ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Κλειδί η εκπαίδευση του πελάτη για την αύξηση πωλήσεων στο Internet

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
26/04/2012
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Share on Facebook

Και πώς μπορούν να το εκμεταλλευτούν οι διαμεσολαβούντες αναπροσδιορίζοντας τον ρόλο τους. (του Νίκου Ξυδά*, από το “Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ”, Απρίλιος 2012): Η δυναμική είσοδος του Internet στην ασφαλιστική αγορά αναμφισβήτητα αλλάζει τις ισορροπίες. Σύντομα, οι περισσότερες εταιρείες θα λειτουργούν το δικό τους «Anytime» και τότε τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που γνωρίζαμε μέχρι σήμερα θα αλλάξουν. Το σημαντικότερο πλεονέκτημα της απευθείας πώλησης είναι η τιμή, και όταν όλοι πουλάνε στις ίδιες τιμές, τότε το πλεονέκτημα αυτό σταματάει να υπάρχει. Αυτό θα συμβεί και στο Internet στα επόμενα χρόνια. Τo πλεονέκτημα της τιμής θα αλλάξει και θα μεταφερθεί σε άλλες παραμέτρους.

Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του μέλλοντος

Διαβάστε Επίσης

ΠΣΑΣ -ΕΕΑ:  Ο ασφαλιστικός πράκτορας σήμερα και αύριο

ΠΣΑΣ -ΕΕΑ: Ο ασφαλιστικός πράκτορας σήμερα και αύριο

Oct 31, 2025
Packmen: To βιωματικό project της Interamerican για τις φυσικές καταστροφές

Όταν η Ασφάλιση Γίνεται Εμπειρία: Η περίπτωση του “Packmen Project”

Oct 31, 2025

Όταν λοιπόν η τιμή σταματήσει να αποτελεί παράγοντα διαφοροποίησης μεταξύ των εταιρειών, τότε η προσοχή θα μεταφερθεί στην εκπαίδευση του πελάτη. Εκείνοι που θα καταφέρουν να γεφυρώσουν το χάσμα μεταξύ των δυσνόητων ασφαλιστικών υπηρεσιών και των αναγκών του πελάτη, είναι αυτοί που θα ηγηθούν στην ψηφιακή ασφαλιστική αγορά. Ακούγεται απλό, αλλά δεν είναι. Στο Internet πρέπει να είσαι τρομακτικά αποτελεσματικός. Πρέπει άμεσα να καταλάβεις τις ανάγκες του εκάστοτε πελάτη, και με τρόπο εύκολο να του δείξεις τι ακριβώς χρειάζεται. Πρέπει να τον εκπαιδεύσεις και να τον καθοδηγήσεις, γρήγορα και εύκολα. Για να επιτευχθεί όμως αυτό απαιτείται ο συνδυασμός της τεχνολογικής υποδομής με την ικανότητα να απλοποιήσεις λεκτικά τις υπηρεσίες και παροχές σου. Να τις εκλαϊκεύσεις, για να γίνω πιο ακριβής. Ειδικά για μια μεγάλη εταιρεία αυτό είναι πονοκέφαλος, και εδώ βρίσκεται η ευκαιρία για τους διαμεσολαβούντες.

Η απάντηση των διαμεσολαβούντων στο «Anytime»

Ο διαμεσολαβούντας για να προσφέρει προστιθέμενη αξία στον ασφαλιζόμενο, και συνεπώς να παραμείνει ενεργός στην αγορά, πρέπει να κάνει το αυτονόητο, να εκπαιδεύσει τον πελάτη. Αφού αναλύσει τις ανάγκες του, να τον βοηθήσει να καταλάβει (λέξη κλειδί) τι συμβόλαιο χρειάζεται πραγματικά, μιλώντας στη γλώσσα του (άσχετου) πελάτη. Όποιος καταφέρει να τυποποιήσει την εκπαίδευση του πελάτη, τότε αυτομάτως έχει βρει έναν στρατηγικό σύμμαχο, το Internet. Το κλειδί είναι το γεφύρωμα του χάσματος μεταξύ των δυσνόητων ασφαλιστικών συμβολαίων με τις ανάγκες του πελάτη.

Το λάθος των διαμεσολαβούντων

Λόγω των άρθρων μου στο «Ασφαλιστικό Marketing» και στο «InsuranceDaily» έχω έρθει σε επαφή με πολλούς διαμεσολαβούντες τον τελευταίο καιρό, η συντριπτική πλειοψηφία των οποίων δεν μπορεί να μου απαντήσει στο εξής βασικό ερώτημα: «Γιατί να επιλέξει εσένα ένας πελάτης και όχι να πάει απευθείας σε μία εταιρεία ή σε έναν ανταγωνιστή σου;». Η καλύτερη απάντηση που παίρνω είναι «διότι εγώ θα τον βοηθήσω καλύτερα». Αυτό μπορεί να είναι κάτι το οποίο πιστεύετε βαθύτατα οι περισσότεροι επαγγελματίες του κλάδου, και σε πολλές περιπτώσεις μπορεί να ισχύει, όμως υπάρχει ένα σημαντικό πρόβλημα. Ο πελάτης δεν το γνωρίζει και ούτε η απάντηση αυτή θα τον πείσει. Σίγουρα όχι όταν θα τη διατηπώσετε έτσι στο απρόσωπο Internet. Αντιθέτως εάν συγκεντρώσετε τις γνώσεις σας από τη διαχείριση των πελατών και την κάλυψη αναγκών, και προσπαθήσετε όλο αυτό να το τυποποιήσετε και να το διανέμετε «εύπεπτα» στο Internet, τότε θα γίνετε απειλή για το Anytime.

Για να το θέσω πιο πρακτικά, αυτό που χρειάζεται να κάνει ο εκάστοτε διαμεσολαβητής είναι να φτιάξει ένα δικό του «InsuranceDaily» το οποίο όμως δεν θα απευθύνεται στην ασφαλιστική αγορά αλλά μόνο στον πελάτη. Μια ενημερωτική και εκπαιδευτική ιστοσελίδα για τον πελάτη η οποία θα μιλά ειλικρινά και στη γλώσσα του.

Ευκαιρία: Κάντε το πρώτοι!

Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει ούτε μία αποτελεσματική ιστοσελίδα διαμεσολαβούντα στην ελληνική αγορά! Και αυτό για έναν πολύ απλό λόγο. Όλοι πρόσεξαν το design της ιστοσελίδας τους, τη φωτογραφία του διευθυντή τους, τα λογότυπα των εταιρειών που συνεργάζονται αλλά όχι … τα κείμενα τους. Παραδοσιακά τα κείμενα σε μια ιστοσελίδα αντιμετωπίζονται ως κάτι το ανούσιο, το οποίο θα πρέπει να «τελειώνει γρήγορα». Αυτό είναι το μεγαλύτερο λάθος που κάνουν οι περισσότεροι και παράλληλα η μεγαλύτερη ευκαιρία για εσάς που θέλετε να κάνετε τη διαφορά. Προσέξτε ιδιαιτέρως τα κείμενά σας και στοχεύστε στην εκπαίδευση του πελάτη. Επενδύστε στα κείμενα προσλαμβάνοντας έναν δημοσιογράφο ή κάποιον ειδικό και σε συνεργασία μαζί του τελειοποιήστε τα. Σας διαβεβαιώ ότι θα κάνετε τη διαφορά.

* O Nίκος Ξυδάς είναι επαγγελματίας του Digital Marketing και κατέχει τη θέση του Business Development Director στην Clickwise (www.clickwise.gr). 

np-katoikia-468x60px-new-1-1jpg

Related Posts

ΠΣΑΣ -ΕΕΑ:  Ο ασφαλιστικός πράκτορας σήμερα και αύριο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΠΣΑΣ -ΕΕΑ: Ο ασφαλιστικός πράκτορας σήμερα και αύριο

by Insurancedaily editorial team
Oct 31, 2025
Packmen: To βιωματικό project της Interamerican για τις φυσικές καταστροφές
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Όταν η Ασφάλιση Γίνεται Εμπειρία: Η περίπτωση του “Packmen Project”

by Νίκος Μωράκης
Oct 31, 2025
Ο HALA ως στρατηγικός εταίρος της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο HALA ως στρατηγικός εταίρος της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς

by Insurancedaily editorial team
Oct 31, 2025
To AI στην ασφάλιση φέρνει ταχύτητα και ακρίβεια, στοιχεία ανέφικτα μέχρι σήμερα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΑΙ και μείωση των κινδύνων στις αποζημιώσεις υγείας

by Insurancedaily editorial team
Oct 31, 2025
Έλλειψη σε InfoSec επαγγελματίες στις μισές επιχειρήσεις
asfalistikomarketing

Πιστοποιήσεις και επανεκπαίδευση: Μετάβαση σε πιο δομημένες και ψηφιακές διαδικασίες

by Insurancedaily editorial team
Oct 31, 2025
Κυκλοφόρησε η έκδοση “Άνθρωποι & Αριθμοί της Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής Βιομηχανίας”
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Κυκλοφόρησε η έκδοση “Άνθρωποι & Αριθμοί της Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής Βιομηχανίας”

by Insurancedaily editorial team
Oct 31, 2025
Κλιματική Κρίση και COP: Ας σταθούμε μπροστά στον καθρέφτη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Κλιματική Κρίση και COP: Ας σταθούμε μπροστά στον καθρέφτη

by Insurancedaily editorial team
Oct 31, 2025
ΕΔΙΠΤ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η ΕΔΙΠΤ ζητά άμεση παρέμβαση για την αποκατάσταση της λειτουργίας των ΕΛΤΑ

by Insurancedaily editorial team
Oct 31, 2025
H ΕΑΕΕ στηρίζει και φέτος τη Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής με δωρεά αλκοολομέτρων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

H ΕΑΕΕ στηρίζει και φέτος τη Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής με δωρεά αλκοολομέτρων

by Insurancedaily editorial team
Oct 30, 2025

Comments 2

  1. ΙΑΚΩΒΟΣ says:
    14 years ago

    SΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 10ΕΤΙΑ ΕΧΟΥΝ ΣΥΜΒΕΙ 2 ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΣΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΜΑΣ ,
     

    ΕΧΕΙ ΜΕΙΩΘΕΙ Η ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΜΑΣ , ΚΥΡΙΩΣ ΛΟΓΩ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗΣ

     
    ?ΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ ΑΠΟ 10% ΣΕ 30% ,
    2. ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ , ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΟΙ  ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΜΑΣ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΤΟΥΣ , ΔΙΟΤΙ  ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΡΓΑΣΙΕΣ , ΠΟΥ ΠΡΙΝ ΕΚΑΝΑΝ ΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΙ  ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ , ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΚΑΙ   ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΝ , ΕΜΕΙΣ ΟΜΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΜΙΣΘΟΙ !!! ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΘΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ

    ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΕ ΜΙΑ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ 6% ΕΠΙ ΜΙΚΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΩΝ Ο ΑΣΦΑΛΕΙΟΜΕΣΙΤΗΣ , ΚΑΙ 15% ΠΕΡΙΠΟΥ Ο ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ , ΠΟΥ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ ΤΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΕΞΟΔΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ , ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ
    SERVICE ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΑΣ, ΕΑΝ ΑΦΑΙΡΕΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΦΟΡΟ ΔΙΟΤΙ ΕΜΕΙΣ ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΕΥΡΟ ΤΙ ΜΕΝΕΙ ; ΤΟ 90 % ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΩΝ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΕΝΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ 12 ΜΕ 14 ΩΡΕΣ ΗΜΕΡΗΣΙΩΣ.
     

     

    Reply
  2. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ says:
    14 years ago

    Ο ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΣ  !!!

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
orizon-1964-row-banner-300x250jpg
300250png
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

  • ΠΣΑΣ -ΕΕΑ:  Ο ασφαλιστικός πράκτορας σήμερα και αύριο

    ΠΣΑΣ -ΕΕΑ: Ο ασφαλιστικός πράκτορας σήμερα και αύριο

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Όταν η Ασφάλιση Γίνεται Εμπειρία: Η περίπτωση του “Packmen Project”

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Η ΕΔΙΠΤ ζητά άμεση παρέμβαση για την αποκατάσταση της λειτουργίας των ΕΛΤΑ

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Κίνδυνος για την υγεία των εργαζομένων οι καύσωνες

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ