ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Θα αντικαταστήσει η τεχνολογία τα Διαμεσολαβούντα πρόσωπα;*

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
16/03/2012
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Share on Facebook

(Από το “Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ”, τεύχος Μαρτίου 2012): Όλοι πιστεύουμε στην αξία της προσωπικής πώλησης, τώρα όμως μέσω του Διαδικτύου, η θεώρησή μας αυτή δοκιμάζεται έντονα. Ορισμένα δε τμήματα της αγοράς θα υποστούν περισσότερο έντονα αυτή τη δοκιμασία, καθώς αυτή η υπερβάλλουσα αξία της προσωπικής επαφής πρέπει να αιτιολογηθεί στα μάτια του καταναλωτή. Πρώτον, η αυξανόμενη τμηματοποίηση της αγοράς. Η στρατηγική των πωλήσεων “ένα προϊόν για όλα τα τμήματα της αγοράς” ικανοποιεί ολοένα και λιγότερους ανθρώπους. Τα τμήματα της αγοράς όπου απευθυνόμαστε γίνονται ολοένα και πιο ετερογενή και πολύπλοκα.

Δεύτερον, η ζήτηση χρηματοοικονομικών υπηρεσιών κατά βάση, συνταξιοδοτικών/επενδυτικών προϊόντων. Πλέον μάλιστα, όσον αφορά την επαφή του καταναλωτή και τη γνώση του με την αγορά, τείνουμε να ξεφύγουμε από την παραπλανητική πώληση, και οδηγούμαστε στην προσαρμοσμένη, εξατομικευμένη πώληση, εξασφαλίζοντας ότι το “προϊόν” που πουλάμε ταιριάζει στις ανάγκες του πελάτη.

Διαβάστε Επίσης

H Τζαμάικα ενεργοποίησε το NatCat Bond

H Τζαμάικα ενεργοποίησε το NatCat Bond

Nov 3, 2025
Και νέα παράταση για τα πρόστιμα στα ανασφάλιστα οχήματα

Αναρτήθηκαν τα τέλη κυκλοφορίας για το 2026

Nov 3, 2025

Η τεχνολογία, θα επηρεάσει τις προμήθειες και τα έξοδα ανεξαρτήτως κανόνων ή νομοθετικών παρεμβάσεων. Γιατί όπως συμβαίνει συχνά στο επάγγελμά μας, η νομοθεσία απλώς έρχεται να “νομιμοποιήσει” ό,τι συμβαίνει στην αγορά σε συνθήκες ανταγωνισμού. Η τεχνολογία λοιπόν θα μας οδηγήσει στο να γίνουμε ακόμη πιο επιδέξιοι μαρκετίερ. Και η προϊόντική ταυτότητα (Brand Identity) θα λάβει ακόμη μεγαλύτερες διαστάσεις στο μάρκετινγκ των ασφαλιστικών εταιρειών.

Στο άμεσο μέλλον το ηλεκτρονικό εμπόριο θα διαδοθεί ακόμη περισσότερο, και θα εδραιωθεί ως ένα ακόμη κανάλι από όπου κάποιοι καταναλωτές θα αγοράζουν συγκεκριμένα προϊόντα.

Το ερώτημα που εύλογα τίθεται είναι αν η τεχνολογία αντικαταστήσει τα διαμεσολαβούντα πρόσωπα. Πολλοί θα ισχυριστούν ότι δεν είναι ποτέ δυνατόν η μηχανή να αντικαταστήσει τον άνθρωπο, στην πώληση χρηματοασφαλιστικών υπηρεσιών. Πολλοί με τη σειρά τους θα συμφωνήσουν με αυτή την άποψη και άλλοι τόσοι θα διαφωνήσουν. Ένα πάντως είναι το σίγουρο. Ότι η τεχνολογία θα είναι παρούσα. Μια έξυπνη κίνηση θα ήταν, αφού είναι παρούσα, να πουλάει. Όχι όμως για λογαριασμό της εταιρείας, αλλά για λογαριασμό του πωλητή!

Όλοι πιστεύουμε στην αξία της προσωπικής πώλησης, στην επαφή με τον πελάτη. Τώρα όμως, μέσω του Διαδικτύου, η θεώρησή μας αυτή δοκιμάζεται έντονα. Ορισμένα δε τμήματα της αγοράς θα υποστούν περισσότερο έντονα αυτή τη δοκιμασία, καθώς αυτή η υπερβάλλουσα αξία της προσωπικής επαφής πρέπει να αιτιολογηθεί στα μάτια του καταναλωτή. Δεν αρκεί μόνο το επιχείρημα του “ανθρώπινου παράγοντα”, ή το ότι “η μηχανή δεν απαντάει στο τηλέφωνο την κρίσιμη στιγμή”. Βεβαίως αυτό που δίνει επιπρόσθετη αξία στις υπηρεσίες μας είναι η παρουσία του Διαμεσολαβητή. Άρα η πρόκληση για τις εταιρείας, να βρεθεί η χρυσή τομή και να τεθεί σε εφαρμογή μια πλατφόρμα όπου το “Δίκτυο” θα συμπληρώνει το Διαδίκτυο!

Έχουμε συζητήσει και ασχοληθεί τόσο πολύ με τις αλλαγές που θα γίνουν στον κλάδο μας που πιστεύω ότι μας έγινε απλή συνήθεια. Τώρα όμως που οι αλλαγές αυτές βρίσκονται προ των πυλών είναι η εποχή να δράσουμε. Το μυστικό είναι να κατανοήσουμε και να ασπαστούμε τις αλλαγές και όχι να τους εναντιωθούμε ή να αρνηθούμε την ύπαρξή τους.

*του Walter H Zultowski, πρώην Αντιπροέδρου της Limra International. To άρθρο αναδημοσιεύθηκε στο τεύχος Μαρτίου 2012, του περιοδικού “Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ”, από ένα προηγούμενο άρθρο που γράφτηκε στο ίδιο περιοδικό το… 1996! Επειδή είναι επίκαιρο το εναναφέραμε για να αποδείξουμε στους φίλους αναγνώστες ότι το “ΑΜ” κάτι προσφέρει στην Αγορά.  Γίνετε συνδρομητής στο www.asfalistikomarketing.gr και κερδίστε πρόβαση σε όλα τα τεύχη και σε όλα τα άρθρα του περιοδικού. Ετήσια Συνδρομή: €40 – Διετής €70 – Τριετής – €90. Τηλεφωνήστε τώρα και η Συνδρομή σας θα ξεκινήσει από το πρώτο τεύχος της (Β) έκδοσης του «ΑΜ» που ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο, 2011: (210) 9578130-1-2 ή επισκεφτείτε την Ιστοσελίδα και γραφτείτε απευθείας: www.asfalistikomarketing.gr

new-cover-insurancegif

Related Posts

Και νέα παράταση για τα πρόστιμα στα ανασφάλιστα οχήματα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Αναρτήθηκαν τα τέλη κυκλοφορίας για το 2026

by Insurancedaily editorial team
Nov 3, 2025
Tennis, Bancassurance, ολιγοπώλια στην υγεία & ανταγωνισμός στη Διαμεσολάβηση
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Tennis, Bancassurance, ολιγοπώλια στην υγεία & ανταγωνισμός στη Διαμεσολάβηση

by Insurancedaily editorial team
Nov 3, 2025
Μπορεί η Ασφάλιση Πιστώσεων να σας αποζημιώσει; (video)
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Μπορεί η Ασφάλιση Πιστώσεων να σας αποζημιώσει; (video)

by Insurancedaily editorial team
Nov 3, 2025
Ενισχύονται οι μακροπρόθεσμες επενδύσεις των ασφαλιστικών εταιρειών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ενισχύονται οι μακροπρόθεσμες επενδύσεις των ασφαλιστικών εταιρειών

by Insurancedaily editorial team
Nov 3, 2025
Κυκλοφόρησε η έκδοση “Άνθρωποι & Αριθμοί της Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής Βιομηχανίας”
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Κυκλοφόρησε η έκδοση “Άνθρωποι & Αριθμοί της Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής Βιομηχανίας”

by Insurancedaily editorial team
Nov 3, 2025
ICAP CRIF: Συζήτηση για τις εξαγωγές, το ESG και την καινοτομία
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στις 13 Νοεμβρίου το Credit Risk Management της ICAP CRIF

by Insurancedaily editorial team
Nov 3, 2025
ΠΣΑΣ -ΕΕΑ:  Ο ασφαλιστικός πράκτορας σήμερα και αύριο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΠΣΑΣ -ΕΕΑ: Ο ασφαλιστικός πράκτορας σήμερα και αύριο

by Insurancedaily editorial team
Oct 31, 2025
Packmen: To βιωματικό project της Interamerican για τις φυσικές καταστροφές
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Όταν η Ασφάλιση Γίνεται Εμπειρία: Η περίπτωση του “Packmen Project”

by Νίκος Μωράκης
Oct 31, 2025
Ο HALA ως στρατηγικός εταίρος της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο HALA ως στρατηγικός εταίρος της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς

by Insurancedaily editorial team
Oct 31, 2025

Comments 1

  1. ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ says:
    13 years ago

    Η ανθρώπινη παρουσία, η προσωπική επαφή μεταξύ ασφαλιστή  και πελάτη είναι το Α και το Ω στις πωλήσεις, γενικά. Ζούμε σε μια δύσκολη εποχή που αντί να ανοίγουν νέες θέσεις εργασίας, κλείνουν. Με το να πουλάνε οι εταιρείες τα προϊόντα τους μέσω διαδικτύου, χάνεται μια θέση εργασίας, χάνεται η δουλειά ενός ασφαλιστή. Αυτό το έχουν αντιληφθεί κάποιοι;;;Με το διαδίκτυο χάνεται αυτή η διαπροσωπική σχέση, χάνεται οποιαδήποτε επαφή. Ο πελάτης έχει απέναντί του έναν υπολογιστή και μετά την εταιρεία. Οι ίδιοι οι ασφαλιστές πολλές φορές δεν βρήσκουν άκρη με την εταιρεία του, θα βρούν οι πελάτες;!

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
home-300x250gif
medifirstlaunchcampaign300x250pxgif
banner-300x250-cyprialifegif

TOP#5 Insurancedaily

  • H Τζαμάικα ενεργοποίησε το NatCat Bond

    H Τζαμάικα ενεργοποίησε το NatCat Bond

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Ημερίδα στο EEA στις 10/11: Ο Νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Αναρτήθηκαν τα τέλη κυκλοφορίας για το 2026

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Tennis, Bancassurance, ολιγοπώλια στην υγεία & ανταγωνισμός στη Διαμεσολάβηση

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ