ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πιστωτική Κρίση
«Πολυτέλεια» και «Λάμψη»
γίνονται τώρα «Ντεμοντέ»!

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
30/10/2008 - Updated on 31/10/2008
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Share on Facebook

Ντοκουμέντο για τα «Σημεία των Καιρών» αλλά και σημαντική παραπομπή για τους Ιστορικούς του Μέλλοντος, πρέπει να αποτελέσει το παρακάτω άρθρο της χθεσινής Ναυτεμπορικής, όπου, ούτε λίγο ούτε πολύ, αναφέρεται ότι οι Διαφημιστές έπιασαν γρήγορα τον Παλμό των…Εξελίξεων και τρέχουν άρον άρον να αποσύρουν ή να αντικαταστήσουν τα Πρότυπα Πολυτέλειας, Λάμψης και Χλιδής, με τα οποία μας βομβαρδίζουν Αλύπητα και Ανελέητα εδώ και… Μισό Αιώνα – από το 1960!

Το Ένστικτο της Αυτοσυντήρησης οδήγησε τους καλούς Εργαζόμενους Διαφημιστές να ψάξουν γρήγορα για άλλο μονοπάτι προς την Καρδιά του καλού Καταναλωτή Θύμα. Αναμένεται με Ενδιαφέρον το Αντικείμενο του Πόθου που θα αντικαταστήσει τη Λουί Βουιτόν και την Πόρσε. Ίσως κάνουν μόδα το…Βουδισμό και τα… Ταξίδια στο Θιβέτ, ιδανικά με περισσότερο Φιλοσοφημένο Αέρα από τα προηγούμενα, γιατί όπως αποδείχθηκε, Άνθρωποι είμαστε, Θνητοί, και Κρίσεις συμβαίνουν και τα Υλικά Αγαθά, οϊμέ, χάνονται! Διαβάστε τι γράφει το ρεπορτάζ:

Διαβάστε Επίσης

Η κοινωνική ευθύνη σε πρώτο πλάνο στο Arag Day 2025

Η κοινωνική ευθύνη σε πρώτο πλάνο στο Arag Day 2025

Oct 14, 2025
«Rebuilding Tomorrow»: Η νέα στρατηγική πρωτοβουλία της Interamerican

«Rebuilding Tomorrow»: Η νέα στρατηγική πρωτοβουλία της Interamerican

Oct 14, 2025

Σε μία εποχή όπου η διεθνής οικονομική κρίση έχει περάσει και στον απλό καταναλωτή, το ατέρμονο κυνήγι των υλικών αγαθών αρχίζει να αμφισβητείται και η πολυτέλεια πια θεωρείται προκλητική, ακόμα και κακόγουστη. Μπορεί στρατιές εργατών να εργάζονται πυρετωδώς για να ανοίξει την Πέμπτη το μεγαλύτερο εμπορικό κέντρο της Ευρώπης στο Δυτικό Λονδίνο (το οποίο στοίχισε 3 δισεκατομμύρια), αλλά στελέχη της ιδιοκτήτριας εταιρείας δηλώνουν πως η παγκόσμια οικονομική κρίση έχει ενισχύσει την τάση των καταναλωτών να περιορίσουν τις αγορές ειδών πολυτελείας.
Σε μία εποχή όπου η διεθνής οικονομική κρίση δεν φιγουράρει μόνο στα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων παγκοσμίως, αλλά έχει περάσει και στον απλό καταναλωτή, το ατέρμονο κυνήγι των υλικών αγαθών αρχίζει να αμφισβητείται και η πολυτέλεια πια θεωρείται προκλητική, ακόμα και κακόγουστη.
Υποστηρίζουν μάλιστα πως όλο και περισσότερες εταιρείες λιανικής εγκαταλείπουν τον όρο «πολυτέλεια» από το διαφημιστικό τους υλικό, προτιμώντας φράσεις που περιγράφουν τις αγορές ως χαλάρωση και ποιοτικό χρόνο με συγγενείς ή φίλους. Στους χαλεπούς αυτούς καιρούς, με τα πιστωτικά περιθώρια να στενεύουν, την ανεργία και τα δάνεια στα ύψη, η έξυπνη διαφήμιση δεν είναι πλέον αρκετή για να πείσει όσους έχουν ακόμη χρήματα, να τα ξοδέψουν. «Σε δύσκολες περιόδους, είναι ένδειξη κακού γούστου να ξοδεύει κανείς χρήματα στα κοινώς αποκαλούμενα είδη πολυτελείας», αναφέρει ο Ρόρι Σάδερλαντ, αντιπρόεδρος του διαφημιστικού πρακτορείου Ogilvy. «Θα δούμε μία στροφή προς τον σουηδικό, λουθηρανικού τύπου, μινιμαλισμό», προβλέπει ο Σάδερλαντ, αναφερόμενος στον λιτό, αυστηρό τρόπο ζωής για τον οποίο φημίζονται οι λουθηρανικές χώρες. Λιτότητα και για τους «πρίγκιπες». Ο Σκοτ Ντέιβιντ, Βρετανός χρηματιστής και ιδιοκτήτης Μπέντλεϊ, λέει ότι ακόμη και οι άνθρωποι του Σίτι του Λονδίνου που έχουν χρήματα, διστάζουν να τα ξοδέψουν.
«Κανείς δεν θα πήγαινε σε ραντεβού οδηγώντας μία καινούρια Πόρσε, θα ήταν ένδειξη κακού γούστου», πρόσθεσε και σημείωσε ότι «οι άνθρωποι φοβούνται μήπως θεωρηθεί ότι κάνουν επίδειξη». Η αγορά αυτοκινήτων πολυτελείας δεν αποτελεί πλέον προτεραιότητα. Οι πωλήσεις Πόρσε στις ΗΠΑ έπεσαν κατά 58% τον Σεπτέμβριο σε σύγκριση με τον Σεπτέμβριο του 2007, ενώ οι συνολικές πωλήσεις αυτοκινήτων μειώθηκαν κατά 22%, σύμφωνα με στοιχεία της Autodata. Ο Άντι Λίαρ, επικεφαλής σχεδιασμού στο Λονδίνο της γαλλικής διαφημιστικής εταιρείας Publicis δήλωσε πως ο αντίκτυπος της οικονομικής κρίσης απλά επιτάχυνε μία τάση που ήδη υπήρχε.
«Ο κόσμος είχε ήδη αρχίσει να αναζητά κάτι πιο ουσιαστικό από το κυνήγι του χρήματος και την αγορά φανταχτερών πραγμάτων», είπε: Είναι γεγονός ότι όσοι απασχολούνται στη βιομηχανία των χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών και είχαν συνηθίσει να απολαμβάνουν έναν πολυτελή τρόπο ζωής, αρχίζουν να αμφισβητούν το ατέρμονο κυνήγι υλικών αγαθών και αναθεωρούν για τις πραγματικές αξίες της καθημερινότητάς τους. Ο Πάτρικ, τραπεζίτης που θέλησε να παραμείνει ανώνυμος, είπε ότι οι εργασιακές του συνήθειες έχουν αλλάξει τους τελευταίους μήνες. «Πηγαίνω σπίτι νωρίτερα και έρχομαι στο γραφείο αργότερα. Την περασμένη εβδομάδα πήγα τον γιο μου σχολείο πριν έρθω στη δουλειά… κάτι που δεν είχα κάνει ποτέ πριν», είπε και συμπλήρωσε ότι αρκετοί συνάδελφοί του έκαναν το ίδιο. Ο Πάτρικ αναζητά τρόπους να «ανταποδώσει» κάτι στην κοινωνία και σκοπεύει να εργαστεί αφιλοκερδώς για μία φιλανθρωπική οργάνωση που προσφέρει οικονομικές συμβουλές σε εξαθλιωμένους οφειλέτες. Χριστούγεννα στο σπίτι με επιτραπέζια παιχνίδια για όλη την οικογένεια, όπως το Scrabble, το Trivial Pursuit και η Μονόπολη αναμένεται να είναι τα «μπεστ σέλερ» των φετινών εορτών, καθώς οι περισσότερες οικογένειες έχουν ήδη απορρίψει τις ακριβές χριστουγεννιάτικες διακοπές, δήλωσε σε συνέντευξή του στο Reuters την περασμένη εβδομάδα ο Μπράιαν Γκόλντνερ, διευθυντής της Hasbro, μιας από τις μεγαλύτερες εταιρείες κατασκευής παιχνιδιών. Η οικονομική κρίση μπορεί να στρέψει τους ανθρώπους ιδιαίτερα καταναλωτικών κοινωνιών, όπως είναι η αγγλική, προς τη θρησκεία, δήλωσε ο λόρδος Ρίτσαρντ Χάρις, μέλος της Βουλής των Λόρδων και πρώην επίσκοπος της Αγγλικανικής εκκλησίας.
«Ίσως, ύστερα από δεκαετίες ολόκληρες πολυτελούς κατανάλωσης και της ρηχής κουλτούρας των διασημοτήτων, να βιώνουμε μία περίοδο που μπορεί να ονομαστεί “εποχή νέο-σοβαρότητας”», είπε σε συνέντευξή του στο BBC ο Βρετανός Ρίτσαρντ Χάρις, μέλος της Βουλής των Λόρδων.



np-katoikia-468x60px-new-1-1jpg

Related Posts

«Rebuilding Tomorrow»: Η νέα στρατηγική πρωτοβουλία της Interamerican
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

«Rebuilding Tomorrow»: Η νέα στρατηγική πρωτοβουλία της Interamerican

by Insurancedaily editorial team
Oct 14, 2025
Bluebyte: Διαψεύδει φήμες περί εξαγοράς της
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Bluebyte: Διαψεύδει φήμες περί εξαγοράς της

by Insurancedaily editorial team
Oct 14, 2025
ΕΑΔΕ: Νέο λογότυπο και καμπάνια ενημέρωσης για την αξία των διαμεσολαβητών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΕΑΔΕ: Η ρύθμιση για τα ανασφάλιστα οχήματα ενίσχυση την οδική ασφάλεια

by Insurancedaily editorial team
Oct 14, 2025
insurancedaily-eeae-
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΕΕΑΕ: Πρόεδρος ο Χ. Αλεξόπουλος και Αντιπρόεδρος η Στ. Βικτωράτου

by Insurancedaily editorial team
Oct 14, 2025
Mνημόνιο συνεργασίας HALA – ΠΟΑΔ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Mνημόνιο συνεργασίας HALA – ΠΟΑΔ

by Insurancedaily editorial team
Oct 14, 2025
Στο 36,3% τα ασφαλισμένα οχήματα για φυσικές καταστροφές στην Ελλάδα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στο 36,3% τα ασφαλισμένα οχήματα για φυσικές καταστροφές στην Ελλάδα

by Insurancedaily editorial team
Oct 13, 2025
Τι σηματοδοτούν οι στελεχιακές ανακατατάξεις στην Eurolife FFH 
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τι σηματοδοτούν οι στελεχιακές ανακατατάξεις στην Eurolife FFH 

by Insurancedaily editorial team
Oct 13, 2025
Τον πλήρη έλεγχο της  Eurolife FFH Life Insurance απέκτησε η Eurobank
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τον πλήρη έλεγχο της  Eurolife FFH Life Insurance απέκτησε η Eurobank

by Insurancedaily editorial team
Oct 13, 2025
3P Insurance: 12 χρόνια επιτυχίας και συνεργασιών – Νέα εποχή ανάπτυξης και στρατηγικών συμμαχιών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

3P Insurance: 12 χρόνια επιτυχίας και συνεργασιών – Νέα εποχή ανάπτυξης και στρατηγικών συμμαχιών

by Νίκος Μωράκης
Oct 13, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
home-300x250gif
oncology-center300x250gif
banner-300x250-cyprialifegif

TOP#5 Insurancedaily

  • «Rebuilding Tomorrow»: Η νέα στρατηγική πρωτοβουλία της Interamerican

    «Rebuilding Tomorrow»: Η νέα στρατηγική πρωτοβουλία της Interamerican

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Η κοινωνική ευθύνη σε πρώτο πλάνο στο Arag Day 2025

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • SRS, Ardonagh & Make-A-Wish: Όταν η ΕΚΕ γίνεται “ταυτότητα”

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Ο όμιλος HHG υποστηρίζει μελέτες νέων έργων στον αρχαιολογικό χώρο της Αρχαίας Επιδαύρου

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ