ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home Ειδήσεις Διεθνείς Ειδήσεις

Ένας στους δύο καταναλωτές θα απέφευγε έναν online πάροχο υπηρεσιών μετά από παραβίαση δεδομένων

Τι δείχνει διεθνής έρευνα της Kaspersky

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
21/04/2021
in Διεθνείς Ειδήσεις
A A
Ένας στους δύο καταναλωτές θα απέφευγε έναν online πάροχο υπηρεσιών μετά από παραβίαση δεδομένων
Share on Facebook

Οι μισοί καταναλωτές (50%) θα απέφευγαν έναν online πάροχο υπηρεσιών εάν αυτός αντιμετώπιζε οποιαδήποτε μορφή παραβίασης δεδομένων, σύμφωνα με έρευνα της Kaspersky σε 15.000 καταναλωτές παγκοσμίως.

Η ιδέα ότι η κατάχρηση δεδομένων θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί, είναι πιθανό να προκαλέσει την ακόμη μεγαλύτερη οργή των ερωτηθέντων, ωστόσο, με το 63% να επιβεβαιώνει ότι δεν θα χρησιμοποιούσαν πλέον τον πάροχο με τον φόβο ότι τα δεδομένα τους θα πωληθούν σε τρίτους σε αυτήν την περίπτωση. Καθώς οι καταναλωτές αντιλαμβάνονται περισσότερα για την υποχρέωση των επιχειρήσεων να διαφυλάσσουν την ιδιωτικότητα των δεδομένων, απαιτείται μεγαλύτερη διαφάνεια από αυτές σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο χειρίζονται τα δεδομένα των χρηστών.

Διαβάστε Επίσης

Αποδέχεστε τα cookies; Δείτε γιατί οι χάκερ τα λατρεύουν

Αποδέχεστε τα cookies; Δείτε γιατί οι χάκερ τα λατρεύουν

Sep 19, 2025
Yπ. Εργασίας: Η επίθεση στις fast track συντάξεις είναι από εκείνους  που χάνουν την πελατεία τους

Η τεχνητή νοημοσύνη ως ταξιδιωτικός πράκτορας

Aug 29, 2025

Το γεγονός ότι οι αγορές, η διασκέδαση, η επικοινωνία και η αλληλεπίδραση με επιχειρήσεις έχουν μεταφερθεί στο διαδίκτυο, έχει προκαλέσει μεγαλύτερη ευαισθητοποίηση σχετικά με το πόσα δεδομένα προσφέρονται και ποια είναι τα αποτελέσματα αυτής της διάδοσης. Σχεδόν δύο στους τρεις (62%) ερωτηθέντες ανησυχούν τώρα ότι οι διαδικτυακές τους δραστηριότητες παρακολουθούνται συνεχώς από τους ιστότοπους ή τις υπηρεσίες που επισκέπτονται.

Όχι μόνο το 50% των καταναλωτών θα σταματούσαν να χρησιμοποιούν έναν διαδικτυακό πάροχο εάν αντιμετώπιζε παραβίαση, αλλά ένα μεγάλο μέρος αυτών απαιτούν ήδη μεγαλύτερη προστασία των δεδομένων τους εκ των προτέρων, τόσο από επιχειρήσεις όσο και από κυβερνήσεις.

Περίπου οι μισοί (51%) επιβεβαίωσαν ότι θέλουν οι εταιρείες να είναι διαφανείς αναφορικά με τους τρόπους επεξεργασίας των δεδομένων τους, ενώ το 48% πιστεύει ότι οι εταιρείες πρέπει να είναι εξίσου ανοιχτές σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας της τεχνολογίας τους. Πέντε στους δέκα κάλεσαν τις κυβερνήσεις να είναι διαφανείς σχετικά με τις αντίστοιχες διαδικασίες συλλογής και διαχείρισης των δεδομένων τους.
Αυτό δεν σημαίνει ότι οι καταναλωτές είναι απαραίτητα αντίθετοι στην ιδέα της επεξεργασίας δεδομένων γενικά.

Το 68% συμφωνεί ότι οι εφαρμογές και οι ψηφιακές υπηρεσίες που χρησιμοποιούν κάνουν τη ζωή τους πολύ πιο εύκολη. Ωστόσο, δεδομένου ότι περισσότεροι από ένας στους 10 (12%) αντιμετώπισαν διαρροή ή κοινοποίηση προσωπικών τους δεδομένων από τρίτο μέρος – με αποτέλεσμα την αποκάλυψη μυστικών τους πληροφοριών (64%) ή απώλεια χρημάτων (62%) – είναι κατανοητή η απαίτηση επιπλέον προσοχής.

Πώς πρέπει να εφαρμόζεται η διαφάνεια από εταιρείες ή οργανισμούς;

«Είναι σαφές από τα δεδομένα ότι οι άνθρωποι έχουν αναπτύξει μια αίσθηση ελέγχου και τώρα απαιτούν διαφάνεια για το πώς και πού διαχειρίζονται τα δεδομένα τους. Αυτό είναι κάτι για το οποίο μαχόμαστε και υποστηρίζουμε απόλυτα στην Kaspersky, έχοντας φέρει στο φως τη σημασία της διαφάνειας στον χώρο της πληροφορίας. Πρόσφατα μετεγκαταστήσαμε την επεξεργασία δεδομένων στην Ελβετία και αυτή η αλλαγή συμπεριφοράς μεταξύ των καταναλωτών θα βοηθήσει τις προσπάθειές μας να κάνουμε τις πρακτικές επεξεργασίας δεδομένων πιο ασφαλείς και διαφανείς στο μέλλον. Οι επιχειρήσεις πρέπει να γνωρίζουν πόσο επιζήμιο θα ήταν για τη φήμη της μάρκας να αγνοήσει αυτές τις τάσεις», δήλωσε η Marina Titova, Head of Consumer Product Marketing στην Kaspersky.

Εκτός από τα μέτρα που λαμβάνονται από τους παρόχους υπηρεσιών, υπάρχουν επίσης μέτρα που μπορούν να λάβουν οι καταναλωτές για να διατηρήσουν τους ίδιους και τις πληροφορίες τους ασφαλείς. Οι προτάσεις της Kaspersky περιλαμβάνουν:

  • Ενημέρωση προγραμμάτων και λειτουργικών συστημάτων όποτε σας ζητηθεί. Μέσα σε αυτές τις ενημερώσεις, τα τρωτά σημεία επιδιορθώνονται, πράγμα που σημαίνει ότι είναι λιγότερο πιθανό να προκύψουν παραβιάσεις.
  • Επιλογή κρυπτογραφημένης σύνδεσης Wi-Fi για να διατηρείτε τους υπολογιστές και τις πληροφορίες σας ασφαλείς από αδιάκριτα μάτια. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε μια λύση όπως το Kaspersky Security Cloud, το οποίο προσφέρει ένα ευρύ φάσμα εργαλείων, όπως έλεγχο λογαριασμού, ιδιωτική περιήγηση, λειτουργίες αποκλεισμού, anti-ransomware, ασφάλεια φορητών συσκευών και διαχείριση κωδικών πρόσβασης.
  • Όταν πρέπει να συνδεθείτε σε δημόσιο Wi-Fi, σκεφτείτε να χρησιμοποιήσετε ένα εικονικό ιδιωτικό δίκτυο (VPN). Προστατεύει τα δεδομένα σας και δεν διατηρεί το ιστορικό των ιστότοπων που επισκέπτεστε, των αναζητήσεών σας ή άλλων ενεργειών, ώστε να μπορείτε να παραμείνετε προστατευμένοι από πιθανή παραβίαση.
  • Να αλλάζετε τακτικά κωδικούς πρόσβασης λογαριασμού, καθώς και προεπιλεγμένους κωδικούς πρόσβασης για τις συσκευές και το router σας. Οι προεπιλεγμένοι κωδικοί πρόσβασης είναι πολύ αδύναμοι και είναι ήδη γνωστοί στο διαδίκτυο.
  • Τέλος, παραμείνετε σε εγρήγορση για κακόβουλα, αλλά πειστικά email, και έχετε επίγνωση των διασφαλίσεων απορρήτου σε όλες τις εφαρμογές και τις υπηρεσίες.
Tags: Kaspersky
icsbanner-insurance-daily-111png

Related Posts

Κίνδυνος για την υγεία των εργαζομένων οι καύσωνες
asfalistikomarketing

Κίνδυνος για την υγεία των εργαζομένων οι καύσωνες

by Βίκυ Γερασίμου
Oct 31, 2025
AIG General Insurance: 10% αύξηση παραγωγής στο β’ τρίμηνο
Διεθνείς Ειδήσεις

Στην AIG περνάει χαρτοφυλάκιο 2 δις δολ της Everest

by Insurancedaily editorial team
Oct 30, 2025
Οι νέοι μηνύουν το συνταξιοδοτικό ταμείο του Καναδά
Διεθνείς Ειδήσεις

Οι νέοι μηνύουν το συνταξιοδοτικό ταμείο του Καναδά

by Insurancedaily editorial team
Oct 30, 2025
Τυφώνας Melissa: Μόνο το 5% των σπιτιών ασφαλισμένο στην Τζαμάικα
Ασφάλιση για Φυσικές Καταστροφές

Τυφώνας Melissa: Μόνο το 5% των σπιτιών ασφαλισμένο στην Τζαμάικα

by Insurancedaily editorial team
Oct 30, 2025
Ασφαλιστικές στην ΕΕ: “Παγώστε” την οδηγία για την εξυγίανση εταιρειών
Διεθνείς Ειδήσεις

Ασφαλιστικές στην ΕΕ: “Παγώστε” την οδηγία για την εξυγίανση εταιρειών

by Βίκυ Γερασίμου
Oct 29, 2025
103,5 εκατ. ανασφάλιστα κλοπιμαία στα γαλλικά μουσεία
Διεθνείς Ειδήσεις

103,5 εκατ. ανασφάλιστα κλοπιμαία στα γαλλικά μουσεία

by Insurancedaily editorial team
Oct 24, 2025
Ανασφάλιστα τα κλοπιμαία 88 εκατ. ευρώ στο Λούβρο
Διεθνείς Ειδήσεις

Ανασφάλιστα τα κλοπιμαία 88 εκατ. ευρώ στο Λούβρο

by Insurancedaily editorial team
Oct 22, 2025
EIOPA: Σε 6 σημεία η απλοποίηση του ρυθμιστικού πλαισίου
Διεθνείς Ειδήσεις

Call for Evidence από την EIOPA για τις συντάξεις καθορισμένων εισφορών

by Insurancedaily editorial team
Oct 21, 2025
Τα επίπεδα ρεκόρ CO2 “καμπανάκι” για τις φυσικές καταστροφές
Διεθνείς Ειδήσεις

Τα επίπεδα ρεκόρ CO2 “καμπανάκι” για τις φυσικές καταστροφές

by Insurancedaily editorial team
Oct 16, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
202506nnpillowdisplay300x25062jpg
300x250gif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

  • ΠΣΑΣ -ΕΕΑ:  Ο ασφαλιστικός πράκτορας σήμερα και αύριο

    ΠΣΑΣ -ΕΕΑ: Ο ασφαλιστικός πράκτορας σήμερα και αύριο

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Όταν η Ασφάλιση Γίνεται Εμπειρία: Η περίπτωση του “Packmen Project”

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Η ΕΔΙΠΤ ζητά άμεση παρέμβαση για την αποκατάσταση της λειτουργίας των ΕΛΤΑ

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Κίνδυνος για την υγεία των εργαζομένων οι καύσωνες

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ