ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ναι… μπορούμε …αγοράζετε Ελληνικά…

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
01/06/2010
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Share on Facebook

Γράφει ο Κωνσταντίνος Μαυρίκος, oικονομολόγος.  Πιστεύω πως, όλοι λίγο πολύ,  έχουν αντιληφθεί τη μεγάλη οικονομική κρίση που εξελίσσεται σε όλο τον κόσμο. Δεν θα προχωρήσω σε αναλύσεις των αιτιών και ούτε σε προβλέψεις επιδείνωσης, που λίγο πολύ όλοι τις αναμένουν. Αντίθετα κρίνω πολύ σημαντικό να δώσω μια κρίσιμη σύσταση που μπορεί να εμποδίσει σε ένα βαθμό την επιδείνωση που όλοι περιμένουμε.  Στηρίξτε τα ελληνικά προϊόντα και υπηρεσίες, γιατί έτσι θα στηρίξετε τις θέσεις εργασίας σας και θα δημιουργήσετε θέσεις εργασίας για συμπατριώτες σας!  Σκεφτείτε μερικά απλά παραδείγματα αλλαγών και τις επιπτώσεις τους:

Διαβάστε Επίσης

Οι ασφαλίσεις υγείας στο επίκεντρο του 4ου Συνέδριου της ΕΑΕ

Οι ασφαλίσεις υγείας στο επίκεντρο του 4ου Συνέδριου της ΕΑΕ

Oct 15, 2025
ΕΕΑ: «Γυναίκες με Όραμα: από την Αρχαία Ελλάδα στη Σύγχρονη Πραγματικότητα»

ΕΕΑ: «Γυναίκες με Όραμα: από την Αρχαία Ελλάδα στη Σύγχρονη Πραγματικότητα»

Oct 15, 2025

a.Αντί για τυρί gouda ψωνίστε Λογάδι Ηπείρου ή Μακεδονικό Τυρί.

Λιώνουν το ίδιο καλά στην πίτσα και στα τοστ.

b.Αντί για Coca Cola, Pepsi Cola, αγοράστε αναψυκτικά Lux, Εψα.

c.. Αντί για Heineken και Amstel, αγοράστε Kraft, Βεργίνα ή προτιμήστε

ελληνικά κρασιά.

d.. Αντί για μακαρόνια Barilla, Misco που παράγονται από πολυεθνική,

αγοράστε μακαρόνια Μέλισσα.

e.. Αντί για …προσούτο, αγοράστε ελληνικά αλλαντικά.

f.. Αντί για σκληρό τυρί Δανίας, αγοράστε ελληνικά κεφαλοτύρια

(παράδειγμα Γκλίτσα, Όλυμπος).

g. Αντί για γάλα εισαγωγής Βερόπουλου και Lidl αγοράστε γάλα, ΑΓΝΟ,

ΜΕΒΓΑΛ, Όλυμπος, ΔΕΛΤΑ.

h.Αντί για Ουίσκυ, αγοράστε τσίπουρο, ούζο, τσικουδιά.

i.Αντί για σοκολάτες Nestle, αγοράστε σοκολάτες ΙΟΝ.

j.Αντί για ταξίδια εκτός Ελλάδας, προτιμήστε φέτος την Ελλάδα και

μόνο!!

k.Αντί για Marlboro, Camel των αγαπημένων αμερικάνων, αγοράστε

ΚΑΡΕΛΙΑ, ΣΕΚΑΠ.

Δείτε τις επιπτώσεις τους:

1.Όταν αγοράζετε προϊόντα πολυεθνικών εταιρειών, αποδυναμώνετε τις

ελληνικές παραγωγές. Αποδυναμώνοντας Ελληνικές Παραγωγές, βοηθάτε στην

επιδείνωση της ανεργίας. Αντίθετα ενισχύοντας Ελληνικές Παραγωγές σε

τόσο δύσκολους καιρούς, βοηθάτε τη διατήρηση και αύξηση θέσεων

εργασίας!!

2. Όταν αγοράζετε εισαγόμενα προϊόντα, ουσιαστικά δίνετε ένα 50% των

χρημάτων σας σε εργοστάσια άλλων χωρών που απασχολούν αποκλειστικά

αλλοδαπούς.

Σκεφτείτε επίσης ότι αν η κάθε Ελληνική Οικογένεια στρέψει 500 ευρώ

ετησίως σε ελληνικά προϊόντα, τότε για κάθε χίλιες oικογένειες, θα

αυξηθεί άμεσα η ζήτηση ελληνικών προϊόντων κατά 500.000 ευρώ και θα

δημιουργηθεί μια τελική κυκλοφορία χρήματος ισοδύναμη με περίπου

4.500.000 ευρώ στην αγορά!!

Ή πιο απλά, 1.000 οικογένειες μπορούν να δημιουργήσουν 100-150 θέσεις

εργασίας τουλάχιστον!!! Αλλάζοντας απλά την κατανάλωση από προϊόντα

πολυεθνικών και από εισαγόμενα προϊόντα. Τελικά σκεφτείτε ότι αν όλοι

μας υιοθετήσουμε μια τέτοια συνήθεια, τότε 1.000.000 οικογένειες θα

μπορούσαμε να βοηθήσουμε στην πρόσληψη 100.000-150.000 συμπατριωτών

μας!!!

Επομένως όταν κάνετε την επόμενη αγορά σας, σκεφτείτε ότι ίσως να

βοηθάτε μεσοπρόθεσμα την επαγγελματική σας εξέλιξη ή την επαγγελματική

εξέλιξη αγαπημένων σας προσώπων.

Αγαπητοί Συμπατριώτες ΜΠΟΡΟΥΜΕ!!!

NA ΤΟ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΠΑΝΤΟΥ

Αγοράστε μόνο Ελληνικά προϊόντα τα οποία θα ξεχωρίζετε από τον αριθμό

στο BAR CODE….

TA EΛΛΗΝΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΑΠΟ 520

ΚΑΘΕ ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΔΙΝΕΤΕ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ, ΜΕΝΕΙ ΕΛΛΑΔΑ.


new-cover-insurancegif

Related Posts

Οι ασφαλίσεις υγείας στο επίκεντρο του 4ου Συνέδριου της ΕΑΕ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι ασφαλίσεις υγείας στο επίκεντρο του 4ου Συνέδριου της ΕΑΕ

by Insurancedaily editorial team
Oct 15, 2025
Η Αθηναϊκή Γενική Κλινική τιμά την Παγκόσμια Ημέρα Όρασης
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Αθηναϊκή Γενική Κλινική τιμά την Παγκόσμια Ημέρα Όρασης

by Insurancedaily editorial team
Oct 15, 2025
Έφυγε από τη ζωή ο Γ. Γεωργακόπουλος
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Έφυγε από τη ζωή ο Γ. Γεωργακόπουλος

by Insurancedaily editorial team
Oct 15, 2025
«Rebuilding Tomorrow»: Η νέα στρατηγική πρωτοβουλία της Interamerican
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

«Rebuilding Tomorrow»: Η νέα στρατηγική πρωτοβουλία της Interamerican

by Insurancedaily editorial team
Oct 14, 2025
Bluebyte: Διαψεύδει φήμες περί εξαγοράς της
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Bluebyte: Διαψεύδει φήμες περί εξαγοράς της

by Insurancedaily editorial team
Oct 14, 2025
ΕΑΔΕ: Νέο λογότυπο και καμπάνια ενημέρωσης για την αξία των διαμεσολαβητών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΕΑΔΕ: Η ρύθμιση για τα ανασφάλιστα οχήματα ενίσχυση την οδική ασφάλεια

by Insurancedaily editorial team
Oct 14, 2025
insurancedaily-eeae-
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΕΕΑΕ: Πρόεδρος ο Χ. Αλεξόπουλος και Αντιπρόεδρος η Στ. Βικτωράτου

by Insurancedaily editorial team
Oct 14, 2025
Mνημόνιο συνεργασίας HALA – ΠΟΑΔ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Mνημόνιο συνεργασίας HALA – ΠΟΑΔ

by Insurancedaily editorial team
Oct 14, 2025
Στο 36,3% τα ασφαλισμένα οχήματα για φυσικές καταστροφές στην Ελλάδα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στο 36,3% τα ασφαλισμένα οχήματα για φυσικές καταστροφές στην Ελλάδα

by Insurancedaily editorial team
Oct 13, 2025

Comments 7

  1. connan says:
    15 years ago

    ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ Κ. ΜΑΥΡΙΚΟ.    ΠΩΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΟΜΩΣ ΟΤΑΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ‘ΕΠΩΝΥΜΟΙ’ ΚΑΙ ΓΚΛΑΜΟΥΡΑΤΟΙ΄ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΚΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΟΥΝ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΑΛΛΟΔΑΠΗΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ.    ΠΩΣ ΑΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΟΤΑΝ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΕΧΕΙ ΑΥΞΗΣΕΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ.   ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΠΩΣ ΝΑ ΕΠΙΤΕΥΧΘΕΙ ΑΥΤΟ ΟΤΑΝ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΠΡΟΤΙΜΑΕΙ ΤΑ ΑΛΛΟΔΑΠΗΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ.  [ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΣΤΟΛΕΣ ΑΠΟ ΚΙΝΑ Κ.Λ.Π.[    ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΥΝΗΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΤΟ ΣΤΕΙΛΛΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ ΜΕ ΣΥΣΤΗΜ,ΕΝΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗ ΙΣΧΥΡΙΖΟΝΤΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΛΑΒΑΝ.
     

    Reply
  2. taxis+ says:
    15 years ago

    Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου συναδελφε.
    Ηρθε ο καιρός να δείξουμε οτι μπορούμε Αυτό όμως ισχύει για όλα όχι μόνο για τα τρόφιμα…Από υπηρεσίες μέχρι και τα τρόφιμα.Σε όλα τα είδη.
    Και επίσης ήρθε ο καιρός να ενισχύσουμε τα γειτονικά μικρομάγαζα και οχι τους πολυεθνικούς ομίλους.

    Reply
  3. ΘΕΟΔΩΡΑ ΓΕΩΡΓΙΟΥ says:
    15 years ago

    Agapite fili/e,
    Sumfwnw apoluta mazi sou , omws se posa apo auta ta proionta oi times einai logikes? As poume gia paradeigma sto gala. Otan to 1 1/2 Lt tis Delta i’ tis Fage kostizei 1.30 giati na to agorasei mia tetramelis oikogeneia me 2 paidia?
    Ean uparksei enas swstos suntonismos tou testin, oi epixeirimaties na riksoun tis times, tote kai emeis na agorazoume ta kathara ellinika proionta. Otan omws ekeinoi koitazoun to sumferon tous – pws na ta paroun kai o oikogeneiarxis tha koitaksei tin tsepi tou, oxi tin tsepi tou Lux, tou Epsa i’ tis Verginas ktl.
    Ola auta einai mia alusida. Tha borousan se mia tetoia prospatheia ta MME na paiksoun kathoristiko rolo. Na bgoun kai na dimosiopoiisoun to keimeno.
    Dorita

    Reply
  4. Κ. Mavrikos says:
    15 years ago

    Αγαπητοί, την επιστολή την έστειλα πέρυσι τον Μάρτιο σε είκοσι φίλους. Η επιστολή έχει κάνει τον γύρο της Ελλάδας και έχω πάρει πολλά επαινετικά σχόλια αλλά και κριτικές.
    Θα σταθώ στις κριτικές και θα απαντήσω:
    1) η σύσταση μου δεν ήταν να στηρίξουμε τις ελληνικές επιχειρήσεις, αλλά τις δικές μας θέσεις εργασίας. Πρέπει όλοι να καταλάβετε, ότι όταν αγοράζετε εισαγόμενα προϊόντα χωρίς να βασανιστείτε λιγάκι για να πάρετε αντίστοιχα ελληνικά, συντελείτε στο να κλείσουν επιχειρήσεις και να χαθούν θέσεις εργασίας για Ελληνες.
    2) δεν ισχυρίστηκα ότι μπορείτε να αντικαταστήσετε το σύνολο των αγοραζόμενων προϊόντων με ελληνικά. Φυσικά και όχι. Μπορείτε όμως να αντικαταστήσετε ένα μέρος αυτών και για αυτό σας έδωσα παραδείγματα. Για παράδειγμα, θέλω να μου πείτε ποιά είναι η λογική να βάζουμε βενζίνη στην BP και να μην βάζουμε καύσιμα στην Cyclon ή στην ΕΚΟ ; Η τιμή είναι και χαμηλότερη. Ή γιατί να πηγαίνουμε στα Mc Donalds, στα KFC, Pizza Hut και όχι στα Goody’s; Γιατί να ψωνίσετε στα Carrefour και όχι στον Σκλαβενίτη που είναι ελληνική αλυσίδα;
    3) Σχετικά με τις Πολυεθνικές, πρέπει επίσης να καταλάβετε, ότι λόγω της εξάπλωσης τους έχουν την δυνατότητα να δουλεύουν με εξαιρετικά χαμηλές τιμές, προκειμένου να εξοντώσουν τοπικές παραγωγές. Με την ενοποιημένη ευρωπαϊκη αγορά, η Ελλάδα μας δεν έχει την δυνατότητα να επιβάλλει δασμούς εισαγωγής και να προστατέψει τομείς παραγωγής. Ούτε η εκάστοτε Κυβέρνηση μπορεί να μας πεί ότι πρέπει να αγοράζουμε ελληνικά προϊόντα. ΕΜΕΙΣ πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι έχουμε χρέος να στηρίξουμε τον τόπο μας. Γιατί αν οι ελληνικές επιχειρήσεις, κλείσουν, δεν θα μαζευτούν φόροι, θα υπάρξει μεγάλη ανεργία.
    Βέβαια όλα αυτά τα έλεγα πέρυσι τον Μάρτιο. Σήμερα,  η κατάσταση είναι ακόμα χειρότερη. Μέχρι το τέλος του έτους, υπολογίζω πτώση του τζίρου της αγοράς κατά 50 δις ευρώ, περίπου 1,3 εκατομμύρια ανέργους μέχρι τον Φεβρουάριο 2010. Για αυτό, έστω και τώρα, με το φιλότιμο που μας διακρίνει, αλλάξτε λίγο τις προτιμήσεις σας.

    Reply
  5. Μιχαήλ Βιβή says:
    15 years ago

    Κε Μαυρίκο,
    αναδημοσίευσα στην ιστοσελίδα μου την επιστολή σας,πρώτον γιατί τη θεώρησα τεκμηριωμένη και δεύτερον γιατί συμφωνώ απόλυτα με τη πρακτική της.
    Το σύνολο των αναγνωστών μου,συμφώνησε επίσης,πλην ενός που νομίζω πως εξέφρασε ένα ενδιαφέρον ερώτημα το οποίο ενδεχομένως να απασχολεί και άλλους αναγνώστες …
    Παραθέτω το σχόλιο και την απάντησή μου,την οποία ευελπιστώ να εμπλουτίσετε…
     
    ” sure_pilot είπε:
    ειλικρινα μπορει καποιος να μου πει αν κλεισουν τα εργοστασια που περιγραφεται που θα πανε οι ελληνεσ εργαζομενοι ? ”
    ” SpIrToKoYto είπε:
    @ sure_pilot

    ενδιαφέρουσα και προς διάλογο η ερώτηση…

    και θα συμφωνούσα απολύτως μαζί σου,εάν κάναμε τη συζήτηση ας πούμε 10 χρόνια πριν..
    την εποχή των παχέων αγελάδων και των επιδοτήσεων για την ενίσχυση της ελληνικής ανταγωνιστικότητας.
    ( δυστυχώς,οι ελληνικές επιχειρήσεις εξαργύρωσαν τη παρεχόμενη και αφθόνως ρέουσα τότε ρευστότητα με καγιέν – οι μικρές και νεόπλουτες – και με τρεχάλα στα Βαλκάνια – οι μεγάλες και μπασμένες στα κόλπα -,αφήνοντας στη τύχη τους ποιότητα και κόστος παρεχομένων προιόντων και υπηρεσιών )

    Θα συμφωνούσα επίσης,πως οι πολυεθνικές εταιρίες – πολλές δραστηριοποιούνται παραγωγικά και στην Ελλάδα, ανεξάρτητα αν τα κέρδη παίρνουν την άγουσα για εκτός με ελάχιστη απόδοση φόρων στο Ελληνικό Δημόσιο ( να ξεκαθαρίσω εδώ πως δεν ανήκω σε αυτούς που ζητούν τη κεφαλή επί πίνακι των επιχειρήσεων και τον φορολογικό τους σφαγιασμο,γιατί ποιός ξένος ή και Ελληνας επενδυτής θα έρθει και θα επενδύσει εδώ με φορολογία 40% και 3,5 χιλ.υπογραφές για έναρξη ),προσφέρουν θέσεις εργασίας σε Ελληνες εργαζόμενους – αυτό άλλωστε είναι και το ζητούμενο στην επικοινωνία μας – και τέλος ,ναι ..θα συμφωνούσα πάλι πως οι ίδιες οι ελληνικές επιχειρήσεις θα έπρεπε ήδη να είχαν ενισχύσει τη παραγωγικότητά τους με ίδιες διαρθρωτικές αλλαγές και να μη καλούμεθα σήμερα εκ των πραγμάτων να αλλάξουμε εμείς καταναλωτικές συνήθειες…

    …αλλά…

    κάνουμε τη συζήτηση το 2010…

    – με μία διαλυμένη οικονομία βορά στις επιθέσεις κερδοσκοπικών κεφαλαίων
    – υποδουλωμένοι δια της μεθόδου του υπερδανεισμού
    – κλεισμένοι σε ένα κλουβί που αν περάσουν οι αναθυμιάσεις..ψοφισαμε
    – με τρεις νταβάδες στο κεφάλι μας
    – με τα μάτια ορθάνοιχτα γιατί ακόμα δεν έχουμε καταλάβει από πού-και κυρίως γιατί- μας ήρθε η κεραμμύδα στο κεφάλι
    – με αγωνία,γιατί η μόνη λύση που έχουμε είναι να αλλάξουμε μυαλά και πλεύση

    Συμπέρασμα :

    – σοβαρευόμαστε
    – κλείνουμε το βαρέλι των δημοσίων ( και ανεξέλεγτων ) δαπανών,μιζών και λοιπών συναφών
    – αποχαιρετούμε ( και εκ των πραγμάτων ) τον υπερκαταναλωτισμό μας
    – σρεφόμαστε προς πηγές παραγωγής που θα μας εξασφαλίσουν ανταγωνιστικότητα για εξαγωγές
    ( σπορ ξεχασμένο,αφού όλα τα είχαμε στο πιάτο εισαγώμενα,πληρώνοντάς τα χ κατά περίπτωση φορές περισσότερο από άλλον ευρωπαίο καταναλωτή )

    Αφησα για το τέλος ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό συμπέρασμα,ίσως γιατί με αυτό θέλω να σου δώσω και την απάντηση μου…

    – την αποκήρυξη της δια της πολιτικής “βίας”επιβεβλημένης λογικής,του ΔΙΑΙΡΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕ.

    Η πολυτελής εποχή των στοχασμών μέσω του βολέματος,έχει πιστεύω περάσει ανεπιστρεπτί…
    Θεωρώ απόλυτα λογική την αγωνία σου για τυχόν απώλεια της θέσης εργασίας σου.
    Η ίδια αγωνία όμως,μας διακατέχει όλους.
    Αρα,ερχόμαστε να λάβουμε μέτρα για να διασφαλίσουμε ΟΛΟΙ-και οχι μόνο εγώ ή εσύ -την εργασία και επιβίωσή μας…

    Αυξανόμενη η κατανάλωση εγχωρίων προιόντων ,είναι αυτονόητο πως δημιουργεί ζήτηση,άρα παραγωγή…
    Παραγωγή σημαίνει κάλυψη εγχωρίων αναγκών,διακράτηση πολύτιμου χρήματος που μέχρι τώρα έρεε αφθονο σε γειτονικές εξαγωγικές χώρες – παρεμπιπτώντως δεν είδα η Γερμανία να κακόπαθε εξάγωντας ασύστολα και εισάγωντας ελάχιστα,αντίθετα,μετέτρεψε τα ελλείμματα του Νότου σε πλεονάσματα του Βορρα – ,σημαίνει επίσης δημιουργία παραγωγικών μονάδων και άρα θέσεων εργασίας που είναι και το ζητούμενο.

    Από την άλλη,οι πολυεθνικές εταιρίες που δραστηριοποιούνται εδώ,δεν βλέπω κανένα λόγο να μειώσουν προσωπικό ( τουλάχιστον όχι γιατί η Ελλάδα θα αυξήσει τη κατανάλωσή της σε εγχώρια προιόντα ,η πίτα είναι πολύ μεγάλη και το μερίδιο αγοράς δεν περιορίζεται μόνο εντός ).
    Η μείωση ενδεχομένως να προέλθει από βαρύτατο φορολογικό καθεστώς και τη διατήρηση των αντιαναπτυξιακών κινήτρων .

    Πάνω στα δυο τελευταία όμως,δεν μετέχω σε κανένα κυβερνητικό σχήμα πρώτον για να αποφασίσω και δεύτερον για να σου απαντήσω…-:))

    σ’έυχαριστώ που επικοινώνησες και καλό σου μήνα… ”
     
    Κε Μαυρίκο,ευχαριστώ για τη φιλοξενία και τη καλημέρα μου…

    Reply
  6. Γιώργος says:
    15 years ago

    Διάβασα το άρθρο και με βρήκε σύμφωνο. Έχω όμως μία πρακτική απορία: Κοίταξα το bar code της μπύρας  Άμστελ και ξεκίναγε από 520 όπως και αυτό του φραπέ της Νεστλέ . Αυτό, τι σημαίνει ότι είναι ελληνικά προϊόντα και τα λεφτά που θα δώσω θα μείνουν στην Ελλάδα; Διαφωτίστε με λίγο πως θα ξέπω ότι είναι ελληνικό προϊόν 100% και τα λεφτά θα μείνουν στη χώρα μας, αρκεί μόνο το 520;

    Reply
  7. Θ.Π says:
    15 years ago

    ο συγκεκριμένο άρθρο θυμίζει αν μη τι άλλο παρωχημένες μερκαντιλιστικές αντιλήψεις του 19ου αι.. Προάγει έναν εμπορικό “εθνικισμό” που όταν και όπου εφαρμόστηκε απέτυχε παταγωδώς..
    Αλήθεια γιατί να αγοράσουμε “Αγνο”,”Μεβγαλ” κτλ, που μας πουλούν προς 1,4Ε το λίτρο, στραγγαλίζοντας την ίδια ώρα τους τους μικρούς γαλακτοπαραγωγούς, αγοράζοντας τα προϊόντα τους σε εξευτελιστικά χαμηλές τιμές? Για να επιβραβεύσουμε την αλήτεία τους?
    Υπάρχουν άπειρα παραδείγματα ¨μπακαλίστικης” νοοτροπίας στον ελληνικό επιχειρηματικό κόσμο. Αν θέλουν τη στήριξη μας, θα πρέπει πρώτα οι ίδιοι τους να σεβαστούν το κοινωνικό σύνολο…

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
orizon-1964-row-banner-300x250jpg
oncology-center300x250gif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

  • Οι ασφαλίσεις υγείας στο επίκεντρο του 4ου Συνέδριου της ΕΑΕ

    Οι ασφαλίσεις υγείας στο επίκεντρο του 4ου Συνέδριου της ΕΑΕ

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • ΕΕΑ: «Γυναίκες με Όραμα: από την Αρχαία Ελλάδα στη Σύγχρονη Πραγματικότητα»

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Και Αν Συμβεί… Να Ανθίζεις! -«Η πρόληψη να σώζει ζωές» (video)

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Η Αθηναϊκή Γενική Κλινική τιμά την Παγκόσμια Ημέρα Όρασης

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ