ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

3η θέση στα Βραβεία Famous Brands για την ΑΧΑ Ασφαλιστική

Insurancedaily Editorial Team by Insurancedaily Editorial Team
12/11/2012 - Updated on 15/12/2013
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Share on Facebook

Η AXA Ασφαλιστική για 2η φορά, σε σύνολο επτά ερευνών που έχουν πραγματοποιηθεί στην Ελλάδα στο πλαίσιο του διεθνούς θεσμού «Famous Brands», κατέκτησε την 3η θέση σε «ψήφο εμπιστοσύνης» των πολιτών μεταξύ των εταιρειών της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς.

Ο Eric Kleijnen, Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΧΑ Ασφαλιστικής, δήλωσε: «Η ΑΧΑ με μόλις 5 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά αναδεικνύεται στα πρώτα ονόματα αναγνωρισιμότητας. Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά τους εργαζόμενους και τα δίκτυα διανομής, καθώς είναι αποτέλεσμα συλλογικής προσπάθειας και ομαδικής δουλειάς. Η διάκριση αυτή αντανακλά κυρίως την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρει η ΑΧΑ στους πελάτες της και επιβεβαιώνει την ικανότητά της να είναι διαθέσιμη, προσηλωμένη και αξιόπιστη. Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε να ενισχύουμε την ποιότητα των υπηρεσιών μας και να βελτιώνουμε συνεχώς την εμπειρία του πελάτη παρέχοντας προϊόντα και καινοτόμες υπηρεσίες που προσθέτουν αξία και ανταποκρίνονται στις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες τους».

Διαβάστε Επίσης

Ο Λυκούργος Πέτροβας για 1η χρονιά στην Κριτική Επιτροπή των FMIA24

Ο Λυκούργος Πέτροβας για 1η χρονιά στην Κριτική Επιτροπή των FMIA24

Oct 30, 2024
Συγχωνεύσεις Ασφαλιστικών εταιρειών: Deals Δισεκατομμυρίων 

Συγχωνεύσεις Ασφαλιστικών εταιρειών: Deals Δισεκατομμυρίων 

Nov 22, 2022

Η έρευνα κάλυψε 34 συνολικά κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών και διεξήχθη για πρώτη φορά στην Ελλάδα με τη μέθοδο C.A.W.I., μέσω της προηγμένης ψηφιακής πλατφόρμας της Digipoll, σε συνεργασία με τη WIZZARD – From wisdom to magic και το Reputation Management Institute. Η έρευνα εκφράζει την αυθόρμητη επιλογή της μάρκας με την καλύτερη φήμη στην Ελλάδα στις επιλεγμένες κατηγορίες, χωρίς τη βοήθεια λίστας και μέχρι 3 αναφορές από τους ερωτηθέντες για κάθε κατηγορία. Σύμφωνα με τα στοιχεία που προέκυψαν από την έρευνα, το 94% των ερωτηθέντων εμπιστεύονται τις μάρκες που διακρίθηκαν, το 92% καλύπτει τις ανάγκες του με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και το 90% θεωρεί ότι τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες που απολαμβάνει ανταποκρίνονται στην αξία των χρημάτων που διαθέτει γι’ αυτά. Από την έρευνα, εκτός των 34 χρυσών νικητών προέκυψαν 36 αργυροί και 37 χάλκινοι.

Ο Πέτρος Κωνσταντινίδης, Πρόεδρος της Hill & Knowlton Strategies και του Reputation Management Institute – RMI Athens, επισημαίνει την ανάγκη ολιστικής προσέγγισης της διαχείρισης της φήμης στις σημερινές συνθήκες, ενώ ο Μάκης Οβαδίας, Γενικός Διευθυντής του RMI Athens, υπογραμμίζει ότι πέρα από την αναγνωρισιμότητα, η «χρυσή φήμη» προϋποθέτει διαχρονικά υψηλή ποιότητα προϊόντων και υπηρεσιών, οργανωμένη υποστήριξη προγραμμάτων κοινωνικής υπευθυνότητας και δημιουργία θετικής δημοσιότητας και «εμπειρίας». Τέλος, η Έλενα Μάθιου-Rose, Διευθύνουσα Σύμβουλος της WIZZARD – From wisdom to magic σημείωσε ότι «επειδή σήμερα οι πωλήσεις και το χτίσιμο των μαρκών πρέπει να επιτευχθούν ταυτόχρονα με σημαντική μείωση κονδυλίων επένδυσης, είναι σημαντικό να αξιοποιείται κάθε σημείο επαφής με τον καταναλωτή, ως σημείο θετικού επηρεασμού, επικοινωνίας και εμπειρίας».

Tags: Axa Ασφαλιστική
np-katoikia-468x60px-new-1jpg

Related Posts

Η εναλλακτική στρατηγική της INTERAMERICAN και η αποδεδειγμένη επιτυχία της
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η εναλλακτική στρατηγική της INTERAMERICAN και η αποδεδειγμένη επιτυχία της

by Νίκος Μωράκης
Jul 7, 2025
Ν. Μακρόπουλος: Τα σχέδια ανάπτυξης για την Ευρώπη Ασφαλιστική
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ευρώπη Ασφαλιστική: Αύξηση παραγωγής και κερδοφορίας το α’ εξάμηνο

by Insurancedaily editorial team
Jul 7, 2025
Στην Generali δημιουργούμε τα στελέχη του αύριο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στην Generali δημιουργούμε τα στελέχη του αύριο

by Insurancedaily editorial team
Jul 7, 2025
The New Good Life
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

The New Good Life: 50 χρόνια ιστορίας στην ιδιωτική ασφάλιση με επίκεντρο τον άνθρωπο

by Insurancedaily editorial team
Jul 5, 2025 - Updated on Jul 7, 2025
Ανάγκη για ενίσχυση της ανθεκτικότητας από τις πλημμύρες
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ανάγκη για ενίσχυση της ανθεκτικότητας από τις πλημμύρες

by Βίκυ Γερασίμου
Jul 4, 2025
Οι αρρυθμίες στο νόμο για την υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων και οι ασφαλίσεις υγείας στο επίκεντρο της συνάντησης ΕΕΘ και ΕΑΕΕ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι αρρυθμίες στο νόμο για την υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων και οι ασφαλίσεις υγείας στο επίκεντρο της συνάντησης ΕΕΘ και ΕΑΕΕ

by Insurancedaily editorial team
Jul 4, 2025
Μείωση έως 1% στο ΑΕΠ της Ελλάδας από τα κύματα καύσωνα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Μείωση έως 1% στο ΑΕΠ της Ελλάδας από τα κύματα καύσωνα

by Βίκυ Γερασίμου
Jul 3, 2025
Η INTERAMERICAN ενδυναμώνει την εργασιακή εμπειρία – με πράξεις
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η INTERAMERICAN ενδυναμώνει την εργασιακή εμπειρία – με πράξεις

by Insurancedaily editorial team
Jul 3, 2025 - Updated on Jul 4, 2025
Στην Επιτροπή Ανταγωνισμού προσφεύγει η Εθνική Τράπεζα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στην Επιτροπή Ανταγωνισμού προσφεύγει η Εθνική Τράπεζα

by Insurancedaily editorial team
Jul 3, 2025

Comments 1

  1. Arvi says:
    13 years ago

    Συγχαρητήρια στην AXA. Αλλά, για να ξέρουν οι αναγνώστες: τα FamousBrandsείναι πράγματι ένας σοβαρός θεσμός, που βασίζεται στη μέτρηση της κοινής γνώμης και στο διεθνές κύρος του ReputationManagementInstitute– δεν έχει καμμία σχέση με τα διάφορα δημοσιοσχετίστικα «events» με πληρωμένη συμμετοχή, για δήθεν σούπερ φήμες. Πρέπει όμως να σημειωθεί ότι η ασφαλιστική αγορά στην έρευνα αυτή είναι πολύ χαμηλά μεταξύ των 34 κατηγοριών που αξιολογούνται και ότι από τις 7 εως σήμερα έρευνες που έχουν διενεργηθεί από το 2005, στις 5 έχει αναδειχθεί πρώτη η INTERAMERICAN– όπως ήταν πρώτη και φέτος, με δεύτερη την ΕΘΝΙΚΗ και τρίτη την ΑΧΑ. Μάλλον, λοιπόν, δεν υπάρχει ιδιαίτερος λόγος για πανηγυρικές ανακοινώσεις αυτού του τύπου. Καλή η τρίτη θέση, αλλά με μέτρο η προβολή, παιδιά!

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
202506nnpillowdisplay300x25062jpg
synet-home-300x250gdngif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ