ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Αριστείδης Παπανικόλας

Ηλεκτρονικά Καταστήματα και Τηλεπωλήσεις

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
27/10/2014 - Updated on 29/10/2014
in Αριστείδης Παπανικόλας, Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Τηλεπωλήσεις
Share on Facebook

ΤηλεπωλήσειςΚυριακή απόγευμα, λίγο πριν από το ντέρμπι Ολυμπιακού-Παναθηναϊκού, για το οποίο όμως ουδέν ενδιαφέρον είχα, αφού η δική μου ομάδα δεν αγωνίζεται στην πάλαι ποτέ Α’ κατηγορία (που σήμερα, ονομάζεται στα άπταιστα ελληνικά Super League) και ήταν ο κατάλληλος χρόνος για ένα μεγαλοπρεπές ζάπινγκ.

Στην περιοχή που κατοικώ η τηλεόρασή μου πιάνει 28 κανάλια από τα οποία τα τέσσερα ξένα και τα είκοσι τέσσερα ελληνικά. Η ώρα ήταν γύρω στις 7 και εντυπωσιάστηκα όταν προσπαθώντας να βρω ένα ενδιαφέρον πρόγραμμα διαπίστωσα ότι ένδεκα κανάλια πραγματοποιούσαν την ώρα εκείνη “πωλήσεις”, δηλαδή τηλεπωλήσεις! Βιβλία, κρέμες, έπιπλα, σόμπες, καλλυντικά, όργανα γυμναστικής, κοσμήματα, πίνακες ζωγραφικής, εσώρουχα, ηλεκτρικές συσκευές, μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, κουβέρτες, λευκά είδη. Και αυτό επαναλαμβάνεται δεκάδες ώρες, ημέρα και νύχτα. Υπάρχουν κανάλια που διακόπτουν τις τηλεπωλήσεις τους μόνο για κάποια ενημερωτικά προγράμματα ειδήσεων. Και δεν αναφέρομαι βέβαια στις κάθε μορφής διαφημίσεις που εκπέμπονται από τα τηλεοπτικά κανάλια, αλλά μόνο στις εκπομπές τηλεπώλησης. Είναι πραγματικά εντυπωσιακό.

Διαβάστε Επίσης

Σώστε την ουσία της Επανεκπαίδευσης …και τα προσχήματα

Σώστε την ουσία της Επανεκπαίδευσης …και τα προσχήματα

Feb 23, 2015 - Updated on Mar 14, 2017
Η Απόφαση της ΤτΕ περί Εξέτασης Αιτιάσεων από Διαμεσολαβητές

Η Απόφαση της ΤτΕ περί Εξέτασης Αιτιάσεων από Διαμεσολαβητές

Feb 2, 2015 - Updated on Feb 4, 2015

Παράλληλα, στον κυριακάτικο τύπο υπήρχε ολοσέλιδη διαφήμιση με αντικείμενο την κατασκευή “ηλεκτρονικού καταστήματος” για κάθε είδους εμπόρευμα ή υπηρεσία, με προτεινόμενο πακέτο δωρεάν παροχών. Τυχαία όλα αυτά; Όχι βέβαια. Το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι μια πραγματικότητα που έχει εισχωρήσει για τα καλά στην ελληνική οικογένεια, στο ελληνικό σπίτι. Απλώς, όταν μιλάμε για ηλεκτρονικό εμπόριο αναφερόμαστε στις ιντερνετικές πωλήσεις, ενώ στην περίπτωση της τηλεόρασης είναι κάτι διαφορετικό. Θα μπορούσαμε να το ονομάσουμε απλώς “πωλήσεις από απόσταση”, όπου κυριαρχεί η εικόνα. Το αποτέλεσμα βέβαια είναι το ίδιο. Πώληση από απόσταση και χωρίς την προσωπική επαφή, κυρίως όμως σε προϊόντα και όχι σε υπηρεσίες. Η εικόνα υπηρετεί τα προϊόντα ενώ οι υπηρεσίες απαιτούν συζήτηση, επιχειρήματα και ανταλλαγή προβληματισμού.

Αυτό δεν σημαίνει ότι ο χώρος των ασφαλίσεων δεν επηρεάζεται από το ηλεκτρονικό εμπόριο, το αντίθετο μάλιστα. Στο ειδικό κεφάλαιο «On-line ασφάλειες: Μια αναδυόμενη αγορά» που περιλαμβάνεται στο ειδικό θέμα με τίτλο «Το Ηλεκτρονικό Εμπόριο στην Ελλάδα» της Ετήσιας Έκθεσης Ελληνικού Εμπορίου 2013 που εκδίδεται από το Ινστιτούτο Εμπορίου και Υπηρεσιών (ΙΝΕΜΥ) της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου αναφέρεται συγκεκριμένα η εξής εκτίμηση:

«Σε μια 5ετία το 50% της ασφαλιστικής αγοράς και στην Ελλάδα θα επηρεάζεται ή θα ολοκληρώνεται μέσω των ψηφιακών μέσων. Ο κλάδος θα πρέπει να κινηθεί δυναμικά και να προετοιμαστεί γιατί σε άλλες χώρες υπήρχαν σημαντικές ανακατατάξεις λόγω αιφνιδιασμού. Τα στελέχη θα παραμείνουν στο επίκεντρο της διαχείρισης των σχέσεων με τον πελάτη-πολίτη, αλλά σε μια πιο αναβαθμισμένη θέση, αξιοποιώντας σύγχρονα τεχνολογικά εργαλεία υποστήριξης, πληροφόρησης και έξυπνης διαχείρισης.»

Αν σκεφθούμε τις εργασίες του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή σήμερα, όπως έχουν διαμορφωθεί μετά: α) τις αλλαγές του νόμου για την υποχρεωτική ασφάλιση των οχημάτων, β) των νέων εποπτικών κανόνων που επιβλήθηκαν και γ) των νέων μεθόδων επικοινωνίας με τις ασφαλιστικές εταιρείες (συστήματα τυπώνω-πληρώνω, δημιουργία καταστάσεων πληρωμών, ηλεκτρονική τιμολόγηση, αποστολή αίτησης και εκτύπωσης συμβολαίων κ.λπ.), μόνο η πώληση, αυτή καθαυτή, δεν είναι υποχρεωτικά ηλεκτρονική. Όλα τα άλλα, είτε το έχει συνειδητοποιήσει ο Διαμεσολαβητής είτε όχι, γίνονται πλέον ηλεκτρονικά, δηλαδή μέσω του διαδικτύου.

Αυτό είναι και το μεγάλο στοίχημα. Η προσαρμογή του μεγάλου όγκου των παραδοσιακών μικρομεσαίων διαμεσολαβητών στην σύγχρονη τεχνολογία, σε όλο το φάσμα των εργασιών του. Δυστυχώς, είναι μεγάλος ο αριθμός εκείνων που εξακολουθούν να χρησιμοποιούν χειρόγραφες διαδικασίες, που δεν έχουν μηχανογραφικό σύστημα, που λειτουργούν τις παραδοσιακές “καρτέλες”. Διαμεσολάβηση δεν είναι μόνο τα μεγάλα σχήματα, δεν είναι μόνο η νέα γενιά με τα tablets, δεν είναι μόνο τα καλά οργανωμένα γραφεία. Διαμεσολάβηση είναι και οι χιλιάδες μικρομεσαίες οικογενειακές μονάδες που δεν έχουν προχωρήσει σε οποιαδήποτε αναβάθμιση της λειτουργίας τους, πέραν του να μάθουν να ενημερώνονται από τα στοιχεία της πλατφόρμας της εταιρείας με την οποία συνεργάζονται και να συμπληρώνουν ηλεκτρονικά την αίτηση ασφάλισης.

Η ομάδα αυτή των διαμεσολαβητών θα πρέπει να αφυπνιστεί το συντομότερο δυνατόν, να αποκτήσει ταυτότητα, να επενδύσει στην τεχνολογία και να χρησιμοποιήσει σύγχρονα εργαλεία marketing. Και σε μια περίοδο σαν τη σημερινή, οι επενδύσεις υλοποιούνται πολύ πιο εύκολα από κοινού, σε ευρύτερα διαμεσολαβητικά σχήματα, που γεννούν συνέργειες και προοπτικές.

Tags: Αριστείδης Παπανικόλας
new-cover-insurancegif

Related Posts

Οι 34 μεγαλύτεροι πράκτορες της ασφαλιστικής αγοράς το 2023
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι 34 μεγαλύτεροι πράκτορες της ασφαλιστικής αγοράς το 2023

by Insurancedaily editorial team
Jun 11, 2025
Οι 15 μεγαλύτεροι μεσίτες και πράκτορες  (στοιχεία 2024)
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι 15 μεγαλύτεροι μεσίτες και πράκτορες (στοιχεία 2024)

by Insurancedaily editorial team
Jun 11, 2025
Η υποχρεωτικότητα στην ασφάλιση αναδιαμορφώνει τον χάρτη της ασφαλιστικής αγοράς
Ασφάλιση Επιχειρήσεων

Η υποχρεωτικότητα στην ασφάλιση αναδιαμορφώνει τον χάρτη της ασφαλιστικής αγοράς

by Insurancedaily editorial team
Jun 11, 2025
Ορόσημο για την Hellas Direct: Με €20 εκατ. ομόλογο Tier 2 μπήκε στην αγορά Νεοαναπτυσσόμενων Εταιρειών του Χρηματιστηρίου Κύπρου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ορόσημο για την Hellas Direct: Με €20 εκατ. ομόλογο Tier 2 μπήκε στην αγορά Νεοαναπτυσσόμενων Εταιρειών του Χρηματιστηρίου Κύπρου

by Insurancedaily editorial team
Jun 10, 2025
Μεγάλη συμμετοχή στην εκδήλωση ασφαλιστικών πρακτόρων του ΕΕΑ (video)
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Μεγάλη συμμετοχή στην εκδήλωση ασφαλιστικών πρακτόρων του ΕΕΑ (video)

by Insurancedaily editorial team
Jun 10, 2025
Η γλωσσική σαλάτα ως ένδειξη διανοητικής δίαιτας 
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η γλωσσική σαλάτα ως ένδειξη διανοητικής δίαιτας 

by Insurancedaily editorial team
Jun 10, 2025
Α. Μουρατίδου: «Χτίζουμε ασφαλιστική συνείδηση με ψηφιακά εργαλεία»
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Α. Μουρατίδου: «Χτίζουμε ασφαλιστική συνείδηση με ψηφιακά εργαλεία»

by Insurancedaily editorial team
Jun 10, 2025
Στις φυσικές καταστροφές οι ασφαλιστικές έχουν τα εργαλεία να συμβάλλουν σημαντικά στην απορρόφηση του ρίσκου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στις φυσικές καταστροφές οι ασφαλιστικές έχουν τα εργαλεία να συμβάλλουν σημαντικά στην απορρόφηση του ρίσκου

by Insurancedaily editorial team
Jun 6, 2025 - Updated on Jun 10, 2025
A. Alabaster: Η ασφάλιση υποστηρίζει την ανθεκτικότητα, αλλά δεν την υποκαθιστά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

A. Alabaster: Η ασφάλιση υποστηρίζει την ανθεκτικότητα, αλλά δεν την υποκαθιστά

by Insurancedaily editorial team
Jun 6, 2025 - Updated on Jun 10, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
odc-banner-general-0225gif
oncology-center300x250gif
banner-300x250-gif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ