ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Marketing & Sales

Γίνετε ένας πολύ καλός ομιλητής και γοητεύστε το κοινό

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
30/05/2016 - Updated on 02/06/2016
in Marketing & Sales, Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Γίνετε ένας πολύ καλός ομιλητής και γοητεύστε το κοινό
Share on Facebook

presenter-815x458

Ήρθε η ώρα για να κάνετε την εταιρική παρουσίαση στους συνεργάτες σας, ή στους μετόχους της εταιρείας σας, ή ακόμη και στο κοινό. Και ανησυχείτε, πως θα τα πάτε;

Διαβάστε Επίσης

Σιωπηλή απαξίωση των διευθυντικών στελεχών άνω των 45 ετών

Σιωπηλή απαξίωση των διευθυντικών στελεχών άνω των 45 ετών

Nov 10, 2025
Το CEOs Meeting του Unilink – Acrisure “φιλοξένησε” η Mega Brokers

Το CEOs Meeting του Unilink – Acrisure “φιλοξένησε” η Mega Brokers

Nov 10, 2025

Μα γιατί;

  • Κατ’ αρχην, αναλύστε το ακροατήριο και την κατάσταση
  •  Τοποθετήστε τους κυριότερους στόχους του λόγου σας
  •  Θέστε τους πρωταρχικούς σκοπούς που θα σας επιτρέψουν να προσεγγίσετε αυτούς τους κυριότερους στόχους.
  •  Θέστε τους δευτερεύοντες σκοπούς και δεν έχετε να φοβηθείτε τίποτε για την παρουσίαση.
  1. Ανάλυση του ακροατηρίου και της κατάστασης

Οι στόχοι σας θα κριθούν από τις πνευματικές ανάγκες, επιθυμίες και περιορισμούς του κοινού σας. Μια και συνήθως δεν μπορείτε να γνωρίζετε τι θέλει να ακούσει το κοινό που βρίσκετε μπρο­στά σας πρέπει να κάνετε μόνοι σας μια ανάλυση. Γράψτε σύντομες σημειώσεις που θα απαντούν στα επόμενα ερωτήματα. (Εάν δεν γνωρίζετε την ακριβή απάντηση κάνετε μία «δόκιμη» προσέγγι­ση).

  • Ποια είναι τα ενδιαφέροντα του ακροατηρίου σας;
  • Είναι το αντικείμενό σας σημαντικό γι’ αυ­τούς;
  • Ποια είναι η ηλικία τους;
  •  Είναι πρόθυμο το κοινό σας να ενεργήσει σύμφωνα με τις πληροφορίες που προσφέρετε;
  • Εάν δεν είναι πρόθυμο, τι μπορείτε να κάνετε για να προκαλέσετε το ενδιαφέρον τους και την συμ­μετοχή τους;
  • Ποιοι είναι οι στόχοι τους για το μέλλον ;
  • Τι επίπεδο μόρφωσης έχουν;
  • Είναι γνώστες του αντικειμένου σας;
  • Ποια άλλα σχετικά ζητήματα γνωρίζει το κοινό σας, και μπορεί αυτή η συ­ναφής γνώση να χρησιμοποιηθεί υπέρ της μεγαλύτερης κατανόησης του δικού σας μηνύματος;
  • Ποια είναι η συμπεριφορά του ακροατηρίου σας;
  • Είναι θετικοί ή αρνητικοί για το θέμα σας;
  • Εί­ναι εναντίον σας ή υπέρ σας;
  • Πόσο έντονα είναι τα συναισθήματά τους;
  •  Ποιες είναι οι αξίες τους;
  • Ποια στοιχεία σχετικά με το θέμα σας το κοινό ακούει ευχάριστα;
  • Πώς είναι πιθανό να κρίνουν την ωφελιμότητα των προτάσεων σας και της άποψης σας:

Αναγνωρίστε τα ευαίσθητα σημεία που θα πρέπει να παραλείψετε από τον λόγο σας. Προσπαθείστε να προσαρμόσετε τον εαυτό σας στο κοινό. Όσο καλύτερα γνωρίζετε το κοινό σας τόσο πιο δύσκολο είναι να κάνετε ασυγχώρητα λάθη. Αναλογιστείτε και τη δική σας κατάσταση. Καθώς αναλύετε το κοινό σας αναλύστε την κατά­στασή σας απαντώντας στις παρακάτω ερωτήσεις:

  • Ποιο θα είναι το φυσικό σας περιβάλλον;
  • Σε τι περιβάλλον θα παραδώσετε το μήνυμα σας;
  • Τι πι­θανά εμπόδια θα παρουσιαστούν και πρέπει να ξεπεράσετε (τηλέφωνα που χτυπάνε, εξωτερικοί θόρυβοι, ελλειπής ακουστική, πολυκοσμία, κλπ.);
  • Θα υπάρξουν κίνητρα που μπορείτε να χρησι­μοποιήσετε υπέρ σας;
  •  Σε τι κοινωνική περίσταση βρίσκεστε;
  • Είναι μια κοινωνική συγκέντρωση ή μια επαγγελματική συ­νάντηση;
  • Είναι πιθανόν να παρουσιαστούν αντικρουόμενες απόψεις;
  • Είναι μια μικρή ή μεγάλη συγκέντρωση;
  • Τα μέλη του ακροατηρίου είναι εκεί γιατί, πρέπει, να είναι ή γιατί θέλουν:
  •  Είναι η στιγμή της ομιλίας σας σημαντική;
  • Είσαστε ένας χαρακτηριστικός ομιλητής;
  • Μήπως κά­ποια σημαντική κίνηση εξαρτάται από αυτά που θα πείτε;
  • Μήπως κάποιο γεγονός σε εθνικό ή το­πικό επίπεδο είναι σχετικό με τον λόγο σας;
  1. Τοποθέτηση του κυριότερου στόχου του λόγου.

Μια και ήδη γνωρίζετε το κοινό σας, είσαστε σε θέση να αποφασίσετε τί θέλετε να πετύχετε με το μήνυμα σας. Σίγουρα δεν θέλετε να υποτιμήσετε το κοινό σας ή να μιλήσετε για πράγματα δεν καταλαβαίνουν. Ο στόχος σας θα πρέπει να ανταποκρίνεται στον πλέον κοινό παρονομαστή που χαρακτηρίζει το ακροατήριο σας.

  • Για να θέσετε τον κύριο στόχο σας, απαντήστε σ’αυτές τις έξι (6) ερωτήσεις που αρχίζουν με έξη κλασσικές δημοσιογραφικές λέξεις:
  • Ποιόν θέλετε να επηρεάσετε;
  • Τι θέλετε να κάνει αυτός;
  • Πότε θέλετε να το κάνει;
  • Πού θέλετε να το κάνει;
  • Γιατί θέλετε να το κάνει;
  • Πώς θέλετε να το κάνει;

Διαβάστε το δεύτερο μέρος.

icsbanner-insurance-daily-111png

Related Posts

Σιωπηλή απαξίωση των διευθυντικών στελεχών άνω των 45 ετών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Σιωπηλή απαξίωση των διευθυντικών στελεχών άνω των 45 ετών

by Insurancedaily editorial team
Nov 10, 2025
Αυξήθηκαν κατά 311.790 τα ασφαλισμένα σπίτια για φυσικές καταστροφές
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Αυξήθηκαν κατά 311.790 τα ασφαλισμένα σπίτια για φυσικές καταστροφές

by Βίκυ Γερασίμου
Nov 10, 2025
Tennis, Bancassurance, ολιγοπώλια στην υγεία & ανταγωνισμός στη Διαμεσολάβηση
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η θέα από την κορυφή του λόφου, η αρχική δημόσια προσφορά, η Vienna και ο Μαραθώνιος

by Insurancedaily editorial team
Nov 10, 2025
9+1 λόγοι για να συνεργαστείς με την allsafe
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

9+1 λόγοι για να συνεργαστείς με την allsafe

by Insurancedaily editorial team
Nov 10, 2025
Η Ατλαντική Ένωση εκπαιδεύει τους ανθρώπους της στο AI
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Ατλαντική Ένωση εκπαιδεύει τους ανθρώπους της στο AI

by Insurancedaily editorial team
Nov 10, 2025
Πολιτισμός της Ευθύνης: Πόσοι ηγέτες τον κατανοούν;
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πολιτισμός της Ευθύνης: Πόσοι ηγέτες τον κατανοούν;

by Insurancedaily editorial team
Nov 10, 2025
Business Day 2025 από την Εθνική Ασφαλιστική
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Business Day 2025 από την Εθνική Ασφαλιστική

by Insurancedaily Editorial Team
Nov 7, 2025 - Updated on Nov 10, 2025
Ακτινοβολία με Ευθύνη: Η Affidea πρωτοπορεί στην Ασφαλή Ιατρική Απεικόνιση
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ακτινοβολία με Ευθύνη: Η Affidea πρωτοπορεί στην Ασφαλή Ιατρική Απεικόνιση

by Insurancedaily editorial team
Nov 7, 2025
Δ. Γαβαλάκης: Τα ανασφάλιστα οχήματα είναι κοινωνικό ζήτημα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Δ. Γαβαλάκης: Τα ανασφάλιστα οχήματα είναι κοινωνικό ζήτημα

by Insurancedaily editorial team
Nov 7, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
orizon-1964-row-banner-300x250jpg
300x250gif
banner-300x250-cyprialifegif

TOP#5 Insurancedaily

  • Σιωπηλή απαξίωση των διευθυντικών στελεχών άνω των 45 ετών

    Σιωπηλή απαξίωση των διευθυντικών στελεχών άνω των 45 ετών

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Το CEOs Meeting του Unilink – Acrisure “φιλοξένησε” η Mega Brokers

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Αυξήθηκαν κατά 311.790 τα ασφαλισμένα σπίτια για φυσικές καταστροφές

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Πολιτική Προστασία: Που θα έχει βροχές σήμερα και αύριο – Οδηγίες για τους πολίτες

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ