ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home asfalistikomarketing

Εσείς πόσο «κοινωνικοί» είστε;

Insurancedaily Editorial Team by Insurancedaily Editorial Team
14/11/2015 - Updated on 18/11/2015
in asfalistikomarketing, Harvard Business Review, Management
A A
Εσείς πόσο «κοινωνικοί» είστε;
Share on Facebook

socialmedia3Σύμφωνα με διοικητικά στελέχη και διευθύνοντες συμβούλους που μας μίλησαν, μία ισχυρή παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης βρίσκεται συχνά, στις μέρες μας, ψηλά στη λίστα με τους παράγοντες που εξετάζουν όταν πρόκειται να προσλάβουν υψηλόβαθμα στελέχη.

Των Ted Coine και Mark Babbitt*

Διαβάστε Επίσης

Ο Κ. Πιερρακάκης και υψηλόβαθμα στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς στο Insurance & Reinsurance Meeting 2025

Ο Κ. Πιερρακάκης και υψηλόβαθμα στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς στο Insurance & Reinsurance Meeting 2025

May 20, 2025
Ν. Μακρόπουλος: “Ανοίγει ένα κεφάλαιο στην επαγγελματική μου διαδρομή”

ΕΥΡΩΠΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ: Στρατηγική Επέκταση στην Αγορά της Ρουμανίας

May 20, 2025

Πώς, όμως, ξέρουμε ότι ένας διευθύνων σύμβουλος ασχολείται ενεργά, αφιερώνοντας προσωπικό χρόνο, με τα social media; Ποια είναι τα χαρακτηριστικά των πραγματικά ενεργών στα social media (ή «κοινωνικών») CEOs, όπως ο Richard Branson, ο Pete Cashmore, η Arianna Huffington και ο Peter Aceto;

Ακολουθούν τα επτά κορυφαία χαρακτηριστικά που ξεχωρίσαμε στα πέντε χρόνια που περάσαμε παρακολουθώντας τις τάσεις και μιλώντας με ηγέτες:

1. Έχουν ακόρεστη περιέργεια: Οι πραγματικά κοινωνικοί CEOs είναι πάρα πολύ περίεργοι. Και η περιέργεια αυτή τους κάνει να αναρωτιούνται, «Τι λέει ο κόσμος για την εταιρεία μας; Για τους ανταγωνιστές μας; Για τις επιθυμίες, τις ανάγκες και τις φιλοδοξίες του που κανείς δεν καλύπτει αυτήν τη στιγμή;». Πολλοί «κοινωνικοί» CEOs πηγαίνουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να πάρουν απαντήσεις. Έτσι και αλλιώς, δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος από τη συμμετοχή στα social media για να συλλέξει κάποιος πληροφορίες για την αγορά σε πραγματικό χρόνο, τόσο μέσω της παρακολούθησης των πεπραγμένων στα μέσα αυτά, όσο και μέσω της προσέλκυσης και δέσμευσης ακολούθων.

2. Έχουν νοοτροπία, «κάνε το μόνος σου»: Δεν θέλουν να ακούσουν τις εντυπώσεις των πελατών, αφού πρώτα αυτές έχουν φιλτραριστεί από τις… 13 βαθμίδες της διοικητικής πυραμίδας. Δεν θέλουν να δουν ένα περιληπτικό σημείωμα για την ηθική ενός εργαζόμενου ή το βαθμό ικανοποίησης ενός πελάτη. Θέλουν «φρέσκια» πληροφόρηση χωρίς κανένα είδος χειραγώγησης.

3. Είναι «κολλημένοι» με τη δράση: Ζουν με τη νοοτροπία της «άμεσης δράσης» – ο διαρκής και ασταμάτητος διάλογος στα social media δεν περιμένει καμία ομάδα εστίασης ή προϋπολογισμό. Βέβαια, το τμήμα μάρκετινγκ στηρίζει τη δραστηριότητά τους. Ενδεχομένως να έχει αναλάβει ένα άτομο την παρακολούθηση των λογαριασμών τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Όμως όταν η περίσταση ή η αίσθηση αναγκαιότητας το επιτάσσει, δεν φοβούνται να… λερώσουν τα χέρια τους.

4. Είναι… αφόρητα δοτικοί: Πολλοί «κοινωνικοί» CEOs δεν ασχολούνται με τα social media μόνο και μόνο επειδή διοικούν μία εταιρεία, αλλά γιατί αξιολογούν θετικά το να είναι κοινωνικοί σε όλους τους τομείς της ζωής τους. Ενδιαφέρονται περισσότερο από τα κέρδη. Ενεργούν ανταποδοτικά, συμβουλεύουν και νοιάζονται για πραγματικά κοινωνικά ζητήματα που δεν έχουν να κάνουν με το Twitter, το Facebook και το LinkedIn.

5. Συνδέονται αντί να διαφημίζουν: Οι «κοινωνικοί» CEOs αφήνουν στην άκρη την ψηφιακή διαφήμιση και χτίζουν σχέσεις.

6. Είναι οι καλύτεροι πρεσβευτές της εταιρείας: Πάντα θεωρούσαμε ότι το αφεντικό είναι το πρόσωπο της εταιρείας. Θαυμάζουμε τους ηγέτες που διοικούν με υπευθυνότητα – τόσο το δικό τους «όνομα» όσο και την επιχείρησή τους – και απεχθανόμαστε αυτούς των οποίων η εταιρεία θεωρείται αυταρχική και νοιάζεται μόνο για τα του οίκου της. Ό,τι ισχύει για το «όνομα» του CEO, ισχύει και για το όνομα της εταιρείας.

7. Ηγούνται με νοοτροπία «OPEN»: Το OPEN είναι συντομογραφία του «Ordinary People, Extraordinary Network» (απλοί άνθρωποι, εκπληκτικό δίκτυο), που σημαίνει ότι κανένας, ούτε οι μεγαλύτεροι ηγέτες δεν έχουν απαντήσεις για όλα. Αντιθέτως, χτίζουμε σκόπιμα προσωπικές σχέσεις με αυτούς που προτίθενται να μας βοηθήσουν να βρούμε μαζί τις απαντήσεις. Είτε διαχειρίζεται μία κρίση είτε ενεργεί για να αδράξει μία ευκαιρία, ο «κοινωνικός» CEO αξιοποιεί τη συνολική εξειδίκευση του δικτύου του. Το να υιοθετεί κανείς την έννοια του «OPEN» είναι ίσως η πιο ξεκάθαρη απόδειξη ότι ένας ηγέτης είναι πραγματικά ενεργός στα social media.

*Ο Ted Coine ιδρυτής και CEO αρκετών και επιχειρήσεων. Το τελευταίο του βιβλίο, «A World Gone Social: How Companies Must Adapt to Survive», καταπιάνεται με την έννοια της ηγεσίας στην Ψηφιακή Εποχή. Ο Mark Babbitt είναι και αυτός συγγραφέας του «AWorld Gone Social», ενώ είναι ιδρυτής και CEO του YouTern, πρόεδρος του Switch and Shift και συνιδρυτής του ForwardHeroes.org.

np-car-468x60px-newjpg

Related Posts

Ταχύτητα, τεχνολογία και ανάπτυξη, οι προτεραιότητες της Groupama
asfalistikomarketing

Ταχύτητα, τεχνολογία & ανάπτυξη οι προτεραιότητες της Groupama

by Νίκος Μωράκης
Apr 9, 2025
C.A.R.: Μεγάλη η συχνότητα σε αποζημιώσεις για φυσικές καταστροφές
asfalistikomarketing

C.A.R.: Μεγάλη η συχνότητα σε αποζημιώσεις για φυσικές καταστροφές

by Insurancedaily editorial team
Apr 7, 2025
Γ. Τζέης: Οι εύθραυστες γεωπολιτικές ισορροπίες δοκιμάζουν τις αντοχές των αγορών
asfalistikomarketing

Γ. Τζέης: Οι εύθραυστες γεωπολιτικές ισορροπίες δοκιμάζουν τις αντοχές των αγορών

by Νίκος Μωράκης
Feb 25, 2025
14 στελέχη μιλούν για τις προοπτικές ανάπτυξης της ασφαλιστικής αγοράς
asfalistikomarketing

14 στελέχη μιλούν για τις προοπτικές ανάπτυξης της ασφαλιστικής αγοράς

by Βίκυ Γερασίμου
Feb 21, 2025
Οι προοπτικές του ασφαλιστικού κλάδου τα επόμενα χρόνια
asfalistikomarketing

Οι προοπτικές του ασφαλιστικού κλάδου τα επόμενα χρόνια

by Insurancedaily editorial team
Feb 17, 2025
12 κορυφαία στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς μιλούν για το τι αναμένουν το 2021
asfalistikomarketing

Ν. Ζάχος: Χρονιά μεταρρυθμίσεων το 2024

by Insurancedaily editorial team
Feb 17, 2025
Γ. Καντώρος: Η τεχνολογία εξελίσσει τον ρόλο των φυσικών δικτύων
asfalistikomarketing

Γ. Καντώρος: Η τεχνολογία εξελίσσει τον ρόλο των φυσικών δικτύων

by Νίκος Μωράκης
Feb 12, 2025
Ι. Βοτσαρίδης: H υποχρεωτικότητα από μόνη της δεν αρκεί
asfalistikomarketing

Ι. Βοτσαρίδης: H υποχρεωτικότητα από μόνη της δεν αρκεί

by Insurancedaily editorial team
Feb 12, 2025
Το μέλλον της ασφάλισης το 2025: Οι τάσεις και η ελληνική προοπτική
asfalistikomarketing

Το μέλλον της ασφάλισης το 2025: Οι τάσεις και η ελληνική προοπτική

by Insurancedaily editorial team
Feb 11, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
odc-banner-general-0225gif
medifirstlaunchcampaign300x250pxgif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ