ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
728x90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πώς να κρατήσετε τους Πελάτες σας

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
09/05/2012 - Updated on 15/12/2013
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Share on Facebook

Γράφει ο Γιώργος Αναστασίου*

Οι σύγχρονες εταιρείες αντιμετωπίζουν την πιο σκληρή πραγματικότητα από κάθε άλλη φορά. Από τη μία, έχουμε μια παγκόσμια οικονομία που έχει χάσει το ρυθμό της. Και από την άλλη, επιχειρηματίες οι οποίοι βρίσκουν μπροστά τους ένα εχθρικό περιβάλλον που δεν επιτρέπει επενδύσεις, έτσι ώστε να γυρίσουν οι αγορές σε ρυθμούς ανάπτυξης. Αυτά τα δύο στοιχεία συντελούν στο να υπάρχει μεγάλη αβεβαιότητα στις αγορές. Τι πρέπει να κάνουν οι επιχειρήσεις; Η απάντηση είναι μονόδρομος. Οι επιχειρήσεις πρέπει να εστιάσουν σε μια διαφορετική φιλοσοφία, η οποία πρέπει να προσανατολίζεται στον πελάτη. Δηλαδή να αναπτύξουν μία πελατο-κεντρική στρατηγική μάρκετινγκ.

Διαβάστε Επίσης

NatCat Summit: Περιορίζοντας το ρίσκο των φυσικών καταστροφών

NatCat Summit: Περιορίζοντας το ρίσκο των φυσικών καταστροφών

May 8, 2025
Εντείνεται ο ανταγωνισμός στα παιδικά προγράμματα ασφάλισης υγείας

Εντείνεται ο ανταγωνισμός στα παιδικά προγράμματα ασφάλισης υγείας

Apr 30, 2025

Βρισκόμαστε σε μια εποχή παγκόσμιας, οικονομικής αλλά και κοινωνικής κρίσης. Σε περιόδους οικονομικής κρίσης η ψυχολογία των πελατών παίζει σημαντικό ρόλο για την αγορά του προϊόντος. Ο καταναλωτής οδηγείται σε συνολική αναθεώρηση της καταναλωτικής του συμπεριφοράς, και αυτό που κυριαρχεί είναι η εργασιακή ανασφάλεια. Αυτό δημιουργεί μεγάλη αβεβαιότητα στον καταναλωτή με αποτέλεσμα η αγορά να χαρακτηρίζεται από οργή, θλίψη, θυμό, αβεβαιότητα, φόβο και πανικό. Αυτός είναι ο σημερινός πελάτης.

Στην καρδιά ενός πετυχημένου προϊόντος, όποιο και αν πουλάτε, βρίσκεται ένας ευχαριστημένος πελάτης. Οι εταιρείες που έχουν στο επίκεντρό τους τον πελάτη έχουν την τάση να δημιουργούν πελατεία και όχι μόνο προϊόντα, καταφέρνουν να συνδέονται με τους πελάτες με τέτοιον τρόπο έτσι ώστε να τους θέλγουν και να τους ενεργοποιούν κατά τη διεργασία.

Για να το πετύχουν αυτό οι επιχειρήσεις πρέπει να προσέξουν 9 σημεία:

  • Αναγνωρίστε τους υποψήφιους πελάτες.
  • Διακρίνετέ τους σε σχέση με τις ανάγκες και την αξία για την εταιρεία.
  • Γνωρίστε τον πελάτη, η επιχείρηση πρέπει να εστιάσει στον φοβισμένο πελάτη.
  • Προσαρμόστε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας σε κάθε πελάτη.
  • Ο πελάτης πρέπει να αισθάνεται σίγουρος για την επένδυση που έχει πραγματοποιήσει.
  • Οι επιχειρήσεις πρέπει να είναι ανοιχτές στην επικοινωνία με τους πελάτες.
  • Οι εργαζόμενοι πρέπει να εκπαιδεύονται κατάλληλα και να ενθαρρύνονται προκειμένου να λαμβάνουν πρωτοβουλίες που οδηγούν στη λύση του προβλήματος του πελάτη (Voice of the Customer).
  • Η τιμή μπορεί να είναι ένας παράγοντας προσέλκυσης υποψηφίων πελατών και για να παραμείνει ο πελάτης πρέπει: Οι επιχειρήσεις να έχουν υψηλό επίπεδο ποιότητας και εξυπηρέτησης πελατών.
  • Αυξήστε τη διάρκεια σχέσεων με τους πελάτες και μειώστε το ρυθμό απώλειάς τους.

Η διάχυση της πελατο-κεντρικής κουλτούρας μόνο εύκολη δεν είναι. Απαιτεί συνεχή προσπάθεια από τη μεριά της επιχείρησης. Οι επιχειρήσεις πρέπει να επενδύσουν στην εκπαίδευση των υπαλλήλων έτσι ώστε το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας να μάθει να ακούει τον πελάτη και να ικανοποιεί τις όποιες επιθυμίες στο μεγαλύτερο βαθμό.

*Ο Γιώργος Αναστασίου είναι βραβευμένο στέλεχος και Διευθυντής Γραφείων Πωλήσεων της Εθνικής Ασφαλιστικής στους Νομούς Θεσσαλονίκης – Ξάνθης – Καβάλας. E-mail: g.anastasiu@gmail.com

Tags: Εθνική Ασφαλιστική
np-car-468x60px-newjpg

Related Posts

ΣΕΣΑΕ: Executive Πρόγραμμα Διοίκησης για Ασφαλιστικά Στελέχη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΣΕΣΑΕ: Executive Πρόγραμμα Διοίκησης για Ασφαλιστικά Στελέχη

by Insurancedaily editorial team
May 12, 2025
ΕΑΕΕ: Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ιδιοκτήτες οχημάτων για την υποχρεωτική ασφάλιση έναντι φυσικών καταστροφών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΕΑΕΕ: Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ιδιοκτήτες οχημάτων για την υποχρεωτική ασφάλιση έναντι φυσικών καταστροφών

by Insurancedaily editorial team
May 12, 2025
NatCat Summit: Έως σήμερα η εγγραφή με Early Bird – 50%
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

NatCat Summit: Έως σήμερα η εγγραφή με Early Bird – 50%

by Insurancedaily editorial team
May 12, 2025
Σε 4 πυλώνες θα κατευθυνθούν τα 68,3 εκατ. ευρώ από την ΑΜΚ της Ευρώπη Holdings
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ευρώπη Holdings: Στον Ν. Μακρόπουλο 29.143.050 ευρώ δικαιώματα προτίμησης για την ΑΜΚ

by Insurancedaily editorial team
May 12, 2025
Η Affidea επενδύει στην πρόληψη: Ανοιχτά την Κυριακή 18 Μαΐου δύο διαγνωστικά κέντρα για δωρεάν καρδιολογικό έλεγχο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Affidea επενδύει στην πρόληψη: Ανοιχτά την Κυριακή 18 Μαΐου δύο διαγνωστικά κέντρα για δωρεάν καρδιολογικό έλεγχο

by Insurancedaily editorial team
May 12, 2025
Ανακοίνωση της ΕΑΔΕ για εγκυκλίους της Εθνικής
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ανακοίνωση της ΕΑΔΕ για την αλλαγή αποζημίωσης ασφαλιστηρίων υγείας της Εθνικής Ασφαλιστικής

by Insurancedaily editorial team
May 12, 2025
Στα κόκκινα για την INTERAMERICAN ο πύργος του Πειραιά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στα κόκκινα για την INTERAMERICAN ο πύργος του Πειραιά

by Insurancedaily editorial team
May 10, 2025
Παραμετρική ασφάλιση: το next big thing για τις ελληνικές επιχειρήσεις
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Παραμετρική ασφάλιση: το next big thing για τις ελληνικές επιχειρήσεις

by Insurancedaily editorial team
May 8, 2025
NatCat Summit: Περιορίζοντας το ρίσκο των φυσικών καταστροφών
Ασφάλιση για Φυσικές Καταστροφές

NatCat Summit: Περιορίζοντας το ρίσκο των φυσικών καταστροφών

by Insurancedaily editorial team
May 8, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
orizon-1964-row-banner-300x250jpg
medifirstlaunchcampaign300x250pxgif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ