ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Carglass® – Hγέτης, με διακρίσεις και στην εξυπηρέτηση του πελάτη

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
04/01/2012
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Share on Facebook

Η Carglass® είναι γνωστή ήδη απ’ το 2001 στην ελληνική αγορά ως μια υπεύθυνη εταιρία στον τομέα της επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων αυτοκινήτων, που προσφέρει στους πελάτες της την καλύτερη δυνατή ποιότητα και άριστη τεχνογνωσία. Η Belron®, μητρική εταιρία της Carglass®, αυτή τη στιγμή δραστηριοποιείται πέρα απ’ την Ελλάδα, και σε ακόμα 32 χώρες με βασικό και πρωταρχικό συστατικό επιτυχίας την άμεση, άρτια και αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πελατών. Αυτό είναι ένα απ’ τα κύρια χαρακτηριστικά που κατατάσσουν την Carglass® παγκοσμίως αλλά και εντός της Ελλάδας πρώτη σε αξιοπιστία όχι μόνο για τους πελάτες, αλλά και τους συνεργάτες της.

Όταν, όμως, αναφερόμαστε σε εξυπηρέτηση και αξιοπιστία, είναι δεδομένο ότι αυτά τα δύο χαρακτηριστικά εξασφαλίζονται μέσω της εκπαίδευσης και της εξειδίκευσης που το προσωπικό της Carglass® διαθέτει. Διότι, δεν θα μπορούσε μια εταιρία να είναι σίγουρη ότι προσφέρει το 100% στους πελάτες της, αν δεν εξασφαλίζει ότι αυτοί που εν τέλει τους εξυπηρετούν είναι οι κατάλληλοι για να διαχειριστούν και να λύσουν αποτελεσματικά το πρόβλημά τους. Μόνο γνωρίζοντας πως η κάθε εργασία ολοκληρώνεται κάθε φορά με επιτυχία, μπορεί η Carglass® να θεωρείται πλέον η «Φυσική επιλογή» για τους πελάτες.

Διαβάστε Επίσης

ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ: Προετοιμασία για τις εξετάσεις πράκτορα

ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ: Προετοιμασία για τις εξετάσεις πράκτορα

Aug 26, 2025
Ανατιμήσεις έως 10% στον κλάδο ασφάλισης οχημάτων 

Ανατιμήσεις έως 10% στον κλάδο ασφάλισης οχημάτων 

Aug 26, 2025

Μέσα σ’ αυτό το πλαίσιο, όμως, δεν περιλαμβάνονται μόνο οι πελάτες, αλλά και οι συνεργάτες – οι ασφαλιστικές εταιρίες – οι οποίοι είναι αυτοί που ουσιαστικά μας εμπιστεύτηκαν τους δικούς τους πελάτες. Η επιτυχής και άμεση διεκπεραίωση, λοιπόν, κάθε εργασίας συνεπάγεται και μιας επιβεβαίωσης προς τους συνεργάτες μας, για την εξυπηρέτηση που πάντα προσφέρουμε στους πελάτες και που, συνεπώς, συμβάλλει στην σταθερότητα του πελατολογίου τους.

Η εταιρία, λοιπόν, θέλοντας να παραμένει σταθερά πρώτη στην καλύτερη εξυπηρέτηση, επιλέγει και εκπαιδεύει άρτια το προσωπικό στο τηλεφωνικό κέντρο, που έρχεται σε επαφή με τους πελάτες, και φυσικά τους τεχνίτες της με βάση τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν και την ίδια την Carglass®: προτεραιότητα στον πελάτη, ποιότητα που έχει ως αποτέλεσμα και την ασφάλεια, προσωπική θέληση, διάθεση για μάθηση και, φυσικά, τεχνικές ικανότητες. Οι δείκτες παραγωγικότητας και ικανοποίησης των πελατών είναι αυτοί που τελικά δίνουν στην εταιρία μια σαφή εικόνα για την αποτελεσματικότητά της.

Ειδικότερα οι μετρήσεις για το βαθμό ικανοποίησης των πελατών είναι κάτι στο οποίο δίνεται μεγάλη βάση. Η μέθοδος που χρησιμοποιείται είναι η NPS (Net Promoter Score) και εφαρμόζεται για την Carglass® από την εταιρία ερευνών GFK NOP, που βρίσκεται στη Μ. Βρετανία. Με λίγα λόγια, κάθε εβδομάδα, η εταιρία έρχεται σε επαφή με ένα δείγμα 160 περίπου πελατών που έχουν ήδη εξυπηρετηθεί από την Carglass® είτε σε κάποιο κατάστημα είτε από κινητή μονάδα και ζητούν απ’ τον πελάτη να βαθμολογήσουν απ’ το 1 έως το 10 το πόσο πιθανό είναι να συστήσουν την εταιρία σε κάποιον. Πρόκειται για ένα δείγμα που ετησίως φτάνει τους 8.000 πελάτες δίνοντας έτσι αξιοπιστία στα αποτελέσματα της έρευνας. Αυτή η διαδικασία δίνει τη δυνατότητα όχι μόνο στην εταιρία να βελτιώνεται σε όλους τους τομείς, αλλά και στον πελάτη να λαμβάνει συνεχώς όλο και καλύτερη εξυπηρέτηση. Ειδικότερα, όταν τα αποτελέσματα των μετρήσεων, δείχνουν για την Carglass® Ελλάδας ότι το 83% των πελατών είναι σίγουρο πως θα την προτείνουν. Έτσι, κατατάσσεται στις υψηλότερες θέσεις ανάμεσα σε άλλες εταιρίες που είτε δραστηριοποιούνται στον κλάδο του αυτοκινήτου είτε σε άλλους τομείς, αλλά που χρησιμοποιούν τον ίδιο δείκτη μέτρησης.

Αυτό, όμως, που αξίζει να σημειωθεί είναι πως ανάμεσα στις άλλες 32 χώρες στις οποίες δραστηριοποιείται ο όμιλος Belron®, η Carglass® Ελλάδας βρίσκεται σταθερά στις τρεις πρώτες θέσεις της κατάταξης. Φέτος, μάλιστα, στον Παγκόσμιο Διαγωνισμό Εξυπηρέτησης του Πελάτη (BESCA), που πραγματοποιήθηκε από την Belron®, η Ελλάδα κατάφερε να αποσπάσει τις δύο πρώτες θέσεις ανάμεσα σε 46 ξεχωριστές υποψηφιότητες απ’ όλο τον κόσμο για τον υψηλότερο δείκτη εξυπηρέτησης. Ο Σπύρος Δημόπουλος, τεχνικός στο κατάστημα της Πάτρας και με δείκτη εξυπηρέτησης NPS 100%, κατάφερε να πρωτεύσει στην κατηγορία “Gone the extra mile”, δηλαδή για αυτούς που είναι ικανοί να προσφέρουν κάτι παραπάνω απ’ το αναμενόμενο, παίρνοντας την ανώτερη βαθμολογία και από τους 46 υποψηφίους. Παράλληλα, το κατάστημα της Λάρισας, που έχει απ’ τους υψηλότερους πανευρωπαϊκά δείκτες εξυπηρέτησης στο 94%, επίσης διακρίθηκε στο Διαγωνισμό στην κατηγορία “Showed long term consistency”, που σημαίνει ότι προσφέρει σταθερά και για μεγάλο χρονικό διάστημα την άριστη εξυπηρέτησή του.

Αυτές οι επιτυχίες, όμως, δεν σημαίνουν πως δεν υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης. Όσο η αγορά κινείται και εξελίσσεται, άλλο τόσο μια εταιρία υπεύθυνη απέναντι στους πελάτες της, όπως η Carglass®, οφείλει να παρατηρεί και να βελτιώνει τα στοιχεία που την καθιστούν τόσα χρόνια πρώτη στον τομέα της επισκευής και της αντικατάστασης κρυστάλλων αυτοκινήτων. Ειδικά, όμως, όταν πρόκειται για τον πελάτη και την συνεχή βελτίωση της εξυπηρέτησής του, η εταιρία δίνει μεγάλη βάση στο να αποδεικνύει την αξιοπιστία και την αποτελεσματικότητά της με κάθε δυνατό τρόπο. Είναι σημαντικό, άλλωστε, μια εταιρία που στόχο της έχει την άμεση επίλυση του προβλήματος του πελάτη, να γνωρίζει με μετρήσεις εξυπηρέτησης, όπως, το NPS, κατά πόσο το καταφέρνει αυτό, έτσι ώστε να φτάνει σε ένα τόσο καλό βαθμό, που να μπορεί τελικά να θεωρείται κορυφαία ακόμα σε παγκόσμιο επίπεδο.

new-cover-insurancegif

Related Posts

Ανατιμήσεις έως 10% στον κλάδο ασφάλισης οχημάτων 
Ασφάλιση Αυτοκινήτου Ειδήσεις & Νέα

Ανατιμήσεις έως 10% στον κλάδο ασφάλισης οχημάτων 

by Insurancedaily editorial team
Aug 26, 2025
Άμεση ανταπόκριση Interamerican & Anytime: Ξεκίνησαν οι αποζημιώσεις για τους πολίτες που επλήγησαν από τις πυρκαγιές
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Άμεση ανταπόκριση Interamerican & Anytime: Ξεκίνησαν οι αποζημιώσεις για τους πολίτες που επλήγησαν από τις πυρκαγιές

by Insurancedaily editorial team
Aug 26, 2025
Πλαφόν στις φοροαπαλλαγές των ομαδικών συμβολαίων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η «ακτινογραφία» του νέου εργασιακού νομοσχεδίου του ΥΠΕΚΑ σε 16 + 1 ερωταπαντήσεις

by Insurancedaily editorial team
Aug 25, 2025 - Updated on Aug 26, 2025
Η Κυβερνοασφάλεια στους Μύθους του Αισώπου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Κυβερνοασφάλεια στους Μύθους του Αισώπου

by Insurancedaily editorial team
Aug 25, 2025
Το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Μαΐου 2024 του ΕΙΑΣ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Σε δημόσια διαβούλευση το νσ για την εργασία

by Insurancedaily editorial team
Aug 25, 2025 - Updated on Aug 26, 2025
Η Allianz Κύπρου Main Event Sponsor στο EuroBasket 2025
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Allianz Κύπρου Main Event Sponsor στο EuroBasket 2025

by Βίκυ Γερασίμου
Aug 25, 2025
Πώς η ασφάλιση επιχειρήσεων εξασφαλίζει την ευημερία τους
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Ευρώπη θέλει να απαγορεύσει 14.000 “αιώνια χημικά”

by Βίκυ Γερασίμου
Aug 25, 2025
ΟΗΕ: Ανάγκη η προστασία των εργαζομένων σε ακραία ζέστη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΟΗΕ: Ανάγκη η προστασία των εργαζομένων σε ακραία ζέστη

by Βίκυ Γερασίμου
Aug 25, 2025
Ναι στην χημειοπροφύλαξη με 2 ενέσεις τον χρόνο, για τους ασθενείς με AIDS
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ναι στην χημειοπροφύλαξη με 2 ενέσεις τον χρόνο, για τους ασθενείς με AIDS

by Βίκυ Γερασίμου
Aug 25, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
odc-banner-general-0225gif
sofossummitbannergif
banner-300x250-gif

TOP#5 Insurancedaily

  • Η Mega Brokers ενώνει τις δυνάμεις της με τον Όμιλο Unilink

    Η Mega Brokers ενώνει τις δυνάμεις της με τον Όμιλο Unilink

    51 shares
    Share 20 Tweet 13
  • Mega deal στην Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση

    45 shares
    Share 18 Tweet 11
  • Τι πρέπει να ξέρουν οι ασφαλισμένοι της Dallbogg

    30 shares
    Share 12 Tweet 8
  • Έληξε το δίπλωμά σου; Δες αναλυτικά ποια είναι η διαδικασία ανανέωσης

    7 shares
    Share 3 Tweet 2
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ