ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πώς να κρατήσετε τους Πελάτες σας

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
09/05/2012 - Updated on 15/12/2013
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Share on Facebook

Γράφει ο Γιώργος Αναστασίου*

Οι σύγχρονες εταιρείες αντιμετωπίζουν την πιο σκληρή πραγματικότητα από κάθε άλλη φορά. Από τη μία, έχουμε μια παγκόσμια οικονομία που έχει χάσει το ρυθμό της. Και από την άλλη, επιχειρηματίες οι οποίοι βρίσκουν μπροστά τους ένα εχθρικό περιβάλλον που δεν επιτρέπει επενδύσεις, έτσι ώστε να γυρίσουν οι αγορές σε ρυθμούς ανάπτυξης. Αυτά τα δύο στοιχεία συντελούν στο να υπάρχει μεγάλη αβεβαιότητα στις αγορές. Τι πρέπει να κάνουν οι επιχειρήσεις; Η απάντηση είναι μονόδρομος. Οι επιχειρήσεις πρέπει να εστιάσουν σε μια διαφορετική φιλοσοφία, η οποία πρέπει να προσανατολίζεται στον πελάτη. Δηλαδή να αναπτύξουν μία πελατο-κεντρική στρατηγική μάρκετινγκ.

Διαβάστε Επίσης

Ο Γιώργος Κώτσαλος νέος Πρόεδρος στην ΕΘΝΙΚΗ Ασφαλιστική

Ο Γιώργος Κώτσαλος νέος Πρόεδρος στην ΕΘΝΙΚΗ Ασφαλιστική

Dec 19, 2025
Όλες οι υπηρεσίες του MyEthniki με ένα …“tap”

Όλες οι υπηρεσίες του MyEthniki με ένα …“tap”

Dec 17, 2025

Βρισκόμαστε σε μια εποχή παγκόσμιας, οικονομικής αλλά και κοινωνικής κρίσης. Σε περιόδους οικονομικής κρίσης η ψυχολογία των πελατών παίζει σημαντικό ρόλο για την αγορά του προϊόντος. Ο καταναλωτής οδηγείται σε συνολική αναθεώρηση της καταναλωτικής του συμπεριφοράς, και αυτό που κυριαρχεί είναι η εργασιακή ανασφάλεια. Αυτό δημιουργεί μεγάλη αβεβαιότητα στον καταναλωτή με αποτέλεσμα η αγορά να χαρακτηρίζεται από οργή, θλίψη, θυμό, αβεβαιότητα, φόβο και πανικό. Αυτός είναι ο σημερινός πελάτης.

Στην καρδιά ενός πετυχημένου προϊόντος, όποιο και αν πουλάτε, βρίσκεται ένας ευχαριστημένος πελάτης. Οι εταιρείες που έχουν στο επίκεντρό τους τον πελάτη έχουν την τάση να δημιουργούν πελατεία και όχι μόνο προϊόντα, καταφέρνουν να συνδέονται με τους πελάτες με τέτοιον τρόπο έτσι ώστε να τους θέλγουν και να τους ενεργοποιούν κατά τη διεργασία.

Για να το πετύχουν αυτό οι επιχειρήσεις πρέπει να προσέξουν 9 σημεία:

  • Αναγνωρίστε τους υποψήφιους πελάτες.
  • Διακρίνετέ τους σε σχέση με τις ανάγκες και την αξία για την εταιρεία.
  • Γνωρίστε τον πελάτη, η επιχείρηση πρέπει να εστιάσει στον φοβισμένο πελάτη.
  • Προσαρμόστε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας σε κάθε πελάτη.
  • Ο πελάτης πρέπει να αισθάνεται σίγουρος για την επένδυση που έχει πραγματοποιήσει.
  • Οι επιχειρήσεις πρέπει να είναι ανοιχτές στην επικοινωνία με τους πελάτες.
  • Οι εργαζόμενοι πρέπει να εκπαιδεύονται κατάλληλα και να ενθαρρύνονται προκειμένου να λαμβάνουν πρωτοβουλίες που οδηγούν στη λύση του προβλήματος του πελάτη (Voice of the Customer).
  • Η τιμή μπορεί να είναι ένας παράγοντας προσέλκυσης υποψηφίων πελατών και για να παραμείνει ο πελάτης πρέπει: Οι επιχειρήσεις να έχουν υψηλό επίπεδο ποιότητας και εξυπηρέτησης πελατών.
  • Αυξήστε τη διάρκεια σχέσεων με τους πελάτες και μειώστε το ρυθμό απώλειάς τους.

Η διάχυση της πελατο-κεντρικής κουλτούρας μόνο εύκολη δεν είναι. Απαιτεί συνεχή προσπάθεια από τη μεριά της επιχείρησης. Οι επιχειρήσεις πρέπει να επενδύσουν στην εκπαίδευση των υπαλλήλων έτσι ώστε το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας να μάθει να ακούει τον πελάτη και να ικανοποιεί τις όποιες επιθυμίες στο μεγαλύτερο βαθμό.

*Ο Γιώργος Αναστασίου είναι βραβευμένο στέλεχος και Διευθυντής Γραφείων Πωλήσεων της Εθνικής Ασφαλιστικής στους Νομούς Θεσσαλονίκης – Ξάνθης – Καβάλας. E-mail: g.anastasiu@gmail.com

Tags: Εθνική Ασφαλιστική
250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Feel Safe Insurance: Safe Place για κάθε γυναίκα που χρειάζεται ασφάλεια
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Feel Safe Insurance: Safe Place για κάθε γυναίκα που χρειάζεται ασφάλεια

by Insurancedaily editorial team
Dec 22, 2025
Η Allianz και το «Ασφαλιστήριο Σοκολάτας»
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Allianz και το «Ασφαλιστήριο Σοκολάτας»

by Insurancedaily editorial team
Dec 22, 2025
Δ. Γαβαλάκης: Οι προτεραιότητες για το 2025-2028 στο Επιμελητήριο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Συντάξεις χωρίς σοκ

by Insurancedaily editorial team
Dec 22, 2025
Με “μυστικούς” πελάτες η ΤτΕ θα ελέγχει τις ασφαλιστικές
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Συνεργασία του ομίλου Φωτιάδη με την Alpha Bank

by Insurancedaily editorial team
Dec 22, 2025
Προτεραιότητα της ΕΕΑΕ η καταπολέμηση του αθέμιτου ανταγωνισμού
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Προτεραιότητα της ΕΕΑΕ η καταπολέμηση του αθέμιτου ανταγωνισμού

by Insurancedaily editorial team
Dec 22, 2025
ΠΟΜΙΔΑ προς ΥΠΟΙΚ: Όχι στις εξαιρέσεις από την έκπτωση 10% του ΕΝΦΙΑ των ασφαλισμένων κατοικιών
Ασφάλιση για Φυσικές Καταστροφές

Σε συνθήκες κανονικότητας οι ασφαλίσεις περιουσίας

by Insurancedaily editorial team
Dec 22, 2025
Δ. Λύχρου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η ασφάλιση είναι οι άνθρωποι

by Insurancedaily editorial team
Dec 22, 2025
Ένας “Τίτλος Τιμής” για τον καλό φίλο Γιώργο Κώτσαλο 
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ένας “Τίτλος Τιμής” για τον καλό φίλο Γιώργο Κώτσαλο 

by Insurancedaily editorial team
Dec 19, 2025
Ο Γιώργος Κώτσαλος νέος Πρόεδρος στην ΕΘΝΙΚΗ Ασφαλιστική
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο Γιώργος Κώτσαλος νέος Πρόεδρος στην ΕΘΝΙΚΗ Ασφαλιστική

by Insurancedaily editorial team
Dec 19, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
300x250-banner4-all-safegif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

  • Feel Safe Insurance: Safe Place για κάθε γυναίκα που χρειάζεται ασφάλεια

    Feel Safe Insurance: Safe Place για κάθε γυναίκα που χρειάζεται ασφάλεια

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Κορυφαία Διάκριση για το insurancemarket: 6 Βραβεία στα Insurance Awards «Φίλιππος Μωράκης» 2025 

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Η Acrisure επεκτείνεται με την εξαγορά της Efficient Insurance Solutions

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Η Allianz και το «Ασφαλιστήριο Σοκολάτας»

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ