ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
728x90jpg
Home asfalistikomarketing

Κι όμως, ο τρόπος που μπαίνετε σε μία αίθουσα λέει πολλά

Insurancedaily Editorial Team by Insurancedaily Editorial Team
14/11/2015 - Updated on 18/11/2015
in asfalistikomarketing, Harvard Business Review, Προσωπική Βελτίωση
A A
businessman
Share on Facebook

businessmanΔιοικητικό στέλεχος της αεροπορικής βιομηχανίας παίρνει τακτικά προαγωγές για πάνω από μία εικοσαετία επειδή είναι καλός στη διαχείριση κρίσεων. Είναι άνετος, ικανός και αξιόπιστος όταν οι υπόλοιποι πανικοβάλλονται.

Του Nick Morgan*

Διαβάστε Επίσης

Insurance Europe: Οριζόντιο, αναλογικό και βασισμένο στον κίνδυνο πλαίσιο για την AI

Η στρατηγική για την Ένωση Δεδομένων: Η θέση των ασφαλιστικών στη διαβούλευση

Sep 5, 2025
Διοικητικές αλλαγές σε μεγάλο ασφαλιστικό πρακτορείο

Διοικητικές αλλαγές σε μεγάλο ασφαλιστικό πρακτορείο

Sep 5, 2025

Αυτήν τη φορά όμως είναι υπεύθυνος για ένα τεράστιο ξεσκαρτάρισμα στην εταιρεία – και έναν τεράστιο αριθμό υπαλλήλων. Και το διοικητικό συμβούλιο του ζητάει κάτι διαφορετικό: Θα πρέπει να παρακινήσει τους εργαζόμενους.

Για να τα καταφέρει, θα πρέπει να ανοιχτεί προς τους άλλους – να δείξει στον κόσμο ότι ενδιαφέρεται – κάτι που κρύβει εδώ και πάνω από 20 χρόνια. Από πού να ξεκινήσει; Πώς μπορείς να ασκήσεις επιρροή και την ίδια ώρα να είσαι συναισθηματικός;

Όλα ξεκινούν από το πώς μπαίνετε σε μία αίθουσα.

+ Κοντρολάρετε τα ασυνείδητα σινιάλα σας. Όταν στέκεστε όρθιος, πιάνετε όλο το χώρο που σας αναλογεί ή μαζεύεστε σε μία γωνία; Όταν κινήστε, το κάνετε με αυτοπεποίθηση ή κάνετε περίεργες κινήσεις; Όταν κάθεστε μόνος, καμπουριάζετε ή κάθεστε ευθεία; Όταν άρχισα να δουλεύω με αυτό το στέλεχος αεροπορικής, κατάλαβα ότι είχε την τάση να μπαίνει σε μία αίθουσα όσο το δυνατόν πιο αόρατα και πιο αθόρυβα. Οι ώμοι του ήταν πεσμένοι, τα μάτια του κοίταζαν κάτω. Από τη συζήτηση κατάλαβα ότι όταν ήταν έφηβος είχε πέσει θύμα εκφοβισμού και μάλιστα για μία πενταετία. Από τότε το σώμα του είχε επιβαρυνθεί από αυτήν τη δυστυχία. Δεν μπορούσε να έρθει σε επαφή με άλλους γιατί φοβόταν. Σε μία κρίση, ωστόσο, έβαζε στην άκρη τους φόβους του και επικεντρωνόταν στη δουλειά που είχε να κάνει.

Υπάρχουν δύο σημαντικά σημεία εδώ. Το πρώτο είναι ότι πάντα εκπέμπετε σημάδια για τις προθέσεις και τα συναισθήματά σας, κάτι που κάνουν όλοι. Το δεύτερο σημείο είναι ότι τις περισσότερες φορές δεν προσέχετε συνειδητά όλα αυτά τα σημάδια – είτε αυτά που εκπέμπετε εσείς είτε αυτά που σας στέλνουν.

Το υποσυνείδητο είναι αυτό που τα διαχειρίζεται όλα αυτά. Καθορίζει υπερβολικά μεγάλο μέρος των σχέσεων που έχετε με άλλους ανθρώπους και την επιρροή σας σε αυτούς. Κατά συνέπεια, είναι σημαντικό να «κοντρολάρετε» αυτά τα ασυνείδητα σινιάλα. Όταν θα έχετε σχηματίσει μια εικόνα για τον εαυτό σας και είτε θα την έχετε αποδεχτεί είτε θα έχετε αποφασίσει να την βελτιώσετε, τότε είστε έτοιμοι για το επόμενο βήμα.

+ Επικεντρωθείτε σε ένα κεντρικό συναίσθημα. Σκεφτείτε το ταλέντο ενός ηθοποιού όπως ο Κέβιν Σπέισι. Πώς τα καταφέρνει; Οι περισσότεροι άνθρωποι νομίζουν ότι το χάρισμα είναι κάτι με το οποίο γεννιέσαι, αλλά στην πραγματικότητα όλοι έχουμε τις χαρισματικές μας στιγμές. Σκεφτείτε τη στιγμή που μπαίνετε σε μία συνάντηση ή φτάνετε σπίτι στο άλλο σας μισό, και σας ρωτούν ευθέως «Τι συμβαίνει;». Ξεχειλίζετε από νέα – είτε καλά είτε κακά. Είστε ενθουσιασμένοι ή σε απόγνωση ή πανηγυρίζετε ή οποιαδήποτε άλλη περίσταση είναι. Αυτό είναι ταλέντο. Έχει πραγματικά να κάνει με την προσοχή που δίνετε. Πρέπει να εστιάσετε τα συναισθήματά σας πριν από κάθε συνάντηση, συζήτηση ή παρουσίαση.

+ Και τέλος, να έχετε κάτι ενδιαφέρον να πείτε. Αν θέλετε να ασκήσετε επιρροή, πρέπει να γνωρίζετε τι είναι αυτό για το οποίο θα το κάνετε. Και θα ήταν καλύτερα να έχετε προετοιμαστεί κατάλληλα γιατί από τη στιγμή που όλα τα βλέμματα είναι στραμμένα πάνω σας, όλοι θα περιμένουν να έχετε να πείτε κάτι που θα έχει αξία γι’ αυτούς.

Με αυτό τον τρόπο ασκείς επιρροή. Καταγράψτε το πώς τοποθετείστε στο χώρο όταν υπάρχει κόσμος και κάντε τις απαραίτητες βελτιώσεις. Στη συνέχεια, εστιάστε σε ένα ζωτικής σημασίας συναίσθημα για κάθε σημαντική συνάντηση. Και τρίτον, το σημείο που οι περισσότεροι ηγέτες λανθασμένα ξεκινούν, να είστε προετοιμασμένοι να πείτε κάτι ενδιαφέρον και σχετικό.

Οι ηγέτες συνήθως ξεκινούν με το περιεχόμενο γιατί αυτή είναι η φυσική δουλειά του συνειδητού. Όμως η σύνδεση ή η έλλειψή της ξεκινά από το υποσυνείδητο.

*Ο Nick Morgan είναι πρόεδρος και ιδρυτής της Public Words και συγγραφέας του βιβλίου «Power Cues: The Subtle Science of Leading Groups, Persuading Others and Maximizing Your Personal Impact».

icsbanner-insurance-daily-111png

Related Posts

Υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων: Τι λένε 8+1 στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς
asfalistikomarketing

Υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων: Τι λένε 8+1 στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς

by Βίκυ Γερασίμου
Sep 5, 2025
Μεγάλος ο κίνδυνος της υπασφάλισης στις επιχειρήσεις
asfalistikomarketing

Μεγάλος ο κίνδυνος της υπασφάλισης στις επιχειρήσεις

by Insurancedaily editorial team
Sep 5, 2025
Θλιβερή πρωτιά της Ελλάδας στην ΕΕ το κόστος για φυσικές καταστροφές
asfalistikomarketing

Η ολοκληρωμένη προστασία ζήτημα συλλογικής ευθύνης

by Insurancedaily editorial team
Sep 5, 2025
Στ. Βαλσαμίδης: Απαιτείται καθορισμός ζωνών και εθνικό μητρώο κινδύνου στην ασφάλιση επιχειρήσεων
asfalistikomarketing

Στ. Βαλσαμίδης: Απαιτείται καθορισμός ζωνών και εθνικό μητρώο κινδύνου στην ασφάλιση επιχειρήσεων

by Insurancedaily editorial team
Sep 4, 2025 - Updated on Sep 5, 2025
Χρειάζονται καλύτερα μοντέλα πρόβλεψης και ΣΔΙΤ στις φυσικές καταστροφές
asfalistikomarketing

Χρειάζονται καλύτερα μοντέλα πρόβλεψης και ΣΔΙΤ στις φυσικές καταστροφές

by Insurancedaily editorial team
Aug 27, 2025
Μοντέλο Γαλλίας ή Ισπανίας για μεγάλες καταστροφές 
asfalistikomarketing

Μοντέλο Γαλλίας ή Ισπανίας για μεγάλες καταστροφές 

by Insurance Daily Author
Aug 20, 2025 - Updated on Aug 21, 2025
Οι ασφαλιστικές πρέπει να έχουν ενισχυμένο ρόλο στην κάλυψη κινδύνων από φυσικές καταστροφές
asfalistikomarketing

Οι ασφαλιστικές πρέπει να έχουν ενισχυμένο ρόλο στην κάλυψη κινδύνων από φυσικές καταστροφές

by Insurancedaily editorial team
Aug 20, 2025
Π. Δημητρίου: Διαδρομή ηγεσίας με διάρκεια, όραμα και την εμπιστοσύνη ως πολυτιμότερο κεφάλαιο
asfalistikomarketing

Π. Δημητρίου: Διαδρομή ηγεσίας με διάρκεια, όραμα και την εμπιστοσύνη ως πολυτιμότερο κεφάλαιο

by Νίκος Μωράκης
Jul 23, 2025
Αυξάνονται οι κίνδυνοι από τις διαδικτυακές επιθέσεις
asfalistikomarketing

Αυξάνονται οι κίνδυνοι από τις διαδικτυακές επιθέσεις

by Βίκυ Γερασίμου
Jul 22, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
202506nnpillowdisplay300x25062jpg
sofossummitbannergif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

  • Η Mega Brokers ενώνει τις δυνάμεις της με τον Όμιλο Unilink

    Η Mega Brokers ενώνει τις δυνάμεις της με τον Όμιλο Unilink

    51 shares
    Share 20 Tweet 13
  • Mega deal στην Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση

    45 shares
    Share 18 Tweet 11
  • Έληξε το δίπλωμά σου; Δες αναλυτικά ποια είναι η διαδικασία ανανέωσης

    7 shares
    Share 3 Tweet 2
  • Επιτροπή Ανταγωνισμού: 16 «καμπανάκια» για το ακριβό κόστος της ιδιωτικής υγείας και ασφάλισης

    5 shares
    Share 2 Tweet 1
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ