση στο διαδίκτυο αυξήθηκε σε όλες τις χώρες οι οποίες συμμετείχαν στην έρευνα μεταξύ του 2012 και του 2013. Επιπλέον, με την αύξηση του αριθμού των κινητών συσκευών, ο μέσος όρος κίνησης δεδομένων ανά συσκευή θα αυξηθεί. Αυτός ο πολλαπλασιασμός των συσκευών είναι θετικός για τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών, αφού έχουν την ευκαιρία να ενθαρρύνουν τους καταναλωτές να ενσωματώνουν μέρος της κίνησης δεδομένων στη χρήση του κινητού τους, προσφέροντας μεγαλύτερα πακέτα δεδομένων. Επίσης, γύρω στο 59% των συμμετεχόντων στην έρευνα δηλώνει ότι επιθυμεί να πραγματοποιήσει αναβάθμιση σε LTE (Long Term Evolution – 4G) μέσα στους επόμενους 12 μήνες.

Οι «ανεκμετάλλευτοι» καταναλωτές της γενιάς των Baby Boomers

Η μελέτη διακρίνει τη γενιά των Baby Boomers ως μια ανεκμετάλλευτη καταναλωτική ομάδα την οποία οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας θα έπρεπε να έχουν προσεγγίσει πιο στοχευμένα. Με μεγαλύτερο προσδόκιμο ζωής, οι μεγαλύτεροι ηλικιακά καταναλωτές είναι πιο πιθανό να συνεχίσουν να εργάζονται και έτσι μεγαλώνοντας να αυξηθεί και το ενδιαφέρον τους για την τεχνολογία. Παρά το γεγονός ότι η υιοθέτηση των νέων τεχνολογιών ήταν πάντα εξασθενημένη στη συγκεκριμένη ηλικιακή ομάδα, η έρευνα διαπίστωσε ότι οι μεγαλύτεροι ηλικιακά χρήστες τελικά ακολουθούν τις νεότερες τάσεις. Πράγματι, τα smartphones έχουν εισχωρήσει στο 65% της αγοράς που απαρτίζεται από καταναλωτές ηλικίας 55+ στη Σιγκαπούρη και στο 75% της ίδιας αγοράς στην Νότια Κορέα. Ωστόσο, η διείσδυση αυτή εξακολουθεί να υστερεί σε χώρες όπως οι ΗΠΑ (31%), το Βέλγιο (21%) και η Ιαπωνία (15%). Οι μεγαλύτεροι ηλικιακά δεν υστερούν πάρα πολύ στη χρήση των tablets, αφού όλες οι ηλικιακές ομάδες δηλώνουν περιορισμένη χρήση τους.

Πολλές εταιρείες κινητής τηλεφωνίας έχουν υποτιμήσει τη δύναμη των ηλικιακά μεγαλύτερων αντί να τους προσεγγίζουν με την ίδια δημιουργικότητα και ενθουσιασμό που επιδεικνύουν κατά την προσέγγιση της αγοράς του νεανικού καταναλωτικού κοινού. Η μόρφωση θα αποτελέσει σημείο κλειδί στην απελευθέρωση των δυνατοτήτων, αλλά και στην κινητοποίηση των baby boomers ώστε να υιοθετήσουν την τεχνολογία των smartphones και των tablets.

Δημιουργία χώρου για ανταλλαγή μηνυμάτων

Ο κλάδος έφτασε σε ένα κομβικό σημείο στις αρχές του 2013, όταν ο όγκος χρήσης των πλατφορμών των άμεσων μηνυμάτων (IM) ξεπέρασε τα γραπτά μηνύματα κειμένου (SMS) για πρώτη φορά. Ενώ τα μηνύματα κειμένου (SMS) θα συνεχίσουν να δημιουργούν σημαντικά έσοδα, άνω των $130 δισ. για το 2013, η αυξανόμενη δημοτικότητα των άμεσων μηνυμάτων (ΙΜ) και των άλλων εφαρμογών είναι πιθανό να έχει συμβάλει στην επιτυχία της κινητής τηλεφωνίας, όσον αφορά στην πώληση κινητών ευρυζωνικών υπηρεσιών. «Σε μερικές αγορές οι καταναλωτές ίσως, να ενθαρρύνονται να αναβαθμίσουν τα smartphones τους και την χωρητικότητα των δεδομένων τους, έτσι ώστε να μπορούν να χρησιμοποιήσουν υπηρεσίες άμεσων μηνυμάτων (IM services)». Για παράδειγμα οι υπηρεσίες άμεσων μηνυμάτων κατέλαβαν την πρώτη θέση στις κατατάξεις τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών των χωρών: Αργεντινής (69%), Κίνας (72%), Γερμανίας (45%), Μεξικού (63%), Ολλανδίας (73%), Σιγκαπούρης (60%), Νότιας Κορέας (59%) και Ισπανίας (77%).

Τα αποτελέσματα της έρευνας υπογραμμίζουν το πόσο σημαντικό είναι για τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας να επανεκτιμήσουν την ανάλυσή τους και τη σχέση τους με τις υπηρεσίες άμεσων μηνυμάτων και με τις υπόλοιπες εφαρμογές γραπτών μηνυμάτων. Το γραπτό κείμενο θα παραμείνει μια σημαντική λειτουργία, κυρίως για τους καταναλωτές που αργούν να εξοικειωθούν με τις νέες τεχνολογικά τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες.

«Η έρευνα για την χρήση κινητών συσκευών αντικατοπτρίζει το ταχέως μεταβαλλόμενο περιβάλλον των τηλεπικοινωνιών για τους καταναλωτές ανά την υφήλιο» πρόσθεσε ο Asmundson. «Ο κλάδος των τηλεπικοινωνιών πρέπει συνυπολογίσει αυτές τις δυναμικές τάσεις και ευκαιρίες εάν θέλει να συνεχίσει να έχει μια επιτυχημένη πορεία».

Δείτε την έρευνα  Global Mobile Consumer Survey

Tags: Deloitte
np-car-468x60px-newjpg

Related Posts

Στις φυσικές καταστροφές οι ασφαλιστικές έχουν τα εργαλεία να συμβάλλουν σημαντικά στην απορρόφηση του ρίσκου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στις φυσικές καταστροφές οι ασφαλιστικές έχουν τα εργαλεία να συμβάλλουν σημαντικά στην απορρόφηση του ρίσκου

by Βίκυ Γερασίμου
Jun 6, 2025
A. Alabaster: Η ασφάλιση υποστηρίζει την ανθεκτικότητα, αλλά δεν την υποκαθιστά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

A. Alabaster: Η ασφάλιση υποστηρίζει την ανθεκτικότητα, αλλά δεν την υποκαθιστά

by Insurancedaily editorial team
Jun 6, 2025
H πλειονότητα των οφειλετών εκτός της ρύθμισης των 36 ή 72 δόσεων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Παρέμβαση ΕΕΑ για αυξήσεις στα μισθώματα από εταιρείες leasing

by Insurancedaily editorial team
Jun 6, 2025
Η Allianz επιβράβευσε τους Συνεργάτες της με τον Διαγωνισμό «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο»
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Allianz επιβράβευσε τους Συνεργάτες της με τον Διαγωνισμό «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο»

by Insurancedaily editorial team
Jun 6, 2025
Επανεκλογή του Σπ. Μπαρκούζου  στο ΔΣ της AMICE
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Επανεκλογή του Σπ. Μπαρκούζου στο ΔΣ της AMICE

by Insurancedaily editorial team
Jun 6, 2025
Πανευρωπαϊκή έρευνα: 7 στους 10 νέους θέλουν πιο σαφείς πληροφορίες από τις ασφαλιστικές
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πανευρωπαϊκή έρευνα: 7 στους 10 νέους θέλουν πιο σαφείς πληροφορίες από τις ασφαλιστικές

by Βίκυ Γερασίμου
Jun 6, 2025
Φ. Μιχάλη: Είμαστε η μεγαλύτερη Ασφαλιστική, θέλουμε να είμαστε και η καλύτερη (video)
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Φ. Μιχάλη: Είμαστε η μεγαλύτερη Ασφαλιστική, θέλουμε να είμαστε και η καλύτερη (video)

by Insurancedaily editorial team
Jun 5, 2025
Τ. Κρόκερ: Οι επιχειρήσεις πρέπει να βλέπουν την ασφάλιση ως επένδυση και όχι ως έξοδο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τ. Κρόκερ: Οι επιχειρήσεις πρέπει να βλέπουν την ασφάλιση ως επένδυση και όχι ως έξοδο

by Insurancedaily editorial team
Jun 5, 2025
Με πλάνο μετασχηματισμού το Επικουρικό Κεφάλαιο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Επικουρικό Κεφάλαιο: Πλειοδοτικός διαγωνισμός για 13 ακίνητα

by Insurancedaily editorial team
Jun 5, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
nn-300x250-animated-banners-01gif
300x250gif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ