ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

1o Συνέδριο e-business και social media

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
23/05/2012
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Share on Facebook

Στις 26 Ιουνίου 2012, στο Ξενοδοχείο Divani Caravel, η εταιρεία Smart Press πραγματοποιεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα δύο παράλληλα Συνέδρια που αποτελούν τον πυρήνα της ελληνικής διαδικτυακής οικονομίας: το e-Business World και το Social Media World. Αξιοποιήστε την ευκαιρία να βρεθείτε ανάμεσα: Σε δεκάδες Έλληνες και Διεθνείς ομιλητές, στους ειδικούς της αγοράς από το χώρο του business, σε social media specialists και bloggers, σε επιστήμονες από τον ακαδημαϊκό/ερευνητικό χώρο και να μάθετε όσα πρέπει να γνωρίζετε –και όχι μόνο- για το ηλεκτρονικό επιχειρείν. Είναι πλέον κοινά αποδεκτό, ότι τουλάχιστον όσον αφορά το νεανικό κοινό σήμερα «ή είσαι στα Social Media ή δεν υπάρχεις». Ως εκ τούτου, μία από τις προοπτικές ανάπτυξης της ελληνικής διαδικτυακής οικονομίας είναι η αξιοποίηση των Social Media, η οποία και αποκτά βαρύνουσα σημασία δεδομένου του ότι το 68% των Ελλήνων χρηστών του Internet συμμετέχει σε κάποιας μορφής ηλεκτρονική κοινωνική δικτύωση. Επίσης, 1 στους 2 Έλληνες αναζητά πριν αγοράσει, πληροφορίες σε σελίδες με reviews χρηστών. Σκεφθείτε το συγκριτικό πλεονέκτημα που αποκτούν οι επιχειρήσεις, οι οποίες αξιοποιούν το σημαντικό αυτό στοιχείο, μετατρέποντας τη «στατιστική» σε «εργαλείο δουλειάς».

Διαβάστε Επίσης

H ΕΑΕΕ στηρίζει και φέτος τη Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής με δωρεά αλκοολομέτρων

H ΕΑΕΕ στηρίζει και φέτος τη Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής με δωρεά αλκοολομέτρων

Oct 30, 2025
Άμεση παρέμβαση ΤτΕ – κυβέρνησης  για τις αθέμιτες πρακτικές σε ασφαλίσεις

Άμεση παρέμβαση ΤτΕ – κυβέρνησης για τις αθέμιτες πρακτικές σε ασφαλίσεις

Oct 30, 2025

Τα Social Media άλλαξαν την επικοινωνία, δημιουργώντας έναν διαδραστικό διάλογο (το 70% των χρηστών τα χρησιμοποιεί τόσο για επικοινωνία όσο και για διασκέδαση). Σήμερα, αρχίζουν να αλλάζουν και το εμπόριο, αφού έχουν διεισδύσει σε μεγάλο βαθμό στην καθημερινότητα τόσο των καταναλωτών όσο και των επιχειρήσεων. Όλες οι επιχειρήσεις σήμερα οφείλουν να έχουν παρουσία στα Social Media. Η εν λόγω παρουσία, όμως, αλλάζει τον τρόπο λειτουργίας του marketing αλλά και της επιχείρησης γενικότερα, δημιουργώντας παράλληλα ερωτήματα για το πώς εκείνη θα προσαρμοστεί σε αυτή την αλλαγή. Ποια είναι τα στάδια, οι προκλήσεις, οι δυσκολίες και οι ευκαιρίες αυτής της αλλαγής;

Το ηλεκτρονικό επιχειρείν σημειώνει αλματώδη ανάπτυξη την τελευταία διετία. Ουσιαστικά είναι το μοναδικό κομμάτι του ελληνικού εμπορίου και γενικότερα του ελληνικού επιχειρείν που εμφανίζει τέτοια ανάπτυξη. Σύμφωνα με έρευνα του ELTRUN, του ηλεκτρονικού εργαστηρίου του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, οι συνολικές αγορές των Ελλήνων online καταναλωτών έφτασαν τα 1,7 δισ. ευρώ το 2011 (αύξηση που ξεπερνάει το 35% σε σύγκριση με το 2010). Αν συνυπολογίσει κανείς πως μόλις το 1/3 των Ελλήνων χρηστών του Internet δηλώνουν ότι αγοράζουν online (το αντίστοιχο ποσοστό στη Δυτική Ευρώπη ξεπερνάει τα 2/3), καθώς και το ROPO (Researched Online Purchased Offline) αξίας 7.5 δισ. ευρώ, γίνoνται άμεσα αντιληπτές οι σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης της Ελληνικής Διαδικτυακής Οικονομίας τα επόμενα χρόνια.

Στόχος του Συνεδρίου

Στόχος του Συνεδρίου είναι να παρουσιάσει τις τελευταίες εξελίξεις σε ένα χώρο που μεταβάλλεται με εκθετικούς ρυθμούς, να αναδείξει τις νέες τάσεις και να προτείνει μοντέρνες και δοκιμασμένες λύσεις που αξιοποιούν τα Social Media, προς όφελος τόσο των καταναλωτών όσο και των επιχειρήσεων. Το Συνέδριο στοχεύει, επίσης, στη δημιουργία γόνιμου και εποικοδομητικού διαλόγου μεταξύ όλων των εμπλεκόμενων μερών, με σκοπό τη διερεύνηση και χάραξη στρατηγικής που θα οδηγήσει τις ελληνικές επιχειρήσεις στην ανάπτυξη και εξωστρέφεια και θα τις βοηθήσει να αξιοποιήσουν με τον καλύτερο τρόπο τα new media. Τέλος, στοχεύει στην επιμόρφωση των στελεχών marketing, με δεδομένο ότι τα new media αποτελούν αναγκαία επέκταση των δραστηριοτήτων τους, αλλά και στην ενημέρωση των στελεχών του κλάδου με την υψηλότερη ζήτηση στην αγορά εργασίας: των new media specialists.

Σε ποιους απευθύνεται

Το Συνέδριο απευθύνεται σε όλες τις επιχειρήσεις στην Ελλάδα που δραστηριοποιούνται, σχεδιάζουν να δραστηριοποιηθούν, προσφέρουν υπηρεσίες ή προμηθεύουν επιχειρήσεις στο χώρο των Social Media. Συγκεκριμένα, απευθύνεται σε όλα τα ανώτατα και ανώτερα στελέχη που ειδικεύονται σε: Marketing, Branding, Social Media, Εξυπηρέτηση Πελατών, e-commerce, Online & Direct marketing και Media Sales, από τους εξής κλάδους: Λιανεμπόριο, Τουριστικές Υπηρεσίες, Φιλοξενία, Μεταφορές / Ταχυδρομικές Υπηρεσίες, Τραπεζικές Υπηρεσίες, Τηλεπικοινωνίες, Καταναλωτικά Ηλεκτρονικά, Πληροφορική, Θέαμα, Internet. Περισσότερες πληροφορίες: Smart Press Α.Ε. +30210 5201500, +30210 5230000.

Πρόγραμμα Συνεδρίου e-business world:

Εισαγωγή
09:30 – 10:00
Η εικόνα της αγοράς – Παρουσίαση έρευνας
Το e-business στο δημόσιο τομέα.

1η Ενότητα: e-B2C
10:00 – 11:30
Στην πρώτη ενότητα του Συνεδρίου, Έλληνες και διεθνείς ομιλητές τοποθετούνται σε θέματα που απασχολούν τις ηλεκτρονικές επιχειρήσεις που απευθύνονται στον τελικό καταναλωτή. Αν και οι εν λόγω επιχειρήσεις αποτελούν την πλειοψηφία του ηλεκτρονικού επιχειρείν στη χώρα μας, εντούτοις υπάρχουν ακόμα αρκετά κενά, που συνιστούν ευκαιρίες, για όσους επιθυμούν να ασχοληθούν με το e-business.
Η ενότητα καλύπτει ένα εύρος θεμάτων, που περιλαμβάνουν από τις βασικές γνώσεις που πρέπει να διαθέτει κάποιος που εισέρχεται στο e-business, την παρουσίαση χρήσιμων και ουσιαστικών εργαλείων και λύσεων, τη χάραξη αποτελεσματικής στρατηγικής, την οργάνωση και λειτουργία, τους προμηθευτές και τις λύσεις που προτείνουν, έως τον ρόλο που διαδραματίζει το e-business στην εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας και τις προοπτικές που παρέχει η δραστηριοποίηση στην παγκόσμια αγορά.

Συγκεκριμένα, θα πραγματοποιηθούν παρουσιάσεις και θα ακολουθήσει συζήτηση αναφορικά με τους παρακάτω άξονες:

Πρώτη επαφή με το e-business. Ξεκινώντας με τα βασικά (e-commerce platforms).
Usability: το Α και το Ω ενός web site.
Web analytics in e-commerce.
Operations in e-commerce.
From Retailer to eTailer: Πώς συνδυάζεις φυσικό και ηλεκτρονικό κανάλι;
Mobile commerce.
Το e-business στρατηγικός αρωγός για την εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας.

Coffee Break: 11:30 – 12:00

2η Ενότητα: e-B2B
12:00 – 13:30
Η δεύτερη ενότητα ασχολείται με το e-business μεταξύ των επιχειρήσεων. Ο τζίρος των ηλεκτρονικών συναλλαγών ανάμεσα σε επιχειρήσεις αυξάνεται εκθετικά τα τελευταία χρόνια, κάτι που δεν συμβαίνει τυχαία, καθώς η τεχνολογία και το web προσφέρουν ευελιξία, περισσότερες επιλογές, αύξηση της παραγωγικότητας και σημαντική μείωση του κόστους.

Μεταξύ άλλων θα αναλυθούν οι εξής θεματικοί άξονες:

B2B web site: Ο στρατηγικός σχεδιασμός και η υλοποίηση του.
e-Banking: Υπηρεσίες προς επιχειρήσεις.
e-invoicing: Αύξηση της παραγωγικότητας με πραγματική μείωση του κόστους.
Η εξυπηρέτηση του πελάτη στο e-B2B.

3η Ενότητα: On-line Marketing
13:30 – 15:00
Στα μέσα της προηγούμενης δεκαετίας, τα περισσότερα χρήματα δαπανούνταν στη δημιουργία του web site. Σήμερα, ξοδεύονται στο marketing!
Στη συγκεκριμένη ενότητα, διακεκριμένοι ομιλητές θα προτείνουν λύσεις και πρακτικές – μέσα από την παρουσίαση επιτυχημένων case studies, που επιτρέπουν σε κάθε επιχείρηση να αξιοποιήσει στο μέγιστο τις δυνατότητες του online marketing, επενδύοντας έξυπνα τα χρήματά της. Δείτε τις βέλτιστες πρακτικές από τους leaders της αγοράς, ακολουθείστε τα βήματά τους και -γιατί όχι- ξεπεράστε τους!

Οι βασικοί άξονες, γύρω από τους οποίους θα κινηθούν οι παρουσιάσεις αλλά και το panel που θα ακολουθήσει είναι:

e-Mail marketing. Πώς, γιατί και πόσο;
Affiliate Marketing. Η νέα τάση στο on-line marketing που αποδίδει.
PPC (Pay Per Click). Μεγιστοποιώντας τα οφέλη μιας καμπάνιας.
Display advertising. Ζει και βασιλεύει.

Lunch Break: 15:00 – 16:00

4η Ενότητα: eBusiness υπηρεσίες
16:00 – 17:30
Όταν ακούμε για «e-business», το μυαλό μας πάει σε ένα web site. Η πραγματικότητα είναι πολύ διαφορετική. Υπάρχει ένας αφανής κόσμος πίσω από κάθε web site. Αυτόν το κόσμο φέρνει στην επιφάνεια η τελευταία ενότητα του συνεδρίου. Πρόκειται για υπηρεσίες, χωρίς τις οποίες δεν θα υπήρχε ηλεκτρονικό επιχειρείν.

Η ενότητα εξετάζει τα ακόλουθα:

Υπηρεσίες διανομής (courier). Ο courier είναι ο εκπρόσωπος της ηλεκτρονικής επιχείρησης στον τελικό πελάτη.
Προγράμματα εκπαίδευσης στο e-business.
e-procurement. Εξοικονομώντας χρόνο και χρήματα.
Logistics. Ολοκληρωμένες υπηρεσίες και λύσεις.
Tips για Content preparation γιa e-commerce.
Legal/Προστασία δεδομένων/Κώδικας δεοντολογίας.

Πρόγραμμα Συνεδρίου social media:

Εισαγωγή
09:30 – 10:00
Παρουσίαση έρευνας για τα Social Media στην ελληνική αγορά (Focus Bari)

1η Ενότητα: Ανάλυση του τοπίου στα Social Media. Τι σημαίνει για τον marketeer;
10:00 – 11:30

Η πρώτη ενότητα του συνεδρίου παρουσιάζει τις αλλαγές που φέρνουν τα Social Media στο παραδοσιακό marketing, τις αναλύει από την οπτική πλευρά του marketeer και προτείνει λύσεις αποτελεσματικής αξιοποίησης των New Media.

Οι παρουσιάσεις και η συζήτηση που θα ακολουθήσει θα περιστραφούν γύρω από τους ακόλουθους θεματικούς άξονες συζήτησης:

Επισκόπηση της ελληνικής αγοράς.
Ποιες είναι οι νέες τάσεις στα Social Media;
Πώς τα Social Media συμβάλλουν στις ενέργειες marketing της επιχείρησης;
Τι αλλάζει στις παραδοσιακές μεθόδους marketing;
Πώς διαφοροποιείται η θέση του marketeer και τι πρέπει να γνωρίζει;
Πώς τα Social Media προσθέτουν αξία στον B2B marketeer;
Αρχίστε να χτίζετε το social κοινό σας: Έξυπνες και πρακτικές λύσεις αξιοποίησης των Social Media.
Κατανοώντας τα δημογραφικά στοιχεία των Social Media και τις νέες τάσεις συμπεριφοράς του καταναλωτή.
SEO & Social: Ποια είναι η μεταξύ τους σχέση;
Επιλέγοντας τα κατάλληλα κανάλια για να επικοινωνήσετε το μήνυμά σας.
Πώς θα ξεχωρίσετε από τη μάζα;
Μία αγορά που αλλάζει διαρκώς: Πώς παρακολουθούμε τις εξελίξεις στον χώρο των New Media;

Coffee Break: 11:30 – 12:00

2η Ενότητα: Χτίζοντας το business case των Social Media
12:00 – 13:30
Η δεύτερη ενότητα του συνεδρίου ασχολείται με τη business πλευρά των Social Media. Η ενότητα εμβαθύνει στο πρακτικό μέρος αξιοποίησης των κοινωνικών δικτύων.
Καινοτόμες ιδέες και πρακτικές λύσεις αποτελούν τον πυρήνα της θεματολογίας, χρήσιμες για όλες τις επιχειρήσεις ανεξάρτητα από τον κλάδο στον οποίο δραστηριοποιούνται. Πώς θα επιλέξετε την λύση που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες σας; Τι μπορεί να σας προσφέρει ένας New Media Specialist;

Στην ενότητα θα διευρυνθούν θέματα όπως:

Δημιουργία προστιθέμενης αξίας για τον πελάτη και την επιχείρηση.
Επιλογή της κατάλληλης πλατφόρμας και τρόποι αποτελεσματικής διαχείρισής της.
Πρακτικές ιδέες όταν οι πόροι είναι περιορισμένοι (budget, χρόνος, ανθρώπινο δυναμικό).
Αξιολογώντας τις ευκαιρίες και απειλές των Facebook, Twitter, Foursquare, Pinterest κ.α..
Δημιουργία KPIs για reporting και αξιολόγηση των Social Media επαφών/συναλλαγών.
Τρόποι μέτρησης της επίδρασης των Social Media στην ενίσχυση του brand και της ικανοποίησης του πελάτη.
Ο ρόλος του mobile social media integration για την επιχείρηση.
Social Media Lab / Εκπαίδευση στα Social Media.
Ασφάλεια δεδομένων, κίνδυνοι, απειλές, προστασία
Νομοθετικό πλαίσιο: Προσωπικά δεδομένα, κανόνες χρήσης

3η Ενότητα: Social Media Strategies in Practice
13:30 – 15:00
Στην τρίτη ενότητα παρουσιάζονται επιτυχημένα case studies από την ελληνική και διεθνή αγορά.
Οι leaders του χώρου αναπτύσσουν τη στρατηγική, τις προσεγγίσεις και σας μεταφέρουν την εμπειρία τους.
Η ενότητα κλείνει με τη διεξαγωγή ενός πάνελ διαλόγου όπου ειδικοί του χώρου θα παρουσιάσουν τις απόψεις τους.

Lunch Break: 15:00 – 16:00

4η Ενότητα: Social Commerce – το αύριο του e-Business
16:00 – 17:30
Το επόμενο βήμα του e-Commerce είναι το Social Commerce, όπως εκτιμούν οι ειδικοί. Τι σημαίνει αυτό όμως για τις επιχειρήσεις; Πόσο έτοιμες είναι; Ποια είναι η επιχειρηματική ευκαιρία που παρουσιάζεται και πώς μπορούν να την αδράξουν; Πώς μετράται το ROI της επένδυσης στα Social Media;

Στο πλαίσιο της ενότητας θα συζητηθούν θέματα στους εξής άξονες:

Οδηγώντας τους καταναλωτές σε αγορές μέσα από τα Social Media.
Γιατί το online buying δεν είναι social experience;
Κεφαλαιοποιώντας την επένδυση στα Social Media.
Τρόποι μέτρησης του ROI.
Μπορεί το Facebook να γίνει one-stop shop για τον Έλληνα καταναλωτή;
Ποιες επιχειρήσεις πρέπει να επενδύσουν στα Social Media και για ποιους λόγους;
Τεχνολογικά εργαλεία για τη βέλτιστη διαχείριση του προφίλ του πελάτη όπως αυτό διαμορφώνεται μέσα από τα Social Media.
Στρατηγική εξυπηρέτησης πελάτη στα Social Media.

icsbanner-insurance-daily-111png

Related Posts

H ΕΑΕΕ στηρίζει και φέτος τη Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής με δωρεά αλκοολομέτρων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

H ΕΑΕΕ στηρίζει και φέτος τη Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής με δωρεά αλκοολομέτρων

by Insurancedaily editorial team
Oct 30, 2025
Άμεση παρέμβαση ΤτΕ – κυβέρνησης  για τις αθέμιτες πρακτικές σε ασφαλίσεις
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Άμεση παρέμβαση ΤτΕ – κυβέρνησης για τις αθέμιτες πρακτικές σε ασφαλίσεις

by Insurancedaily editorial team
Oct 30, 2025
Packmen: To βιωματικό project της Interamerican για τις φυσικές καταστροφές
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Packmen: To βιωματικό project της Interamerican για τις φυσικές καταστροφές

by Insurancedaily Editorial Team
Oct 30, 2025
Η Euroins «ανέβασε στροφές» συνοδηγώντας με το Θ. Χαλκιά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Euroins «ανέβασε στροφές» συνοδηγώντας με το Θ. Χαλκιά

by Insurancedaily Editorial Team
Oct 30, 2025
“Άνοιγμα” του ΕΣΥ στην Ιδιωτική Ασφάλιση: Το Υπουργείο Υγείας δηλώνει έτοιμο για συμβάσεις
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

“Άνοιγμα” του ΕΣΥ στην Ιδιωτική Ασφάλιση: Το Υπουργείο Υγείας δηλώνει έτοιμο για συμβάσεις

by Insurancedaily editorial team
Oct 30, 2025
LIFE PROFILE: Η περιβαλλοντική ευθύνη σε πρώτο πλάνο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

LIFE PROFILE: Η περιβαλλοντική ευθύνη σε πρώτο πλάνο

by Βίκυ Γερασίμου
Oct 30, 2025
Yπεραποδίδουν τα ΑΚ των ασφαλιστικών εταιρειών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Yπεραποδίδουν τα ΑΚ των ασφαλιστικών εταιρειών

by Insurancedaily editorial team
Oct 29, 2025
Συμμετοχή της Fairfax στο μετοχικό κεφάλαιο της Eurobank
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Συμμετοχή της Fairfax στο μετοχικό κεφάλαιο της Eurobank

by Insurancedaily Editorial Team
Oct 29, 2025
Η Allianz πραγματοποίησε ταξίδι επιβράβευσης Συνεργατών στη Ρώμη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Allianz πραγματοποίησε ταξίδι επιβράβευσης Συνεργατών στη Ρώμη

by Insurancedaily editorial team
Oct 27, 2025 - Updated on Oct 29, 2025

Comments 2

  1. BΑΣΙΛΗΣ says:
    13 years ago

    ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ!!ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ!ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΚΕΙ!!ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!

    Reply
  2. Προσφορες says:
    13 years ago

    ειναι απαραιτητο!

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
300x250-4gif
oncology-center300x250gif
banner-300x250-cyprialifegif

TOP#5 Insurancedaily

  • Πρόγραμμα προετοιμασίας για τις εξετάσεις πιστοποίησης Ασφαλιστικού Πράκτορα από τον Όμιλο ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ

    Πρόγραμμα προετοιμασίας για τις εξετάσεις πιστοποίησης Ασφαλιστικού Πράκτορα από τον Όμιλο ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • H ΕΑΕΕ στηρίζει και φέτος τη Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής με δωρεά αλκοολομέτρων

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Άμεση παρέμβαση ΤτΕ – κυβέρνησης για τις αθέμιτες πρακτικές σε ασφαλίσεις

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Packmen: To βιωματικό project της Interamerican για τις φυσικές καταστροφές

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ